N
Hardtraxxer
86 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Mede omdat we nu ook echt ons eigen sub kanaal hier hebben op Hardtraxx.nl Kunnen we wat meer Toppics maken en het forum voor iedereen overzichtelijker houden. Daarom is het misschien een idee om hier de eigen test/snippet producties te zetten. Ik zal gelijk de laatste paar snippets er bij zetten:

Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

D-Ruz - Heb een oude intro van mij wat aangepast. In wil deze gaan gebruiken. Moet nog wel veel aan gedaan worden,maar dit is het idee.

http://www13.zippyshare.com/v/4913372/file.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dist Attack - ik ben heb ook nog redelijk veel projecten open staan, een aantal flikker ik weg, maar over deze twijfel ik nog; doorgaan of stoppen? het gaat om de CONCEPT en niet om het lead etc. alleen het ideetje :)

http://www37.zippyshare.com/v/57313269/file.html
PIM - Ik heb ook weer aan iets nieuws gewerkt, ook maar een idee! Iemand iets over te zeggen? :D

http://www20.zippyshare.com/v/67635147/file.html
Darkoholic - wil wel graag wat feedback! krijg steeds meer te horen dat ik eens een volledig nummer moet maken, maar dan wil ik wel goeie kwaliteit leveren etc. dus bij deze graag wat feedback zodat ik eventueel nog kan lezen hoe het anders/beter kan! alvast bedankt. ;)

http://www40.zippyshare.com/v/95402586/file.html
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Als ik jou was, zou ik echt wel doorgaan met die ene waarover je twijfelt.
Ik vind het echt een heerlijke break :thumbsup:
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2011
last seen Jul 2014
@ Daveytl even naam bij vermelden want staan er meerdere he :P
M
Hardtraxxer
214 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Dit is toch praktisch hetzelfde als het oude topic?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
MRN wrote:Dit is toch praktisch hetzelfde als het oude topic?
inderdaad ik vind dit topic dan wel zwaar overbodig, het full tracks topic is dan wel handig.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Hier wordt mijn eerste track gedraaid in Takens :)

View on YouTube
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
Festuca wrote:Hier wordt mijn eerste track gedraaid in Takens :)

View on YouTube
:thumbsup:
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Ik zal dit topic maar even aanhouden. Is inderdaad wel overzichtelijker om de topics te splitsen plus het andere topic is al ver over de 300 pagina's, dus misschien kunnen we dit beter als ''deel 2'' zien.

Heb zelf zojuist een intro idee uitgewerkt welke ik ineens in m'n hoofd had qua melodie. Lijkt misschien wel wat op psychedelic maar k alles lijkt tegenwoordig ergens op haha.

Kick is nog erg simpel en snel gemaakt dus verwacht daar niet te veel van maar de melo en synth heb ik flink werk in gestoken :)

View on SoundCloud
N
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
Thund3R wrote:Ik zal dit topic maar even aanhouden. Is inderdaad wel overzichtelijker om de topics te splitsen plus het andere topic is al ver over de 300 pagina's, dus misschien kunnen we dit beter als ''deel 2'' zien.

Heb zelf zojuist een intro idee uitgewerkt welke ik ineens in m'n hoofd had qua melodie. Lijkt misschien wel wat op psychedelic maar k alles lijkt tegenwoordig ergens op haha.

Kick is nog erg simpel en snel gemaakt dus verwacht daar niet te veel van maar de melo en synth heb ik flink werk in gestoken :)

View on SoundCloud
Synth zit wel goed ik vind de melodie alleen zo blij.. :yawn:
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
melodie is meer voor een trance nummer ofso

ik let niet op de kick maar dat klinkt gewoon als een bass synth met een punch xD
synth klinkt wel lekker
N
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
View on SoundCloud

Cubase testje. Ik ben van plan om volledig met Cubase te gaan werken. Ben op het moment te veel tutorials aan het kijken. Dit is me eerste testje na wat basic tutorials van hoe de DAW werkt. Ik had er al eens mee gewerkt maar, de switch naar Cubase kwam ff op een laag pitje. Nu wil ik daar weer mee veder, omdat de DAW voor mij persoonlijk gewoon een beter gevoel geeft. Wat je dan weer terug hoort in producties.
Image
Artiest
348 posts member since 2010
NDAWN wrote:View on SoundCloud

Cubase testje. Ik ben van plan om volledig met Cubase te gaan werken. Ben op het moment te veel tutorials aan het kijken. Dit is me eerste testje na wat basic tutorials van hoe de DAW werkt. Ik had er al eens mee gewerkt maar, de switch naar Cubase kwam ff op een laag pitje. Nu wil ik daar weer mee veder, omdat de DAW voor mij persoonlijk gewoon een beter gevoel geeft. Wat je dan weer terug hoort in producties.
Klinkt best lekker, vette sounds. Kick is wel oke, alleen misschien een idee om eerst deze kick te gebruiken, dan een korte break en dan een kick met iets meer sustain? Die nog iets harder gaat zegmaar.. Lijkt mij er goed bij passen in ieder geval! ;)
N
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
Korey wrote:
NDAWN wrote:View on SoundCloud

Klinkt best lekker, vette sounds. Kick is wel oke, alleen misschien een idee om eerst deze kick te gebruiken, dan een korte break en dan een kick met iets meer sustain? Die nog iets harder gaat zegmaar.. Lijkt mij er goed bij passen in ieder geval! ;)
Ja klopt ik wil hem nog iets langer en dikker hebbe maar, je kent het moeilijk moeilijk :P :beer:
Artiest
348 posts member since 2010
Hier iets waar ik vandaag aan begonnen ben, is nog lang niet af maar het begin is er! :)

View on SoundCloud
N
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
Korey wrote:Hier iets waar ik vandaag aan begonnen ben, is nog lang niet af maar het begin is er! :)

View on SoundCloud
Hele vette vocals ik moet ook maar eens op jacht gaan naar een nieuw setje vocals. Ik heb me kick gedit btw ben er wel blij mee voor vandaag. :thumbup:

View on SoundCloud
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Voor de mensen die van industrial terror houden :P wat gepruts met een paar kicks.

(Kijk uit zware overdistortion op momenten)

http://www21.zippyshare.com/v/21152372/file.html
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
D-Nemacyst wrote:Voor de mensen die van industrial terror houden :P wat gepruts met een paar kicks.

Tis een en al overdistortion :lol:
Nee, niks voor mij :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
sjobie wrote:
D-Nemacyst wrote:Voor de mensen die van industrial terror houden :P wat gepruts met een paar kicks.

Tis een en al overdistortion :lol:
Nee, niks voor mij :P
Is ook meer mijn smaak van industrial hardcore.
A
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Jan 2016
@NDAWN je sounds klinken wel netjes alleen de kick moet echt meer power hebben!

Hier iets wat ik vandaag heb gedaan!
View on SoundCloud

is de eerste keer dat ik iets duister/raw heb gemaakt :P
N
Hardtraxxer
last seen Nov 2011
Authentic wrote:@NDAWN je sounds klinken wel netjes alleen de kick moet echt meer power hebben!

Hier iets wat ik vandaag heb gedaan!
View on SoundCloud

is de eerste keer dat ik iets duister/raw heb gemaakt :P
Wat bedoel je met meer power, het wordt vaker gezegd maar niemand kan het uit legen.
A
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Jan 2016
NDAWN wrote:
Wat bedoel je met meer power, het wordt vaker gezegd maar niemand kan het uit legen.
Een vollere bass en een hardere punch in jou geval! Je kunt niet echt uitleggen wat power is dat hoor je gewoon! :P
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
View on SoundCloud

ik heb mijn kick aangepast en ik zou graag willen weten wat jullie hier ervan vinden. het pitchen is opzettelijk gedaan als test.
Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Jul 2013
View on SoundCloud
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
@TP-Project, Hij doet het niet bij mij.. "This track is currently not available"

@Case DJ, de kick klinkt al wel goed, de melodie wordt ik wel beetje gek van :P

@NDAWN, klinkt goed hoor! hier klinkt je kick best krachtig hoor!

Mn nieuwe projectje.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden! de intro heb ik snel gemaakt en ga ik hoogstwaarschijnlijk toch nog veranderen, maar de rest ben ik persoonlijk redelijk tevreden over!

View on SoundCloud
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Ben bezig met een remix van Armin van Buuren ft. Ferry Corsten - Brute.
Hier even een update van de melodie ongeveer lead en kick zijn natuurlijk nog niet af.
View on SoundCloud