Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Squit schreef:
Op marktplaats heb je met geluk al 2 pioneers CDJ800 mk2 voor 700 tot 800 euro. Mij is aangeraden om, als je echt veel wil gaan draaien, gelijk voor pioneer te gaan. Goede kwaliteit dat je met een beetje goed zoekwerk ook voor een mooi prijsje kan krijgen.


Helemaal mee eens!
Zo ben ik ook gewoon overgestapt,marktplaats heeft prima en betaalbare dingen erstaan met een beetje geluk.
CDJ800 zijn prima voor thuis,je zou in clubs toch altijd op pioneers moeten draaien dus.

+1
Ik ben zelf ook op marktplaats rond aan het kijken voor 2 cdj800 mk2's of cdj1000mk3's voor een beetje een goede prijs. Op marktplaats moet je gewoon goed zoeken en geduld hebben, dan kom je vanzelf bij een mooie deal uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SpaceRazr schreef:
SiweZ schreef:
Squit schreef:
Op marktplaats heb je met geluk al 2 pioneers CDJ800 mk2 voor 700 tot 800 euro. Mij is aangeraden om, als je echt veel wil gaan draaien, gelijk voor pioneer te gaan. Goede kwaliteit dat je met een beetje goed zoekwerk ook voor een mooi prijsje kan krijgen.


Helemaal mee eens!
Zo ben ik ook gewoon overgestapt,marktplaats heeft prima en betaalbare dingen erstaan met een beetje geluk.
CDJ800 zijn prima voor thuis,je zou in clubs toch altijd op pioneers moeten draaien dus.

+1
Ik ben zelf ook op marktplaats rond aan het kijken voor 2 cdj800 mk2's of cdj1000mk3's voor een beetje een goede prijs. Op marktplaats moet je gewoon goed zoeken en geduld hebben, dan kom je vanzelf bij een mooie deal uit!


Ja, en afdingen gaat altijd wel! hahah.
Kan je beter 2e hands setje daar halen ben je nog minder kwijt dan 2 nieuwe denon's/reloops o.i.d
Let wel altijd op 2ehands gear of het nog in goeie staat is en niks mankeert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daarom stond in mijn laatste post op de vorige pagina een verwijzing naar een topic wat ik zelf ooit heb aangemaakt, waar in staat waar je zoal op moet letten bij aanschaf 2e hands gear :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SpaceRazr schreef:
Daarom stond in mijn laatste post op de vorige pagina een verwijzing naar een topic wat ik zelf ooit heb aangemaakt, waar in staat waar je zoal op moet letten bij aanschaf 2e hands gear :)


Daar heb je idd wel iets aan. Het is alleen een nadeel dat als je vrij nieuw bent met draaitafels dat je niet weet wat wat is en daardoor weet je niet waar je op moet letten. Misschien is het handig om iemand mee te hebben die al wel wat draaiervaring heeft,.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 03:18 
 
Hardtraxxer

Ik heb momenteel nog niets in huis qua DJ-equipment, en nu zit ik te twijfelen tussen een Numark Mixtrack Pro en de Reloop Mixage. Ze zijn allebei ongeveer even duur. Wat raden jullie aan?

PS: Ik heb totaal geen verstand van DJ-equpment maar het leek mij een leuk setje om mee te beginnen. Of zit ik ernaast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die heb ik ook. alleen dan met een andere mixer.

Maar volgens mij kan je met die mixer ook op je ipod opnemen, omdat daar zo'n station voor zit.

En anders kun je vanaf de record output achterop je mixer een kabel doen die naar je computer gaat, en daar kan je in bijv. audacity je setjes opnemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zeker,
Moeten de audiobestanden die jij draait natuurlijk ook de goeie kwaliteit zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik brand zelf met Itunes, vind ik het handigst werken. Ook veel mensen branden met Nero ofso dacht ik.
Die numark cd spelers lezen geen mp3 bestanden, dus je zult net als ik. Audiobestanden moeten branden, dan moet je in itunes in het popupje dat verschijnt als je een cd gaat branden op audio cd klikken ;) dan gaat er ook geen kealiteit verloren ;)

Jouw cds kunnen dan door elke cd speler worden gelezen, want elke cd speler leest audio bestannden, niet elke cd speler leest mp3. Al komt het niet heel vaak mee voor dat ze geen mp3 lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom kaap je iemands topic waar al een paar weken niet meer gepost is met een mix, ook nog eens een dubbel post?
Daar is dit topic voor of dit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:23 
 
Hardtraxxer

Ik wil nu ook beginnen met mixjes maken en eventueel draaien op feesten, maar ik wil dan graag met cd-spelers en 1 mixer werken. Ik heb ongeveer 350 euro te besteden. Ik heb al een beetje rond gekeken naar de reloop rmp1 maar die is vaak rond de 500 euro -.-' Heeft iemand tips? Ik heb niks tegen 2e hands spullen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

downeyz schreef:
Ik wil nu ook beginnen met mixjes maken en eventueel draaien op feesten, maar ik wil dan graag met cd-spelers en 1 mixer werken. Ik heb ongeveer 350 euro te besteden. Ik heb al een beetje rond gekeken naar de reloop rmp1 maar die is vaak rond de 500 euro -.-' Heeft iemand tips? Ik heb niks tegen 2e hands spullen..


Heb zelf toen rond jouw prijs 2x Reloop RMP2 en een Reloop RMX40 gekocht, wel 2e hands... Ik zou gewoon even goed rondneuzen op marktplaats :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 21:23 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
downeyz schreef:
Ik wil nu ook beginnen met mixjes maken en eventueel draaien op feesten, maar ik wil dan graag met cd-spelers en 1 mixer werken. Ik heb ongeveer 350 euro te besteden. Ik heb al een beetje rond gekeken naar de reloop rmp1 maar die is vaak rond de 500 euro -.-' Heeft iemand tips? Ik heb niks tegen 2e hands spullen..


Heb zelf toen rond jouw prijs 2x Reloop RMP2 en een Reloop RMX40 gekocht, wel 2e hands... Ik zou gewoon even goed rondneuzen op marktplaats :thumbup:


Wow echt! :O echt jaloers! ja, ben ik al mee bezig :P maar zijn er nog goede alternatieven? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:59 
 
Hardtraxx Newbie

misschien een setje ndx400? voor die prijs is er nieuw niet heel veel beters te krijgen volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 07:40 
 
Hardtraxxer

phadex schreef:
misschien een setje ndx400? voor die prijs is er nieuw niet heel veel beters te krijgen volgens mij.

Ik denk dat nieuw hem niet gaat worden als ik een redelijk setje wil. Ik heb al een aantal redelijke setjes gezien van de reloop rmp-2 dus ik kom er wel uit :)
Ik heb alleen 1 vraagje. Weet iemand of de rmp-2 zonder de timecode op de pc kan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 08:40 
 
Hardtraxx Newbie

downeyz schreef:
phadex schreef:
misschien een setje ndx400? voor die prijs is er nieuw niet heel veel beters te krijgen volgens mij.

Ik denk dat nieuw hem niet gaat worden als ik een redelijk setje wil. Ik heb al een aantal redelijke setjes gezien van de reloop rmp-2 dus ik kom er wel uit :)
Ik heb alleen 1 vraagje. Weet iemand of de rmp-2 zonder de timecode op de pc kan? ^^

Nee, alleen de rmp3 alpha kan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook in een ander topic gepost maar kreeg geen antwoord;

Citaat:
Kon nergens een topic vinden over de aanschaf van nieuwe gear dus ik zet het hier neer:

Ben een jaar geleden begonnen met een digitale MIDI controller en het mixen bevalt me prima. Wil daarom de overstap maken naar een Pioneer set zodat ik mogelijk in de toekomst ook voorzichtig kan beginnen om zelf te draaien op (kleine) feesten.

Na lang sparen wil nu een Pioneer set aanschaffen. Namelijk de 2x CJD350 en HDJ500 pro. ( http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/p ... tails.html )

1600 euro is een behoorlijke klap geld maar ik wil echt graag met Pioneer om leren gaan. Mijn vraag aan jullie is:

- Is deze set qua prijs/kwaliteit verhouding goed?
- Is er een betere Pioneer set rond dit budget (1600 euro)?
- Moet ik hier ook nog aparte boxen voor kopen of kan ik een oud sub woofer setje voor een pc hierop aansluiten?

Hoor graag hoe jullie hierover denken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik persoonlijk zou op marktplaats kijken voor tweedehands pioneers, maar dat is persoonlijk :)
En ja je kunt een oud 2.1 setje hier op aansluiten, moet je wel kijken dat je de goede kabel in huis hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil hem wel nieuw kopen, wil geen verassingen meemaken met 2e hands materiaal.

Maar als ik hem nieuw koop doe ik er goed aan om de CDJ350 set te kopen in vergelijking met andere pioneer sets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

T is maar wat je er maximaal aan uit wil geven, feit bij pioneer is dat je gewoon grotendeels voor de naam betaald. Maar qua build quality zit t bij Pioneer wel goed, dus als je toch tweedehands zou overwegen, gewoon naar de nette advertenties kijken en de bekende dingen vragen of ze in verhuur zijn geweest, stofvrij afgedekt en dergelijke. Voor tweedehands kun je mss hier nog tips uit halen http://www.hardtraxx.nl/forum/dj-s-corner/waar-op-te-letten-aanschaf-2ehands-gear-t22786.html :)
Persoonlijk vind ik de CDJ 350 duur voor een instapmodel, maar je moet t zelf beslissen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga voor een nieuwe set, maar toch bedankt voor het advies ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ligt er toch aan wat je budget is. Ik heb zelf de Denon MC-6000 (~€700) met daarnaast 2x Reloop RMP3 (2e hands voor 350 euro).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 12:30 
 
Hardtraxxer

Graag hoor ik jullie feedback van mijn setje. ;)

http://soundcloud.com/flexbass/raw-hardstyle-mix01

Tracklist :woot: :

Brennan Heart - running late (brennan heart and code black mf earthquake rawmix)
Tatanka & Zatox pres. Wild Motherfuckers - Hard Bass
Max Enforcer Feat.The Rush - Fade To Black (Official Black 2010 Anthem)
B-Front & Digital Punk - For The Girls
Headhunterz - Headshot
Phuture Noize - Fire in the hole
Radical Redemption ft Crypsis - Darkness_is_calling_(original_mix)
Plasmaravers - Bust A Move(The R3belz Raw Edit)
Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare (Original Mix)
Crypsis - Mutation
Crypsis - Live Act Tool 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:52 
 
Hardtraxx Newbie

men nieuwe hardstyle mix



http://www.youtube.com/watch?v=MjMzbYKh3e8
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 13:00 
 
Hardtraxx Elite

Hoi, ik weet niet of ik dit nu in het goede topic post, zo niet, zeg het dan even.
Ik mix nu al een hele poos met Virtual DJ, en ik vind het leuk om mee te spelen.
Het enige nadeel vind ik dat het gewoon met toetsenbord/muis is.
Ik wil dus eigenlijk een MIDI-Controller op mijn laptop aan kunnen sluiten om daar mee te kloten.
Maar ik heb er echt geen verstand van hoe dat allemaal in zijn werking gaat.
Nu kwam ik dit tegen:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3043 ... &insert=8T

Paar vraagjes:
Kan ik deze dus op mijn laptop aansluiten en zo alles op VDJ besturen?
Is dit een beetje een goed ding (prijs/kwaliteit verhouding)?
Zijn er betere alternatieven in deze prijsklasse?

Ik heb er niet veel verstand van verder dus misschien iemand die mij wat uit kan leggen?
Alvast bedankt :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner