Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:53 
 
Hardtraxxer

het commentaar op phase 2 staat op de vorige pagina hoor ;)

en dan ben ik zelf ook weer bezig geweest met iets, ik wil erbij vertellen dat ik de computer aanzette met het idee een hardstyle track te gaan maken (vandaar het tempo: 152 bpm) en tjah wat zal ik zeggen, hardstyle werd het niet, mooi vind ik het zelf zeker..

ik heb geprobeerd het heerlijke gevoel van de verliefdheid maar tegelijkertijd de grote onzekerheid te verwerken,
anyway i hope you all enjoy this new track:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:46 
 
Hardtraxx Addict

@Boelie-beatz: Thanks for the comment. Hold that sucker down is een oud house plaatje (hier een link naar het origineel). je beledigt me niet als je zegt dat het trance is, want dat is het naar mijn mening ook.

Ik snap wel dat je als artiest op een stijl richt, maar buiten je hoofdproject is het ook altijd goed andere stijlen te produceren daar kun je van leren. Leer je technieken van die je weer toe kunt passen in de tracks voor je hoofdproject.

Over je track: Ik vind het melodieetje een beetje japans/chinees tintje hebben. Sounds zijn nog wel beetje iel. De main sound mag van mij ook nog wel wat dromeriger/zweveriger. Ook wel meer reverb/delay. Het breakje wat op 1:30 is leuk. Ik zou het echter nog wel wat opvullen met nog wat strings of choirs op de achtergrond.

Algemeen oordeel: de sounds mogen wat dikker uitgewerkt worden. Wat voller en warmer klinken. Goed bezig in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Preview van Back2daparty vs Boelie-Beatz - T.B.A

Graag commentaar wat men van het geluid in het algemeen vind totaan 3 minuut, vergeet niet dat dit een preview is!

THNX
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:35 
 
Hardtraxxer

@ back2daparty ik zal maar geen comments gaan geven op een track die ik samen met jou op een zaternacht heb gemaakt xd behalve dan: die bas is lomp jonguh :P maar dat wist jij ook allang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:35 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
@Boelie-beatz: Thanks for the comment. Hold that sucker down is een oud house plaatje (hier een link naar het origineel). je beledigt me niet als je zegt dat het trance is, want dat is het naar mijn mening ook.

Ik snap wel dat je als artiest op een stijl richt, maar buiten je hoofdproject is het ook altijd goed andere stijlen te produceren daar kun je van leren. Leer je technieken van die je weer toe kunt passen in de tracks voor je hoofdproject.

Over je track: Ik vind het melodieetje een beetje japans/chinees tintje hebben. Sounds zijn nog wel beetje iel. De main sound mag van mij ook nog wel wat dromeriger/zweveriger. Ook wel meer reverb/delay. Het breakje wat op 1:30 is leuk. Ik zou het echter nog wel wat opvullen met nog wat strings of choirs op de achtergrond.

Algemeen oordeel: de sounds mogen wat dikker uitgewerkt worden. Wat voller en warmer klinken. Goed bezig in ieder geval.



in ieder geval bedankt voor je comment man :) ja inderdaad de sounds zijn nog wat fragiel, maar komt vooral omdat er nog geen enkele eq of wat dan ook over de synths lopen :P ben er nog mee bezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:46 
 

Boelie-beatz schreef:
.

pak een punt? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 17:57 
 
Hardtraxxer

biscuit schreef:
Boelie-beatz schreef:
.

pak een punt? :corn:



lol neehj op een of andere vage manier werd mijn bericht dubbel geplaatst, dus denk verander er 1tje in een punt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:53 
 
Hardtraxxer

FF een fun-hiphop projectje van mij en een maatje van me: beat by boelie-beatz uiteraard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@back2daparty vette beat alleen die bass eigenelijk precies wat Boelie-beatz zei die is idd lomp xd .
Verder zit er wel een lekkere drive in. die lead is af en toe iets te clean en dan bedoel ik dat er 0,0 reverb op zit. Denk dat het beter zou klinken als je er voor zorgt dat er altijd een klein beetje op blijft. :thumbup:

@Boelie-beatz
Hij klinkt wel vet alleen het hoog word af en toe weg gedrukt door het laag en dat ik sonde want daar door hoor je de lyrics niet meer. Voor de rest qua sounds zit het goed in elkaar. :thumbup:



Dubstep trackje
sinds een half jaar deze week maar eens vaker flstudio weer opgestart. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe mashup, hoop dat je er iets aan vindt, laat iets weten!

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind de tracks niet bij elkaar passen. Ook is dat stuk van krokobil heel vol en loopt dan niet lekker over op climax van epic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet echt een complete productie, maar begin eindelijk het maken van Dubstep wobbles onder de knie te krijgen. Hier een kleine preview!

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben niet thuis in dubstep, maar de wobble klinkt al niet verkeerd. Alleen mag naar mijn mening wel meer laag hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Ik ben niet thuis in dubstep, maar de wobble klinkt al niet verkeerd. Alleen mag naar mijn mening wel meer laag hebben.

Hij bestaat nu uit 2 osc's. Maar heb hem ondertussen al wat meer uit gewerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:
Phase 2 schreef:
Ik ben niet thuis in dubstep, maar de wobble klinkt al niet verkeerd. Alleen mag naar mijn mening wel meer laag hebben.

Hij bestaat nu uit 2 osc's. Maar heb hem ondertussen al wat meer uit gewerkt :)


Bedoel met laag niet het aantal lagen/layers, maar lage frequenties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Teknizion schreef:
Phase 2 schreef:
Ik ben niet thuis in dubstep, maar de wobble klinkt al niet verkeerd. Alleen mag naar mijn mening wel meer laag hebben.

Hij bestaat nu uit 2 osc's. Maar heb hem ondertussen al wat meer uit gewerkt :)


Bedoel met laag niet het aantal lagen/layers, maar lage frequenties.

Ah, daar ga ik nog aan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Teknizion je mist idd nog bass maar dat is overbodig om te zeggen omdat je er al aan hebt gewerkt. alleen moet je nog wel een beter ritme vinden. Het loop af en toe niet zo lekker.

Ik repost ff mijn dubstep nog een keer misschien kan iemand ff feedback geven


En ik het iets nieuws uitgeprobeerd. Wat vind je, of wat vind je niet. Graag feedback.


Edit:
En hier ook nog een probeersel van mijn op gebied van Trap
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 20:30 
 
Hardtraxx Addict

@Hard twins: Ik vind je dubstep stukje het beste van de drie klinken. Het tweede stukje vind ik de melodie en lead niet fijn. Bij het derde stukje vind ik het ritme niet lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Wat vinden jullie hier van? :)
nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 14:29 
 
Hardtraxx Addict

BvG50 schreef:
Wat vinden jullie hier van? :)
nvm

Niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben er neit echt in thuis, maar beetje stijl van label van polska of nNIEJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar ik kreeg spontaan zin om mijn laptop zsm het raam uit te gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 15:32 
 
Hardtraxx Addict

@BvG: Het is niet echt mijn ding, maar ik mis een beetje diepte in de lead. Die mag van mij dus wat voller. Verder klinkt het niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Addict

teupie schreef:
ben er neit echt in thuis, maar beetje stijl van label van polska of nNIEJ?

Nee, deze muziekstijl heet "Trap" en is een mix van hiphop beats en allerlei elektronische muziek zoals house en dubstep, maar ook hardstyle etc. Het is een kwestie van smaak, ik zelf ben wel een liefhebber.
Phase 2 schreef:
@BvG: Het is niet echt mijn ding, maar ik mis een beetje diepte in de lead. Die mag van mij dus wat voller. Verder klinkt het niet verkeerd.

Thx voor je reactie. Je hebt gelijk over de lead, is nog wat droog enzo idd. De lead heb ik echter wel het langst aan gewerkt, is opgebouwd uit een simpele Wasp XT (Plugin in FL) sound en heeft me wel even wat tijd gekost.
Wel fijn om te horen dat het niet verkeerd klinkt. :)
XtD schreef:
Het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar ik kreeg spontaan zin om mijn laptop zsm het raam uit te gooien

Een beetje meer feedback zou leuk zijn, hier heb ik niks aan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
XtD schreef:
Het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar ik kreeg spontaan zin om mijn laptop zsm het raam uit te gooien

Een beetje meer feedback zou leuk zijn, hier heb ik niks aan. ;)

Het zit volgens mij niet verkeerd in elkaar, maar wat een kutherrie xd

Is totaal mijn smaak niet, daarnaast gaan mijn oren gewoon flippen van die hoge schelle noten :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek