Silvio Aquila schreef:
HanM schreef:
Moet inderdaad zeggen dat het classic moe-heid hier ook wel een beetje aan het komen is
Komt het dan vooral door de vele classic feestjes die je dan bezoekt of is het omdat je elke keer maar weer dezelfde classic hitjes krijgt te horen?
Ik herken deze vorm van classics moeheid ook bij mezelf en in mijn omgeving. Na de laatste VWAB was de algemene reactie eigenlijk weer hetzelfde: het was een feestje zoals zovelen, met opnieuw veel van de bekende nummers.
Er zijn veel vergeten parels die gedraaid kunnen worden, maar je ziet dat grote artiesten telkens weer terugvallen op hun bekende hitjes. De sets zijn erg voorspelbaar geworden. Ook wordt er weinig energie gestoken in het mixwerk, terwijl je een set daarmee juist zoveel beter kunt maken.
Uitzonderingen daargelaten, zoals Degos & Re-Done, Digital Punk, Zelecter, Isaac en Crypsis. Een groot deel van het publiek zal het waarschijnlijk weinig interesseren, maar er is ook een groep die langzaam begint af te haken. En dat zie je ook terug in de kaartverkoop denk ik. Al lijken hardstyle-evenementen het over het algemeen moeilijker te krijgen. Ik moet zeggen dat ik de line-up van Reactivate persoonlijk nog best interessant vind, maar ik maak andere keuzes de komende tijd.
Zelf ga ik op dit moment liever naar sets van jongens zoals jij, Charon en Nuracore, omdat daar nog echt afwisseling in zit. Daarnaast zou ik het ook toejuichen als artiesten als The Machine, The Rebelz, Solutio en The Vision weer wat vaker worden uitgenodigd.