Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 37 minutes ago
DLay10 wrote:
Jeffreylp wrote:Apple music werkt ook gewoon op een windows pc of een android telefoon.

Tuurlijk de kans is veel minder groot dat die gebruikers voor Apple Music kiezen maar om nu te stellen dat het alleen voor Apple users is vind ik ook niet helemaal kloppen.
Hoe zou jij het stellen dan? Als je op een Windows pc zit, dan ben je toch gewoon meer geneigd om Spotify te luisteren (die er meestal al standaard opstaat)? Heb nog nooit iemand gezien die Apple Music op zijn Windows pc heeft staan
Mensen moeten stoppen met dit soort vergelijkingen. Het " ik zie het nooit bij de 5 mensen waar ik op de pc 1m meekijk dus dan is het er niet" is zo nietszeggend.

Wat denk je, dat Apple miljarden spendeert aan rechten voor een handje vol gebruikers ofzo?
iTunes is op een moment de grootste muziek library online geweest. Waar je automatisch als je een Apple product gebruikte en aangezien Microsoft het grootste aandeel heeft in OS voor consumenten je iTunes moest gebruiken om je muziek van hier naar daar te krijgen. Die users stappen echt niet even over na een jaren lang playlists en platen gekocht te hebben. Zij waren ook een van de eerste die lossless audio aanboden.

Het aantal users is sinds Spotify verschoven ja omdat Spotify de eerste was die het snel streamen van audio en library mogelijk maakte en je geen files hoeft te downloaden maar dat zegt niet dat niemand er mee gebruik van maakt.
Last edited by Nuracore on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 29 days ago
Nuracore wrote:Wat denk je, dat Apple miljarden spendeert aan rechten voor een handje vol gebruikers ofzo?
Ja! Users zijn het U2 debacle nog niet vergeten in deze als het gaat om geld

OT: @Meph0, het is dus niet heel gek maar alsnog een flinke prestatie :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 23 minutes ago
Phuture Noize en B-Front bezig zijn met een anthem. Phuture Noize post net in zijn stories op Insta een foto met B-Front met de tekst: 'Anthem time'.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Je weer kan stemmen op de Hardstyle awards. Toch altijd wel weer geinig om alle lijstjes te zien.

Best Artist: Mutilator
Best Track: Warface – Control the Sound (Mutilator remix)
Best Album: B-Frontliner (B-Front & Frontliner) - Other Planets
Best label: Savage
Most promising talent: Sanctuary
Best outdoor event: Defqon
Best indoor event: Dreamscape

Is t bij mij geworden.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Denkeleda wrote:Phuture Noize en B-Front bezig zijn met een anthem. Phuture Noize post net in zijn stories op Insta een foto met B-Front met de tekst: 'Anthem time'.
Reverze of Decibel? :P
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:Je weer kan stemmen op de Hardstyle awards. Toch altijd wel weer geinig om alle lijstjes te zien.
Best Artist: Ecstatic
Best Track: Audiotricz & Ecstatic - Better
Best Album: Ecstatic - Quantum Leap
Best label: Dirty Workz
Most promising talent: Alleviate
Best outdoor event: Rebirth
Best indoor event: VWAB
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Rickzel wrote:Je weer kan stemmen op de Hardstyle awards. Toch altijd wel weer geinig om alle lijstjes te zien.
Gaan we dat hier in het WJD topic doen?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:
Gaan we dat hier in het WJD topic doen?
Hardstyle Awards 2023
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 3 days ago
ho verkeerde
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Ik mis eigenlijk de Hardtraxx awards wel, was wat uitgebreider maar misschien komt die er nog aan?
Hardtraxx Veteran
4452 posts member since 2023
last seen 2 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5526 posts member since 2010
Er wss dan toch een Thunderdome Belgie komt? :)
Sportpaleis zou wel gaaf zijn :cool:

Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
D-Charged bezig is met een album! :yay:
Hardtraxx Veteran
3256 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Bioweapon album zou af moeten zijn.
Alleen nog mixen en masteren.
Bron: Audiofreq insta.

Ben benieuwd :loving:
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
Fusionmania wrote:D-Charged bezig is met een album! :yay:
Ben benieuwd :D Als D-Charged hier nou even een collab met Jay Reeve voor maakt.. :whistle:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
jaron123 wrote:Bioweapon album zou af moeten zijn.
Alleen nog mixen en masteren.
Bron: Audiofreq insta.

Ben benieuwd :loving:
:thumbsup: :loving:
Hardtraxx Veteran
4452 posts member since 2023
last seen 2 hours ago
View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
View on YouTube
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 12 days ago
Zaagkick wrote:View on YouTube
Dacht gisteren zal ik die podcast eens gaan beluisteren (ik luister nooit podcasts overigens) met terugwerkende kracht dus bij aflevering 1 begonnen. Daar was iemand met een gek dansje (anabole dans) te gast! Gelijk afgehaakt... :sleep:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 29 days ago
HardDB wrote:
Dacht gisteren zal ik die podcast eens gaan beluisteren (ik luister nooit podcasts overigens) met terugwerkende kracht dus bij aflevering 1 begonnen. Daar was iemand met een gek dansje (anabole dans) te gast! Gelijk afgehaakt... :sleep:
Skip de eerste 2, die zijn niet om aan te horen (door de gasten)
Zany, Jones, B-Front, Aversion en Heady zijn echt goed/leuk
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 12 days ago
ErikZ wrote:
HardDB wrote:
Skip de eerste 2, die zijn niet om aan te horen (door de gasten)
Zany, Jones, B-Front, Aversion en Heady zijn echt goed/leuk
Ok thanks, ga ik doen! Ik geef het nog een kans :cool:
Hardtraxx Elite
2806 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Een uur lang typisch headhunterz gepraat over z'n hart volgen, wat goed voelt en hoe dankbaar hij is.

Allemaal prachtig hoor, en prima dat ie zo zelfverzekerd z'n keuzes maakt ipv doormodderen met iets wat geen voldoening meer geeft.
Maar als dan op het eind eindelijk de vraag komt naar het Project One album, krijg je een simpel kort antwoord. Had liever dat ie daar dan eens wat dieper op ingaat, waarom het blijft liggen, wat ze tegenhoudt om te releasen. Dat lijkt me interessanter dan dat emotionele gedoe.
Hardtraxx Veteran
5526 posts member since 2010
zeke wrote: Maar als dan op het eind eindelijk de vraag komt naar het Project One album, krijg je een simpel kort antwoord. Had liever dat ie daar dan eens wat dieper op ingaat, waarom het blijft liggen, wat ze tegenhoudt om te releasen. Dat lijkt me interessanter dan dat emotionele gedoe.
Ik denk dat ze daar gewoon niets over willen zeggen. Of je het nu serieus vraagt of met 100 grappen, ze zullen niets zeggen wat ook maar op een duidelijk antwoord lijkt. Helaas.
En soms vind ik dat hij zich ook een beetje tegen (lijkt) te spreken. Hij heeft het over dat hij sneller wil releasen, niet eeuwig aan een track werken. Later zegt hij weer dat hij alle tijd gaat nemen voor tracks. Tja wat is het nu :huh:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Vond het een heerlijke podcast, had van mij wel 3 uur mogen duren.
Hardtraxx Elite
2806 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
En soms vind ik dat hij zich ook een beetje tegen (lijkt) te spreken.
En over een x aantal jaar gaat ie toch weer optreden want dan is ie weer opnieuw z'n hart aan het volgen enzo.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 21 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago