hé wat is dit een leuke topic

leuk om ook andere genres hier te "showen"
@ zirkum: ik vind het een toffe track man

btje trance lachen

@wouter ik vond human exploration best oke, maar die intro & outtro!! die zijn gaaf joh!

als je daar nog wat mee zou doen joh das zo kicken!
Die third party remix, ja die vond ik niet echt wat, maar das misschien ook meer omdat het een beetje "standaardhouse" is xD
@hard twins lekkere die bass die verandert, maar er mist nog wel een laagje ofwat (een dikke lead eroverheen ofzo)
@frazyr ik vind je dubstep echt cool, ik mis alleen wel een paar stukjes waarin het ritme versnelt wat vaak de dubstep dat levendige geeft
je house track, ik vind dat eerste stuk tof, misschien dat die bas nog wat helderder moet, samen met die vocal krijg ik wel die whobblehead-feeling (das goed!) alleen dat 2e stuk vind ik niet zo vet, misschien als je een reverse bass of gewone bass achter die kick zet dat het dan wat voller/vetter klinkt.
Dan heb ik zelf ook nog wel wat producties die hier in deze topic kunnen

dit is een "dirty house" track die ik heb gemaakt: Prepare for launch"
Dit is ook weer een beetje house-achtig, ik krijg t op 1 of ander manier niet voor elkaar dat de basssen er echt in klappen:P
Mind twisting
Dan heb ik nog een "electro-achtige" track gemaakt

dit is een beetje experimentje geweest, had toen net een bcf2000 gekocht (yeeey faders xD) en daar was ik een beetje mee aan het kutten
En dan als laatste but not least: Torture my mind, de vocals zijn van Fondae Rae getting over like a fat rat, zaten in een acapella pack die ik heb gedownload, ik had het origineel alleen nog nooit gehoord xD pas nadat ik dit had gemaakt heb ik dat gedaan

, ik vind zelf alleen het acapella koortje tijdens de bridge/break (or whatever) niet helemaal lekker maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden