Organisator
336 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Feest: REACTiVATE - The Pulse of Time
Datum: 10 januari 2026
Tijd: 14:00 - 00:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.timetoreactivate.nl/

Image
Organisator
336 posts member since 2017
last seen Jun 2026
LINE-UP

Image
Hardtraxxer
150 posts member since 2017
last seen 1 day ago
wederom een toffe line up :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Een heel ander soort zaal 2 dan we de afgelopen 3 jaar hebben gezien. Van zekerheidje naar optie gegaan nu.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Prima line up. Opzich geen must, maar in die tijd altijd een wat rustigere periode qua feesten dus wellicht wel meepakken :)
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Neilio! Heel vet! Vwab kijken we mee. Ook wel nice 1,5 uur sets. Mag Vwab ook wel overnemen tijdens het Vwab festival
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Ik ga het gewoon een keer zeggen: Ben er eigenlijk wel klaar mee dat Geck-O altijd maar in een zaal 2 of een opener is van feesten

Hij verdient zoveel meer dan die 2 opties

OT: Leuk maar niet wow qua line up dus skip deze
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago

Re:

Delt-A wrote:Een heel ander soort zaal 2 dan we de afgelopen 3 jaar hebben gezien. Van zekerheidje naar optie gegaan nu.
Sluit mij hier bij aan. Niet rauwig om dat ik deze moet missen.
Bierkoning
114 posts member since 2023
last seen Jul 2026
Delt-A wrote:Een heel ander soort zaal 2 dan we de afgelopen 3 jaar hebben gezien. Van zekerheidje naar optie gegaan nu.
Same.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Hier nog mensen aanwezig komende zaterdag?
Hardtraxxer
61 posts member since 2024
last seen 1 day ago
Yup, soort van thuis feestje dus elk jaar wel aanwezig.
Moet inderdaad zeggen dat het classic moe-heid hier ook wel een beetje aan het komen is. Kijk uit na het voorjaar met lekker buiten feestjes en verschillende stijlen.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Ik laat hem ook lekker schieten
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 2 days ago
Was deze totaal 'vergeten' maar kreeg er wel zin in zo naar P1 afgelopen weekend, toen zag ik de prijs....Neeh, laat maar! Over de 50 Euro joh voor een 013 feestje :surrender:
Hardtraxx Addict
1253 posts member since 2008
last seen 1 day ago
HanM wrote: Moet inderdaad zeggen dat het classic moe-heid hier ook wel een beetje aan het komen is
Komt het dan vooral door de vele classic feestjes die je dan bezoekt of is het omdat je elke keer maar weer dezelfde classic hitjes krijgt te horen?
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 1 day ago
HardDB wrote:Was deze totaal 'vergeten' maar kreeg er wel zin in zo naar P1 afgelopen weekend, toen zag ik de prijs....Neeh, laat maar! Over de 50 Euro joh voor een 013 feestje :surrender:
Ticketswap duikt al onder de 30 euro dus laat je vooral niet tegenhouden. :thumbup:
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
Silvio Aquila wrote:
HanM wrote: Moet inderdaad zeggen dat het classic moe-heid hier ook wel een beetje aan het komen is
Komt het dan vooral door de vele classic feestjes die je dan bezoekt of is het omdat je elke keer maar weer dezelfde classic hitjes krijgt te horen?
Inderdaad dit, pak nu die set van TNT zaterdag bij P1. Met die term "time machine" had ik nog wel wat minder bekende plaatjes verwacht. Jammer was gewoon weer een hitjes parade van heb ik jouw daar.
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
HardDB wrote:Was deze totaal 'vergeten' maar kreeg er wel zin in zo naar P1 afgelopen weekend, toen zag ik de prijs....Neeh, laat maar! Over de 50 Euro joh voor een 013 feestje :surrender:
Ticketswap nu <25 euro
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Opzich heeft deze line-up wel potentie met Geck-O, Chain Reaction, Coone, B-Front en Tuneboy.
Hardtraxx Addict
1253 posts member since 2008
last seen 1 day ago
HanM wrote:
Inderdaad dit, pak nu die set van TNT zaterdag bij P1. Met die term "time machine" had ik nog wel wat minder bekende plaatjes verwacht. Jammer was gewoon weer een hitjes parade van heb ik jouw daar.
Dat vond ik nou ook, zondag draaide hij Get Hit van Crypsis & Sasha F. Die had ik dan weer niet verwacht!
Maar op een paar nrs na, was het veelal hitjes zondag in de Brabanthallen...
J
Hardtraxxer
277 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Silvio Aquila wrote:
Ik herken deze vorm van classics moeheid ook bij mezelf en in mijn omgeving. Na de laatste VWAB was de algemene reactie eigenlijk weer hetzelfde: het was een feestje zoals zovelen, met opnieuw veel van de bekende nummers.

Er zijn veel vergeten parels die gedraaid kunnen worden, maar je ziet dat grote artiesten telkens weer terugvallen op hun bekende hitjes. De sets zijn erg voorspelbaar geworden. Ook wordt er weinig energie gestoken in het mixwerk, terwijl je een set daarmee juist zoveel beter kunt maken.

Uitzonderingen daargelaten, zoals Degos & Re-Done, Digital Punk, Zelecter, Isaac en Crypsis. Een groot deel van het publiek zal het waarschijnlijk weinig interesseren, maar er is ook een groep die langzaam begint af te haken. En dat zie je ook terug in de kaartverkoop denk ik. Al lijken hardstyle-evenementen het over het algemeen moeilijker te krijgen. Ik moet zeggen dat ik de line-up van Reactivate persoonlijk nog best interessant vind, maar ik maak andere keuzes de komende tijd.

Zelf ga ik op dit moment liever naar sets van jongens zoals jij, Charon en Nuracore, omdat daar nog echt afwisseling in zit. Daarnaast zou ik het ook toejuichen als artiesten als The Machine, The Rebelz, Solutio en The Vision weer wat vaker worden uitgenodigd.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Het is verdorie alweer bijna 13 jaar geleden dat ik naar m'n eerste hardstyle classics feestje ben geweest.

https://partyflock.nl/party/239618:De-Tijdmachine
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
Jawel wrote:
Silvio Aquila wrote:
Ik herken deze vorm van classics moeheid ook bij mezelf en in mijn omgeving. Na de laatste VWAB was de algemene reactie eigenlijk weer hetzelfde: het was een feestje zoals zovelen, met opnieuw veel van de bekende nummers.
Inderdaad.. ik kan met eerlijkheid geen verschil zeggen tussen alle VWAB feestjes van de afgelopen jaren. Terwijl ik alle Decibel festivals per jaar kan uitsplitsen met wie, waar , welke setjes tof waren en of de zon scheen of niet.
Nu zin in Rebirth :)
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Mark With A Tarrel wrote:Het is verdorie alweer bijna 13 jaar geleden dat ik naar m'n eerste hardstyle classics feestje ben geweest.

https://partyflock.nl/party/239618:De-Tijdmachine
Zelfs de classic-feesten zijn inmiddels classics.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Classiception
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
We have to go deeper (insiiiiiiiiiiiide)