Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:52 
 
Artiest

thedutchrages schreef:
Wie kan me helpen met een zoeken van een interface voor krk rp8.

(het gaat me er om dat ik volume niet elke x aan de achterkant hoef te veranderen.) logisch,

is dit wat?
http://www.bax-shop.nl/volume-controlle ... tails.html


Denk het wel, alleen nog kabels van die knop nodig naar je pc dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thedutchrages schreef:
Wie kan me helpen met een zoeken van een interface voor krk rp8.

(het gaat me er om dat ik volume niet elke x aan de achterkant hoef te veranderen.) logisch,

is dit wat?
http://www.bax-shop.nl/volume-controlle ... tails.html


beter koop je een geluidskaart (aka audio interface), dan heb je beter geluid + de jack uitgangen die je nodig hebt en je kan het volume regelen via dat kaartje (externe geluidskaart).
voor 90 euro heb je al een goede

als je rp8 koopt mag je ook wel het geluid verwachten waarvoor je betaald, en dat doe je niet met een standaard pc geluidskaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 15:05 
 
Artiest

Zal nog wel meevallen, mits je een redelijke PC hebt (dus niet duizend jaar oud) zal het geluid alsnog sterk zijn hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 15:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Je zult alsnog wel een betere geluidskaart willen hebben na verloop van tijd en dan gebruik je dit niet meer...

Je hebt externe geluidskaarten met prima volume control erop.
Zoals de Desktop Konnekt 6 van TC Electronic:
Afbeelding

2dehands vaak wel voor de helft van de prijs te vinden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:50 
 
Hardtraxxer

ik heb de dj console mk2 van hercules als mn geluidskaart. is dit wat of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Niet per se nodig, de monitoren geven zelf al meer dan genoeg bass. En als je meer wilt kun je er nog altijd een sub bij kopen he :)


Heren, ik heb ook erg lange rond gelopen met de vraag of ik er een sub bij moest kopen bij mijn RP6 G2 en ben echt super blij dat ik de sub gelijk erbij heb gekocht. Dat blaast als een gek en hij staat maar op -20db. Ik heb een normale ruimte waar hij in staat en dat is genoeg, maar als je later een grotere kamer heb of voor in je huiskamer is het daarvoor ook gewoon een aanrader, doe je hem gewoon harder. Ik vind de 6jes gewoon niet genoeg laag geven, als ik de sub uit zet een keer om zonder laag te draaien mis ik echt dat machtige laag wat er uitkomt. Helemaal met Hardstyle waar het laag zooo heerlijk is! Als je het kan missen gewoon doen. Het is gewoon puur geweld wat uit die 10inch woofer komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 08:11 
 
Artiest

Geinige is bij hardstyle zul je niet eens zo veel missen, want de meeste monitoren weten het punt waar hardstyle vooral z'n laag pakt wel af te schermen in hun HZ bereik.
Het hangt ook van de kamer af he, als jij 2 bij 2 woont zul je niet zo snel een sub willen.
Maar een sub erbij (zeker met de kleine woofer van de RP5) is wel een bevordering voor het geluid ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 17:37 
 
Hardtraxxer

Heb me krk's nog niet binnen:S. zaterdag besteld had ze gisteren/vandaag verwacht. heb al betaal enzovoort. bel ik ze op zeggen ze dat ze nog niet eens het magazijn uit zijn. ''vergeten''.

hoop dat het niet in de toekomst zo zou verder gaan bij bax-shop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

thedutchrages schreef:
Heb me krk's nog niet binnen:S. zaterdag besteld had ze gisteren/vandaag verwacht. heb al betaal enzovoort. bel ik ze op zeggen ze dat ze nog niet eens het magazijn uit zijn. ''vergeten''.

hoop dat het niet in de toekomst zo zou verder gaan bij bax-shop!


Ik heb al vaker bij Bax-Shop besteld en altijd op het beloofde tijdstip geleverd, ik denk dat je een uitzondering hebt ;) , het is echt een hele goede winkel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 18:43 
 
Artiest

Zal te maken hebben met het feit dat het besteld is in het weekend, problemen liggen vrijwel altijd bij TNT dan niet bij de winkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Ik zit te twijfelen om ook een 2tal monitoren te halen.. Heb nu een crap setje van logitech en geluid is gewoon magertjes. Heb al wat rondgekeken en heb bijvoorbeeld een set van Sinn7 Zenit.5 voor 169 euro gezien! Vraag me af of het wat is. Daarnaast luister ik alleen maar hardstyle/core en produceer ik zelf niet. Aan de andere kant wil ik het wel in 1x goed doen, maar geen hoofdprijs betalen. zo heb ik ook wat spul van KRK bekeken, maar dat wordt me eigelijk een beetje te duur!

EDIT: Volgens mij heb ik gewoon een onboard geluidskaart op me pc, dus weet niet hoe het met aansluitingen zit van die monitoren...

Hmm zie bij recess dat ze bijvoorbeeld een USB/XLR kabel hebben.. Of je moet een audio interface aan schaffen maar die zijn ook niet goedkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelijk nog een vraag: hoe moet ik mijn monitoren onderhouden? Dan bedoel ik: ik heb wel eens gehoord dat je de woofer in smeert met vaseline ofzo om ze niet te laten uitdrogen? klopt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
Gelijk nog een vraag: hoe moet ik mijn monitoren onderhouden? Dan bedoel ik: ik heb wel eens gehoord dat je de woofer in smeert met vaseline ofzo om ze niet te laten uitdrogen? klopt dat?


??? nooit van gehoord, volgens mij zijn ze toch al aardig droog als je ze koopt..

lijkt me meer iets voor audiofielen die wat freaky shit doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
de woofer in smeert met vaseline

Ik hoor hier wel hele rare dingen....... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Ik zit te twijfelen om ook een 2tal monitoren te halen.. Heb nu een crap setje van logitech en geluid is gewoon magertjes. Heb al wat rondgekeken en heb bijvoorbeeld een set van Sinn7 Zenit.5 voor 169 euro gezien! Vraag me af of het wat is. Daarnaast luister ik alleen maar hardstyle/core en produceer ik zelf niet. Aan de andere kant wil ik het wel in 1x goed doen, maar geen hoofdprijs betalen. zo heb ik ook wat spul van KRK bekeken, maar dat wordt me eigelijk een beetje te duur!

EDIT: Volgens mij heb ik gewoon een onboard geluidskaart op me pc, dus weet niet hoe het met aansluitingen zit van die monitoren...

Hmm zie bij recess dat ze bijvoorbeeld een USB/XLR kabel hebben.. Of je moet een audio interface aan schaffen maar die zijn ook niet goedkoop



waar heb je die zo goedkoop gevonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Mark One schreef:
de woofer in smeert met vaseline

Ik hoor hier wel hele rare dingen....... :lol:


hahaha ja, dat had ik ergens gelezen of gehoord haha. Maar dat kan niemand bevestigen dus. Er is dus geen onderhoud methode voor speakers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:27 
 
Hardtraxx Addict

http://www.rockpalace.com/product/Sinn7 ... Pair-Black

Zijn alleen niet op voorraad. Had hun gister al een mail gestuurd met wat vragen erover en vanaf wanneer ze leverbaar zijn. Maar niks gehoord tot dusver
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
Prefix schreef:
Mark One schreef:
de woofer in smeert met vaseline

Ik hoor hier wel hele rare dingen....... :lol:


hahaha ja, dat had ik ergens gelezen of gehoord haha. Maar dat kan niemand bevestigen dus. Er is dus geen onderhoud methode voor speakers?


Geloof me speakers gaan makkelijk 10 tallen jaren mee zelfs al staan ze 30 jaar in het stof, je hoeft ze echt niet te onderhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 21:30 
 
Artiest

Mark One schreef:
Gelijk nog een vraag: hoe moet ik mijn monitoren onderhouden? Dan bedoel ik: ik heb wel eens gehoord dat je de woofer in smeert met vaseline ofzo om ze niet te laten uitdrogen? klopt dat?


Als je woofer gemaakt is van lippen, dan zou ik idd maar een potje vaseline regelen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mark One schreef:
Gelijk nog een vraag: hoe moet ik mijn monitoren onderhouden? Dan bedoel ik: ik heb wel eens gehoord dat je de woofer in smeert met vaseline ofzo om ze niet te laten uitdrogen? klopt dat?


Als je woofer gemaakt is van lippen, dan zou ik idd maar een potje vaseline regelen >.<


Ja niet perse vaseline, misschien andere shit. Ik gebruikte het als voorbeeld maar dat is bulshit dus. Nou prima :D dan hoef ik daar geen zorgen om te maken. thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 09:44 
 
Hardtraxx Addict

sanderovic schreef:
Ik zit te twijfelen om ook een 2tal monitoren te halen.. Heb nu een crap setje van logitech en geluid is gewoon magertjes. Heb al wat rondgekeken en heb bijvoorbeeld een set van Sinn7 Zenit.5 voor 169 euro gezien! Vraag me af of het wat is. Daarnaast luister ik alleen maar hardstyle/core en produceer ik zelf niet. Aan de andere kant wil ik het wel in 1x goed doen, maar geen hoofdprijs betalen. zo heb ik ook wat spul van KRK bekeken, maar dat wordt me eigelijk een beetje te duur!

EDIT: Volgens mij heb ik gewoon een onboard geluidskaart op me pc, dus weet niet hoe het met aansluitingen zit van die monitoren...

Hmm zie bij recess dat ze bijvoorbeeld een USB/XLR kabel hebben.. Of je moet een audio interface aan schaffen maar die zijn ook niet goedkoop


Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
sanderovic schreef:
Ik zit te twijfelen om ook een 2tal monitoren te halen.. Heb nu een crap setje van logitech en geluid is gewoon magertjes. Heb al wat rondgekeken en heb bijvoorbeeld een set van Sinn7 Zenit.5 voor 169 euro gezien! Vraag me af of het wat is. Daarnaast luister ik alleen maar hardstyle/core en produceer ik zelf niet. Aan de andere kant wil ik het wel in 1x goed doen, maar geen hoofdprijs betalen. zo heb ik ook wat spul van KRK bekeken, maar dat wordt me eigelijk een beetje te duur!

EDIT: Volgens mij heb ik gewoon een onboard geluidskaart op me pc, dus weet niet hoe het met aansluitingen zit van die monitoren...

Hmm zie bij recess dat ze bijvoorbeeld een USB/XLR kabel hebben.. Of je moet een audio interface aan schaffen maar die zijn ook niet goedkoop


Iemand tips?


Ik heb ook gewoon een onboard soundkaart, en mijn KRK's hebben XLR ingangen, dus ik heb gewoon 2x XLR male naar Mini Jack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:39 
 
Hardtraxx Addict

Ok chill, ik zal eens overwegen wat ik ga doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:47 
 
Hardtraxxer

zo heb ik het ook besteld;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:43 
 
Hardtraxxer

krk rp8, ben er super tevreden mee. wat een vooruitgang! eerst twijfelde ik 500 euro erg duur etc, maar heb echt geen spijt. wat een beesten & een aanrader:)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner