Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 15:16 
 
Hardtraxx Newbie


Hallo, bij deze vraag ik even jullie mening.
Ik zit compleet vast met dit nummer. En ik weet ook niet of het wat is haha.
Ik hoop dat iemand tips kan geven. Bedankt alvast
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukje van een nummer waar ik al even aan bezig ben. Heb zojuist vernomen van een vriend die bij een redelijk goed label zit dat dit wel release waardig is ^^ Even flink aan verder beunen nog dus. Graag zou ik wat tips van jullie nog hebben :D

[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/31853934/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook wat met house aan het klooien,

Mashup:

Eigen remix:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey guys,

Tijdje terug dat ik iets gepost heb...
Inmiddels een van m'n house plaatjes op een promotie channel gekregen. Inmiddels meer dan 20.000 views dus dat voelt wel goed :)
Wel grappig de doelgroep van deze channel.. Maar goed, hoop dat jullie 't leuk vinden. More music is coming :)
Had 't idee om wat WIP af te ronden en mee te nemen naar de Dance Fair in 2015 om te kijken of ik er daar wat mee kan.



Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Het nummer pakt mij niet. Sounds vind ik ook niet bij elkaar passen. Track gaat niet los. Denk ook te veel reverb op een aantal geluiden. Mix verzuipt erin daardoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zijn er zo weinig mensen hier die andere genre's proberen te produceren?
want dit topic is angstvallig stil de laatste tijd
bij deze post ik dan maar ff een trackje in de hoop op feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
ff een trackje in de hoop op feedback

Heb een beetje moeite met begrijpen wat je nou probeert te doen. Het is heel herhaalderlijk. Had het vet gevonden als bijvoorbeeld bij de akkoord-progressie C - G# - A# een keer de C in F verandert, zo iets. Is een klein ding dat de flow wel wat beter zou maken.
De drop heeft voor mij nul impact. Voor mij gaf het een gevoel van "oh, er is een kick." Had op zich niet gehoeven denk ik, had best een beat-loos nummer kunnen zijn met wat meer variatie in de akkoord-progressie.

Verder heb ik geen idee hoe het staat qua mixing. Wel ok denk ik, maar ik ben niet de beste in de fijne details van mixing dusssss...

Hoop dat je daar wat aan hebt :)

Zelf wel benieuwd wat jullie van mijn meest recente nummer vinden. Niet dat ik em nog ga veranderen, maar alsnog:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maar weer eens wat leven in dit topic blazen :P

Ik heb de laatste tijd steeds bezig met het maken van Trance, vind het erg vet! Vooral de 138bpm uplifting trance.
Ik had een melodie gemaakt die behoorlijk leek op Dj Sammy - Heaven, dus de vocals gepakt en er een heaven edit van gemaakt xd



Hopelijk valt het in de smaak.



Misschien ook een idee om dit topic gewoon te verplaatsen naar de producers corner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:09 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Maar weer eens wat leven in dit topic blazen :P

Ik heb de laatste tijd steeds bezig met het maken van Trance, vind het erg vet! Vooral de 138bpm uplifting trance.
Ik had een melodie gemaakt die behoorlijk leek op Dj Sammy - Heaven, dus de vocals gepakt en er een heaven edit van gemaakt xd



Hopelijk valt het in de smaak.



Misschien ook een idee om dit topic gewoon te verplaatsen naar de producers corner?


Leuk nog een tranceproducer :thumbsup:

Klinkt goed. Lekker upliftend
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer eens bezig geweest met Deep House van de week. Is nog niks gepanned, geen sidechain compression (kick en bassline zitten elkaar in de weg :P ) nog en uiteraard komt de afmix nog, dus klinkt nog wat rommelig nu. Verder moeten er nog wat meer sounds in en uiteraard wat meer variatie per 8/16 blocks, maar de basis is er in ieder geval :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 16:53 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:

Misschien ook een idee om dit topic gewoon te verplaatsen naar de producers corner?


Lijkt me handig want daar wordt non hs/hc/ht ook gewoon in het normale topic gezet.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek