Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2008 19:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hardtraxx.nl: Hoe en waarom zijn jullie ooit begonnen met het draaien en produceren van muziek?
Showtek:
We luisterden vroeger sowieso al veel naar muziek, zowel dance als hiphop en we zijn eigenlijk als hobby begonnen met het maken van muziek. Wouter speelde destijds al veel piano en Sjoerd is toen meer aan de slag gegaan met het editten van audio. Die combinatie bleek later goed van pas te komen toen het echt serieus werd.
Onze platen werden veel in clubs gedraaid en uiteindelijk zijn we onze eigen muziek gaan draaien. Na onze eerste releases ‘Save the day’’ ‘Controller’ en ‘’Seid Ihr Bereid’ kregen we een aantal aanvragen en begonnen we met draaien. In die tijd zijn we ook gaan draaien in de Danssalon in Eindhoven waar we meer dan drie jaar resident zijn geweest van een harder dance evenement. Vanuit daar zijn we ook doorgegroeid als dj’s.

Hardtraxx.nl: Op Hyves staat dat jullie bezig zijn met een nieuw album, kunnen jullie hier wat meer over vertellen?
Showtek:
Ons eerste album heeft het erg goed gedaan en de reacties van het publiek waren echt ontzettend positief en het album verkoopt nog steeds! Met dat album hebben we ons goed in de markt geprofileerd, we waren tenslotte de eerste in de hardstyle scène die het voor elkaar kregen om dat te doen. En nu.. nu zijn we kei hard bezig met ons nieuwe album. Wat dat precies gaat worden kunnen we helaas niet vertellen, want anders gaan mensen bepaalde verwachtingen krijgen.
Het zal iig een vernieuwende style zijn die ook meer gericht is op de internationale markt, maar natuurlijk zitten er ook weer die typische showtek sounds in, dat blijven we sowieso houden .. maar voor nu is het nog even wachten!

Afbeelding


Hardtraxx.nl: Voor het eerste album hebben jullie een World Tour gedaan, gaan jullie dit ook doen voor het nieuwe album?
Showtek:
Ja dat wel. We gaan sowieso heel veel naar het buitenland en dat gaat erg goed! Sommige landen zijn echt aan het knallen met de muziek, dus in 2009 zullen we veel in het buitenland zitten. We hebben afgelopen jaar een top tour gehad, maar natuurlijk kan het altijd beter en daar gaan we zeker voor.

Hardtraxx.nl: Wouter aka Walt Jenssen van de Southstylers. Tegenwoordig horen we niet veel meer van de Southstylers, gaat dit binnenkort veranderen? Komen er nieuwe producties aan?
Showtek:
De focus ligt echt op Showtek en het is niet makkelijk om alles draaiende te houden. Southstylers is een goed lopend bij project, net zoals Duro dat is maar omdat we zo druk met het album bezig zijn komt het er dus niet altijd van. Goed nieuws, er komt wel een nieuwe productie aan, maar wanneer is nog onduidelijK!

Hardtraxx.nl: Jullie hebben een bepaalde stijl in jullie producties, al eens gedacht om het roer helemaal om te gooien en iets anders te proberen?
Showtek:
Het roer omgooien is natuurlijk niet wat we willen. Showtek is momenteel echt aan het groeien, ook internationaal dus we zijn hard bezig om het nog wat boeiender te maken voor een grotere markt. De Showtek sound werkt overal en dat gaan we ook behouden, maar we zijn wel innoverend bezig om de markt te laten groeien.De laatste tijd zijn er een hele hoop platen die op elkaar lijken en dat mag best wat veranderen.
Dit jaar hebben we XQ Showtek gehad in de HMH wat in 5 weken volledig was uitverkocht zonder line up, in 2007 ons album en in 2008 nieuwe producties (bijv Black anthem) doen het goed dus we hebben nu ook de tijd om ons te richten op 2009 en verder.

Hardtraxx.nl: Waar halen jullie de inspiratie vandaan voor jullie producties?
Showtek:
Echt overal, het is niet eens uit te leggen hoe dat af en toe gaat! Maar het komt toch vooral uit muziek van andere genres, dingen die we mee maken met optredens of onderweg naar een optreden en natuurlijk het gevoel wat je hebt of dingen die je denkt. We zijn erg creatief, onze teksten schrijven we allemaal zelf bv; Hold us Back, FTS, Shout Out en zelfs alle teksten in het Black anthem. Ik denk dat we ons goed in kunnen leven in het publiek, wat ze willen horen of hoe ze zich voelen en natuurlijk op welke manier de plaat overgebracht moet worden aan het publiek.
Verder is het ook een uitdaging om na iedere hit weer een andere te maken, dat geeft je een gezonde druk om te presteren en nog vettere tracks te maken.

Afbeelding


Hardtraxx.nl: Hoe zien jullie de toekomst?
Showtek:
We hebben al heel veel bereikt in Nederland en nu is het tijd om dat ook wereldwijd te gaan doen! En dat gaat komen ook.. We live for the Music !

Ook de bezoekers van Hardtraxx.nl hadden de kans om vragen te stellen, hieronder 3 vragen:

Bezoeker: Hoe komen jullie aan de naam Showtek?
Showtek:
We maakten eerst tekno; niet voor te stellen dat we dat nu nog zouden draaien. Maar we gingen vroeger al naar Shockers en dat was toen echt onze muziek, dus die stevige achtergrond hadden we al. Als je de eerste twee letters van onze namen pakt; Wouter (wo) en dat omdraait en de eerste twee letters van Sjoerd (Sj) er voorzet krijg je Sjow tek. Dat was iets te Russisch voor ons. Bovendien vonden we het belangrijk om tijdens onze set er een Show van de maken.. Toen werd het dus Showtek! Moeilijk verhaal maar de naam, die staat!

Bezoeker: Op diverse fora zijn ze tegenwoordig niet meer over jullie te spreken, worden jullie "uitgekotst" door de fans, Showtek is niet meer wat het was. Hoe verklaren jullie dit?
Showtek:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?
Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren. Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter en dat kleine groepje klagers die denken dat ze voor iedereen kunnen spreken, daar gaan we ons niet druk over maken en die moeten maar eens goed naar Showtek – Hold us Back luisteren! Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.

Bezoeker: Wat is jullie grootste fout tijdens een optreden, en wat gebeurde er toen?
Showtek:
Er is nog nooit iets heel erg fout gegaan (klop klop klop), maar het is wel eens gebeurd dat er een kras op een cdtje stond. Die sloeg enkele keren over en de gehele mix liep in de soep. Tja dat heb je.. Vroeger had je draaitafels waarbij de naald wel eens gek deed, nu heb je cd spelers waarbij het wel eens fout gaat.

Hardtraxx.nl: Tot slot, willen jullie verder nog iets kwijt?
Showtek:
We zijn dus erg druk bezig met het nieuwe Showtek album en Hold us Back (waar iedereen naar vraagt) die gaat komen.. echt!!. Er komen onverwacht een aantal releases tussendoor omdat het nu zo uitkomt en het mooie is dat als je hem echt wilt horen je naar onze optredens moet komen en dat geeft ons natuurlijk ook wel een bepaalde exclusiviteit. Dus hij komt eraan maar nog even wachten. Verder willen we iedereen bedanken die ons steunt tijdens onze sets en onze muziek koopt.

We live for the music!


Afbeelding


Foto credits: Showtek, ID&T

Met dank aan Showtek en Olaf van Hardstyleshop.com.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2008 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk interview :D Dat vraagt naar meer interviews :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2008 20:09 
 

Showtek schreef:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar!


Die begrijp ik even niet. :whistle:

Ze kijken er niet naar, maar weten wel waar ze over spreken? :nono:

Dit zegt trouwens al genoeg:

Showtek schreef:
en het album verkoopt nog steeds! ... Southstylers is een goed lopend bij project, net zoals Duro


GELD GELD GELD GELD GELD. :sick:

Ik ben niet veel wijzer geworden door dit interview, alleen dat het machtige Southstylers ondergewaardeerd is.

Hoe kun je Walt Jenssen en Southstylers nou op een laag pitje zetten. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2008 20:40 
 
Hardtraxx Newbie

Jor-D schreef:
Voorbeeld; toen we die remix van Charly L & Mental T deden, werd daar enorm veel commotie over gemaakt. Vervolgens staan we op Qlimax en gaan er 24.975 handen de lucht in, iedereen zingt mee en danst als nooit te voren. Vervolgens gaan de mensen weer naar hun werk of naar school maar dan zijn er ook nog die 25 personen die gaan klagen op internet. Mensen lezen altijd slecht nieuws, het goede nieuws zal ze een worst wezen. De echte Showtek fans weten wel beter en dat kleine groepje klagers die denken dat ze voor iedereen kunnen spreken, daar gaan we ons niet druk over maken en die moeten maar eens goed naar Showtek – Hold us Back luisteren! Mensen die ons kennen, weten waar we voor staan, en misschien is het voor sommige niet meer cool omdat we nu een nog groter publiek aanspreken, puur omdat we als producers naar een hoger niveau zijn gegroeid.


Ze zeggen dat we maar eens naar Showtek - Hold Us Back moeten luisteren terwijl dat juist hét Showtek nummer is dat wel gewaardeerd wordt door de critische hardstyle luisteraar. :woot:
Ze hebben dus gewoon enorme oogkleppen op. De critici moeten gewoon hun bek houden en de massa moet onze CD's kopen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2008 21:59 
 
Hardtraxx Newbie

Opperhoofd schreef:
Die begrijp ik even niet. :whistle:

Ze kijken er niet naar, maar weten wel waar ze over spreken? :nono:

Dat betekent dus dat omdat ze het zelf niet lezen jij blijkbaar bepaald dat ook niemand hierover met hun praat? Weleens gedacht aan mensen die het wel lezen die hun informeren over wat er zoal online speelt. Deze jongens zijn niet contact gestoord. Zij hebben vrienden om zich heen, familie, kennissen... deze mensen praten met hun over hun leven, over Showtek en wat er over Showtek gezegd wordt in de krant, op internet, op feesten en op de hoek van de straat. Denk niet dat je altijd alles weet.

Opperhoofd schreef:
Dit zegt trouwens al genoeg:

Showtek schreef:
en het album verkoopt nog steeds! ... Southstylers is een goed lopend bij project, net zoals Duro


GELD GELD GELD GELD GELD. :sick:

Wat heeft dat met geld te maken? Als het echt zoveel met geld te maken had zouden ze wel veel vaker onder deze namen allerlei rotzooi platen uitbrengen, puur voor het geld. Denk je niet? Leg me eens uit waarom je alles negatief wilt zien. Wat is de gedachte daarachter. Kun je me tevens uitleggen wat er mis is met geld verdienen? Jij stort je salaris iedere maand terug naar je baas? :/ Tevens zou je als je een beetje up2date bent moeten weten dat er bijna geen producer meer is die rond kan komen van alleen produceren dus zo heel erg veel geld valt er niet te verdienen met plaatjes maken. Alle (hardstyle) artiesten moeten het van hun boekingen hebben.

Opperhoofd schreef:
Hoe kun je Walt Jenssen en Southstylers nou op een laag pitje zetten. :love:

Ik neem aan dat je weet dat ook bijna alle Marcel Woods platen door W. Janssen geproduceerd worden? Dat betekend dat hij naast het succesvolle Showtek project ook nog eens achter het succesvolle Marcel Woods project zit. Als je daar alle buitenlandse boekingen even nog bijpakt dan mag ik toch hopen dat je enigzins kunt begrijpen dat een week al druk genoeg is en er niet bepaald stil gezeten wordt.

mstx schreef:
Ze zeggen dat we maar eens naar Showtek - Hold Us Back moeten luisteren terwijl dat juist hét Showtek nummer is dat wel gewaardeerd wordt door de critische hardstyle luisteraar. :woot:
Ze hebben dus gewoon enorme oogkleppen op. De critici moeten gewoon hun bek houden en de massa moet onze CD's kopen. :thumbsup:

Kritisch zijn is goed maar praat geen poep. Know your facts. Je treedt op op Sensation Black. De beelden op Youtube laten zien dat minimaal 90% van de mensen het naar hun zin heeft. Maar dit moet je als artiest niet willen? Je moet niet doen wat de massa wil. Je moet de 10% kritische hardstyle experts tegemoed komen. Laat die 90% massa maar stikken. Die weten niet wat mooi is. Wat goed geproduceerd is. Hoe hardstyle hoort te klinken. Er is echter 1 heel groot verschil tussen de massa en de kritische zeurpiet. De massa heeft een leuke avond, de kritische zeurpiet staat met zijn biertje sip te wezen.

Ik vind niet alles wat Showtek produceerd goed. Ik vind ze niet altijd goed optreden. Ik vind de plannen voor de toekomst niet altijd goed gekozen. Het interesseert me verder geen ene fuck hoeveel geld ze met hun Showtek project verdienen. Feit is.. en dat geld voor bijna iedereen die in Nederland populair is... er komt een groepje haters dat zich bij alles wat je doet wil verzetten. Dit groepje haters meld zich altijd en overal met hun wijze kennis over hoe het hoort te zijn. De artiesten kijken naar wat er voor hun neus gebeurt. Wat voor avond de mensen beleven en trekken daaruit hun conclusie. Laat ze online dus maar praten over hoe ontzettend suf het is om Showtek goed te vinden, de feesten tonen al jaren iets anders aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2008 22:55 
 
Hardtraxx Newbie

Accezz schreef:
mstx schreef:
Ze zeggen dat we maar eens naar Showtek - Hold Us Back moeten luisteren terwijl dat juist hét Showtek nummer is dat wel gewaardeerd wordt door de critische hardstyle luisteraar. :woot:
Ze hebben dus gewoon enorme oogkleppen op. De critici moeten gewoon hun bek houden en de massa moet onze CD's kopen. :thumbsup:

Kritisch zijn is goed maar praat geen poep. Know your facts. Je treedt op op Sensation Black. De beelden op Youtube laten zien dat minimaal 90% van de mensen het naar hun zin heeft. Maar dit moet je als artiest niet willen?
Je moet niet doen wat de massa wil. Je moet de 10% kritische hardstyle experts tegemoed komen. Laat die 90% massa maar stikken. Die weten niet wat mooi is. Wat goed geproduceerd is. Hoe hardstyle hoort te klinken. Er is echter 1 heel groot verschil tussen de massa en de kritische zeurpiet. De massa heeft een leuke avond, de kritische zeurpiet staat met zijn biertje sip te wezen.

Mooi dat je m'n woorden zo weet te verdraaien. Maar ik heb inderdaad niet echt een hoge pet op van de gemiddelde Showtek fan. De meeste Showtek fans die ik ken luisteren pas minder dan 2 jaar hardstyle, die weten inderdaad niet wat goed geproduceerd is of hoe hardstyle hoort te klinken (aangezien ze alles wat ouder dan 3 jaar is al "saai" en "stom" vinden, waarschijnlijk omdat er niet altijd vrolijke melodietjes in zitten).

Ik heb ook geen idee waar je vandaan haalt dat ik heb gezegd dat ze die 90% maar moeten laten stikken. Ze mogen echter wel eens naar de kritiek kijken/luisteren en er iets mee doen (mits de kritiek gegrond is). In het interview zetten zij de critici juist neer als mensen die er geen verstand van hebben, dat vind ik redelijk arrogant overkomen.

Beetje raar trouwens dat je denkt dat een artiest als Showtek mijn avond kan verpesten, dat hangt namelijk nooit van één enkele artiest af. Er zijn ook zat andere DJ's die "de massa" niet leuk vinden, dus dan zou niemand een leuke avond hebben? :woot: Showtek is wel altijd een goed moment om een broodje kroket te halen. Dan heb ik daar geen last van, ik kan wat eten én ik mis de DJ's die ik wel goed vind niet. Drie vliegen in één klap dus. :thumbsup:

Citaat:
Ik vind niet alles wat Showtek produceerd goed. Ik vind ze niet altijd goed optreden. Ik vind de plannen voor de toekomst niet altijd goed gekozen. Het interesseert me verder geen ene fuck hoeveel geld ze met hun Showtek project verdienen. Feit is.. en dat geld voor bijna iedereen die in Nederland populair is... er komt een groepje haters dat zich bij alles wat je doet wil verzetten. Dit groepje haters meld zich altijd en overal met hun wijze kennis over hoe het hoort te zijn. De artiesten kijken naar wat er voor hun neus gebeurt. Wat voor avond de mensen beleven en trekken daaruit hun conclusie. Laat ze online dus maar praten over hoe ontzettend suf het is om Showtek goed te vinden, de feesten tonen al jaren iets anders aan.

Er zijn ook genoeg populaire DJ's die níet alles commercieël uitbuiten en popiejopie remixen van happy hardcore nummers maken omdat "de massa" dat leuk vindt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 00:08 
 
Hardtraxx Newbie

Fact = Die kerels verdienen zeer lekker met plaatjes draaien, en jij zit nog steeds op dit forum ^^

Ik heb respect voor die mannen. Ze zijn erg hot, en das niet gemakkelijk, met de grote opkomst van nieuwe hardstyle DJ's. Ze doen het dus goed, Das gewoon een feit, anders komen er niet zo veel mensen op af. Of het nou origineel is wat ze doen of niet. Ze bieden wat de mensen willen, en dat is een kunst apart.

Headhunterz is trouwens exact het zelfde aan het doen.. Ik zou het ook doen als ik DJ was, en die gave had. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 01:19 
 
Hardtraxx Newbie

leuk interview
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 08:23 
 

Accezz schreef:
niets bijzonders


Oh oh, we hebben een Showtek fan tegen de schenen geschopt. :drool:

Deze Showtek fan reageert precies zoals de mannen Showtek die niet met kritiek om kan gaan.

Heeft Showtek snel een account aangemaakt om toch te kunnen reageren, omdat het ze behoorlijk dwarszit, maar zonder dat ze vallen onder de internet freaks.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 08:25 
 

LOWrider_NL schreef:
Fact = Die kerels verdienen zeer lekker met plaatjes draaien, en jij zit nog steeds op dit forum


Is het jou nog niet opgevallen hoelaat jij nog achter je PC zit... :')

23-07-2008, 00:08 :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 08:54 
 
Hardtraxx Newbie

Opperhoofd schreef:
Accezz schreef:
niets bijzonders


Oh oh, we hebben een Showtek fan tegen de schenen geschopt. :drool:

Deze Showtek fan reageert precies zoals de mannen Showtek die niet met kritiek om kan gaan.

Heeft Showtek snel een account aangemaakt om toch te kunnen reageren, omdat het ze behoorlijk dwarszit, maar zonder dat ze vallen onder de internet freaks.

:yay:

Haha wat een leven heb jij toch met je vooroordelen. :/
Kijk nou eens verder dan je neus lang is voor je dingen roept die echt helemaal nergens op slaan. Eigenlijk ben ik wel blij met deze reactie.. het geeft precies aan hoeveel poep er uit je mond komt.
Klik maar hier meneer de alles weter...

Maak jij jezelf nu ook bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 09:17 
 
Hardtraxx Newbie

Snap wel dat OPPERHOOFD zich zo druk maakt, hij is een van die forum kneusjes die alleen maar kunnen zeiken. Komt waarschijnlijk omdat hij nog niet naar feestjes mag van z'n moeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 09:21 
 
Hardtraxx Newbie

kreeg melding van dit interview en verbaas me over die mensen die het altijd weer beter weten. wat voor leven hebben jullie in godsnaam? vind zelf de meeste hardstyle en artiesten niets bijzonders meer brengen maar om daar nou de hele tijd over te gaan lopen zeiken en het denken beter te weten dan wie dan ook. zelfde trend zie je ook bij heel veel feesten dat het allemaal nooit goed is wat zijn we in nederland toch verwend zeg. jezou eens moeten weten hoe jaloers buitenlanders op ons zijn dat wij zo makkelijk al deze top artiesten in nederland kunnen zien en er zoveel dikke feesten voor ons georganiseerd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 09:47 
 

909trauma schreef:
Snap wel dat OPPERHOOFD zich zo druk maakt, hij is een van die forum kneusjes die alleen maar kunnen zeiken. Komt waarschijnlijk omdat hij nog niet naar feestjes mag van z'n moeder.


We hebben een discussie over onze mening over Showtek, niet over door andere gebruikers verzonnen levens van bepaalde gebruikers.

Wanneer je niet deel dient te nemen aan de discussie houd je er dan gewoon buiten ipv jezelf voor lul te zetten.

Accezz schreef:
Haha wat een leven heb jij toch met je vooroordelen. :/
Kijk nou eens verder dan je neus lang is voor je dingen roept die echt helemaal nergens op slaan. Eigenlijk ben ik wel blij met deze reactie.. het geeft precies aan hoeveel poep er uit je mond komt.
Klik maar hier meneer de alles weter...

Maak jij jezelf nu ook bekend?


Het feit dat ik nergens profielpagina's heb aangemaakt zoals de miljoenen internetgebruikers zegt toch genoeg over mijn door jullie verzonnen internetverslaving.

Ook nu nog één keer, dit is de laatste keer dat ik inga op deze offtopic onzinnige internetpraatjes van mensen die zich niet weten te redden: 'Wanneer je niet deel dient te nemen aan de discussie houd je er dan gewoon buiten ipv jezelf voor lul te zetten.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 10:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom kom kinders, discussiëren is leuk maar hou het wel netjes en word vooral niet persoonlijk.

We wonen in Nederland, het land waar je bijna alles mag zeggen wat je wilt. Laten we deze grondwet, waar onze voorouders zo hard voor hebben geknokt, waarderen.

Einde moraalridderblabla.

Leuk interview! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 10:16 
 
Hardtraxx Newbie

Opperhoofd schreef:
'Wanneer je niet deel dient te nemen aan de discussie houd je er dan gewoon buiten ipv jezelf voor lul te zetten.'

grapjas er is er hier maar 1 die zichzelf voor lul zet. ga nou eens in op wat de mensen hierboven te zeggen hebben. dat doe je niet omdat je niets zinnigs weet te zeggen. maakt verder niet uit maar ga dan niet lullen dat die mensen zich voor lul zetten. je durft ook niet te laten weten wie je bent wat genoeg zegt over je gefrustreerde berichten.

verder leuk interview en hopelijk mogen we nog veel dikke platen van deze heren horen. en release nou gvd hold us back eens :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Showtek (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Op forums praten soms mensen die niet eens weten waar ze het af en toe over hebben. Wij zelf kijken er niet eens naar! Als we binnen 5 weken een HMH uitverkopen puur op onze naam, en dat ons album als warme broodjes over de toonbank gaat naar wie moeten we dan luisteren? Naar die enkele gefrustreerde internet freaks of naar de harde cijfers?


Mediageile gasten :sick: ,, en die filmpjes die ze uitbrengen steeds. Met dat ongelofelijke slechte engels.

Ze kunnen gewoon totaal geen kritiek aan. En slaan alle kritiek af als 'gefrusteerde internet freaks'. :yawn:


ohja Wouter :clap:

Sjoerd :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 18:46 
 
Hardtraxx Newbie

:woot:
Leuk interview met weinig nieuwtjes helaas.
:thumbdown:
Jammer alleen dat er zo vreemd gereageerd word door enkele bezoekers. Negeer mensen, groepen, dj's of producers toch gewoon als je het niets vind. Mij hoef je echt niet te vertellen dat je wegloopt voor een broodje kroket op een party als Showtek aan het draaien is hoor. Ik vind het op dat moment zelf alleen maar plezierig. Tsja heb ik zelf meer ruimte om te genieten en te stampen. Ik zelf zal ook een keer wat moeten eten of drinken, en daarvoor kies ik ook mijn momenten, maar moet ik iedereen vertellen wanneer dat is? Dacht het niet, is mijn zorg.
:thumbsup:
Zelf ben ik al sinds eind jaren 90 bekend met de hardstyle, heerlijke feestjes meegemaakt in World Center in Kleve en de laatste jaren vaste gast op XXlerator in de Matrixx. Ik vind het echt een heerlijke uitlaatklep, stampen op je favoriete muziek. En of het nu Showtek, Headhunterz, Technoboy, Brennan Heart, The Prophet, Dana, Luna, Duro of wat dan ook is, ik geniet er gewoon van. Elke DJ heeft er wel eens een plaat tussen zitten waarvan je zoiets hebt van hmm, kan beter. En dat gelul over mensen die net 2 jaar naar Hardstyle luisteren en alles van daarvoor saai vinden vind ik helemaal onzin. Hoe oud zijn we zelf nu? Welke muziek luisterde je zelf in 98/99?
Nee je hoeft het niet te vertellen hoor, interesseerd me geen snars, moet iedereen voor zich weten, alleen, volgens het Opperhoofd blijkbaar niet, ach ja moet hij weten.
:lol:
Het kan aan mij liggen maar; Waarom zijn alle 'grote' feestjes zo'n succes en de meeste zo snel uitverkocht (denk aan Defqon, Qlimax, Q-Base, Decibel, Ground Zero, etc etc)? Nou, in de eerste plaats om de sfeer, maar wat helemaal belangrijk is: Wie draaien er?
Iedereen wil de 'grote' namen zien en horen, toch? Tsja en om een grote naam te worden of zijn zal je toch platen moeten uitbrengen en op party's laten zien dat je er een feest van kan maken. Volgens mij lukt dat Showtek alleraardigst.
-.-
Zelf geniet ik ook van een aanstormend talent, en ik hoop dat ie het ver gaat schoppen, Devon K. (ever heard of him Oppertje?).
:whistle:
Nou maar hopen dat er geen Showtek 'haters', want zo noem ik ze, meer reageren op dit interview en zich bezig houden met dingen die ze wel leuk vinden. Wat dat ook mogen zijn.
:huh:
I live for hardstyle baby, every hardstyle !!!
:worship:
Gr Bull
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 19:15 
 

Bull schreef:
Zelf geniet ik ook van een aanstormend talent, en ik hoop dat ie het ver gaat schoppen, Devon K. (ever heard of him Oppertje?).
:whistle:


Om heel eerlijk te zijn heb ik hem op Defqon.1 dit jaar helaas moeten missen door omstandigheden.

Dus ik kan er niets over zeggen, helaas.

En toch heb ik Showtek al heel wat keren als DJ-duo en als 'liveact' gezien, maar elke keer vraag ik me af wat hen zo populair maakt. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
maar elke keer vraag ik me af wat hen zo populair maakt. :whistle:


Dat zal ik jou eens haarfijn uitleggen in een tweetal woorden...

Smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 20:43 
 
Hardtraxx Newbie

Opperhoofd is de ongekroonde koning van de hardstyle. Hij bepaald voor iedereen of iets goed is of niet. :bomb: :thumbdown: :aww: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk interview, en waarom moet iedereen nou weer zo liggen gaan zeiken over showtek.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 22:01 
 
Hardtraxx Newbie

Showtek is passe.

Het duurt alleen even voordat het grote publiek dat overneemt van de kenner cq liefhebber.

Als Showtek niet meer hip is of het merendeel van de feestgangers genoeg heeft van steeds hetzelfde kunstje, kutproducties en kampsjaken/tokkie hardstyle valt het doek vanzelf een keer.

Slimme jongens met een neusje voor easy money en commercie. Maar helden binnen het hardstyle genre? (hoe bedoel je, misplaatste arrogantie!) Alsjeblieft zeg... Hun laatste goede releases stammen van minstens een jaar geleden.

Wouter Janssen is een talentvolle producer, en ze kunnen beide een aardig potje mixen, dat geef ik ze graag na. Jammer dat ze hun kwaliteiten verspillen aan het 'product' (zoals ze het zelf graag noemen) Showtek.

Laat ik dan ook maar zo'n internetfreak-die-geen-idee-heeft-waar-hij-het-eigenlijk-over-heeft zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 22:20 
 
Hardtraxx Newbie

beundehaas schreef:
Hun laatste goede releases stammen van minstens een jaar geleden.

gast serieus.. maar liefst een heel jaar geen goede release gemaakt. wow. ben je dan al passe. jeetje jij mag het gaan uitleggen hoor bij de grote platenmaatschappijen op aarde. als een bewezen succesvolle artiest maar liefst een heel jaar lang volgens jou geen goede plaat maakt dan is het over met hem? dan gaan er heel wat grote namen in ALLE genres die je maar kunt bedenken dit jaar nog met pensioen. trouwens het succes van hold us back is volledig aan je voorbij gegaan neem ik aan?

hoe werkt het met dat easy money? vertel eens want dan ga ik dat ook doen. jij weet blijkbaar hoe het werkt, deel het met ons! hoeveel geld verdienen die kerels en hoe makkelijk doen ze dat dan? zetten ze het raam open en komt het binnen waaien? ik wil er echt graag alles van weten dus aarzel niet en deel je wijze infomatie met ons.

hou oud ben jij.. weinig ervaring in het leven, laat staan van de muziekindustrie.

wat een kiddos zitten hier die het wel even komen uitleggen. niet te geloven.

:thumbdown:

en dan nog los gezien van of showtek nou zo goed is of niet. of het nou over headhunterz prophet zany of wie dan ook gaat de onzin die hier op het forum uitgespuugd wordt is echt ongekend.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen