Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3034, 3035, 3036, 3037, 3038, 3039, 3040 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
zeke schreef:
Maar als dan op het eind eindelijk de vraag komt naar het Project One album, krijg je een simpel kort antwoord. Had liever dat ie daar dan eens wat dieper op ingaat, waarom het blijft liggen, wat ze tegenhoudt om te releasen. Dat lijkt me interessanter dan dat emotionele gedoe.

Ik denk dat ze daar gewoon niets over willen zeggen. Of je het nu serieus vraagt of met 100 grappen, ze zullen niets zeggen wat ook maar op een duidelijk antwoord lijkt. Helaas.
En soms vind ik dat hij zich ook een beetje tegen (lijkt) te spreken. Hij heeft het over dat hij sneller wil releasen, niet eeuwig aan een track werken. Later zegt hij weer dat hij alle tijd gaat nemen voor tracks. Tja wat is het nu :huh:

Je tijd nemen om te releasen is natuurlijk wel wat anders dan de tijd nemen om het te maken he.
Het is niet zo dat ze zodra de plaat is een week later een release doen. Komt iets meer bij kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde, en volgens mij HHZ ook, “het maken”.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik bedoelde, en volgens mij HHZ ook, “het maken”.

Maar ook hier kan je interpreteren dat omdat hij niet continue hoeft te reizen, moet draaien etc dat er veel meer tijd vrij komt en hij dus langer aan een track kan werken in een korter tijd bestek. Je release periode blijft ongewijzigd of word korter terwijl je wel meer uren kwijt kan in de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Ik bedoelde, en volgens mij HHZ ook, “het maken”.

Maar ook hier kan je interpreteren dat omdat hij niet continue hoeft te reizen, moet draaien etc dat er veel meer tijd vrij komt en hij dus langer aan een track kan werken in een korter tijd bestek. Je release periode blijft ongewijzigd of word korter terwijl je wel meer uren kwijt kan in de studio.


Hij geeft zelf ook aan niet meer te hoeven overleggen etc dus ben het helemaal eens met je verhaal. Meer tijd vrij om te produceren en kan zo wel sneller releasen als ie wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 13:39 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Een uur lang typisch headhunterz gepraat over z'n hart volgen, wat goed voelt en hoe dankbaar hij is.

Allemaal prachtig hoor, en prima dat ie zo zelfverzekerd z'n keuzes maakt ipv doormodderen met iets wat geen voldoening meer geeft.
Maar als dan op het eind eindelijk de vraag komt naar het Project One album, krijg je een simpel kort antwoord. Had liever dat ie daar dan eens wat dieper op ingaat, waarom het blijft liggen, wat ze tegenhoudt om te releasen. Dat lijkt me interessanter dan dat emotionele gedoe.


Het is inderdaad kenmerkend voor hem. Ik kan er zelf ook niet zo goed tegen, maar ik merk dat anderen er niet zo zwaar aan tillen. Ik kan niet goed inschatten hoe druk die jongens zijn met het hele merk rondom hun als persoon en vul vaak zelf in dat het allemaal wel meevalt. Het lijkt mij dat ze echt niet iedere week in het vliegtuig zitten en genoeg hebben verdiend om de luxe te hebben om een tijdje met iets minder rond te komen. Andere artiesten kunnen wel de samenwerking opzoeken, dus waarom dat P1 lastiger is, is dan vaak de vraag die bij mij opkomt. Mijn insteek zou zijn: waar een wil is, is een weg. Maar het blijft bij Headhunterz altijd vaag, maakt een grapje, gaat weer op het gevoel zitten en spreekt zichzelf inderdaad regelmatig behoorlijk tegen. Hij laat voor mijn gevoel niet het achterste van zijn tong zien en dat is zijn goed recht, maar ik zou gewoon zeggen waar ze tegenaan lopen. Het is gewoon heel bijzonder heel lang dit allemaal wel niet in beslag neemt. Maarja, wie ben ik? Deze man heeft wel een ongelofelijk talent om prachtige dingen te creëren en we kunnen niks anders doen dan geduldig afwachten. In de tussentijd zijn er genoeg andere dingen waar je je een stuk drukker over zou kunnen maken en gaan andere artiesten gelukkig gewoon door met goede muziek maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff komop joh, snap dat je z'n nummers graag wil horen maar hij is niemand iets verplicht. Ik sta ook te popelen om Live Forever en the Upside Down op spotify te hebben hoor, maar valt me wel op dat sommige "fans" (bedoel niet persé jou hoor, lees het ook veel op Reddit) het als een persoonlijke FUCK YOU opvatten dat Headhunterz sommige platen niet released.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Free Festival komt niet meer terug omdat een festival met bescheiden ticketprijs niet meer te organiseren is vanwege de alsmaar stijgende kosten.

Bron: Free Festival/Art of Dance op Instagram.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 16:18 
 
Hardtraxxer

Jawel schreef:
zeke schreef:
Een uur lang typisch headhunterz gepraat over z'n hart volgen, wat goed voelt en hoe dankbaar hij is.

Allemaal prachtig hoor, en prima dat ie zo zelfverzekerd z'n keuzes maakt ipv doormodderen met iets wat geen voldoening meer geeft.
Maar als dan op het eind eindelijk de vraag komt naar het Project One album, krijg je een simpel kort antwoord. Had liever dat ie daar dan eens wat dieper op ingaat, waarom het blijft liggen, wat ze tegenhoudt om te releasen. Dat lijkt me interessanter dan dat emotionele gedoe.


Het is inderdaad kenmerkend voor hem. Ik kan er zelf ook niet zo goed tegen, maar ik merk dat anderen er niet zo zwaar aan tillen. Ik kan niet goed inschatten hoe druk die jongens zijn met het hele merk rondom hun als persoon en vul vaak zelf in dat het allemaal wel meevalt. Het lijkt mij dat ze echt niet iedere week in het vliegtuig zitten en genoeg hebben verdiend om de luxe te hebben om een tijdje met iets minder rond te komen. Andere artiesten kunnen wel de samenwerking opzoeken, dus waarom dat P1 lastiger is, is dan vaak de vraag die bij mij opkomt. Mijn insteek zou zijn: waar een wil is, is een weg. Maar het blijft bij Headhunterz altijd vaag, maakt een grapje, gaat weer op het gevoel zitten en spreekt zichzelf inderdaad regelmatig behoorlijk tegen. Hij laat voor mijn gevoel niet het achterste van zijn tong zien en dat is zijn goed recht, maar ik zou gewoon zeggen waar ze tegenaan lopen. Het is gewoon heel bijzonder heel lang dit allemaal wel niet in beslag neemt. Maarja, wie ben ik? Deze man heeft wel een ongelofelijk talent om prachtige dingen te creëren en we kunnen niks anders doen dan geduldig afwachten. In de tussentijd zijn er genoeg andere dingen waar je je een stuk drukker over zou kunnen maken en gaan andere artiesten gelukkig gewoon door met goede muziek maken.


Was er niet een hoop gezeik omtrend copyright issues, zoals Move your Body met die Eiffel 65 sample? Daarnaast had Headhunterz het in de podcast over 200 vluchten in een jaar. Dat is om de dag een vlucht zo'n beetje. Kan me voorstellen dat je dan niet echt de tijd hebt om met Wildstylez de studio in te duiken. Daarnaast heb ik liever een plaat als Live Forever en dat dat een half jaar duurt, dan dat hij iedere 2 weken een 13/12 plaat uitbrengt die je zo weer vergeten bent. Daar hebben we al genoeg artiesten van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Free Festival komt niet meer terug omdat een festival met bescheiden ticketprijs niet meer te organiseren is vanwege de alsmaar stijgende kosten.

Bron: Free Festival/Art of Dance op Instagram.

Citaat:
For over 20 years, we built a hard dance legacy on one of our country's most stunning festival sites. But all good things must come to an end. Offering an affordable festival has always been our guiding principle. But with costs rising sharply, we have to conclude that keeping prices reasonable is simply not feasible anymore. Therefore, we've made the decision to cancel Free Festival for good, including the already announced edition on June 15th 2024.

We would like to thank all of you for making countless sun-drenched memories with us year after year. For now, we say goodbye with the Official Aftermovie for Free Festival 2023: our final rave in paradise!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laatste keer Regain Classics @ Origins
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 10:00 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft die gozer überhaupt wel eens classic setjes gedraaid dan?
Ik denk dat hij zich beter kan focussen op classics, want verder is hij toch geen ding meer in hedendaagse hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Heeft die gozer überhaupt wel eens classic setjes gedraaid dan?
Ik denk dat hij zich beter kan focussen op classics, want verder is hij toch geen ding meer in hedendaagse hardstyle?

Niet in Nederland voor mijn gevoel maar polen en daar buiten is hij wel populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2023 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Heeft die gozer überhaupt wel eens classic setjes gedraaid dan?
Ik denk dat hij zich beter kan focussen op classics, want verder is hij toch geen ding meer in hedendaagse hardstyle?


Vergis je je flink in. Tis ook niet meer mijn ding helaas, maar hij is zeker nog wel relevant.

Denk dat hij wel moeite moet doen om ook relevant te blijven, denk dat het niet meer doen van Classics sets daar wel mee gaan helpen anders blijven mensen veel teveel hangen met 'och wat was hij vroeger vet' kan ook een valkuil zijn waar bijv een Malice op moet letten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2023 12:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dat je geen classic act wil worden kan ik helemaal begrijpen, maar het verleden omarmen wordt niemand slechter van. Zeker niet op een ‘classics only’ feest. Beetje aparte beslissing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bekijk het ook vanuit zijn kant: hij spendeert waarschijnlijk gigantisch veel tijd in de studio om nieuwe muziek te maken, dan wil je ook de kans krijgen om dat te laten horen. Door zo'n besluit te nemen neemt hij wel een gok, want het kan zijn dat ie daarna helemaal niet meer wordt geboekt, of organisaties gaan hem gewoon weer boeken voor hedendaagse setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft niet eens classics :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hij heeft niet eens classics :lol:

Heb je enig idee hoe lang hij al meespeelt?
Waarom zouden andere platen tussen 2012 en 2017 hier wel in mogen vallen maar zijn platen niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Helicaze schreef:
Hij heeft niet eens classics :lol:

Heb je enig idee hoe lang hij al meespeelt?
Waarom zouden andere platen tussen 2012 en 2017 hier wel in mogen vallen maar zijn platen niet :P

Waar zeg ik dit? Zijn imo ook geen classics (ja, gaan we weer)

Opzich draait ie al wel even mee, maar hierboven werd net gedaan alsof hij DE classics periode achter zich laat. Nou met zijn Broken uit 2015 is ie idd wel een van de grondleggers van classicsound idd!! En sowieso dat het gros van de gedraaide platen van hem nog na 2015 zijn (Point of no Return 2017). Maar hey, deze discussie is al zovaak gevoerd. Dit topic is daar ook niet de plaats voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2023 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nuracore schreef:
Helicaze schreef:
Hij heeft niet eens classics :lol:

Heb je enig idee hoe lang hij al meespeelt?
Waarom zouden andere platen tussen 2012 en 2017 hier wel in mogen vallen maar zijn platen niet :P

Waar zeg ik dit? Zijn imo ook geen classics (ja, gaan we weer)

Opzich draait ie al wel even mee, maar hierboven werd net gedaan alsof hij DE classics periode achter zich laat. Nou met zijn Broken uit 2015 is ie idd wel een van de grondleggers van classicsound idd!! En sowieso dat het gros van de gedraaide platen van hem nog na 2015 zijn (Point of no Return 2017). Maar hey, deze discussie is al zovaak gevoerd. Dit topic is daar ook niet de plaats voor.


Citaat:
Waar zeg ik dit?


Helicaze schreef:
Hij heeft niet eens classics :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nuracore schreef:
Waar zeg ik dit? Zijn imo ook geen classics (ja, gaan we weer)


Platen van 11 jaar oud geen classics? Is goed. Toen VWAB in 2017 voor het eerst was draaiden ze natuurlijk ook alleen platen van 2006 en ouder. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 10:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sterker nog, toen De Tijdmachine begon waren de meeste platen net aan 5 jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, het is een classics concept, niet een 2002 tot 2008 concept omdat een paar mensen "meer een classics gevoel" hebben bij die periode, dat laatste is ook voor iedereen verschillend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben het daar mee eens en oneens tegelijkertijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ik ben het daar mee eens en oneens tegelijkertijd.


haha, ja ik snap iedereen wel die er van kan balen want betekent dat je heel veel nummers gewoon minder en minder gaat horen. Tis niet dat ik mensen dat gun, maar je moet wel een realistisch verwachtingspatroon hebben van zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft altijd mooi zo'n classics discussie. Gatekeepers die classics koppelen aan een bepaalde tijdsperiode en aan de andere kant de groep die met classics gewoon ouwe meuk bedoelt. Ze zullen het nooit eens worden met elkaar.
Vorige  1 ... 3034, 3035, 3036, 3037, 3038, 3039, 3040 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen