Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3032, 3033, 3034, 3035, 3036  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2023 20:04 

Hardtraxx Veteran

Rebelion & Ecstatic collab in de maak. Hyped!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2023 11:36 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Rebelion & Ecstatic collab in de maak. Hyped!!

Hij is al gemaakt, ook al gedraaid door Ecstatic op Defqon maar vgm met wat meer Ecstatic kicks.
Nu zijn er Rebellion kicks onder gepompt voor zover ik kan horen, klinkt wel dik :thumbsup:

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... taliation/

Was ook nog ergens een filmpje van de mid, die ging ook wel aardig hard. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2023 14:27 

Hardtraxx Veteran

En ook Zatox maakt een album zegt hij op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 01:16 

Hardtraxxer

Showtek hardstyle album komt in 2024, een van de tracks is samen met Sub Zero Project, Legends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 09:48 

Hardtraxx Crew

NSCLT terug komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 11:06 

Hardtraxxer

wootum schreef:
NSCLT terug komt

waren die weg dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 12:26 

Kraak... Piep...

Jeffreylp schreef:
wootum schreef:
NSCLT terug komt

waren die weg dan

Nee, ze zijn al 7 jaar bezig met hun nieuwe release
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 15:55 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Nee, ze zijn al 7 jaar bezig met hun nieuwe release

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 20:34 

Hardtraxx Veteran

Staat NSCLT niet al jaren gewoon op lineups?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 01:39 

Hardtraxx Veteran

De legendarische Sporthallen Zuid in Amsterdam toch niet worden gesloopt voor woningbouw.
Volgend jaar staat er gewoon weer een Pandemonium gepland ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 12:19 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Staat NSCLT niet al jaren gewoon op lineups?

Volgens mij alleen voor classic feestjes/podia.

Wel top nieuws, vind hun platen en stijl echt heel vet! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 20:22 

Hardtraxx Veteran

Interview met Showtek in het Eindhovens Dagblad

https://www.ed.nl/eindhoven/wereldberoe ... &auth_rd=1

Citaat:
Wereldberoemd dj-duo Showtek is terug: ‘We hopen volgend jaar weer eens in onze stad te draaien’

EINDHOVEN - Zaterdag zetten ze het Gelredome nog in vuur en vlam tijdens Qlimax. Drie dagen later hebben de Eindhovense broers Wouter en Sjoerd Janssen van het wereldberoemde dj/producers-duo Showtek tijd om bij te praten, onder meer over hun nieuwe album.

Het was stil rond Showtek. Maar nu is er ineens een nieuw album en keren jullie terug naar de oude liefde hardstyle.

Sjoerd: ,,We hebben de afgelopen jaren nagedacht wat wij nu écht wilden. Vaak was de druk van het toeren en produceren zo groot, dat we soms het plezier in ons werk verloren. In de coronaperiode en ook daarna hebben we goed nagedacht wát we nu eigenlijk wilden. Let’s bring back the fun! Dat was wat wij een beetje misten. We wilden terug naar die begintijd: doen wat we leuk vinden en waar we goed in zijn.”
Wouter: ,,Sjoerd is in die periode ook aan z’n been geopereerd, ik heb dus een tijdje alleen de optredens gedaan. Dat was ook best heftig. Ik denk dat de coronapandemie bij veel deejay’s de ogen heeft geopend. Pas toen merkten ze hoe zwaar dat toeren is.”

Wouter woont een groot deel van het jaar in New York, Sjoerd in Los Angeles. Missen jullie Eindhoven?

,,In de zin dat we wat meer tijd met onze familie en vrienden samen zouden willen zijn. Onze studio is in Eindhoven en daar werken wij regelmatig. We missen Eindhoven om de simpele dingen: lekker eens een keer op zaterdagavond naar PSV gaan, een keer met je ouders op een terrasje zitten. Het gaat dan niet specifiek om dat terrasje, maar je wilt je familie en vrienden gewoon wat vaker zien. Gewoon eens lekker bij pa in Liempde gaan eten. Dat soort dingen. Als we in Europa toeren is Eindhoven onze thuisbasis. Maar we werken ook vaak in Los Angeles. En vanuit daar toeren wij de hele wereld over.”

Vorige week kwam ‘360 Yellow’ uit. Liefst 21 vrijwel nieuwe nummers en een enkele remake. Al bij het eerste nummer ‘Shine’ voel je weer die typische Showtek-bigroom-sound.

Wouter: ,,Leuk dat je dat zegt. En het klopt ook wel. Met dit album willen wij ons specifieke geluid laten horen. Maar dit album is onderdeel van een veel groter project. In februari komt weer een nieuw album uit, ‘360 Blue’. Dat wordt een hardstyle-album met allemaal nieuwe hardstyle-nummers.”
Sjoerd: ,,Later dit jaar, waarschijnlijk in de zomer, gevolgd door ‘360 Red’. Dat wordt een wat experimenteel crossover-album met diverse stijlen: popsongs, maar ook drum-’n-bas. De meeste nummers zijn al klaar. We hadden veel te veel nummers op de plank liggen, maar onze platenmaatschappij wilde een limiet aan het aantal nummers op een album stellen. We maken nu straks nog wat limited versies met extra nummers erop.”

De albumtitel is ‘360 Yellow’. Wat zegt dat?

,,Met 360 is de cirkel rond. Wij zijn begonnen in de techno, daarna geswitched naar hardstyle, rond 2010 naar EDM en big-room-house en nu weer even terug naar waar wij mee begonnen zijn. De cirkel is dus rond. Geel is één van de basiskleuren. De andere basiskleuren, rood en blauw kom je volgend jaar bij onze volgende albums tegen. We willen op die albums diverse genres brengen.”

Afgelopen weekend hebben jullie na 15 jaar weer eens gedraaid op een hardstylefestival, Qlimax in de Gelredome. Hoe was dat?

,,Een waanzinnige ervaring. We weten dat er mensen waren die specifiek voor ons kwamen. Omdat wij weer eens hardstyle draaiden. We hebben ons heel serieus een aantal maanden op Qlimax voorbereid; veel nieuwe remixen en edits gemaakt. We waren even nerveus als in 2006, toen we voor het eerst op Qlimax mochten draaien.”

Hebben de Brabantse hardstylefestivals als Rebirth, Intents, 7th Sunday en WiSH al gebeld?

Sjoerd: ,,Ongetwijfeld. Maar dat gaan wij waarschijnlijk niet doen. Wij willen graag zo af en toe weer hardstyle draaien, maar willen het toch wel een beetje exclusief houden.”
Wouter: ,,Dus: komende zomer enkele grote festivals in Nederland. Maar ook in Amerika, Australië en Azië is hardstyle inmiddels steeds populairder aan het worden. Daar willen we ook weer graag heen.”

Hoe staat het met jullie houdbaarheidsdatum?

Sjoerd: ,,Ik heb wel eens gezegd dat ik mij niet kan voorstellen op m’n 50e nog op een podium te staan. Dat moet je niet al te letterlijk nemen, maar er zit wel een soort houdbaarheidsdatum aan vast ja.”
Wouter: ,,De afgelopen jaren merk je al dat onze corebusiness enigszins aan het opschuiven is van podiumshows naar studioproducties. Ik denk dat naar gelang we ouder worden, dat alleen maar meer zal worden. Het is niet als bij een voetbalcarrière, dat je het rustig aan gaat doen omdat er een echte einddatum opzit. We zullen in elk geval altijd muziek blijven maken”.

Als ik het goed lees, zou een optreden op Defqon er best in kunnen zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 20:41 

Hardtraxx Veteran

ik hoop eigenlijk dat ze ook open staan voor een VWAB ofzo om een classic set te doen. Dat zou echt heel tof zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 14:00 

Hardtraxx Veteran

Er is schijnbaar iemand overleden na bet bezoeken van Elektrum festival door een watervergiftiging. Kan de organisatie niets aan doen natuurlijk, maar wellicht wel goed om het verhaal te delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 16:17 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Er is schijnbaar iemand overleden na bet bezoeken van Elektrum festival door een watervergiftiging. Kan de organisatie niets aan doen natuurlijk, maar wellicht wel goed om het verhaal te delen.

Vreselijk om te horen, maar haar vader stipt wel terecht aan: Voorkomen kun je het niet, beter onderrichten wel. xtc hoeft niet extreem risicovol te zijn mits je het op een goede manier gebruikt en kennis hebt van de effecten. Dat een arts op dat moment zo reageert vind ik nog het meest stuitend. Toch maar xtc reguleren en zorgen dat je geteste pillen met voorschriften en tips kan kopen bij smartshops?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 16:55 

Hardtraxx Veteran

Ik begrijp ook niet waarom iedereen er zo op tegen is om hard drugs te reguleren via de overheid. Alsof het dan niet stoer meer is ofzo terwijl het zoveel voordelen met zich mee kan brengen en het dan ook landelijk bespreekbaar word ipv een taboe en dus niemand echt ingelicht word over de effecten er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 18:22 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ik begrijp ook niet waarom iedereen er zo op tegen is om hard drugs te reguleren via de overheid. Alsof het dan niet stoer meer is ofzo terwijl het zoveel voordelen met zich mee kan brengen en het dan ook landelijk bespreekbaar word ipv een taboe en dus niemand echt ingelicht word over de effecten er van.

Dit. Plus je pakt illegale handel daarmee ook gelijk aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 12:22 

Hardtraxx Veteran

Wel fijn dat we tegenwoordig kunnen vertrouwen op onze huisartsen. Zal natuurlijk niet overal zo zijn, maar heb het idee dat ze steeds lichtzinniger over situaties gaan nadenken. Waar ligt dat aan? Werkdruk? Onkunde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 13:02 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Wel fijn dat we tegenwoordig kunnen vertrouwen op onze huisartsen. Zal natuurlijk niet overal zo zijn, maar heb het idee dat ze steeds lichtzinniger over situaties gaan nadenken. Waar ligt dat aan? Werkdruk? Onkunde?

Dit is niet de plek voor een topic als dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 16:05 

Hardtraxx Addict

Gebruikt niemand hier Apple Music ofzo? Ik zit net mijn Replay 2023 te kijken, en daar zie ik:

You made it into E-Force's top 100 listeners.
You made it into Dirty Workz's top 100 listeners.
You made it into Ecstatic's top 100 listeners.
You made it into Unresolved's top 100 listeners.

En sure, ik heb hun nummers graag geluisterd, maar top 100 wereldwijd... van die 3 en een heel label? Quelle fuck?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 16:07 

Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Gebruikt niemand hier Apple Music ofzo? Ik zit net mijn Replay 2023 te kijken, en daar zie ik:

You made it into E-Force's top 100 listeners.
You made it into Dirty Workz's top 100 listeners.
You made it into Ecstatic's top 100 listeners.
You made it into Unresolved's top 100 listeners.

En sure, ik heb hun nummers graag geluisterd, maar top 100 wereldwijd... van die 3 en een heel label? Quelle fuck?

Spotify: Voor iedereen die wilt, betaalt of gratis
Apple Music: Alleen voor Apple users die maar 25% marktaandeel hebben qua telefoons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 18:37 

Hardtraxxer

Apple music werkt ook gewoon op een windows pc of een android telefoon.

Tuurlijk de kans is veel minder groot dat die gebruikers voor Apple Music kiezen maar om nu te stellen dat het alleen voor Apple users is vind ik ook niet helemaal kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:30 

Hardtraxxer

Jeffreylp schreef:
Apple music werkt ook gewoon op een windows pc of een android telefoon.

Tuurlijk de kans is veel minder groot dat die gebruikers voor Apple Music kiezen maar om nu te stellen dat het alleen voor Apple users is vind ik ook niet helemaal kloppen.

Hoe zou jij het stellen dan? Als je op een Windows pc zit, dan ben je toch gewoon meer geneigd om Spotify te luisteren (die er meestal al standaard opstaat)? Heb nog nooit iemand gezien die Apple Music op zijn Windows pc heeft staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:37 

Hardtraxx Addict

Grotendeel van de mensen met een Iphone maakt geen eens gebruik van Apple Music :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:48 

Hardtraxx Elite

Als ik kijk in beide artist portals is het verschil aan streams tussen Apple Music en Spotify een factor 1000.
Vorige  1 ... 3032, 3033, 3034, 3035, 3036  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen