Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 09:47 

Hardtraxx Addict

Heeft iemand hier wat kennis over de Pioneer DDJ S1?

Ik vraag me af of de mixer die erin zit hardware matig is, of gewoon alleen midi is en de pc het werk doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:11 

Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
youtube rip of orgineel(waarbij de definitie van orgineel bij jou ligt :whistle: )

Orgineel. zelfde bestanden als van hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:02 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Maar je kan er wel smooth een overgang mee afronden. ;)

Zijn er nog mensen met bruikbare opmerkingen? :)

Ja als je een overgang smooth wil afronden kan je idd doen wat jij zegt en dan gewoon op het laatst de fader gebruiken :) Zo doe ik het regelmatig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:19 

Hardtraxxer

Iemand die een verklaring heeft voor mijn vraag van de vorige pagina mbt de kwaliteit van mijn nummers? Moet binnenkort namelijk weer draaien en wil niet graag met hetzelfde probleem zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 18:26 

Ik heb een Pioneer DDJ T1 controller en had eerst een Macbook pro, daar werkte alles goed op.
Nu heb ik een laptop van HP, na even uitzoeken werkt Traktor 2 Pioneer edition nu eindelijk ook, enkel komt er geen geluid door m'n headphone...
Iemand ervaring met dit probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 19:36 

Hardtraxx Veteran

Tijdje geleden dus onder andere Pioneer CDJ 1000's MK2 2e hands gehaald. Werkte heel fijn tot net, van een cd speler lijkt het erop dat de CUE knop is losgekomen.

Eerst dacht ik dat hij kapot was gegaan omdat hij het opeens niets meer deed (daavoor gewoon prima) maar toen even later zag ik dat het woordje CUE schuin stond (dus de knop niet recht), ik draaide de knop zodanig dat CUE weer recht stond, en jawel de knop deed het het weer. Maar zodra ik er weer een paar keer op druk draait ie weer langzaam weg, en vervolgens doet hij het dus weer niet.

Werkt dus zeker niet fijn, en ziet er naar uit dat ik nu al iets moet gaan vervangen.

Ik zag laatst dat je die printplaatjes online kan kopen en kwam laatst dit filmpje tegen:

Iemand al eens ervaring mee? Is het erg riskant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 19:54 

De CDJ2000`s van een maat gemaakt :P, vandaag mn eigen even gerepareerd. heel simpel, maar je moet weten hoe het in elkaar steekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 19:55 

Hardtraxx Veteran

Niet daarmee :P

Maar heel toevallig dat ik vanmiddag ff bij de dj winkel was, ik dacht dat die man zei dat je die knoppen voor €15 kon laten maken. Ik ga zelf namelijk ook voor de CDJ 1000mk3, ik had daar vragen over en toevallig had hij het dus daarover :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
De CDJ2000`s van een maat gemaakt :P, vandaag mn eigen even gerepareerd. heel simpel, maar je moet weten hoe het in elkaar steekt.

En denk je dat ik aan de hand van dat filmpje er goed achter kom hoe dat in elkaar steekt?

Ben niet zo handig met zulke fratsen, maar zou het wel met m'n pa kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 22:03 

93Wesley93 schreef:
En-er-gy schreef:

En denk je dat ik aan de hand van dat filmpje er goed achter kom hoe dat in elkaar steekt?

Ben niet zo handig met zulke fratsen, maar zou het wel met m'n pa kunnen doen.

ja?

die schroeven los, idd naar links klappen(alle CDJ`s), nog een keer schroeven los, omhoog, vervangen.... zelfde procedure terug...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 20:56 

Hardtraxxer

Woodside schreef:
Dag Samen,

Ik heb afgelopen week voor de eerste maal mijn kunsten mogen vertonen op een plaatselijk feest. Waar ik normaal draai met USB (thuis) had ik daar de beschikking over 2 CDJ-800s zonder USB. Voor die avond dus flink wat nummertjes op cd's gezet. Blijkt nu dat al mijn nummers van mindere/slechte kwaliteit zijn. Er komt op de display een soort waveform te staan dmv puntjes. Hierbij zou volgens de Dj die normaal daar draait de piek van je nummer uitkomen op ongeveer 7 puntjes. Bij al mijn nummers ging het niet verder als 3/4 puntjes. Dit verschil was ook (duidelijk) hoorbaar in het volume en alles leek erg ''vlak''.

Nu is mijn vraag hoe dit kan. Ligt het aan me cd's, aan het branden of aan iets heel anders?

Ik heb gebruik gemaakt van Cd's van sony en gebrand met Itunes.

Iemand enig idee?

Voor degene die ooit tegen hetzelfde probleem aan lopen.

Het lag dus aan Itunes, op de een of andere manier brand Itunes in een lagere kwaliteit. Door een ander programma te gebruiken voor het branden heb ik dit probleem op kunnen lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:05 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me stug dat het door iTunes kwam! Je kan je brandsnelheid er overigens ook in stellen he, maar daar mag het ook niet aan liggen. Heb al vaak genoeg op de hoogste snelheid CD's gebrand zonder enige problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:13 

Hardtraxx Elite

Kan wel degelijk door iTunes komen hoor ;) Het kan zijn dat iTunes is ingesteld om je afspeel volume aan te passen, waardoor een hoop tracks zachter staan ingesteld in iTunes. Als je gaat branden kan hij deze settings meenemen. Altijd goed opletten dus met welke settings je gaat branden, om dit soort dingen te voorkomen. Zelf brand ik mijn CD's altijd met iTunes en heb er nooit problemen mee gehad, maar het ligt dus heel erg aan de instellingen van iTunes zelf en de brandopties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

Stofkappen zoals deze zijn die voor alle CDJ's 1000 bruikbaar?

De bovenste stofkap is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 11:30 

Hardtraxx Veteran

De verschillende 1000-series verschillen niet in omvang toch? Ja dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:25 

Hardtraxxer

Kort geleden heb ik 330 tweedehands Hardstyle vinyls gekocht, enkele tientallen hiervan zijn nogal vies. Heeft iemand enig idee of het kwaad kan om deze eerst schoon te maken met een nat doekje, dan te drogen, en vervolgens met een vinyl brush te poetsen?

Er zijn allerlei dure spullen om vinyl schoon te maken, maar zoals wel vaker zal het met niets verbazen als het ook gewoon met een nat doekje kan. Heb er al vanalles over gelezen op verschillende plekken, maar de meningen/adviezen zijn overal nogal verdeeld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:13 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
De verschillende 1000-series verschillen niet in omvang toch? Ja dus.

Thx voor de info, wist het namelijk niet zeker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:51 

Hardtraxx Veteran

Vraagje: heb mijn eerste setje gekocht: cdj 1000mk3 + djm 700, maar heb nog geen actieve monitors. Daar moet ik nog even voor sparen. Wel heb ik een logitech 5.1 setje en volgens de verkoper kon ik die er ook op aansluiten, maar dan heb ik een verlengstukje nodig. Heb al op bax shop gekeken, maar daar staan zoveel verschillende verlengstukjes dat ik het even niet meer weet. Kan iemand mij vertellen wat voor een ik nodig heb? En moet ik dan per se een versterker hebben?

Bij voorbaat dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:19 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dit weekend even een mixer geleend van iemand, werkt allemaal perfect. Alleen wat ik merk op de CDJ's dat de BPM voortdurend verspringt van 1 track en dat ik dus ook voortdurend moet bij pitchen. Nu weet ik dat dit normaal gesproken ook de bedoeling is, maar kun je het toch niet op de 1 of andere manier vastzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 17:48 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Vraagje: heb mijn eerste setje gekocht: cdj 1000mk3 + djm 700, maar heb nog geen actieve monitors. Daar moet ik nog even voor sparen. Wel heb ik een logitech 5.1 setje en volgens de verkoper kon ik die er ook op aansluiten, maar dan heb ik een verlengstukje nodig. Heb al op bax shop gekeken, maar daar staan zoveel verschillende verlengstukjes dat ik het even niet meer weet. Kan iemand mij vertellen wat voor een ik nodig heb? En moet ik dan per se een versterker hebben?

Bij voorbaat dank.

Als 't goed is heb jij bij dat Logitech setje een klein vierkant blokje gekregen met 3 ingangen en 2 uitgangen.

De 3 ingangen zijn groen, zwart en oranje. Dit zijn de aansluitingen voor je Frontspeakers, Rearspeakers en subwoofer (volgens mij). Die andere 2 uitgangen zijn rood en wit. Wat je nu nodig hebt is een kabel. Dit is als ik mij niet vergis een 2 x RCA Male --> 2 x RCA male. ( http://www.bax-shop.nl/tulp-/-rca-kabel ... tails.html ). Je sluit de speakerset aan op dat blokje bij die 3 ingangen, en je doet het ene stuk van de RCA kabel in dat blokje, en de ander in je DJM-700 bij audio.

Ik heb een afbeelding gevonden op internet: http://forums.logitech.com/t5/image/ser ... bl-1&px=-1

Ik had ook een 5.1 setje er eerst aan, en ik heb toen gewoon dat blokje gebruikt zoals je boven op die afbeelding ziet. Ik weet niet of je die nog hebt. Zo niet, dan weet ik het niet. Misschien een plug die gaat van 3.5 mm female naar een RCA Male ofzo. Succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 09:53 

Hardtraxxer

Oms geluid neemt niet goed op in Audacity.. dit levert toch echt problemen op want onze sets zitten goed in elkaar aleen doordat het geluid meer links word opgenomen nemen de mensen onze sets niet mee door dat probleem.. dit vinden wij erg jammer. iemand die hier een paar screenshots kan maken hoe de instellingen moeten? zodat het geluid weer normaal opgenomen word :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 10:37 

Hardtraxx Veteran

Hier vind je misschien wel wat:
dj-s-corner/set-opnemen-met-audacity-t7074.html?hilit=opnemen%20met%20audacity
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:55 

Hardtraxxer

Er zijn ook logitech setjes waar op de sub een 2e ingang zit met RCA aansluitingen. Dan kan je met een simpele RCA kabel rechtstreeks vanuit de mixer naar je boxen en ook nog gewoon ze gebruik aan je pc. Maar ik denk dat dat wegbezuinigd is met de nieuwere versies als ik dat blokje zo zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 14:03 

Hardtraxxer

Iemand nog een ander opname programma?
Audacity hebben we maar we gaan iets anders proberen dus aanraders?
Gelieve niet waar je voor moet betalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 14:40 

Hardtraxxer

Beter als Audacity en gratis? Ik zou er geen weten. Ik zou eerder naar je probleem gaan zoeken dan Audacity de schuld te geven ;) Je komt dan namelijk in de hoek van de betaalde software zoals Wavelab.
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner