Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3033, 3034, 3035, 3036, 3037, 3038, 3039 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:54 

Hardtraxx Veteran

DLay10 schreef:
Jeffreylp schreef:
Apple music werkt ook gewoon op een windows pc of een android telefoon.

Tuurlijk de kans is veel minder groot dat die gebruikers voor Apple Music kiezen maar om nu te stellen dat het alleen voor Apple users is vind ik ook niet helemaal kloppen.

Hoe zou jij het stellen dan? Als je op een Windows pc zit, dan ben je toch gewoon meer geneigd om Spotify te luisteren (die er meestal al standaard opstaat)? Heb nog nooit iemand gezien die Apple Music op zijn Windows pc heeft staan

Mensen moeten stoppen met dit soort vergelijkingen. Het " ik zie het nooit bij de 5 mensen waar ik op de pc 1m meekijk dus dan is het er niet" is zo nietszeggend.

Wat denk je, dat Apple miljarden spendeert aan rechten voor een handje vol gebruikers ofzo?
iTunes is op een moment de grootste muziek library online geweest. Waar je automatisch als je een Apple product gebruikte en aangezien Microsoft het grootste aandeel heeft in OS voor consumenten je iTunes moest gebruiken om je muziek van hier naar daar te krijgen. Die users stappen echt niet even over na een jaren lang playlists en platen gekocht te hebben. Zij waren ook een van de eerste die lossless audio aanboden.

Het aantal users is sinds Spotify verschoven ja omdat Spotify de eerste was die het snel streamen van audio en library mogelijk maakte en je geen files hoeft te downloaden maar dat zegt niet dat niemand er mee gebruik van maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:58 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Wat denk je, dat Apple miljarden spendeert aan rechten voor een handje vol gebruikers ofzo?

Ja! Users zijn het U2 debacle nog niet vergeten in deze als het gaat om geld

OT: @Meph0, het is dus niet heel gek maar alsnog een flinke prestatie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 18:20 

Hardtraxx Addict

Phuture Noize en B-Front bezig zijn met een anthem. Phuture Noize post net in zijn stories op Insta een foto met B-Front met de tekst: 'Anthem time'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 11:07 

Hardtraxx Veteran

Je weer kan stemmen op de Hardstyle awards. Toch altijd wel weer geinig om alle lijstjes te zien.

Best Artist: Mutilator
Best Track: Warface – Control the Sound (Mutilator remix)
Best Album: B-Frontliner (B-Front & Frontliner) - Other Planets
Best label: Savage
Most promising talent: Sanctuary
Best outdoor event: Defqon
Best indoor event: Dreamscape

Is t bij mij geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 11:15 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Phuture Noize en B-Front bezig zijn met een anthem. Phuture Noize post net in zijn stories op Insta een foto met B-Front met de tekst: 'Anthem time'.

Reverze of Decibel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 11:37 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Je weer kan stemmen op de Hardstyle awards. Toch altijd wel weer geinig om alle lijstjes te zien.

Best Artist: Ecstatic
Best Track: Audiotricz & Ecstatic - Better
Best Album: Ecstatic - Quantum Leap
Best label: Dirty Workz
Most promising talent: Alleviate
Best outdoor event: Rebirth
Best indoor event: VWAB
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 12:15 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Gaan we dat hier in het WJD topic doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 12:22 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Rickzel schreef:

Gaan we dat hier in het WJD topic doen?

algemeen/hardstyle-awards-2023-t79819.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 14:10 

Hardtraxx Veteran

ho verkeerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 14:49 

Hardtraxxer

Ik mis eigenlijk de Hardtraxx awards wel, was wat uitgebreider maar misschien komt die er nog aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 17:05 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2023 01:34 

Hardtraxx Veteran

Er wss dan toch een Thunderdome Belgie komt? :)
Sportpaleis zou wel gaaf zijn :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 23:25 

Hardtraxx Veteran

D-Charged bezig is met een album! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 23:27 

Hardtraxx Veteran

Bioweapon album zou af moeten zijn.
Alleen nog mixen en masteren.
Bron: Audiofreq insta.

Ben benieuwd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 23:43 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
D-Charged bezig is met een album! :yay:

Ben benieuwd :D Als D-Charged hier nou even een collab met Jay Reeve voor maakt.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2023 09:20 

Hardtraxx Elite

jaron123 schreef:
Bioweapon album zou af moeten zijn.
Alleen nog mixen en masteren.
Bron: Audiofreq insta.

Ben benieuwd :loving:

:thumbsup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 02:04 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 18:18 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 13:14 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:

Dacht gisteren zal ik die podcast eens gaan beluisteren (ik luister nooit podcasts overigens) met terugwerkende kracht dus bij aflevering 1 begonnen. Daar was iemand met een gek dansje (anabole dans) te gast! Gelijk afgehaakt... :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 13:18 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
Zaagkick schreef:

Dacht gisteren zal ik die podcast eens gaan beluisteren (ik luister nooit podcasts overigens) met terugwerkende kracht dus bij aflevering 1 begonnen. Daar was iemand met een gek dansje (anabole dans) te gast! Gelijk afgehaakt... :sleep:

Skip de eerste 2, die zijn niet om aan te horen (door de gasten)
Zany, Jones, B-Front, Aversion en Heady zijn echt goed/leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 15:26 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
HardDB schreef:
Zaagkick schreef:

Skip de eerste 2, die zijn niet om aan te horen (door de gasten)
Zany, Jones, B-Front, Aversion en Heady zijn echt goed/leuk

Ok thanks, ga ik doen! Ik geef het nog een kans :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 15:36 

Hardtraxx Elite

Een uur lang typisch headhunterz gepraat over z'n hart volgen, wat goed voelt en hoe dankbaar hij is.

Allemaal prachtig hoor, en prima dat ie zo zelfverzekerd z'n keuzes maakt ipv doormodderen met iets wat geen voldoening meer geeft.
Maar als dan op het eind eindelijk de vraag komt naar het Project One album, krijg je een simpel kort antwoord. Had liever dat ie daar dan eens wat dieper op ingaat, waarom het blijft liggen, wat ze tegenhoudt om te releasen. Dat lijkt me interessanter dan dat emotionele gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 16:17 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Maar als dan op het eind eindelijk de vraag komt naar het Project One album, krijg je een simpel kort antwoord. Had liever dat ie daar dan eens wat dieper op ingaat, waarom het blijft liggen, wat ze tegenhoudt om te releasen. Dat lijkt me interessanter dan dat emotionele gedoe.

Ik denk dat ze daar gewoon niets over willen zeggen. Of je het nu serieus vraagt of met 100 grappen, ze zullen niets zeggen wat ook maar op een duidelijk antwoord lijkt. Helaas.
En soms vind ik dat hij zich ook een beetje tegen (lijkt) te spreken. Hij heeft het over dat hij sneller wil releasen, niet eeuwig aan een track werken. Later zegt hij weer dat hij alle tijd gaat nemen voor tracks. Tja wat is het nu :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 17:52 

Hardtraxx Veteran

Vond het een heerlijke podcast, had van mij wel 3 uur mogen duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2023 18:37 

Hardtraxx Elite

Citaat:
En soms vind ik dat hij zich ook een beetje tegen (lijkt) te spreken.

En over een x aantal jaar gaat ie toch weer optreden want dan is ie weer opnieuw z'n hart aan het volgen enzo.
Vorige  1 ... 3033, 3034, 3035, 3036, 3037, 3038, 3039 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen