Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 aug 2025 19:03 

Organisator

Feest: REACTiVATE - The Pulse of Time
Datum: 10 januari 2026
Tijd: 14:00 - 00:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.timetoreactivate.nl/

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 aug 2025 19:04 

Organisator

LINE-UP

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 aug 2025 19:09 

Hardtraxxer

wederom een toffe line up :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2025 19:13 

Hardtraxx Veteran

Een heel ander soort zaal 2 dan we de afgelopen 3 jaar hebben gezien. Van zekerheidje naar optie gegaan nu.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2025 19:36 

Hardtraxx Veteran

Prima line up. Opzich geen must, maar in die tijd altijd een wat rustigere periode qua feesten dus wellicht wel meepakken :)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2025 21:12 

Hardtraxx Veteran

Neilio! Heel vet! Vwab kijken we mee. Ook wel nice 1,5 uur sets. Mag Vwab ook wel overnemen tijdens het Vwab festival
Bericht Geplaatst op 27 aug 2025 09:55 

Hardtraxx Veteran

Ik ga het gewoon een keer zeggen: Ben er eigenlijk wel klaar mee dat Geck-O altijd maar in een zaal 2 of een opener is van feesten

Hij verdient zoveel meer dan die 2 opties

OT: Leuk maar niet wow qua line up dus skip deze
Bericht Geplaatst op 27 aug 2025 13:55 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Een heel ander soort zaal 2 dan we de afgelopen 3 jaar hebben gezien. Van zekerheidje naar optie gegaan nu.

Sluit mij hier bij aan. Niet rauwig om dat ik deze moet missen.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2025 19:30 

Bierkoning

Delt-A schreef:

Same.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2026 11:47 

Hardtraxx Veteran

Hier nog mensen aanwezig komende zaterdag?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2026 14:57 

Hardtraxxer

Yup, soort van thuis feestje dus elk jaar wel aanwezig.
Moet inderdaad zeggen dat het classic moe-heid hier ook wel een beetje aan het komen is. Kijk uit na het voorjaar met lekker buiten feestjes en verschillende stijlen.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2026 16:45 

Hardtraxx Veteran

Ik laat hem ook lekker schieten
Bericht Geplaatst op 08 jan 2026 13:12 

Hardtraxxer

Was deze totaal 'vergeten' maar kreeg er wel zin in zo naar P1 afgelopen weekend, toen zag ik de prijs....Neeh, laat maar! Over de 50 Euro joh voor een 013 feestje :surrender:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2026 13:14 

Hardtraxx Addict

HanM schreef:
Moet inderdaad zeggen dat het classic moe-heid hier ook wel een beetje aan het komen is

Komt het dan vooral door de vele classic feestjes die je dan bezoekt of is het omdat je elke keer maar weer dezelfde classic hitjes krijgt te horen?
Bericht Geplaatst op 08 jan 2026 14:02 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
Was deze totaal 'vergeten' maar kreeg er wel zin in zo naar P1 afgelopen weekend, toen zag ik de prijs....Neeh, laat maar! Over de 50 Euro joh voor een 013 feestje :surrender:

Ticketswap duikt al onder de 30 euro dus laat je vooral niet tegenhouden. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2026 14:02 

Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:
HanM schreef:
Moet inderdaad zeggen dat het classic moe-heid hier ook wel een beetje aan het komen is

Komt het dan vooral door de vele classic feestjes die je dan bezoekt of is het omdat je elke keer maar weer dezelfde classic hitjes krijgt te horen?

Inderdaad dit, pak nu die set van TNT zaterdag bij P1. Met die term "time machine" had ik nog wel wat minder bekende plaatjes verwacht. Jammer was gewoon weer een hitjes parade van heb ik jouw daar.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2026 15:05 

Hardtraxxer

HardDB schreef:

Ticketswap nu <25 euro
Bericht Geplaatst op 08 jan 2026 16:17 

Hardtraxx Veteran

Opzich heeft deze line-up wel potentie met Geck-O, Chain Reaction, Coone, B-Front en Tuneboy.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2026 17:17 

Hardtraxx Addict

HanM schreef:

Inderdaad dit, pak nu die set van TNT zaterdag bij P1. Met die term "time machine" had ik nog wel wat minder bekende plaatjes verwacht. Jammer was gewoon weer een hitjes parade van heb ik jouw daar.

Dat vond ik nou ook, zondag draaide hij Get Hit van Crypsis & Sasha F. Die had ik dan weer niet verwacht!
Maar op een paar nrs na, was het veelal hitjes zondag in de Brabanthallen...
Bericht Geplaatst op 09 jan 2026 01:27 

Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:
HanM schreef:

Ik herken deze vorm van classics moeheid ook bij mezelf en in mijn omgeving. Na de laatste VWAB was de algemene reactie eigenlijk weer hetzelfde: het was een feestje zoals zovelen, met opnieuw veel van de bekende nummers.

Er zijn veel vergeten parels die gedraaid kunnen worden, maar je ziet dat grote artiesten telkens weer terugvallen op hun bekende hitjes. De sets zijn erg voorspelbaar geworden. Ook wordt er weinig energie gestoken in het mixwerk, terwijl je een set daarmee juist zoveel beter kunt maken.

Uitzonderingen daargelaten, zoals Degos & Re-Done, Digital Punk, Zelecter, Isaac en Crypsis. Een groot deel van het publiek zal het waarschijnlijk weinig interesseren, maar er is ook een groep die langzaam begint af te haken. En dat zie je ook terug in de kaartverkoop denk ik. Al lijken hardstyle-evenementen het over het algemeen moeilijker te krijgen. Ik moet zeggen dat ik de line-up van Reactivate persoonlijk nog best interessant vind, maar ik maak andere keuzes de komende tijd.

Zelf ga ik op dit moment liever naar sets van jongens zoals jij, Charon en Nuracore, omdat daar nog echt afwisseling in zit. Daarnaast zou ik het ook toejuichen als artiesten als The Machine, The Rebelz, Solutio en The Vision weer wat vaker worden uitgenodigd.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2026 03:03 

Hardtraxx Veteran

Het is verdorie alweer bijna 13 jaar geleden dat ik naar m'n eerste hardstyle classics feestje ben geweest.

https://partyflock.nl/party/239618:De-Tijdmachine
Bericht Geplaatst op 09 jan 2026 10:36 

Hardtraxxer

Jawel schreef:
Silvio Aquila schreef:
HanM schreef:

Ik herken deze vorm van classics moeheid ook bij mezelf en in mijn omgeving. Na de laatste VWAB was de algemene reactie eigenlijk weer hetzelfde: het was een feestje zoals zovelen, met opnieuw veel van de bekende nummers.

Inderdaad.. ik kan met eerlijkheid geen verschil zeggen tussen alle VWAB feestjes van de afgelopen jaren. Terwijl ik alle Decibel festivals per jaar kan uitsplitsen met wie, waar , welke setjes tof waren en of de zon scheen of niet.
Nu zin in Rebirth :)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2026 12:15 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Het is verdorie alweer bijna 13 jaar geleden dat ik naar m'n eerste hardstyle classics feestje ben geweest.

https://partyflock.nl/party/239618:De-Tijdmachine

Zelfs de classic-feesten zijn inmiddels classics.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2026 17:06 

Hardtraxx Veteran

Classiception
Bericht Geplaatst op 09 jan 2026 17:38 

Hardtraxx Veteran

We have to go deeper (insiiiiiiiiiiiide)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten