Zelf hou ik er altijd teveel over
!

Hier ligt er vast ook nog wel 1.djpatt wrote:hebb er nog 1 van boode in bathmen
nog halfjaartje en dan bathemse kermis weerkatamaran wrote:Hier ligt er vast ook nog wel 1.djpatt wrote:hebb er nog 1 van boode in bathmen
haha ja, de laatste 2 jaar was ik van de partij. Nu vast ook wel weer, wonen veel kameraden van me.djpatt wrote:nog halfjaartje en dan bathemse kermis weerkatamaran wrote:Hier ligt er vast ook nog wel 1.djpatt wrote:hebb er nog 1 van boode in bathmen

Nu vraag ik me toch af naar hoeveel feesten jij bent geweest waar ze muntjes hadden van hun merk.RobertV wrote:niks... ben veel te gierig... zuip/freet ze altijd op voordat ik weg ga (nouja niet de muntjes maar wat je ervoor kan kopen natuurlijk)
Krijg je er ook wat voor terug?djpatt wrote:ik geef meestal mn laatste muntjes aan een lekker wijf
niet vaakNando wrote:Krijg je er ook wat voor terug?djpatt wrote:ik geef meestal mn laatste muntjes aan een lekker wijf
Zet dan ej nummer op al die muntjesdjpatt wrote:niet vaakNando wrote:Krijg je er ook wat voor terug?djpatt wrote:ik geef meestal mn laatste muntjes aan een lekker wijf
djpatt wrote:dan was jij me zeker al voorop hardbass
waar is die groene dan van?oostzaner wrote:Ik ga nog niet zo heel lang naar feesten, maar ik probeer er van elk feest 1 over te houden. Ik spaar nu trouwens ook sleutelhangers.
daar heb ik er ook nog een paar van thuis liggendjpatt wrote:hebb er nog 1 van boode in bathmen
vraag maar aan Mol.KSwoosh wrote:waar is die groene dan van?oostzaner wrote:Ik ga nog niet zo heel lang naar feesten, maar ik probeer er van elk feest 1 over te houden. Ik spaar nu trouwens ook sleutelhangers.
nee, ik vraag het aan jouoostzaner wrote:vraag maar aan Mol.KSwoosh wrote:waar is die groene dan van?oostzaner wrote:Ik ga nog niet zo heel lang naar feesten, maar ik probeer er van elk feest 1 over te houden. Ik spaar nu trouwens ook sleutelhangers.