Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naja eerlijk gezegd, moet ik je gelijk geven. Als ik er nu nog een keer naar kijk, heb ik nog steeds het gevoel dat hij gewoon zelf draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:
RAW-vizion schreef:
je zit ook de hele tyd aan knoppen te draaien maar er gebeurd niks xd ik zie je heel ijverig aan de color FX knop draaien zonder dat er een color effect aan staat ;)

Haha, jij moet dan wel hele goede ogen hebben. Je stond vast en zeker naast me

Had dat even gezegd, dan hadden we een biertje gedaan

haha nee stond niet naast je xd maar die color XF lampjes die zie je egt wel op het filmpje als ze knipperen. en ja ik heb goeie ogen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:08 
 
Hardtraxxer

Zullen we nu een andere DJ/Producer gaan flamen?
Mischien headhunterz of noisecontrollers, dan zeggen we dat zijn kick een sample is.
Heeeel mischien maakt hij een account aan om ons stap voor stap uit te leggen hoe hij zijn kick gemaakt heeft.
:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha die kans acht ik klein. Maar headhunterz gebruikte idd wel eens hardkick10 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Haha die kans acht ik klein. Maar headhunterz gebruikte idd wel eens hardkick10 :P

ja maar crypsis ook...

en hhz gaat geen account aan maken om het uit te leggen hij maakt gewoon een 2de hate it or love, of blame it on the music :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
Valt me gewoon tegen dat mensen aan de hand van een filmpje en wat verhalen zo makkelijk te beïnvloeden zijn en meteen haters worden. Vind pas dat je recht op oordelen hebt als je achter mij zou staan bij een set. En als je dan vind dat ik niet kan draaien, nou gefeliciteerd.


Ik weet niet of je kunt draaien, want dat heb je naar mijn mening niet laten zien die avond. Ik ken je verder ook niet, want heb de kans niet gehad een babbel met je te maken. Tegen mij werd verteld dat je niet live draaide en wilde dat met mijn eigen ogen zien, dus ben ik achter de dj booth gaan staan. Wat mij toen opviel was dat je linker cd afloopte (begon te knipperen). Ik dacht bij mezelf, dan moet hij in een van de rechter toch al eentje hebben ingemixt, anders loopt het in de soep. Maar nee hoor de andere cd spelers knipperde ook, dus deze liepen ook af?! Dit gaat mis? nee hoor, de linker cd speler stopte met spelen, waarna de rechter op precies het goede moment starte met een nieuwe track zonder intro. dus ingemixte cd's lijkt mij.

Nu probeer ik je niet zwart te maken of dergelijke, ik wil gewoon weten wat je aan het doen was?


Lip DJ schreef:
Tenslotte ben ik toch degene die een geweldige avond heeft gehad

mwah, vind dit een beetje egoïstisch. Er zijn genoeg andere Dj's die op jou plaats willen staan, maar de kans hier niet voor krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
en hhz gaat geen account aan maken om het uit te leggen

Lol je meent 't :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 08:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gidi schreef:
Ik ken je verder ook niet, want heb de kans niet gehad een babbel met je te maken.

Dat heb je zelf in de hand gehad. Op het moment dat ik aan het draaien was ging jij negatieve berichten posten over mij op twitter. En vervolgens loop je een paar keer stralend langs me af. Dat vind ik gewoon echt laf, wel zeiken over mij... maar mij erop aanspreken, dat gebeurd niet. Daarbij vind ik dat je als dj collega´s je collega erop aanspreekt als je iets niet bevalt, en niet in het openbaar (twitter' wat in de wilde weg gaat roepen.

Gidi schreef:
begon te knipperen
Gidi schreef:
ik wil gewoon weten wat je aan het doen was?

Dat is heel simpel uit te leggen. Mijn macbook is al 2 weken kapot. Daarop staan echt alle programma's waarmee ik werk voor muziek en ook de World of hardstyle filmpjes. Ik maak daarop mash ups en ook eigen cut edits van tracks. Met die cut edits bedoel ik dat ik nummers inkort om het wat minder langdradig te maken. Dit was ook mijn plan voor Harder om weer flink wat cut edits te maken. Maar aangezien mijn macbook kapot was moest ik het op de gewone PC doen waar niks opstaat van programma's. Normaal knip ik dan een paar keer in een nummer en maak ik daar 1 mp3 bestand van, maar nu vond ik daar geen programma van. Dus als ik zeg maar 2 keer in 1 nummer knipte, had ik 2 mp3 bestanden. Die 2 bestanden stopte ik in een mapje met de benamingen:
-1Scrap Attack
-2Scrap Attack

Dus als ik scrap attack ging draaien opende ik op de mp3 dvd het mapje scrap attack, en dan mixte ik daarop in en speelde ik die af. Maar het waren 2 bestanden, waardoor de cdj halverwege ging knipperen. En daar heb jij je op verkeken.

The Indicator schreef:
Als jij van jezelf weet dat je gewoon live aan het draaien was, waarom kom je je dan hier met een ellelange post verdedigen?

Voor iemand die erbij was, en er zo'n enorm groot drama ervan maakte... maak ik wel een uitzondering om het even uit te leggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Hmm, heb ff goed gekeken, maar ik vraag me af of ie gewoon een mix draait.. Als je kijkt naar de waveforms, dan kan je zien dat die wel degelijk veranderen.. En de kleurverandering van de waveform op de CDJ2000 als dat deel afgespeeld is loopt ook in lijn met 1 normale track... Of het waar is dat ie gewoon een pre-mixed demo draait, ik vraag t me af!

Ik was er bij en heb het met eigen ogen gezien dat hij niet live mixte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Lip DJ schreef:
The Indicator schreef:
Als jij van jezelf weet dat je gewoon live aan het draaien was, waarom kom je je dan hier met een ellelange post verdedigen? Is dan toch nergens voor nodig?

Ik werd hier op gewezen door een bekende, en vind het toch fijn als de onduidelijkheid de wereld uit is. Ik vertel mijn verhaaltje, en wat de rest er mee doet zou me vrij weinig boeien.

Valt me gewoon tegen dat mensen aan de hand van een filmpje en wat verhalen zo makkelijk te beïnvloeden zijn en meteen haters worden. Vind pas dat je recht op oordelen hebt als je achter mij zou staan bij een set. En als je dan vind dat ik niet kan draaien, nou gefeliciteerd. Tenslotte ben ik toch degene die een geweldige avond heeft gehad

Ik heb 2 meter van je vandaan gestaan. Toen je overmixte was het enige wat je deed de rechter schuif omhoog houden en wat op de Cue knopjes van de DJM800 drukken :') MC DL had het zelf ook gezien, die kwam het zelfs nog melden aan een paar mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 13:53 
 
Artiest

Mensen... who gives a fuck...
hele harde dikke vette schijt of hij wel of niet live mixte, die mensen hebben toch een leuke avond gehad..
nou who cares?!
On topic pls/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Lip DJ schreef:
RAW-vizion schreef:
je zit ook de hele tyd aan knoppen te draaien maar er gebeurd niks xd ik zie je heel ijverig aan de color FX knop draaien zonder dat er een color effect aan staat ;)

Haha, jij moet dan wel hele goede ogen hebben. Je stond vast en zeker naast me

Had dat even gezegd, dan hadden we een biertje gedaan

haha nee stond niet naast je xd maar die color XF lampjes die zie je egt wel op het filmpje als ze knipperen. en ja ik heb goeie ogen :P

Cool, Global Hardstyle praktijken op Hardtraxx! :D

Wordt hier dan nu ook de helft van de users verbannen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga d'r niet over oordelen.

Heb je decks thuis?

Doe je effe gauw een mixje van 3 tracks om te laten zien dat je het wel kan en gooi je het hier online. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dat hij het kan betwijfel ik niet hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Heb je decks thuis?

Niet meer, heb geen zin om complete filmpjes online te gaan gooien:

hier een kleine knip: http://www.vimeo.com/24352294
dit was al bijna 50MB
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 07:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JannickF schreef:
Khadber schreef:
JannickF schreef:
Wat vinden jullie nou van mixen (beter gezegd je pre-gemaakte mix afspelen) met een laptop/PC op een feest.
Moet dit kunnen of absoluut niet.

Premixen is echt het meest idiote wat je maar kunt down. Je noemt het zelf meer interactie met het publiek.. Wanneer dan? Je kan niet reageren op wat ze willen, juist geen sfeer, noem maar op. Je bent een soort dans-act achter glas op een punt waar het meer gaat omdat je dingen kunt.


Ik ben het niet met je eens.
Als ik naar mijn eigen software bijvoorbeeld kijk kan je je mix aanpassen,wijzigen,tracks toevoegen en eruit halen allemaal terwijl de mix loopt. Ik praat hier over mix meister.

Hoewel je met 'dans act' wel een punt hebt, je bent inderdaad niet/minder meer bezig met mixen.


klopt voor geen meter. tuurlijk kun je aanpasse. je hebt toch een equalizer op je pc zitten of niet soms?
doe ik zelf ook. ik speel soms ook wel is. ik speel dan gwn af via laptop maar k ben zowat de hele tijd bezig met me equalizer. en ik kan me tracks ook aanpassen. dus ik vind het sowieso moeten kunnen want k doe ut zelf ook :)
Groetjes
Dj Zephire
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ LipDj
dan zal ik mij maar excuseren tegenover die tweets. ik kan je hoofd niet meer herinneren, toen trouwens ook niet. Ik heb jou dus over het hoofd gezien die avond. heb wel op je gewacht bij de booth maar je kwam er maar niet uit. dus ben ik maar weer gaan :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
hidde schreef:
Heb je decks thuis?

Niet meer, heb geen zin om complete filmpjes online te gaan gooien:

hier een kleine knip: http://www.vimeo.com/24352294
dit was al bijna 50MB

+1 voor de moeite nemen om 'betweters' te ownen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
klopt voor geen meter. tuurlijk kun je aanpasse. je hebt toch een equalizer op je pc zitten of niet soms?
doe ik zelf ook. ik speel soms ook wel is. ik speel dan gwn af via laptop maar k ben zowat de hele tijd bezig met me equalizer. en ik kan me tracks ook aanpassen. dus ik vind het sowieso moeten kunnen want k doe ut zelf ook :)
Groetjes
Dj Zephire

dan is t geen mixxen meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Citaat:
klopt voor geen meter. tuurlijk kun je aanpasse. je hebt toch een equalizer op je pc zitten of niet soms?
doe ik zelf ook. ik speel soms ook wel is. ik speel dan gwn af via laptop maar k ben zowat de hele tijd bezig met me equalizer. en ik kan me tracks ook aanpassen. dus ik vind het sowieso moeten kunnen want k doe ut zelf ook :)
Groetjes
Dj Zephire

dan is t geen mixxen meer


Dat dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Lip DJ schreef:
hidde schreef:
Heb je decks thuis?

Niet meer, heb geen zin om complete filmpjes online te gaan gooien:

hier een kleine knip: http://www.vimeo.com/24352294
dit was al bijna 50MB

+1 voor de moeite nemen om 'betweters' te ownen :P

Al die 12 jarige kinderen zitten te flamen alsof zij het beter weten en dan doe jij de moeite om te bewijzen. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nee, ziet er zo amateuristisch uit.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner