Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

Een Sony Vaio VGN-FW21M, Windows Vista (i know, zuigt)..

Denk van een jaar of 5 oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:00 

Hardtraxxer

Ik heb me overlaatst http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/mp3 ... tails.html aangeschaft. Ben er tevreden van maar zit nog met 2 problemen, als er iemand een antwoord heeft op een vraag dan is mijn dag goed :) Alletwee de vragen is nog beter natuurlijk :thumbsup:

Kan ik op een of andere manier sets opnemen zonder de laptop aan te sluiten?

Als ik mijn laptop aansluit op mijn gear en ik start serato/vdj (alletwee gebeurt hetzelfde) dan valt mijn pc uit, ofwel begint hij gewoon opnieuw op te starten ofwel krijg ik een blauw scherm. Hoe kan ik dit oplossen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:13 

Hardtraxx Veteran

Sets opnemen kan ook met een telefoon of een ander opnameapparaat
En hoe je dat bluescreen kan oplossen weet ik niet. Maar probeer eens asio4all te openen en alle geluidskawrten uitzetten en dan pas vdj op starten. Krijg je dan weer een blauw scherm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:32 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Sets opnemen kan ook met een telefoon of een ander opnameapparaat
En hoe je dat bluescreen kan oplossen weet ik niet. Maar probeer eens asio4all te openen en alle geluidskawrten uitzetten en dan pas vdj op starten. Krijg je dan weer een blauw scherm?

Hoe zet ik die geluidskaarten uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

Gebruik je asio4all?

Of probeer het programma eens op te starten zonder je controller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:06 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Gebruik je asio4all?

Of probeer het programma eens op te starten zonder je controller.

Ja asio4all, en ben ik mee bezig maar valt nog steeds uit zodra het wil starten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:20 

Hardtraxx Veteran

Vervelend, ik denk dat ik je dan eigenlijk niet kan helpen. Had eerst hetzelfde probleem. Maar dat lag aan mijn USB boxen (met geluidskaart erin) zodra die boxen neit aangesloten waren had ik geen enkel probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:30 

Hardtraxxer

Geen probleem heb ondertusse al gevonden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:38 

Ik zit een beetje te kloten met m'n mixer :s
Crossfader en Flash (high, mid, low) werken niet op kanaal 1 ... bij de crossfader blijft kanaal 2 gewoon doorlopen terwijl je kanaal 1 in gebruik hebt...
Nu speel ik op kanaal 2 en kanaal 3 maar wil m'n kanaal 1 in de toekomst terug kunnen benutten..
Iemand hier ervaring mee????
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:44 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Crossfader en Flash (high, mid, low) werken niet op kanaal 1 ... bij de crossfader blijft kanaal 2 gewoon doorlopen terwijl je kanaal 1 in gebruik hebt...
Nu speel ik op kanaal 2 en kanaal 3 maar wil m'n kanaal 1 in de toekomst terug kunnen benutten..

Welke mixer heb je?
Vaak werkt je crossfader en flash alleen op kanaal 2 en 3.
Kanaal 1 word vaak ergens anders voor gebruikt maar weet even niet meer waarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:47 

Piaaa schreef:
Spablauw schreef:

Welke mixer heb je?
Vaak werkt je crossfader en flash alleen op kanaal 2 en 3.
Kanaal 1 word vaak ergens anders voor gebruikt maar weet even niet meer waarvoor.

Owjaa sorry, heb reloop rmp 30 blackfire edition ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:37 

Hardtraxxer

Zou iemand mij misschien kunnen helpen :$

dj-s-corner/kan-niet-voorbeluisteren-reloop-digital-jockey-2-interface-edition-traktor-pro-2-t22430.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:39 

Hardtraxx Veteran

Shenky schreef:

Je zou eens een mailtje naar NI kunnen sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:54 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Shenky schreef:

Je zou eens een mailtje naar NI kunnen sturen?

Zouden hun daarmee kunnen/willen helpen? Is idd wel een idee.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 16:03 

Hardtraxx Veteran

Ja daar helpen ze wel. Ik zou wel een engels mailtje sturen dan gaat het sneller. En dan nog kan het wel een dag of 3 duren voor je antwoord hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:38 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Ja daar helpen ze wel. Ik zou wel een engels mailtje sturen dan gaat het sneller. En dan nog kan het wel een dag of 3 duren voor je antwoord hebt

Hmm ok Thnx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:29 

Hardtraxxer

Ik zit met een klein probleempje..
Ik heb me gisteren de KRK RP6 G2's aangeschaft, en ben er heel tevreden over.
Als ik deze aansluit op mijn laptop dan komt er heel mooi en zuiver geluid uit.
Maar vanaf ik de stroomkabel van mijn laptop wil aansluiten om mijn laptop op te laden, beginnen mijn boksen te kraken, zo een heel raar geluid. Alsof er een storing op zit. Kan iemand mij helpen?

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Is het de dezelfde stekkerdoos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:34 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Is het de dezelfde stekkerdoos?

Eerst kwamen ze uit dezelfde stekkerdoos, en toen heb ik de oplaadkabel in een ander stopcontact gestoken (3 meter van waar de boksen staan) en ze maken nog altijd hetzelfde geluid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 18:13 

Hardtraxx Addict

Jeeens__ schreef:
Ik zit met een klein probleempje..
Ik heb me gisteren de KRK RP6 G2's aangeschaft, en ben er heel tevreden over.
Als ik deze aansluit op mijn laptop dan komt er heel mooi en zuiver geluid uit.
Maar vanaf ik de stroomkabel van mijn laptop wil aansluiten om mijn laptop op te laden, beginnen mijn boksen te kraken, zo een heel raar geluid. Alsof er een storing op zit. Kan iemand mij helpen?

Bedankt!

Ik had hetzelfde probleem. De oplader die bij je Laptop is geleverd is van slechte kwaliteit en zorgt voor een aardlus die je uiteindelijk kan horen op de monitoren. Wat je kunt proberen is de laptop op een groep aan te sluiten in huis, dus dmv een verlengkabel en deze zal je dus altijd moeten blijven gebruiken. Een oplossing is een nieuwe oplader kopen en kijken als dat helpt, wanneer dit niet helpt zul je een andere laptop moeten kopen wat bij mij het geval was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 18:52 

Hardtraxxer

Het ligt aan het feit dat ze in dezelfde stroomkring waren aangesloten,
een verlengkabel is momenteel de oplossing, andere laptop wordt nog even sparen..
Allemaal heel erg bedankt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:24 

Hardtraxx Newbie

Hoi,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een Midicontroller Pioneer DDJ Ergo aangeschaft en het werkt prima op het onderstaande na.

Ik heb hem met een USB kabel aangesloten op mijn PC en draait ook op de geluidskaart van mij PC. De geluidboxen 2.1 systeem werkt perfect alleen krijg ik via mijn hoofdtelefoon geen geluid. 3 stuks hoofdtelefoons reeds geprobeerd. De knop Cue/master staat goed maar geen geluid.
Ik heb nog geen actieve geluidboxen op hem rechtstreeks op de midicontroller aan te sluiten maar in mijn ogen mag dat niks uitmaken?

Ik hoor graag van jullie als iemand een oplossing heeft.

Bedankt alvast.

Lionel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:33 

Hardtraxxer

lionel schreef:
Hoi,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een Midicontroller Pioneer DDJ Ergo aangeschaft en het werkt prima op het onderstaande na.

Ik heb hem met een USB kabel aangesloten op mijn PC en draait ook op de geluidskaart van mij PC. De geluidboxen 2.1 systeem werkt perfect alleen krijg ik via mijn hoofdtelefoon geen geluid. 3 stuks hoofdtelefoons reeds geprobeerd. De knop Cue/master staat goed maar geen geluid.
Ik heb nog geen actieve geluidboxen op hem rechtstreeks op de midicontroller aan te sluiten maar in mijn ogen mag dat niks uitmaken?

Ik hoor graag van jullie als iemand een oplossing heeft.

Bedankt alvast.

Lionel

Ik heb mij deze controller onlangs ook aangeschaft.
Ik denk als je je hoofdtelefoon wil gebruiken,
dat je moet werken via de geluidskaart in de controller. (Pioneer DDJ ASIO)
Ik heb mijn DDJ Ergo ook aangesloten met het USB-kabeltje dat erbij zat aan mijn laptop.
Maar ik heb wel actieve monitoren aan de controller aangesloten.
Ik denk (kan natuurlijk ook fout zijn) dat als je jouw geluid via je pc er laat uitkomen, dat je niet je hoofdtelefoon kan gebruiken..

Misschien kan iemand anders toch nog beter helpen, want kheb namelijk zelf de controller nog maar net..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:12 

Hardtraxx Newbie

Hoi Jeeens,

Ik heb de Pioneer DDJ ergo ook pas van gisteren.
Ik kan nu wat gerichter zoeken.

Bedankt voor je snelle reactie.

Groetjes

Lionel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:25 

Hardtraxx Newbie

Hallo,

Ik post niet zoveel op hardtraxx, maar kijk er toch wel elke dag minimaal 3 keer op haha :)
Nou heb ik thuis 2 Reloop Rmp-3's staan en 1 Reloop rmx-40.
Ik wou ze een tijdje terug een keer op midi aan gaan sluiten, maar dat lukte niet.
Echt alles geprobeerd, ook met een maat die wel een beetje verstand had van Traktor.
Ik heb ze al geupdate en ook in Traktor van alles geprobeerd, maar ik krijg gewoon geen connectie. :(
Kan iemand mij hier misschien helpen??
Wat doe ik fout??

Gr. Guus
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner