Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundHound schreef:
ja maakt wel uit, die 100 frequenties worden versterkt,
dus verprutst het je mixdown omdat je op een andere speakerset te weinig bass gaat hebben.

als je alleen dj't of voor gewoon muziek luisteren kan die extra bass wel nice zijn ;)

Extra bass is ziezo nice, maar het gaat mij der meer om.. of het t waard is om dat gelijk te hebben voor dat geld, of dat het niet persee nodig is :P
Bericht Geplaatst op 25 mei 2011 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet per se nodig, de monitoren geven zelf al meer dan genoeg bass. En als je meer wilt kun je er nog altijd een sub bij kopen he :)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2011 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is niet PER SE nodig, maar ik vond het wel net dat beetje extra geven. Maar het is zeker geen gemis als je ze niet hebt, de KRK's geven van zichzelf al een zeer redelijke bass :)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2011 12:54 
 
Artiest

genoeg laag om aan je trekken te komen iig.
Als je echt puur voor genot om te luisteren gaat zou ik wel een sub erbij nemen, maar je kunt altijd eerst de RP6 als set kopen en mocht je toch nog meer bass willen de sub erbij halen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2011 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Precies, dat zou ook eerst mijn eerste ingeving zijn. Eerst kijken of het je bevalt en dan kun je altijd nog die sub halen. Bij mij staat het overigens ook gewoon op me kamer en komt niet de deur uit :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunrise8 schreef:
Precies, dat zou ook eerst mijn eerste ingeving zijn. Eerst kijken of het je bevalt en dan kun je altijd nog die sub halen. Bij mij staat het overigens ook gewoon op me kamer en komt niet de deur uit :thumbup:

^^
Bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Volgens mij heeft de KRK10S achterop zelf een knop waarbij je low pass filter kunt instellen tot welke HZ.
Zet dat op 50 Hz ofzo of iets erboven en je zorgt ervoor dat je KRK monitor en Sub elkaar niet bij lagere frequenties in de weg liggen.
Weet het overigens niet zeker.


De KRK RP-10s heeft inderdaad een verstelbare low pass filter.
ik heb hem inderdaad iets boven de 50hz staan zo als jij ook al aan geeft ;)
Ze hebben mij altijd gezegt tot je de subwoofer zo af moet stellen kwa volume/low pass
tot je eigenlijk niet meer kunt zeggen waar hij staat
Bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:50 
 
Hardtraxxer

wie kan mij wat tips geven..

ze zijn voor t thuis draaien en ik heb een budget van 150,-
Bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor 150 euro kan je beter gewoon op zoek gaan naar een leuk 2.1 setje.. Een setje degelijke monitors ga je voor die prijs nergens vinden!
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 01:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ga mooi werken voor 2x KRK RP6 G2 en als dat te weinig bass is, spaar ik door voor een S10 :)
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 03:14 
 
Hardtraxxer

Festuca schreef:
Ik ga mooi werken voor 2x KRK RP6 G2 en als dat te weinig bass is, spaar ik door voor een S10 :)


Als een rp6 teweinig zal geven in een slaapkamer studio, is een S10 overkill.
Mijn Rp5 geven al prima bass imo
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 09:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

dat ligt er net aan wat je zat bass vind...
ik heb ook de rp-5 met een rp-10s ;)
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:10 
 
Artiest

6 inch woofer zal voorlopig wel genoeg zij om aan je trekken te komen.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ze op mijn kamer staan, heb ze ongeveer 3 kwart open staan. En de glazen in de kasten beneden trillen, dus bass genoeg he :P
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:29 
 
Hardtraxxer

ik ben van plan zaterdag de rp8 te halen, dan is er 7,5 % korting scheelt weer paar tientjes :P
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 16:12 
 
Hardtraxxer

vraagje aan mensen met KRK, hebben jullie externe versterker etc? ik heb er wel 1 maar das een ding van de aldi uit 2005 ofzo. welke versterker raden jullie me anders aan? (voor een redelijke prijs).
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

thedutchrages schreef:
vraagje aan mensen met KRK, hebben jullie externe versterker etc? ik heb er wel 1 maar das een ding van de aldi uit 2005 ofzo. welke versterker raden jullie me anders aan? (voor een redelijke prijs).


Naar mijn idee zijn toch vrijwel alle KRK's actief hoor :P . Hiermee bedoel ik dat de versterker in de speaker is ingebouwd.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:08 
 
Hardtraxxer

dat klopt maar dan moet je per box elke x her vormule aanpassen. dus ik kan ook een goedkoopversterktje hier voor nemen of gaat dat weer ten koste van me kwaliteit?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
6 inch woofer zal voorlopig wel genoeg zij om aan je trekken te komen.

Met die dingen, hoef je niet betere want dan word je gehoor er toch minder op op ten duur! xd
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 19:07 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
6 inch woofer zal voorlopig wel genoeg zij om aan je trekken te komen.

Met die dingen, hoef je niet betere want dan word je gehoor er toch minder op op ten duur! xd


Nou na een jaar ofzo wou ik toch wel weer wat groter en meer, maar het hangt ervan af of je luisteraar bent of niet. :P
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:26 
 
Hardtraxxer

rp8 of de VXT serie?
Bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:41 
 
Artiest

Ik heb de VXT8
Bericht Geplaatst op 29 mei 2011 18:23 
 
Hardtraxxer

Wie kan me helpen met een zoeken van een interface voor krk rp8.

(het gaat me er om dat ik volume niet elke x aan de achterkant hoef te veranderen.) logisch,

is dit wat?
http://www.bax-shop.nl/volume-controlle ... tails.html
Bericht Geplaatst op 29 mei 2011 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KRK RP 5 :)
Bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:46 
 
Hardtraxxer

Behringer Truth 2030A
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner