Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht, om het lekker overzichtelijk te houden, een topic aanmaken voor eigen producties buiten hs/hc/ht.

Drop je eigen track en geef feedback voor de andere!

feedback krijgen = ook feedback geven

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:07 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zirkum,

Klinkt wel lekker, maar misschien is een iets trancy-achtige synth op de achtergrond wel chill samen met die 'blikkerige' synth, die overigens ook wel lekker klinkt hoor, maar iets meer laag zou denk ik een hoop toevoegen!

Heb zelf ook 2 house-achtige plaatjes gemaatk, ben helaas de files kwijtgeraakt dus kan er niets meer aan veranderen :(

Third Party - Feel (Wouter Remix)
[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/34280645/file.html[/zippy]

Wouter - Human Exploration

[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/87668099/file.html[/zippy]

Graag Feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig aardig, je remix vind ik qua melo echt vet! Klinkt natuurlijk nog erg amateuristisch qua sounds net als je eigen nummer, maar dat weet je zelf ook wel neem ik aan!

Jammer dat je bestandjes weg zijn, had die remix graag in beter uitgevoerde status willen horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Aardig aardig, je remix vind ik qua melo echt vet! Klinkt natuurlijk nog erg amateuristisch qua sounds net als je eigen nummer, maar dat weet je zelf ook wel neem ik aan!

Jammer dat je bestandjes weg zijn, had die remix graag in beter uitgevoerde status willen horen :thumbup:


Ja ik weet dat t nog amateuristisch klinkt, maar oefening baart kunst he! Inderdaad jammer dat die bestanden weg zijn, maar als ik weer is zin heb zal ik nog een poging wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
teupie schreef:
Aardig aardig, je remix vind ik qua melo echt vet! Klinkt natuurlijk nog erg amateuristisch qua sounds net als je eigen nummer, maar dat weet je zelf ook wel neem ik aan!

Jammer dat je bestandjes weg zijn, had die remix graag in beter uitgevoerde status willen horen :thumbup:


Ja ik weet dat t nog amateuristisch klinkt, maar oefening baart kunst he! Inderdaad jammer dat die bestanden weg zijn, maar als ik weer is zin heb zal ik nog een poging wagen.


Zeker, gewoon door blijven gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 01:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Zirkum
Melodie is goed, Sounds zijn mooi, maar mist nog laag. Daardoor klinkt hij een beetje leeg.

@W0ut3r
Voor je remix eigenlijk het zelfde als bij Zirkum het mist nog bass. Maarja jammer dat je hem niet meer verder af kan maken.

En Human Exploration klinkt wel leuk. Ik zou nog iets beter afstemmen op elkaar. De Sounds dan.

Hier een nummertje van mij uit de oude doos gevist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
@Zirkum
Melodie is goed, Sounds zijn mooi, maar mist nog laag. Daardoor klinkt hij een beetje leeg.

@W0ut3r
Voor je remix eigenlijk het zelfde als bij Zirkum het mist nog bass. Maarja jammer dat je hem niet meer verder af kan maken.

En Human Exploration klinkt wel leuk. Ik zou nog iets beter afstemmen op elkaar. De Sounds dan.

Hier een nummertje van mij uit de oude doos gevist.


erg vette sound, weer eens wat anders! Zou leuk zijn als je dit nog meer ging uitwerken met iets meer variatie !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ow goed idee, dit topic.

Dan laat ik meteen maar wat achter he..
Wel meerendeel projectjes uit 't verleden.

Dubstep met hardstyle kicks? Dubstyle? Geef 't zelf maar een naam.. Ik had gewoon een idee.


House?Deep house?Electro house? Geen idee wat 't verschil is maar dit is mijn house...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Ow goed idee, dit topic.

Dan laat ik meteen maar wat achter he..
Wel meerendeel projectjes uit 't verleden.

Dubstep met hardstyle kicks? Dubstyle? Geef 't zelf maar een naam.. Ik had gewoon een idee.


House?Deep house?Electro house? Geen idee wat 't verschil is maar dit is mijn house...


1. Klinkt zeker leuk, alleen mogen de kicks en bassen nog wat meer naar voren komen zo krijg 't veel meer diepgang! Zitten nu namelijk vrij veel high's in.

2. Weer weinig laag. Je vocal klinkt niet echt lekker erin. Kick is ook nauwelijks hoorbaar. vind 't melodie'tje vrij saai. Nee vind 'm niet echt wat.

Heb zelf bijna iets af. Moet 't nog volplempen met FX en natuurlijk de mastering moet nog gedaan worden.

[zippy]http://www64.zippyshare.com/v/8008458/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:00 
 
Hardtraxxer

hé wat is dit een leuke topic :) leuk om ook andere genres hier te "showen"

@ zirkum: ik vind het een toffe track man :) btje trance lachen :)

@wouter ik vond human exploration best oke, maar die intro & outtro!! die zijn gaaf joh! :D als je daar nog wat mee zou doen joh das zo kicken!
Die third party remix, ja die vond ik niet echt wat, maar das misschien ook meer omdat het een beetje "standaardhouse" is xD

@hard twins lekkere die bass die verandert, maar er mist nog wel een laagje ofwat (een dikke lead eroverheen ofzo)

@frazyr ik vind je dubstep echt cool, ik mis alleen wel een paar stukjes waarin het ritme versnelt wat vaak de dubstep dat levendige geeft
je house track, ik vind dat eerste stuk tof, misschien dat die bas nog wat helderder moet, samen met die vocal krijg ik wel die whobblehead-feeling (das goed!) alleen dat 2e stuk vind ik niet zo vet, misschien als je een reverse bass of gewone bass achter die kick zet dat het dan wat voller/vetter klinkt.


Dan heb ik zelf ook nog wel wat producties die hier in deze topic kunnen :)
dit is een "dirty house" track die ik heb gemaakt: Prepare for launch"


Dit is ook weer een beetje house-achtig, ik krijg t op 1 of ander manier niet voor elkaar dat de basssen er echt in klappen:P
Mind twisting

Dan heb ik nog een "electro-achtige" track gemaakt :) dit is een beetje experimentje geweest, had toen net een bcf2000 gekocht (yeeey faders xD) en daar was ik een beetje mee aan het kutten


En dan als laatste but not least: Torture my mind, de vocals zijn van Fondae Rae getting over like a fat rat, zaten in een acapella pack die ik heb gedownload, ik had het origineel alleen nog nooit gehoord xD pas nadat ik dit had gemaakt heb ik dat gedaan :P, ik vind zelf alleen het acapella koortje tijdens de bridge/break (or whatever) niet helemaal lekker maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 11:39 
 
Hardtraxxer

deze wou ik jullie ook zeker niet laten missen :) vind hem zelf echt dé shit xd ben dus benieuwd hoe die hier valt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 17:59 
 
Hardtraxxer

nog maar 1tje voor deze topic dan :D ik heb de vocals gebruikt van 2pac - crooked nigga too, de rest is all me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn allereerste zelfgemaakte melodie, iemand soms feedback?

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:01 
 
Hardtraxxer

@ jeeens_ ik vind je melo wel lekker man, heeft wat lieflijks :) vind alleen de overgangen nog niet zo super, maar amet een beetje werk kan je hier echt wel een lekker "standaardhouse" nummer van maken (begrijp me niet verkeerd hoor; "standaardhouse" is gewoon de benaming die ik aan die stijl geef ;) )

maar dit is je 1e zelfgemaakte melodie? hoe maak je je andere melo's dan? midipacks?? xd

dat 2e nummer (mashup) vind ik baas man!

maar t is ook wel fijn als je comment op de andere tracks die hier staan :) feedback krijgen = ook feedback geven hea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boelie-beatz schreef:
@ jeeens_ ik vind je melo wel lekker man, heeft wat lieflijks :) vind alleen de overgangen nog niet zo super, maar amet een beetje werk kan je hier echt wel een lekker "standaardhouse" nummer van maken (begrijp me niet verkeerd hoor; "standaardhouse" is gewoon de benaming die ik aan die stijl geef ;) )

maar dit is je 1e zelfgemaakte melodie? hoe maak je je andere melo's dan? midipacks?? xd

dat 2e nummer (mashup) vind ik baas man!

maar t is ook wel fijn als je comment op de andere tracks die hier staan :) feedback krijgen = ook feedback geven hea :P

Eigenlijk zijn het geen overgangen, ik wou gewoon de melodie laten horen op 3 verschillende sounds.
Haha neen, geen midipacks. Ik ben gewoon nog maar een paar weken aan het werken met FL studio
en dit is het eerste wat ik uit FL krijg :)
En je hebt gelijk over die feedback, zal eens alle andere producties bekijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 19:43 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed hoor! heb zelf nog veel te leren haha. Sinds kort Fruity loops een beetje door en heb dit s'avonds gemaakt.. Klinkt vrij amateuristisch maar feedback altijd welkom :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:01 
 
Hardtraxxer

Boelie-beatz schreef:
maar t is ook wel fijn als je comment op de andere tracks die hier staan :) feedback krijgen = ook feedback geven hea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke shit Boelie Beatz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 14:00 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 14:00 
 
Hardtraxxer

Frazyr schreef:
Dikke shit Boelie Beatz :thumbup:

thanks man :thumbsup: ik zit de laatste tijd al een beetje te twijfelen welke richting ik op ga: HS blijven maken of gewoon lekkere club/techno/house shit te maken, vandaar ook dat ik het hier probeer te peilen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ahhaa, ik ben ook de laatste tijd veel bezig geweest met het produceren van o.a electro(house), dat naast hardstyle.
Het is moeilijk te zeggen wat ik leuker vind, hardstyle gaat iniedergeval wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict

Boelie-beatz schreef:
Frazyr schreef:
Dikke shit Boelie Beatz :thumbup:

thanks man :thumbsup: ik zit de laatste tijd al een beetje te twijfelen welke richting ik op ga: HS blijven maken of gewoon lekkere club/techno/house shit te maken, vandaar ook dat ik het hier probeer te peilen :)


Waarom kiezen? Je kan het toch allebei maken? Lekker maken waar je op dat moment zin in hebt. je kunt je wel meer op een stijl richten, maar door ook met andere stijlen bezig te zijn krijg je een bredere kennis over produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 14:37 
 
Hardtraxx Addict

@Jeens: Met die melodie kan je wel iets leuk maken.
@QDominic: Als je pas net bent begonnen met produceren is dit niet slecht hoor.

Ik heb dit een tijd geleden gemaakt. Het is een remix van Hold that sucker down.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:46 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Boelie-beatz schreef:
Frazyr schreef:
Dikke shit Boelie Beatz :thumbup:

thanks man :thumbsup: ik zit de laatste tijd al een beetje te twijfelen welke richting ik op ga: HS blijven maken of gewoon lekkere club/techno/house shit te maken, vandaar ook dat ik het hier probeer te peilen :)


Waarom kiezen? Je kan het toch allebei maken? Lekker maken waar je op dat moment zin in hebt. je kunt je wel meer op een stijl richten, maar door ook met andere stijlen bezig te zijn krijg je een bredere kennis over produceren.


true! maar toch heb ik het gevoel dat als je jezelf wil profileren als artiest je toch moet gaan kiezen voor een bepaalde stijl (of je moet een andere alias hebben) nou is het zo dat je best wel eens een beetje uit je stijl kan vallen maar als mensen eenmaal een bepaalde verwachting hebben, moet je daar omwille van de fan toch wel iets mee doen ;)
nou is het wel zo dat ik op het moment toch nog geen vergevorderde plannen voor promotie heb dus ik maak lekker wat in me opkomt of dat nou HS of whatso-ever is : I don't give a sh*t :P en toch blijft de twijfel over hoe het aan te pakken xd

maar nu weer ff on-topic: Phase 2 ik vind dit een dikke plaat, moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik het origineel niet ken, maar ik kan deze track goed luisteren, ik bleef zeker tot 5.11 geboeid en dat gebeurt me heeeeeel weinig en meestal al helemaal niet met trance (is het wel trance eigenlijk of beledig ik je nu keihard?) iig fijne plaat :thumbup:
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek