Fusionmania schreef:
Is het iemand anders ook opgevallen dat Noisecontrollers – Summer in the City Part 1 & Part 2 op Spotify exact hetzelfde klinken? Het lijkt erop dat Part 1 gewoon Part 2 afspeelt, want ik hoor alleen Part 2. Is dit een distributiefout of zijn de masters samengevoegd? Ik kan nu ook alleen maar Part 2 vinden op Spotify namelijk…
Volgens mij ontbrak ook altijd al (wat de plaat juist zo vet maakte!) die mid-intro: 'DE-CI-BELLLL, DANG DANG DANG' in de versie die online op Spotify als 'ep' in zijn discografie staat. In het 10 years album staan ze volgens mij wel allebei.