Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3035, 3036, 3037, 3038, 3039, 3040, 3041 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het alleen maar goed dat er evenementen zijn waarop de focus ligt op het draaien van ouder werk wat in gangbare setjes niet aan bod komt. Heel logisch ook dat dat opschuift.

Maar velen zien ook Classic Hardstyle als een naam voor een bepaalde sound welke kenmerkend was voor een bepaalde tijdsperiode, en niet zomaar 'klassiekertjes'. Daarom heb ik ook even Classic Hardstyle met hoofdletters gespeld.

Allebei prima. Het is vervolgens aan organisaties om daar helderheid over te bieden wat je bij hen kan verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Blijft altijd mooi zo'n classics discussie. Gatekeepers die classics koppelen aan een bepaalde tijdsperiode en aan de andere kant de groep die met classics gewoon ouwe meuk bedoelt. Ze zullen het nooit eens worden met elkaar.


Nouja, als ik denk aan "ouwe meuk" dan denk ik aan earlyl pruttel van rond de 2002, daar heb ik persoonlijk totaal niks mee, maar zou het super logisch vinden dat het langskomt, maar aan de andere kant wordt er wel spastisch gedaan als er platen uit 2013/2014 gedraaid worden terwijl dat ook gewoon platen van 9/10 jaar oud zijn. (wat een aantal jaar geleden nog zonder enige moeite als classic benoemd werd).

Hoop zelf ook wel echt dat het hele spectrum van wat in algemene zin (dus niet alleen door het dooie forum) als "classics" wordt gezien gewoon langs blijft komen, van 2002 tot 2015/2016. Dan vermaak ik me top. Ik heb het wel een keer gezien om altijd dezelfde platen langs te horen komen en zie die iets nieuwere jaartallen als een verademing. Maar ook een reden dat ik denk ik hooguit 1 keer per jaar naar een classics feest ga. Al denk ik dat ik Origins 100% zeker ga bezoeken als dat weer terugkomt volgend jaar! Mogen ze wmbt exact dezelfde lineup voor neerzetten, niks meer aan doen.

kleine sidenote nog, wat ik dan wel typisch vind is dat een Phuture Noize er platen van Black Mirror Society bij pakte op Origins (dat goed in de smaak viel bij de gemiddelde dooie forumganger) en ik daar helemaal geen stampij over heb gelezen dat het uit 2018 kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Norther66 schreef:
Blijft altijd mooi zo'n classics discussie. Gatekeepers die classics koppelen aan een bepaalde tijdsperiode en aan de andere kant de groep die met classics gewoon ouwe meuk bedoelt. Ze zullen het nooit eens worden met elkaar.

maar aan de andere kant wordt er wel spastisch gedaan als er platen uit 2013/2014 gedraaid worden terwijl dat ook gewoon platen van 9/10 jaar oud zijn. (wat een aantal jaar geleden nog zonder enige moeite als classic benoemd werd).

Het ging over Regain met een Point of no Return set. Dat album is van 2017. Maargoed, eigenlijk weten jullie allemaal best goed wat ik bedoelde en is dit een nutteloze "discussie".
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dwaalde een beetje af inderdaad. :lol: Al reageerde ik vooral op het feit dat volgens jou Regain geen 'classics' heeft. Dus niet alleen Point of no Return natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2023 20:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Classics periode hoort gewoon fixed tot 2013 te blijven, maar die organisaties mogen wel een keer een beetje vernieuwend zijn met hun Classics feestjes!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2023 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Classics periode hoort gewoon fixed tot 2013 te blijven, maar die organisaties mogen wel een keer een beetje vernieuwend zijn met hun Classics feestjes!!1!

Precies! Onlangs nog een feestje gedaan waar zelfs een artiest tijdens een classics set een nieuwe plaat draaide??!! Iets met een pasgeboren kind ofzo. Kan mij jouw kruipende ruftmachine boeie joh, uit protest naar het balkon gegaan om met rotte tomaten te gooie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2023 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2023 10:23 
 
Hardtraxxer

Ik besefte me laatst dat we al weer ruim 10 jaar teren op die 'gouden tijd'. En dat dat langer is dan die gouden tijd zelf duurde (tenzij je 2000 - 2006 TBY Prophet Luna Dana Pavo Pila etc ook meerekent, of tenzij je veel langer doortelt dan 2014)

Toch denk ik dat er nog wel rek in zit.

Wat Tijdmachine met 'nog één keer Donkey Rollers Defqon.1 2005' deed vond ik mooi.
Dat zal commercieel wel minder interessant zijn tegenwoordig omdat niemand bijvoorbeeld 'Frequencerz Defqon.1 purple 2009' of 'Alphaverb Q-BASE Hangar 2009/2010' nog kent, maar hoop doet leven.

Ook denk ik dat het cool kan zijn om een feest na-te-programmeren.
Nog één keer Qlimax 2011.
Nog één keer XQ Noisecontrollers (kan dat meteen z'n ik hou 't voor gezien feestje zijn)
etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2024 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez heeft op zijn socials iets meer verteld over zijn relatieve stilte de laatste tijd:
Citaat:
I would love to write a post about how insane 2023 was, but then I would be lying. The past 1,5 years have been pretty shitty on a personal level. There were things going on in my life, which had a big influence on me as a person. I haven’t been myself for a long time on a private level, but also as a DJ/producer. So, that’s pretty much the reason it was kinda quiet on my socials and I didn’t release too much music.
But with the support of my family and friends, I’m starting to get back on track. Got the fun back in the studio and I’m on a roll for the past two months. Finished more music than I did in the past 2 years. Sooooo 2024 I’M COMING FOR YOU!! Prepare yourselves for a Wildstylez overkill haha!
Maybe one day I will open up to you guys and tell you my story, but for now my main focus is to get back on track and provide you guys with great music, which I love doing most!
All the best for 2024!!
Joram
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2024 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi kan altijd enorm genieten van zijn muziek.
Nu Noisecontrollers nog!!!11!1!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TNT kondigen zojuist hun eerste booking op een hardtechnofeest aan in Patronaat Haarlem in maart. Gezien dat een boel van hun tracks al in die scene worden opgepakt ben ik benieuwd pas het ook wel. Benieuwd of ze hun setlist ook aan gaan passen aan het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2024 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TNT kondigen zojuist hun eerste booking op een hardtechnofeest aan in Patronaat Haarlem in maart. Gezien dat een boel van hun tracks al in die scene worden opgepakt ben ik benieuwd pas het ook wel. Benieuwd of ze hun setlist ook aan gaan passen aan het publiek.


Gelijk een ticket gekocht> Thuiswedstrijd ook nog :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2024 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit een extreme vorm van sarcasme van HHZ? Of is hij nu zelf ook van het pad geraakt? :huh:
Ik bedoel, zo'n remix van TDH kun je toch niet serieus nemen? :list:
Aan de andere kant, je zou verwachten dat HHZ toestemming zou moeten geven voor een remix.
Waarom in godsnaam door zo'n gast en op zo'n manier?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2024 18:31 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Is dit een extreme vorm van sarcasme van HHZ? Of is hij nu zelf ook van het pad geraakt? :huh:
Ik bedoel, zo'n remix van TDH kun je toch niet serieus nemen? :list:
Aan de andere kant, je zou verwachten dat HHZ toestemming zou moeten geven voor een remix.
Waarom in godsnaam door zo'n gast en op zo'n manier?
Afbeelding


HHZ vind die remix vet, that's it, hoe moeilijk is het om te begrijpen?

Niet iedereen is blijkbaar 24/7 bezig met verontwaardigd doen over TDH en alles wat met TDH te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2024 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
hurricane schreef:
Is dit een extreme vorm van sarcasme van HHZ? Of is hij nu zelf ook van het pad geraakt? :huh:
Ik bedoel, zo'n remix van TDH kun je toch niet serieus nemen? :list:
Aan de andere kant, je zou verwachten dat HHZ toestemming zou moeten geven voor een remix.
Waarom in godsnaam door zo'n gast en op zo'n manier?
Afbeelding


HHZ vind die remix vet, that's it, hoe moeilijk is het om te begrijpen?

Niet iedereen is blijkbaar 24/7 bezig met verontwaardigd doen over TDH en alles wat met TDH te maken heeft.

Oke Zaaghunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2024 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt voor de oorkanker, hoe ondoe ik nu wat ik gehoord heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2024 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Bedankt voor de oorkanker, hoe ondoe ik nu wat ik gehoord heb


De volledige Gezellige Uptempo Spotify playlist luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2024 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Bedankt voor de oorkanker, hoe ondoe ik nu wat ik gehoord heb


De volledige Gezellige Uptempo Spotify playlist luisteren.


Dank je wel, ik ga voortaan anders door het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
hurricane schreef:
Is dit een extreme vorm van sarcasme van HHZ? Of is hij nu zelf ook van het pad geraakt? :huh:
Ik bedoel, zo'n remix van TDH kun je toch niet serieus nemen? :list:
Aan de andere kant, je zou verwachten dat HHZ toestemming zou moeten geven voor een remix.
Waarom in godsnaam door zo'n gast en op zo'n manier?
Afbeelding


HHZ vind die remix vet, that's it, hoe moeilijk is het om te begrijpen?

Niet iedereen is blijkbaar 24/7 bezig met verontwaardigd doen over TDH en alles wat met TDH te maken heeft.

Ik ga uit van de ouderwetse trollende HHZ zoals we eerder weleens gezien hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 11:25 
 
Hardtraxxer

Heel apart trouwens dat Headhunterz niet daadwerkelijk als (originele) artiest bij het nummer staat maar alleen wordt vermeld in de titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

helemaal niet apart, dat zou betekenen dat de plaat ook te zien is op zijn eigen spotify pagina en dat lijkt me niet de bedoelings :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Acht dagen in het nieuwe jaar, ik vind het wel weer tijd voor een nieuwe rel in hardstyle land.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.abc.net.au/news/2024-01-07/ ... /103291838

8 mensen in kritieke toestand na Hard Mission in Australie, wel tamelijk bizar hoe vaak je dit soort verhalen hoort op events in Australie... Waar zou dat mee te maken hebben? Kwaliteit van drugs? Mentaliteit? Extremere hitte? Of alles van dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://www.abc.net.au/news/2024-01-07/melbourne-rave-hardmission-suspected-drug-overdose/103291838

8 mensen in kritieke toestand na Hard Mission in Australie, wel tamelijk bizar hoe vaak je dit soort verhalen hoort op events in Australie... Waar zou dat mee te maken hebben? Kwaliteit van drugs? Mentaliteit? Extremere hitte? Of alles van dit?


Alles van dat, en waardeloze (lees: geen) voorlichting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker als ik eerdere berichten, ook berichten die vanuit nieuws/overheid worden gedeeld in australie, is het gebruik van drugs echt taboe. Er word alleen over gesproken als er doden vallen maar voortlichting is echt ver te zoeken en het is totaal niet bespreekbaar.

Nu ben ik natuurlijk geen Australische bewoner dus als iemand meer informatie heeft mag je mij gerust verbeteren maar dit is iig iets wat ik gemerkt heb tijdens dit soort shit.
Vorige  1 ... 3035, 3036, 3037, 3038, 3039, 3040, 3041 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen