Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke, waar moet ik dan aan denken... Genoeg laag...
Zouden KRK r6 het klusje doen?
49Hz – 20kHz


of deze SET:

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JannickF schreef:
Oke, waar moet ik dan aan denken... Genoeg laag...
Zouden KRK r6 het klusje doen?
49Hz – 20kHz


of deze SET:

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html

die behringers heb ik gehad, en zou ik niet aanraden.
die begon opeens als en tierelier te kraken en te doen, nu heb ik krk rp5 g2. en die bevallen me toppie ;)
kwalitatief is de krk ook beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 10:07 
 
Artiest

Dat is genoeg om leuk te producen ja, zeker. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:30 
 
Hardtraxxer

maar er zit ook prijs verschil in he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:33 
 
Artiest

KRK is een middenweg voor monitoren, waar een Dynaudio en genelec etc. de dure zijn en Behringer de goedkopere is KRK gewoon veel waar voor je geld.
Koop de RP6G2 en je krijgt er nooit spijt van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 13:49 
 
Hardtraxxer

sta nu ook elke ochtend 5 uur op half 6 @ een boer hard werken, dan naar school, dan weer werken bij c1000 dan. schiet wel op met het geld, nog paar euro en heb de krk.

Maar ik vraag me echt nog steeds af, de Vxt 4/6 echt zo veel beter als de krk rp6 G2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:16 
 
Artiest

thedutchrages schreef:
sta nu ook elke ochtend 5 uur op half 6 @ een boer hard werken, dan naar school, dan weer werken bij c1000 dan. schiet wel op met het geld, nog paar euro en heb de krk.

Maar ik vraag me echt nog steeds af, de Vxt 4/6 echt zo veel beter als de krk rp6 G2?


VXT4 zou ik niet doen, te weinig laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SMH schreef:
en voor het draaien is 60hz tot 20khz wel te doen hoor, daar hoef je geen super set speakers voor te hebben ^^


nee klopt.ze hoeven niet super te zijn. maar wil toch wel aardig mooi geluid hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:17 
 
Hardtraxxer

SMH schreef:
dan zou ik idd voor de fostex gaan, degelijk merk en vast en zeker prima om mee te draaien :) ik heb zelf KRK RP6jes... heb er maar spijt van, dat je 400 euro neertelt voor zulke speakers


bevallen ze niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:41 
 
Artiest

SMH schreef:
Niet echt :/ ja voor t mixen zijn ze super maar ik zou eerder voor een merk als Yamaha of nog duurder: Dynaudio gaan. het is voor de mensen die van simpele computer speakers overgaan op krk misschien goed, maar als je beter gewend bent zijn krks prut


Vind ik nogal een grove vergelijking. KRK's staan bekend om heel helder geluid en veel waar voor je geld, überhaupt vergelijken met iets als Dynaudio gaat me wat ver. Dynaudio is voor grote, professionele studio's, krk RP serie is voor de thuis studio en hobbyisten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 20:00 
 
Artiest

SMH schreef:
Ik dacht dat we het hadden over goede monitor speakers die eerlijk geluid weergeven? Ik weet het budget van thedutchrages niet, daarom noemde ik ook Yamaha. De Yamaha HS80M is 255 per stuk bij bax, dat is dus ongeveer in de zelfde prijsklasse als de krk's die kwalitatief toch een stuk beter zijn.


KRK geeft ook eerlijk geluid weer dus dat is het punt niet, het is wat je zelf fijn vind horen, hoe je opstelling thuis is en ik vind de KRK RP6 verre van slecht te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor 390 heb je 2 Tannoys 501a, deze bevallen mij zeer goed, zeer helder geluid prima frequentiebereik
ben je volgens mij net iets goedkoper uit als de krk rp6 ;)

zelf vind ik de tannoys helderder klinken als de krks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 08:04 
 
Artiest

SMH schreef:
Krk's eerlijk geluid? Dat vind ik totaal niet, met krks kan ik mijn tracks echt niet goed afmixen. op mijn krk's klinkt de afmix dan goed maar als ik over andere speakers ga luisteren (kwaliteit speakers) klinkt het zeker niet goed. Klopt de opstelling maakt ook veel uit, de opstelling is bij mij thuis aardig goed... zit 1,5 meter tussen de speakers en mijn oren ;) En jij vind de krk's verre van slecht... heb je ze wel eens met ''goede'' monitoren vergeleken?


Ik heb KRK vxt8 serie en dat is gewoon goed geluid, het is helder en redelijk eerlijk. Ik denk dat vrijwel iedereen dat wel zal beamen. Geld voor Dynaudio bv is er simpelweg niet, die investeringen komen als er ook echt inkomsten binnen zijn te halen daarmee. Ik heb er geen spijt van gehad toen ik de rp6 had en ik heb ook geen spijt van de vxt's nu wat dat ergaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 12:27 
 
Hardtraxxer

oke en nu bied een vriend mij sinn7 aan voor 200 euro inc kabels. of kan ik beter krk rp6 g2 nieuw kopen? wat is beste advies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

samen voor 200 euro of per stuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:40 
 
Hardtraxxer

samen, setje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 15:54 
 
Artiest

Wat voor Sinn7?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:28 
 
Hardtraxxer

8 black
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:31 
 
Artiest

Doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:45 
 
Hardtraxxer

maar kwalitatief gezien, krk of sinn7?

omdat de krk rp 6 g2 nu ook in de aanbieding zijn met 3 jaar garantie, 338 euro nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb de KRK Rp6 G2 nu een maandje en ik ben zeeeeeer tevreden over deze monitoren. Geven een heel helder geluid enzo dus.
Ook genoeg kracht, huis gaat er van trillen in ieder geval. Ik ken die sinn7 niet maar zou zelf de krks aanraden. Maarja iedereen zijn smaak he
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 18:56 
 
Artiest

Nou 200 euro voor goedwerkende set van monitoren die al 200 per stuk kosten.. gewoon doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik was van plan om de fostex pm 0.4n te kopen
maar ik zie nu een setje M-Audio Studiophile BX8a voor 100 euro meer. is het de moeite waard om door te sparen of toch maar gewoon fostex. wat zeggen jullie


EDIT: heb nu ook bax-shop magazine binnen en staan ook een een aantal setjes voor een mooi prijsje zoals de Behringer TRUTH B1030A actieve studio monitor & de Tannoy Reveal 501A en nu weet ik het echt niet meer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
ik was van plan om de fostex pm 0.4n te kopen
maar ik zie nu een setje M-Audio Studiophile BX8a voor 100 euro meer. is het de moeite waard om door te sparen of toch maar gewoon fostex. wat zeggen jullie


EDIT: heb nu ook bax-shop magazine binnen en staan ook een een aantal setjes voor een mooi prijsje zoals de Behringer TRUTH B1030A actieve studio monitor & de Tannoy Reveal 501A en nu weet ik het echt niet meer >.<


tannoys ! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 22:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Ik zou zelf de krks aanraden. Maarja iedereen zijn smaak he

Ja precies, ik had zelf eerst KRKs op aanraden van veel mensen, maar het geluid wat daaruit kwam kon ik eigenlijk niks mee...
Inmiddels heb ik Dynaudio monitoren en die zijn echt ideaal voor mij! Heerlijk op afmixen.

Dus ik zou zeggen als je nieuwe wil kopen, test uit welk geluid je het best ligt!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner