Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 07:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey forumppl,

Heb klein probleempje. Ik zou graag een beetje mixen en setjes maken als ik vrije tijd heb, maar weet niet goed welke stuff ik allemaal zou moeten kopen om toch de vrij standaard dingen ermee te kunnen doen. Ik wil vooral zeker zijn dat ik geen 'brol' koop! Daarom dacht ik dat jullie misschien wel vrij goeie DJ gear kennen. Ik zoek prijs/ kwaliteit goede gear en het mag een BEETJE duur zijn, niet te veel ^^. ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven!

Allesinds bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helya schreef:
Hey forumppl,

Heb klein probleempje. Ik zou graag een beetje mixen en setjes maken als ik vrije tijd heb, maar weet niet goed welke stuff ik allemaal zou moeten kopen om toch de vrij standaard dingen ermee te kunnen doen. Ik wil vooral zeker zijn dat ik geen 'brol' koop! Daarom dacht ik dat jullie misschien wel vrij goeie DJ gear kennen. Ik zoek prijs/ kwaliteit goede gear en het mag een BEETJE duur zijn, niet te veel ^^. ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven!

Allesinds bedankt :)


hahahaha

wat is een beetje duur? wat is veel?

als ik het verhaal lees van "ik zou graag een beetje mixen en setjes maken als ik vrije tijd heb" lijkt het me niet dat je echt dure pioneer shit wil, dus ga dan gewoon voor een hercules dj controller ofzo en kijk of je het leuk vind... en anders zoeken, er staan miljoenen van zulk soort topics op internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reloop setje is prima te doen.
niet te duur en goeie kwaliteit voor je geld.

voor zo'n 800.- heb je al leuk spul.
kijk ook eens op marktplaats, veel dingen te vinden voor een hoop minder geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

kijk is op marktplaats het gaat niet om de gear maar hoe jij ermee omgaat een beetje goeie dj kan overal op draaien maar als je prijs en kwaliteit zoek kijk dan is naar numark ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

the sidespinnars schreef:
kijk is op marktplaats het gaat niet om de gear maar hoe jij ermee omgaat een beetje goeie dj kan overal op draaien maar als je prijs en kwaliteit zoek kijk dan is naar numark ofzo ;)


het moet wel een beetje fijn werken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
the sidespinnars schreef:
kijk is op marktplaats het gaat niet om de gear maar hoe jij ermee omgaat een beetje goeie dj kan overal op draaien maar als je prijs en kwaliteit zoek kijk dan is naar numark ofzo ;)


het moet wel een beetje fijn werken ;)

slechte ervaring mee? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ProfaNe schreef:
Helya schreef:
Hey forumppl,

Heb klein probleempje. Ik zou graag een beetje mixen en setjes maken als ik vrije tijd heb, maar weet niet goed welke stuff ik allemaal zou moeten kopen om toch de vrij standaard dingen ermee te kunnen doen. Ik wil vooral zeker zijn dat ik geen 'brol' koop! Daarom dacht ik dat jullie misschien wel vrij goeie DJ gear kennen. Ik zoek prijs/ kwaliteit goede gear en het mag een BEETJE duur zijn, niet te veel ^^. ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven!

Allesinds bedankt :)


hahahaha

wat is een beetje duur? wat is veel?

als ik het verhaal lees van "ik zou graag een beetje mixen en setjes maken als ik vrije tijd heb" lijkt het me niet dat je echt dure pioneer shit wil, dus ga dan gewoon voor een hercules dj controller ofzo en kijk of je het leuk vind... en anders zoeken, er staan miljoenen van zulk soort topics op internet




Wel ik had gedacht aan zo'n max 200-250 euro voor mengpaneel (niet 2dehands dan). Het is namelijk voor de fun en niet om pro mee te gaan. Anders wist ik ook dat ik bij Pioneer moest gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Timmer schreef:
the sidespinnars schreef:
kijk is op marktplaats het gaat niet om de gear maar hoe jij ermee omgaat een beetje goeie dj kan overal op draaien maar als je prijs en kwaliteit zoek kijk dan is naar numark ofzo ;)


het moet wel een beetje fijn werken ;)

slechte ervaring mee? xd


Ik dacht eraan om de Numark iDJ1 of 2 te kopen. wil alleen zien of jullie er misschien betere vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht eraan om de Numark iDJ1 of 2 te kopen. wil alleen zien of jullie er misschien betere vinden. [/quote]

1=kloten 2 heb ik zelf nog staan best een leuk dingetje om mee te beginnen ;) (ik verkoop hem niet btw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Ik dacht eraan om de Numark iDJ1 of 2 te kopen. wil alleen zien of jullie er misschien betere vinden.


1=kloten 2 heb ik zelf nog staan best een leuk dingetje om mee te beginnen ;) (ik verkoop hem niet btw)[/quote]

Wrm vind je 1 kloten? heb er op gedraait en is toch nog handig? Ik vind 2 er raar uitzien. Hoe kan je 2 liedjes draaien met 1 ipod?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Helya schreef:
the sidespinnars schreef:
Ik dacht eraan om de Numark iDJ1 of 2 te kopen. wil alleen zien of jullie er misschien betere vinden.


1=kloten 2 heb ik zelf nog staan best een leuk dingetje om mee te beginnen ;) (ik verkoop hem niet btw)


Wrm vind je 1 kloten? heb er op gedraait en is toch nog handig? Ik vind 2 er raar uitzien. Hoe kan je 2 liedjes draaien met 1 ipod?[/quote]
nou met 1 kan je niet beat matchen want je hebt geen pitch control >.< en met 2 zijn zoveel meer mogelijkheden. en wrm raar je kan met een pioneer cdj 2000 ook met 1 usb stick allebei de de spelers besturen. en hoe bedoel raar uit zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Helya schreef:
the sidespinnars schreef:
Ik dacht eraan om de Numark iDJ1 of 2 te kopen. wil alleen zien of jullie er misschien betere vinden.


1=kloten 2 heb ik zelf nog staan best een leuk dingetje om mee te beginnen ;) (ik verkoop hem niet btw)


Wrm vind je 1 kloten? heb er op gedraait en is toch nog handig? Ik vind 2 er raar uitzien. Hoe kan je 2 liedjes draaien met 1 ipod?

nou met 1 kan je niet beat matchen want je hebt geen pitch control >.< en met 2 zijn zoveel meer mogelijkheden. en wrm raar je kan met een pioneer cdj 2000 ook met 1 usb stick allebei de de spelers besturen. en hoe bedoel raar uit zien?[/quote]


Neh, gewoon het feit dat je maar 1 ipod had. Ik zal er eens goed over nadenken voor de iDJ2 dan te overwegen, want Numark ziet er wel een goed merk uit voor beginners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/forum/djs-corner/problemen-met-dj-gear-topic-t7777.html

Daarom had ik nou net dit topic gestart, omdat door net dit soort topics het hele forum vervuild word.
en ik zou dan gaan voor een midi controller als het toch maar is voor als je tijd hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

is dit niet wat voor je? past denk in je budget :thumbup:
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/n ... tails.html
of dit
http://www.bax-shop.nl/combi-spelers-+- ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:



Denk je dat de iDJ2 niet volstaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/djs-corner/problemen-met-dj-gear-topic-t7777.html

Daarom had ik nou net dit topic gestart, omdat door net dit soort topics het hele forum vervuild word.
en ik zou dan gaan voor een midi controller als het toch maar is voor als je tijd hebt...


eigenlijk heb ik vrij veel vrije tijd maar weinig geld om uit te geven. En ik denk niet dat ik ooit zal uitbreken. Maar ik zal je iets laten weten als het wel zo is binnen een paar jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helya schreef:
lorennzkee schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/djs-corner/problemen-met-dj-gear-topic-t7777.html

Daarom had ik nou net dit topic gestart, omdat door net dit soort topics het hele forum vervuild word.
en ik zou dan gaan voor een midi controller als het toch maar is voor als je tijd hebt...


eigenlijk heb ik vrij veel vrije tijd maar weinig geld om uit te geven. En ik denk niet dat ik ooit zal uitbreken. Maar ik zal je iets laten weten als het wel zo is binnen een paar jaar ^^


werke mt je luie donder!! :p

en dan gear hale :drool:

maar zo'n IDJ lijkt me niet echt wat... zou gewoon voor zo'n hercules gaan ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

als je zoveel vrije tijd hebt kunt je beter gaan werken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
als je zoveel vrije tijd hebt kunt je beter gaan werken ;)


Wat ga ik in de vakantie doen denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ProfaNe schreef:
Helya schreef:
lorennzkee schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/djs-corner/problemen-met-dj-gear-topic-t7777.html

Daarom had ik nou net dit topic gestart, omdat door net dit soort topics het hele forum vervuild word.
en ik zou dan gaan voor een midi controller als het toch maar is voor als je tijd hebt...


eigenlijk heb ik vrij veel vrije tijd maar weinig geld om uit te geven. En ik denk niet dat ik ooit zal uitbreken. Maar ik zal je iets laten weten als het wel zo is binnen een paar jaar ^^


werke mt je luie donder!! :p

en dan gear hale :drool:

maar zo'n IDJ lijkt me niet echt wat... zou gewoon voor zo'n hercules gaan ofzo



Ik ga waarschijnlijk toch voor de iDJ2 gaan. het ziet er wel een beest uit :) zo'n hercules, kan je foto'tje ofz sturen in url welke je dan bedoeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Helya schreef:
Timmer schreef:
als je zoveel vrije tijd hebt kunt je beter gaan werken ;)


Wat ga ik in de vakantie doen denk je?

op je luie donder zitten xd geintje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Helya schreef:
Timmer schreef:
als je zoveel vrije tijd hebt kunt je beter gaan werken ;)


Wat ga ik in de vakantie doen denk je?

op je luie donder zitten xd geintje


Grapjas xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helya schreef:
Ik ga waarschijnlijk toch voor de iDJ2 gaan. het ziet er wel een beest uit :) zo'n hercules, kan je foto'tje ofz sturen in url welke je dan bedoeld?


Zoiets?
http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-gear-/hercules-rmx-dj-console/product-details.html

Zelf heb ik deze, is wel leuk om mee te beginnen, maar ben nu aan het sparen voor echte gear..
http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/bdd/p/12/dj-console-mk2-virtualdj-djc-ed/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij die Hercules heb je ook een pc nodig, dat is echt gruwelijk irritant :P wilde eerst ook digitale gear kopen maar ik ga mooi voor een stel tabletops en mixer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Helya schreef:
Ik ga waarschijnlijk toch voor de iDJ2 gaan. het ziet er wel een beest uit :) zo'n hercules, kan je foto'tje ofz sturen in url welke je dan bedoeld?


Zoiets?
http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-gear-/hercules-rmx-dj-console/product-details.html

Zelf heb ik deze, is wel leuk om mee te beginnen, maar ben nu aan het sparen voor echte gear..
http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/bdd/p/12/dj-console-mk2-virtualdj-djc-ed/


Die wat jij hebt vind ik er (persoonlijk) belachelijk uit zien. De andere Hercules ziet er nog wel chill uit. Maar welk merk is nu tenslotte beter.. Hercules of Numark
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner