Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat automatische gedoe vind ik ook nie zo geweldig, doe het allemaal handmatig, maar dan nog vind ik mixen met een controller heel handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb zelf hier een controller staan, maar ik gebruik de sync knop niet hoor ;) Kan je niet eens van op aan... BPM/Phase wordt heel vaak verkeerd berekend.. Ik doe t lekker handmatig met de pitchfaders! Heb de sync knoppen geremapped naar Opname aan/uit en CD Mode aan/uit, en heb binnen Traktor de BPM en phase meters in beeld ook uitgeschakeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind er niks mis mee als er digitaal gemixt wordt. Dit wil niet persé zeggen dat je alleen aan het syncen bent.
Zolang je er iets vets mee laat horen aan je doelgroep is het toch goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Vind er niks mis mee als er digitaal gemixt wordt. Dit wil niet persé zeggen dat je alleen aan het syncen bent.
Zolang je er iets vets mee laat horen aan je doelgroep is het toch goed?

Ik vind dat het eigenlijk niets boeit of je bent aan het syncen ofniet, zolang je maar op een andere kant je set kunt uitbreiden(Loops & Live-Triggeren). Want laten we eerlijk zijn 95% van de toeschouwers op een feest heeft niet eens in de gaten dat je digitaal bent aan het draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Dit is nou een voorbeeld hoe het dus niet moet, let maar eens op de linkse CD speler. Heb van bekenden gehoord die daar waren geweest dat hij niet mixte. Dan plaatsen meerdere mensen kritische reacties onder zijn filmpje, verwijdert hij die >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie dat beide cd spelers een track spelen hoor, wat hoor ik links te zien :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Ik zie dat beide cd spelers een track spelen hoor, wat hoor ik links te zien :P?

Hij loopt constant, daarnaast knippert bij de rechtse CD speler constant de Cue/play knop (Betekend dat de plaat stilstaat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja nu je het zegt, ik weet dat wel hoor van die lichtjes. Links speelt gewoon een mix af ofzo xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

idd alleen maar de ene speler waar wat draait :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:


Dit is nou een voorbeeld hoe het dus niet moet, let maar eens op de linkse CD speler. Heb van bekenden gehoord die daar waren geweest dat hij niet mixte. Dan plaatsen meerdere mensen kritische reacties onder zijn filmpje, verwijdert hij die >.<


dat is echt te vies voor worde
Op deze manier vind ik dat hij het niet verdient om daar te staan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basswalkerz schreef:

dat is echt te vies voor worde
Op deze manier vind ik dat hij het niet verdient om daar te staan :thumbdown:


Wat trouwens ook opmerkelijk is, hij draait constant aan knoppen, maar er gebeurt niks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Basswalkerz schreef:
Squid schreef:


Dit is nou een voorbeeld hoe het dus niet moet, let maar eens op de linkse CD speler. Heb van bekenden gehoord die daar waren geweest dat hij niet mixte. Dan plaatsen meerdere mensen kritische reacties onder zijn filmpje, verwijdert hij die >.<


dat is echt te vies voor worde
Op deze manier vind ik dat hij het niet verdient om daar te staan :thumbdown:

idd er zijn veel mensen die egt goed kunnen draaien, maar niet de kans krijgen. en zo'n oplichter komt daar gewoon te staan terwijl hij niet eens kan draaien.. sorry maar dat vind ik best triest :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 08:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, heb ff goed gekeken, maar ik vraag me af of ie gewoon een mix draait.. Als je kijkt naar de waveforms, dan kan je zien dat die wel degelijk veranderen.. En de kleurverandering van de waveform op de CDJ2000 als dat deel afgespeeld is loopt ook in lijn met 1 normale track... Of het waar is dat ie gewoon een pre-mixed demo draait, ik vraag t me af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ziet er gaaf uit die tent, eigenlijk nog nooit geweest.

doen ze daar nog wel is iets met hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat ook nog een 3e cdj he, en die knippert niet hele tijd. Ziet er wel best fake uit imo. Hij zit nooit op de cue te rammen bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
ziet er gaaf uit die tent, eigenlijk nog nooit geweest.

doen ze daar nog wel is iets met hardstyle?


Harder is nu van Bozzini na Peppermill verplaatst, maar Harder is 2-3 keer per jaar. Daarnaast heb je ook nog LIK, daar is er ook een Hardstyle Area.

p-stylez schreef:
Staat ook nog een 3e cdj he, en die knippert niet hele tijd. Ziet er wel best fake uit imo. Hij zit nooit op de cue te rammen bijvoorbeeld.


Vreemd dat in elk stukje van het filmpje de links CD speler draait. Hij pakt trouwens ook de hele tijd zijn headphone zonder ook maar iets te doen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 19:06 
 
Hardtraxxer

wel een gave locatie ;) iets voor ons sanderson!! :D ik rij wel weer!! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 03:07 
 
Hardtraxxer

In kut discotheke draaie ze met een pre-made,
Omdat de residents in de meeste discotheken crap zyn, of te-cheap dat ze een pre-made dj nodig hebben.

Op Hardbass,defqon etc, draaien ze natuurlijk live.
Want daar komen de pro's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt te belachelijk voor woorden als het echt zo is.

Wat zou hij er zelf van vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om een hoop onduidelijkheid even aan het licht te brengen:
Ik heb voor deze avond 2 dvd's vol met mp3's gebrand (alle nummers die een optie zijn om te draaien, en op een dvd gaan behoorlijk wat nummers).

Omdat de middelste cdj voor dat ik op moest bezet was, heb ik mijn beiden dvd's in de linker en de rechter gedaan. Later heb ik ook nog een dvd in de middelste gedaan en een sd kaart, waar ik weinig gebruik van heb gemaakt.

Blijkbaar stond de A.cue (auto cue) niet aan waardoor alle tracks gewoon doorlopen en niet stoppen (de reden ook waarom de cdj's constant doorlopen). Ik heb me daar niet aan gestoord, en er ook niet echt op gelet.

Squid schreef:
Vreemd dat in elk stukje van het filmpje de links CD speler draait.

Als je goed kijkt zie je dat hij niet meer bij het laatste nummer draait (de dvd is eruit), omdat het laatste nummer is ingemixt op de rechter cdj ;)...

p-stylez schreef:
Hij zit nooit op de cue te rammen bijvoorbeeld.

Nee logisch ook, alle stukjes in het filmpje zijn climax momenten. Dat ben ik juist meer met het publiek bezig (handje klap)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

je zit ook de hele tyd aan knoppen te draaien maar er gebeurd niks xd ik zie je heel ijverig aan de color FX knop draaien zonder dat er een color effect aan staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
je zit ook de hele tyd aan knoppen te draaien maar er gebeurd niks xd ik zie je heel ijverig aan de color FX knop draaien zonder dat er een color effect aan staat ;)

Haha, jij moet dan wel hele goede ogen hebben. Je stond vast en zeker naast me

Had dat even gezegd, dan hadden we een biertje gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als jij van jezelf weet dat je gewoon live aan het draaien was, waarom kom je je dan hier met een ellelange post verdedigen? Is dan toch nergens voor nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Als jij van jezelf weet dat je gewoon live aan het draaien was, waarom kom je je dan hier met een ellelange post verdedigen? Is dan toch nergens voor nodig?

Ik werd hier op gewezen door een bekende, en vind het toch fijn als de onduidelijkheid de wereld uit is. Ik vertel mijn verhaaltje, en wat de rest er mee doet zou me vrij weinig boeien.

Valt me gewoon tegen dat mensen aan de hand van een filmpje en wat verhalen zo makkelijk te beïnvloeden zijn en meteen haters worden. Vind pas dat je recht op oordelen hebt als je achter mij zou staan bij een set. En als je dan vind dat ik niet kan draaien, nou gefeliciteerd. Tenslotte ben ik toch degene die een geweldige avond heeft gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom op gasten, ga die vent nou niet zwart lopen maken. Jullie hebben hem allemaal niet LIVE zien draaien.
En in het filmpje zijn indd alleen alle climaxen gefilmd, hij hoefde op de stukjes film nergens in te mixxen.
Ik wil eerst een HEEL filmpje zien van ze set voordat ik ga oordelen of die echt draait of niet.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner