DLay10 schreef:
Jeffreylp schreef:
Apple music werkt ook gewoon op een windows pc of een android telefoon.
Tuurlijk de kans is veel minder groot dat die gebruikers voor Apple Music kiezen maar om nu te stellen dat het alleen voor Apple users is vind ik ook niet helemaal kloppen.
Hoe zou jij het stellen dan? Als je op een Windows pc zit, dan ben je toch gewoon meer geneigd om Spotify te luisteren (die er meestal al standaard opstaat)? Heb nog nooit iemand gezien die Apple Music op zijn Windows pc heeft staan
Mensen moeten stoppen met dit soort vergelijkingen. Het " ik zie het nooit bij de 5 mensen waar ik op de pc 1m meekijk dus dan is het er niet" is zo nietszeggend.
Wat denk je, dat Apple miljarden spendeert aan rechten voor een handje vol gebruikers ofzo?
iTunes is op een moment de grootste muziek library online geweest. Waar je automatisch als je een Apple product gebruikte en aangezien Microsoft het grootste aandeel heeft in OS voor consumenten je iTunes moest gebruiken om je muziek van hier naar daar te krijgen. Die users stappen echt niet even over na een jaren lang playlists en platen gekocht te hebben. Zij waren ook een van de eerste die lossless audio aanboden.
Het aantal users is sinds Spotify verschoven ja omdat Spotify de eerste was die het snel streamen van audio en library mogelijk maakte en je geen files hoeft te downloaden maar dat zegt niet dat niemand er mee gebruik van maakt.