Weet niet waar dit past, maar voor degene die er wat aan hebben
http://www.djtechtools.com/2011/10/16/h ... kea-parts/
http://www.djtechtools.com/2011/10/16/h ... kea-parts/
ricoocardoo wrote:helemaal niemand die hier iets vanaf weet en zou kunnen helpen?
Die bedoel ik.Project 141 wrote:Doet ie inderdaad automatisch, bij mij in C:\Users\''username''\Documents\VirtualDJ\VirtualDJ Database v6.xml
Alles is 320 kbps mp3. Gebrand als audio cdEn-er-gy wrote:die muziekjes, je tracks, heb je die in mp3 of in wav gebrand?
als je t in mp3 doet doe dan 320 kbs.
of wav. zo krijg namelijk bijna geen compressie tot geen compressie op je tracks. hierdoor klinken ze wat voller.
Ik brand trouwens alles met Nero burning rom 12 omdat ik de cd nog eens laat checken door Nero.
Draidy wrote:Mag dit niet kunnen nee? Bij mij is dit namelijk ook.
EQ van de DJM700 is geen kill, maar -26dB als ik me niet vergis93Wesley93 wrote:Ik heb m'n set upgraded naar 2x Pioneer CDJ-1000 MK2 en 1x Pioneer DJM 700.
Ik heb alleen nog 1 probleempje: Als ik op het kanaal van de CDJ waar nog een track speelt de High, Mid, en Low volledig weg draai hoor ik de track nog steeds heel zachtjes spelen.
Dit mag natuurlijk niet kunnen, iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
Heb ook even wat rondgevraagd en volgens mij verschilt het inderdaad per mixer. Vriend van me lukt dit ook niet met zijn DJM 700, maar een DJM 350 zou het weer wel kunnen blijkbaar. Ik vind het toch een beetje vreemd, maar echt storend zal het niet zijn. Ik rond het inmixen van een track vaak af door alles weg te draaien maar de track die ingemixt wordt zal dat hele zachte geluid toch wel compleet overstemmen.TakkU wrote:EQ van de DJM700 is geen kill, maar -26dB als ik me niet vergis93Wesley93 wrote:Ik heb m'n set upgraded naar 2x Pioneer CDJ-1000 MK2 en 1x Pioneer DJM 700.
Ik heb alleen nog 1 probleempje: Als ik op het kanaal van de CDJ waar nog een track speelt de High, Mid, en Low volledig weg draai hoor ik de track nog steeds heel zachtjes spelen.
Dit mag natuurlijk niet kunnen, iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?DJM 800 heeft wel een EQ kill functie, waarmee je dus echt alles 100% kan wegdraaien
Is toch vrij logisch..En-er-gy wrote:Ik dacht; ik moet de volume knop dicht draaien om niks meer te horen.....
oh, als dat ook een manier is van volume dicht te zetten ga ik dat eens proberen