Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo allemaal,

Dacht dat ik hier al een topic gezien had met dit onderwerp maar krijg hem niet meer gevonden..

Ben dus al een jaartje bezig geweest met het produceren in fl studio, in die tijd heb ik mooi kunnen kijken of ik wel wil produceren, en ja dat wil ik. Heb er alleen nooit de kans voor gehad met deze pc, kicks maken ging niet na een tijdje hield de pc er mee op. En het is uiteindelijk te simpel om een het een track te noemen.

Dus een nieuwe pc is in aankomst! Maar wat heb ik daar nu meer bij nodig dan inspiratie en een programma?

-Een midi keyboard heb ik al, vind hem zelf wel te klein dus deze gaat ook in de verkoop voor een nieuwe na een tijdje.
- speakers/Monitoren heb ik ook al, niet de beste maar er komt iig geluid uit om aan de slag te gaan.
- USB Hub heb ik ook 1, standaard usb poorten heb je altijd te weinig toch..
- Een microfoon komt er ook aan, het is altijd handig om je eigen vocals in te spreken.

Maar wat mis ik nu nog kwa rand apparatuur? midi apparaten controllers noem maar op (om mee te beginnen) Je ziet bij producers meestal heel de studio vol staan, maar virus TI's en noem maar op daar ga ik nog niet aan beginnen :P

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

MVG Mike
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Graag even hier kijken :thumbup:
producers-corner/producer-s-corner-een-overzicht-waar-kan-ik-mijn-ei-kwijt-t21338.html
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner