Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3074, 3075, 3076, 3077, 3078
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2026 07:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Creepy man. Mooi de Jaarbeurs proberen uit te verkopen in naam van. Past wel binnen de trend van het commercialiseren van het geloof, wat uit Amerika is komen overwaaien.


Persoonlijk vind ik dit niet in lijn met de leer van Christus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2026 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zei je nou lijn ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2026 08:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Rip junodownload :(


Wat een aderlating is dit zeg!

Snap ook wel dat ze stoppen, ze hebben alleen al aan mij tonnen verdiend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2026 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Zaagkick schreef:
Rip junodownload :(


Wat een aderlating is dit zeg!

Snap ook wel dat ze stoppen, ze hebben alleen al aan mij tonnen verdiend...


Digitaal muziek kopen is echt absolute geworden door al die streaming diensten. Ben benieuwd welke er nog meer omvallen.
Wel bizar dat ze zo zonder aankondiging de tent sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2026 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolute of obsolete?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2026 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2026 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De battle der battles laatst weer is geweest.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2026 11:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zaagkick schreef:
Rip junodownload :(

Oh shit, daar stond wel veel op dat niet op andere downloadportals te vinden is. Veel Early Hardstyle :(

Ja echt klote dit. Haalde er veel oude releases vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2026 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2026 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jason Payne een remix heeft gemaakt van Low-E & Alter Egosz - WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2026 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dacht eerst dat het onnodig was om daar aan te zitten, maar hij heeft er juist een heel grappige draai aan gegeven imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2026 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2026 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:


Pohh....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2026 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook vet een techniek dag voor scholieren tijdens de opbouw van een festival. Lijkt mij ook steeds erg vet om tijdens de opbouw van een Defqon eens een rondje te doen om te kijken wat er allemaal qua techniek draait en hangt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2026 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het iemand anders ook opgevallen dat Noisecontrollers – Summer in the City Part 1 & Part 2 op Spotify exact hetzelfde klinken? Het lijkt erop dat Part 1 gewoon Part 2 afspeelt, want ik hoor alleen Part 2. Is dit een distributiefout of zijn de masters samengevoegd? Ik kan nu ook alleen maar Part 2 vinden op Spotify namelijk…
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2026 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lange podcast met ons sefa jeroen

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2026 16:18 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Is het iemand anders ook opgevallen dat Noisecontrollers – Summer in the City Part 1 & Part 2 op Spotify exact hetzelfde klinken? Het lijkt erop dat Part 1 gewoon Part 2 afspeelt, want ik hoor alleen Part 2. Is dit een distributiefout of zijn de masters samengevoegd? Ik kan nu ook alleen maar Part 2 vinden op Spotify namelijk…



Volgens mij ontbrak ook altijd al (wat de plaat juist zo vet maakte!) die mid-intro: 'DE-CI-BELLLL, DANG DANG DANG' in de versie die online op Spotify als 'ep' in zijn discografie staat. In het 10 years album staan ze volgens mij wel allebei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2026 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

..Jody Bernal tegenwoordig optreedt als bounce uptempo act genaamd Bernal Bounce?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2026 17:13 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
..Jody Bernal tegenwoordig optreedt als bounce uptempo act genaamd Bernal Bounce?


Arjan Terpstra aka voormalig Noisecontrollers produceert voor hem, of heeft iig meerdere tracks (hits) voor hem gemaakt!
Sowieso 'La Colegiala'. Wellicht ook bij dit nieuwe project betrokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Zaagkick schreef:
..Jody Bernal tegenwoordig optreedt als bounce uptempo act genaamd Bernal Bounce?


Arjan Terpstra aka voormalig Noisecontrollers produceert voor hem, of heeft iig meerdere tracks (hits) voor hem gemaakt!
Sowieso 'La Colegiala'. Wellicht ook bij dit nieuwe project betrokken?


Zitten er toevallig niet wat mensen van dit forum achter?
Vorige  1 ... 3074, 3075, 3076, 3077, 3078
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen