Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3036, 3037, 3038, 3039, 3040, 3041, 3042 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ooit een paar maanden in Australië geweest, maar dat is natuurlijk geen graadmeter omdat je meer andere backpackers spreekt dan locals. Onder de backpackers etc. werd er ook in Australië best veel gebruikt, sws veel geblowd. Ik ben destijds ook naar een festival geweest (Stereosonic 2011 in Brisbane) en heb daar toen ook wel wat gehad wat door moest gaan voor pep. Kon er in ieder geval vrij makkelijk aan komen, alleen had niet het idee dat het heel veel effect had xd Matig spul

Mijn vermoeden is dat het enerzijds komt door een stuk taboe en daarom weinig voorlichting, maar ook dat er best wel veel slechte shit in omloop is en geen mogelijkheden om het te laten testen. Hitte valt op dit moment wel mee in Melbourne volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Zeker als ik eerdere berichten, ook berichten die vanuit nieuws/overheid worden gedeeld in australie, is het gebruik van drugs echt taboe. Er word alleen over gesproken als er doden vallen maar voortlichting is echt ver te zoeken en het is totaal niet bespreekbaar.

Nu ben ik natuurlijk geen Australische bewoner dus als iemand meer informatie heeft mag je mij gerust verbeteren maar dit is iig iets wat ik gemerkt heb tijdens dit soort shit.


Wat ik altijd las op Reddit van Australiers over DQ Aus is dat de straf enorm hoog is als je wordt gepakt, voorlichting ruk maar men gaat toch gebruiken en dus gooien alles naar binnen in de rij om binnen niet gepakt te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat ik gelezen heb is dat er ook vaak hondjes snuffelen bij de ingang, dan is de pakkans nog wat hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

De war on drugs gaat nooit gewonnen worden. Legaal maken die hap en zelf nummer 1 producten zijn. Accijnzen kan je hoog gooien en sla je er ook nog een slaatje uit. En groot voordeel is dat er niemand van z’n scooter meer wordt afgeschoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Australië heeft vgm ook een flinke binge-cultuur. Erger dan hier dus.
En ik las iets over fentanyl laced mdma ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 18:06 
 
Hardtraxx Crew



Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Australië heeft vgm ook een flinke binge-cultuur.


Een cultuur waar het niet heel gebruikelijk is om open te zijn over je mentale welzijn, wat er toe leidt dat dat wordt weggewerkt met middelen misbruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als onderstaande klopt (even schaamteloos van Reddit geplukt) , verhuist Supremacy naar Gelredome.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 21:23 
 
Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2024 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel echt ziek zijn zeg, begrijpelijke stap ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 12:31 
 
Hardtraxxer

In plaats van X-Qlusive Holland dan? Al leek een jaarlijkse editie daarvan in het Gelredome me al niet heel levensvatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
In plaats van X-Qlusive Holland dan? Al leek een jaarlijkse editie daarvan in het Gelredome me al niet heel levensvatbaar.

Volgens mij is er geen restrictie op het aantal dance feesten overdag in het Gelredome.
Maar kijkende naar de datum, zou het best kunnen dat je gelijk hebt (aangezien Art of Dance voor 50% eigendom is van Q-Dance)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me logisch inderdaad als het de vervanger is. Waarschijnlijk zijn er door Q al vergunningen aangevraagd (want dat doe je al een flinke tijd van tevoren) en die kunnen ze mooi inzetten op een feest wat populairder is maar wel vergelijkbaar is qua aantal bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
In plaats van X-Qlusive Holland dan? Al leek een jaarlijkse editie daarvan in het Gelredome me al niet heel levensvatbaar.

Dat zou mooi zijn, eindelijk weer terug in de Ziggo Dome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Riiss schreef:
In plaats van X-Qlusive Holland dan? Al leek een jaarlijkse editie daarvan in het Gelredome me al niet heel levensvatbaar.

Dat zou mooi zijn, eindelijk weer terug in de Ziggo Dome!


Vond de edities in het GelreDome echt vele malen chiller dan de Ziggo Dome, veel en veel te druk daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fusionmania schreef:
Riiss schreef:
In plaats van X-Qlusive Holland dan? Al leek een jaarlijkse editie daarvan in het Gelredome me al niet heel levensvatbaar.

Dat zou mooi zijn, eindelijk weer terug in de Ziggo Dome!


Vond de edities in het GelreDome echt vele malen chiller dan de Ziggo Dome, veel en veel te druk daar.


En het is om de hoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Inkijkje in de studio van TNT en hun productieproces plus interview met een oude bekende Amazed. Met ondertiteling prima te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fusionmania schreef:
Riiss schreef:
In plaats van X-Qlusive Holland dan? Al leek een jaarlijkse editie daarvan in het Gelredome me al niet heel levensvatbaar.

Dat zou mooi zijn, eindelijk weer terug in de Ziggo Dome!


Vond de edities in het GelreDome echt vele malen chiller dan de Ziggo Dome, veel en veel te druk daar.

Niet mee eens, de laatste editie in de Ziggo Dome was genoeg plek in het midden naast het podium in het midden.
Plus ik vind zo’n intiemere setting ook veel beter passen bij XQ Holland, nu is het veelste massaal geworden. Toen deden Hardstyle dj’s ook echt moeite om edits te maken en nu staan er ook bijna alleen maar feest dj’s op het programma wat ik echt jammer vind, het heet geen XQ Qarnaval…

En daarnaast, de Ziggo Dome heeft ook nog eens duizendmaal beter geluid dan die betonnen galmbak van een GelreDome, plus ze schenken daar Bud bier wat niet te zuipen is.

Alleen al zo’n iemand als Dikke Baap op zo’n podium zetten, Qdance moest zich schamen :’)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje appels met peren vergelijk wat betreft geluid. Ziggo dome is speciaal ontworpen goed akoestisch te zijn voor muziek evenementen. Verder valt het tegenwoordig wel mee wat voor een galmbak Gelredome is. Tuurlijk, op de tribunes moet je niet zitten maar binnen het veld is het geluid echt wel zuiver.

Verder ben ik het wel met je eens inderdaad dat XQ leuker was in HMH etc. Voor mij hoeft dat karneval achtige ook totaal niet maar het is wel heel populair geworden de afgelopen jaren. Logische stap om dan een grotere locatie te pakken lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 19:46 
 
Hardtraxxer

Ookal gaat Supremacy naar GelreDome (wat steeds waarschijnlijker lijkt), ik denk niet dat dat xQlusive Holland verplaatst naar Ziggo.
Ik denk zomaar dat xQlusive dan of naar iets anders verplaatst, of misschien wel naar een ander moment?

Heb niet het idee dat Q iets wilt met Ziggo, waarschijnlijk vanwege kosten moeilijk veel geld te verdienen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2024 19:06 
 
Hardtraxx Crew

https://www.instagram.com/p/C2CP_xRC_Ho/

Citaat:
Album announcement!
After being locked up in the studio for a while, @synthsoldier will return better than ever dropping his first album "SYNTHESIZE".

With his typical Synthsoldier sci-fi signature sound being updated, it will be his greatest work ever.
The first track will be released next week, Ghost In The Machine. More info soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... booed_off/

Citaat:
Regain got booed off
It was kinda sad to see, but the crowd at X Years Unresolved booed Regain off the stage after his set. I gotta admit, it wasn't a great set with way too much experimental stuff that took away all the energy of the crowd. It's understandable Regain experiments and tries new stuff, but it was kinda new to see the crowd literally turned against the artist. Idk what to think of it.


Was er zelf niet bij, maar wat triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 18:44 
 
Hardtraxxer

Sowieso van dat tiktok volk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Sowieso van dat tiktok volk :sick:


Juist niet schat ik zo in. Bij het tiktok volk past de muziek van regain perfect in het straatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2024 19:10 
 
Hardtraxxer

Rubrix schreef:
Zaagkick schreef:
Sowieso van dat tiktok volk :sick:


Juist niet schat ik zo in. Bij het tiktok volk past de muziek van regain perfect in het straatje.


Hmm. Als dat zo is, en het de oudere generatie van 25+ is die dit doet, is het al helemaal triest.
Vorige  1 ... 3036, 3037, 3038, 3039, 3040, 3041, 3042 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen