Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 18:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb voor te draaien 2x KRK RP6 G2 White + KRK RP 10 Subwoofer White. Werkt heerlijk en die subwoofer knalt als de malle. Zeker een aanrader voor de echte Bass fans onder ons :)
http://img844.imageshack.us/i/rp6g2whiteclean.jpg

http://img268.imageshack.us/i/bmr318237.jpg


Bij het studiogedeelte staan 2 Alesis M1Active 620's. Ook leuke dingen voor het geld, maar had van mij meer laag in gemogen. Maar mag zeker niet klagen ;)
http://img64.imageshack.us/i/alesism1active620main.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deviate schreef:
DJ ShaG schreef:
wat denken jullie van deze? ik wil in de toekomst wel wat aanschaffen voor het draaien thuis...
Afbeelding


heb deze staan, doen het goed :thumbsup:


Heb ze ook, zon drie jaar alweer. Prima dingen, gebruik ze voor draaien en voor de computer :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kun je KRKtjes eigenlijk direct op de pc aansluiten ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:22 
 
Artiest

Yoeloe schreef:
Kun je KRKtjes eigenlijk direct op de pc aansluiten ?


ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Yoeloe schreef:
Kun je KRKtjes eigenlijk direct op de pc aansluiten ?


ja

Zonder versterker bedoel ik he
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Yoeloe schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Yoeloe schreef:
Kun je KRKtjes eigenlijk direct op de pc aansluiten ?


ja

Zonder versterker bedoel ik he

als je actieven KRK's neemt wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanx kerel. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:49 
 
Artiest

je zult geen krk´s meer snel vinden die niet actief zijn, allee nieuwe versies zijn actief. Vrijwel alle monitoren zijn tegenwoordig actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 01:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
SoundTunerZ schreef:
Twee van deze jongens. Echte beesten :D Genelecs 8030 :) Heb er toen de tijd een shit load aan geld voor betaald. Wordt er gwn droevig van als ik zie hoeveel ze nu nog kosten :(
Afbeelding


Ik vind dat voor dat geld die genelecs maar een heel beperkt frequentiebereik hebben.
Je mist eigenlijk gewoon een flinke lading lage frequenties.


Ben ik niet met je eens. Ik heb veel studio monitoren gehoord en voor mij steken genelec en dynaudio er toch echt ver boven uit. De speakers geven heel zuiver geluid weer. En dat ze lage freq missen kan ik ook niet met je eens zijn. Kan hier toch behoorlijk wat bass uit pompen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 02:00 
 
Artiest

kan je het met me eens zijn of niet, de feiten liegen er niet om, helder geluid zou best kunnen.
maar ik vergelijk hem even qua frequentiebereik met de krk vxt8 (die zelfs nog goedkoper is)

genelec 8030: 58 Hz - 20 kHz

KRK VXT 8 : 40 Hz - 22 kHz

de KRK is 2 tientjes goedkoper, levert gemiddeld 10 meer watt, heeft een veel breder frequentiebereik (namelijk ook tot 22 kHz, menselijke capaciteiten.) en je ziet dat het 18 Hz meer bereik heeft in de bass, dat is een substantieel verschil kan ik je vertellen.
Genelec betaal je heel veel nog voor de naam, dus voor dat geld had ik eerder de VXT8 gekocht dan de genelec.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit te twijfelen tussen KRK & die JB Systems
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Yoeloe schreef:
Zit te twijfelen tussen KRK & die JB Systems

waarvoor wil je het gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hé interessant dit topic! Ben sinds enige tijd ook aan het rondsnuffelen, want met x-230 setje kraakt :P
Mijn budget is iets in de richting van 250e voor actieve monitors.

Alesis Monitor One Active 520 USB Is dat wat? Of heb je weinig voordeel aan de usb en kan je beter voor de versie kiezen zonder usb? Zijn er nog goede andere merken in die prijsklasse. Heb voor de rest geen verstand van, dus kan alleen via mijn budget kiezen, wat niet echt betrouwbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 21:33 
 
Artiest

modernization schreef:
Hé interessant dit topic! Ben sinds enige tijd ook aan het rondsnuffelen, want met x-230 setje kraakt :P
Mijn budget is iets in de richting van 250e voor actieve monitors.

Alesis Monitor One Active 520 USB Is dat wat? Of heb je weinig voordeel aan de usb en kan je beter voor de versie kiezen zonder usb? Zijn er nog goede andere merken in die prijsklasse. Heb voor de rest geen verstand van, dus kan alleen via mijn budget kiezen, wat niet echt betrouwbaar is.


ga naar bax shop site en dan kun je zo kijken wat er allemaal binnen die 250 euro valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:47 
 
Hardtraxx Newbie

bezuinig niet op monitoren, meteen goede kopen.
ik heb krk rp6 en die bevallen me prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 22:50 
 
Hardtraxxer

hee jongens,

ik ben beetje opzoek gegaan naar krk's. en kwam tot me grote verbazing dit tegen:

Krk rp8g2

De KRK RP8 G2 is een zeer betaalbare oplossing voor de thuiswerker die fatsoenlijke afluistering wenst.
De KRK RP4/6/8 zijn alle actieve Monitoren met de mogelijkheid om het hoog/midhoog aan te passen. Er is eveneens een volume potmeter aanwezig.

Op de achterkant bevinden zich xlr, jack en tulp connectoren waarmee de speakers kunnen worden aangesloten.



€ 167,00

valt dit te vertrouwen? er staat althans niks over btw, over garantie, en wat ik zelf ook raar vind is het contact op nemen.

ik heb ze gemaild, gebeld op 4 verschillende nummers en ze nemen al 6 dagen niet op of reageren niet...

in hun voicemail zeggen zegt er 1 dat hij niet de tijd heeft telefoon op nemen, verwijst me door naar ander nummer, dat nummer zegt tot zaterdag ben ik afwezig bel maar naar nummer van de zaak, bel ik naar ze zaak. krijg ik te horen nummer bestaat niet.

Ik heb geen link door gegeven, omdat ik niet weer of het hier is toegestaan door te verwijzen naar een andere site enz.

valt dit straks te vertrouwen of kan ik beter paar euro meer sparen en bij bax shop halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 23:15 
 

doet gij het maar legaal bij de bax-shop. dan vergeeft de heer jou. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 08:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Yoeloe schreef:
Zit te twijfelen tussen KRK & die JB Systems

waarvoor wil je het gebruiken?

Voor op me kamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 09:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ik moet ook nog voor dikke speakers sparen, maar ik ga eerst lekker op mijn home-cinema set draaien, geeft ook wel harde Bass en goed geluid :) Maarja ik neem nergens genoegen aan he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 11:05 
 
Artiest

Trainfreak schreef:
ik moet ook nog voor dikke speakers sparen, maar ik ga eerst lekker op mijn home-cinema set draaien, geeft ook wel harde Bass en goed geluid :) Maarja ik neem nergens genoegen aan he :P


voor draaien thuis heb je lang niet zulk goed geluid nodig als produceren dus daar zou ik geen al te grote investering in stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tip 1: Altijd gaan luisteren in een winkel / showroom! Ieder oor is anders...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Trainfreak schreef:
ik moet ook nog voor dikke speakers sparen, maar ik ga eerst lekker op mijn home-cinema set draaien, geeft ook wel harde Bass en goed geluid :) Maarja ik neem nergens genoegen aan he :P


voor draaien thuis heb je lang niet zulk goed geluid nodig als produceren dus daar zou ik geen al te grote investering in stoppen.


Voor thuis draaien raad ik gewoon speakers aan die goed hard kunnen! ^^ Echt leuk om een af en toe keihard te rammen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 02:16 
 
Hardtraxxer

KRK RP 6 G2 CB Limited Edition Yellow
Afbeelding
Gekocht bij Feedback.
Waren 175,- euro per stuk.

Soon ook eens passieve en een versterker aanschaffen om toch eens wat bass te voelen tijdens muziek luisteren.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 19:49 
 
Hardtraxxer

Josh-T schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Trainfreak schreef:
ik moet ook nog voor dikke speakers sparen, maar ik ga eerst lekker op mijn home-cinema set draaien, geeft ook wel harde Bass en goed geluid :) Maarja ik neem nergens genoegen aan he :P


voor draaien thuis heb je lang niet zulk goed geluid nodig als produceren dus daar zou ik geen al te grote investering in stoppen.


Voor thuis draaien raad ik gewoon speakers aan die goed hard kunnen! ^^ Echt leuk om een af en toe keihard te rammen :D


klopt alleen waderen me buren dat niet echt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thedutchrages schreef:
Josh-T schreef:
Voor thuis draaien raad ik gewoon speakers aan die goed hard kunnen! ^^ Echt leuk om een af en toe keihard te rammen :D


klopt alleen waderen me buren dat niet echt :whistle:

Die hoor je dan toch niet...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner