Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Ik las laatst ergens dat speakers ook moeten opwarmen voordat ze echt lekker klinken. Denk dat dat tegenwoordig ook wel minder zal zijn, met oudere speakers zou t best kunnen..

Anyway ik kwam per toeval een speciaal zaak in zutphen tegen waar ze aardig wat spul hebben staan. Van de week maar eens langs lopen en eens luisteren hoe goed de KRK's klinken. Denk dat ik voor de rp6 ga, zoals velen hier eerder ook al hebben, na aantal reviews en comments lijken mij dit prima dingen! Persoonlijk vind ik de limited silveren editie wel mooier als de standaard speakers. Hoop dat ze deze daar kunnen krijgen, zo niet dan kijken we of we wat leuks kunnen regelen van de week :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:50 
 
Artiest

sanderovic schreef:
Ik las laatst ergens dat speakers ook moeten opwarmen voordat ze echt lekker klinken. Denk dat dat tegenwoordig ook wel minder zal zijn, met oudere speakers zou t best kunnen..

Anyway ik kwam per toeval een speciaal zaak in zutphen tegen waar ze aardig wat spul hebben staan. Van de week maar eens langs lopen en eens luisteren hoe goed de KRK's klinken. Denk dat ik voor de rp6 ga, zoals velen hier eerder ook al hebben, na aantal reviews en comments lijken mij dit prima dingen! Persoonlijk vind ik de limited silveren editie wel mooier als de standaard speakers. Hoop dat ze deze daar kunnen krijgen, zo niet dan kijken we of we wat leuks kunnen regelen van de week :D


Waar zit die speciaalzaak dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:06 
 
Hardtraxx Addict

Ik weet niet zo zeer of het een speciaal zaak is. Maar ze hebben wel allerlei dj apperatuur en studio gear.

Hij zit op de Mars..

De Site: http://www.musicstore-zutphen.nl/mstore/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:07 
 
Artiest

Daar gaan we eens een keer koekeloeren dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:08 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Daar gaan we eens een keer koekeloeren dan ^^


Ook woonachtig in Zutphen dan?? Of omgeving :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:15 
 
Artiest

sanderovic schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Daar gaan we eens een keer koekeloeren dan ^^


Ook woonachtig in Zutphen dan?? Of omgeving :P


Ik woon in Zutphen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:11 
 
Hardtraxx Addict

Vanmiddag een afspraak om langs te gaan :D

Via de mail al contact gehad en mij werd gezegd dat de KRK's een beetje mode-grill aan het worden zijn. Ik heb ze verschillende gegevens verstuurd, wat ik wil, grootte van de kamer etc.. En hij adviseerd me dat het misschien verstandig is om te kijken naar M-Audio BX5A, omdat deze een beter gedaitalleerd laag hebben en goedkoper zijn. Afwachten hoe het loopt vanmiddag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:41 
 
Artiest

Ik heb 2 paar :)

http://www.rockpalace.com/gfx_productco ... kit-G2.jpg

http://pic5.audiogon.com/i/c/f/1304546671.jpg

KRK RP8 en Dynaudio BMA5
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 12:57 
 
Hardtraxxer

welke bevalt je beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 13:03 
 
Artiest

Ik hoop voor hem toch echt wel de Dynaudio, want die is wel een tikkeltje duurder dan de RP8 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:27 
 
Hardtraxx Addict

net ff langs geweest in zutphen. De KRK's hadden ze helaas niet aangesloten dus nog geen demo van kunnen horen. De M-Audio BX5A wel kunnen horen en die klonken lekker. Volgens hem verschillen ze vrij weinig van de KRK's vooral voor gebruik thuis. De woofer op de KRK's is 1 inch groter en dat zal eventueel bij een hoge volume verschil maken.

Omdat ik de KRK's zelf niet heb gehoord ga ik een nieuwe afspraak maken om die eens te horen!

Graag hoor ik de mening van jullie, zodat ik dat mee kan nemen in de beslissing!

EDIT: Krijg net een maitlje dat ie KRK's binnekort binnen heeft en aan me wil demonstreren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ook op zoek naar een mooi setje monitoren, heb er een aantal gevonden.
Is dit wat?

http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelder/a ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die heb ik vanaf morgen ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze zien er leuk uit enzo, maar ben totaal niet thuis in het grootste deel van die specs.
Waarom kies jij voor deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het frequentiebereik wel mooi. heb er verder om eerlijk te zijn ook niet zoveel verstand van.
de grootste reden dat ik ze koop is omdat ik ze 2dehands voor een heel mooi prijsje heb gekocht van sunrise89 :P
dus kan je hier verder ook niet echt tips over geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:02 
 
Hardtraxx Addict

zoek een zaak waar ze dj spul verkopen.. Daar kunnen ze vast een demo geven. Ik ga ben er op het moment ook mee bezig. Waarschijnlijk begin volgende week een set halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bax-shop
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
bax-shop


Ja dat snap ik.. Ik bedoel als je naar een winkel toe gaat. Dan kunnen ze een demo geven met de monitoren waar je geintresseerd in bent, zodat je kan horen of je het wat vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry maar ik snap je niet helemaal? je kan toch naar bax-shop toegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:03 
 
Artiest

Draidy schreef:
sorry maar ik snap je niet helemaal? je kan toch naar bax-shop toegaan


hij reageerde op die andere gast denk ik, die vroeg hoe jij tot die beslissing bent gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Draidy schreef:
sorry maar ik snap je niet helemaal? je kan toch naar bax-shop toegaan


hij reageerde op die andere gast denk ik, die vroeg hoe jij tot die beslissing bent gekomen.


aha. ik snap hem nu. d8 dat hij een zaak zocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:14 
 
Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
sorry maar ik snap je niet helemaal? je kan toch naar bax-shop toegaan


Die kerel die die speakers wil woont in Nijverdal... Weet je waar dat ligt? En weet je waar Goes ligt? Dan ga je idd ff naar bax-shop... Er zijn zat andere winkels waar ze vergelijking of dezelfde spullen verkopen, daarom zei ik wat hierboven staat

EDIT: Oke je hebt het door :) Ik ben zelf al in zutphen naar een winkel geweest, maar daar hadden ze nog geen KRK's staan en die stonden in bestelling. Die komen deze week aan en dan krijg ik daar een demo van :) Daarna beslis ik wat ik doe. Wss haal ik toch de krk's
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal eens zoeken naar een zaak in de buurt, Goes is idd niet echt een optie. Er zal toch vast wel iets te vinden zijn hier in de buurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightbreaker schreef:
Zal eens zoeken naar een zaak in de buurt, Goes is idd niet echt een optie. Er zal toch vast wel iets te vinden zijn hier in de buurt :)


yup zal wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Samson Studio GT 2x
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner