Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2860, 2861, 2862, 2863, 2864, 2865, 2866 ... 2877  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 19:54 

Hardtraxx Veteran

Elation schreef:
Grim schreef:
Kwam daarstraks ook eentje tegen op Tinder:
- No hardstyle lovers

Die meid moet behoorlijk slechte ervaringen gehad hebben om dat er zo specifiek op te zetten. Als muzieksmaak gaf ze zelf aan Drum & Bass, Trap & Techno :huh:

Ach ja, Belgiƫ zeker? :slow:

De oplossing, je bereik wat verder zetten dat je ook Nederlanders te zien krijgt :P

Maar dan verhoog je ook het risico Fransen tegen te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 20:03 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Kwam daarstraks ook eentje tegen op Tinder:
- No hardstyle lovers

Die meid moet behoorlijk slechte ervaringen gehad hebben om dat er zo specifiek op te zetten. Als muzieksmaak gaf ze zelf aan Drum & Bass, Trap & Techno :huh:

Ach ja, Belgiƫ zeker? :slow:

Fuck it man, het zijn allemaal kuthoeren. grapje s/o hans teeuwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2019, 11:39 

Hardtraxxer

.. TNT en Wildstylez bezig zijn met een collab :love:

Bron: Technoboy FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2019, 12:11 

Hardtraxx Addict

Nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2019, 13:04 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-03-2019, 15:42 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
zeke schreef:
Nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-03-2019, 20:26 

Hardtraxx Addict

Regain komt 01-05-2019 met een nieuw album, bron Facebook Regain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-03-2019, 21:51 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Regain komt 01-05-2019 met een nieuw album, bron Facebook Regain.

Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-03-2019, 21:55 

Hardtraxx Veteran

Bryan_Hardstyle schreef:
Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-03-2019, 01:40 

Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Bryan_Hardstyle schreef:
Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-03-2019, 21:14 

Hardtraxx Elite

RvD schreef:
.. TNT en Wildstylez bezig zijn met een collab :love:

Bron: Technoboy FB

sick
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 13:16 

Hardtraxx Veteran

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... orley_who/ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 13:22 

Hardtraxx Elite

De stem van Qlimax (en volgens mij ook o.a. Unleashed en de Radical feesten) is niet meer...

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... orley_who/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 13:26 

Kraak... Piep...

Specifiek, dit is de persoon die alle stemmen deed voor Q na 2008, de man die het daarvoor deed is in 2008 eveneens overleden, wat (gespeculeerd) een mogelijke rede is waarom het Qlimax anthem van Technoboy geen zware stem heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 13:28 

Hardtraxxer

Enorm treurig... Hoorde een paar stukken van hem die hij naast Qlimax heeft ingesproken en die stem is zo krachtig.
Heel benieuwd hoe Q-dance het nu gaat doen met Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 14:46 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/b4an6s/rip_to_the_voice_of_qlimax_chris_corley_who/ :cry:

Dat is wel echt fucked up nieuws zeg :cry: :cry:
Een stem uit duizenden zo herkenbaar
RIP , voor mij is deze man ook een Hardstyle legende :worship: Hopelijk gaat Q Dance deze man op de een of andere manier nog eren. Hij verdient het niet om slechts via een reddit berichtje de Hardstyle wereld te verlaten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 14:48 

Kraak... Piep...

Precies, het is een persoon waar je niets van weet maar wel een iconisch iets heeft gedaan.

Ik hoop wel dat Q tijdens Defqon.1, Qapital of via een mooi bericht iets laat tonen. Hoeft niet uitgebreid oid maar wel even een respectvolle knik naar zijn bijdrages bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 19:13 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Precies, het is een persoon waar je niets van weet maar wel een iconisch iets heeft gedaan.

Ik hoop wel dat Q tijdens Defqon.1, Qapital of via een mooi bericht iets laat tonen. Hoeft niet uitgebreid oid maar wel even een respectvolle knik naar zijn bijdrages bijvoorbeeld.

Deze man is 'gewoon' een stemacteur. Je gaat toch ook geen tribute uitbrengen als je schilder is overleden voor het schilderen van je huis? Laten we niet te hard van stapel lopen aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 19:20 

Hardtraxxer

Jambekkieee schreef:
Broken Balance schreef:

Deze man is 'gewoon' een stemacteur. Je gaat toch ook geen tribute uitbrengen als je schilder is overleden voor het schilderen van je huis? Laten we niet te hard van stapel lopen aub.

:lol: :lol: :lol:
'Een respectvolle knik'. Is wat BB zegt te hard van stapel lopen? Overigens kun je op deze manier van verwoorden alles 'gewoon' laten klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 19:20 

Hardtraxx Elite

Jambekkieee schreef:
Broken Balance schreef:

Een beetje meer respect en credits is wel op zijn plaats voor iemand die jaren Q-Dance heeft voorzien van voice-overs en daarmee niet meer weg te denken was.

Iem. op Reddit heeft eens met hem gechat:
Citaat:
Chris Corley: "Hey now. Yes I do quite a lot of stuff for Q-Dance. Been doing work for them for years. Thanks for taking the time to search for and find me. One of these days I'll actually get to one of those shows."
Hopelijk heeft hij eens live zijn eigen voice-over op een party kunnen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 19:22 

Kraak... Piep...

Jambekkieee schreef:
Broken Balance schreef:

Is mijn huis iets waar miljoenen mensen naar hebben gekeken en van hebben genoten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 19:29 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Jambekkieee schreef:
Broken Balance schreef:

Is mijn huis iets waar miljoenen mensen naar hebben gekeken en van hebben genoten?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2019, 19:59 

Kraak... Piep...

Bijzonder voor zo'n appartementje, maar dan heb ik niets gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-03-2019, 14:04 

Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
De stem van Qlimax (en volgens mij ook o.a. Unleashed en de Radical feesten) is niet meer...

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... orley_who/

Jup:

Digital Punk:
Citaat:
Very sad news. The voice of UNLEASHED, Chris Corley, passed away. We worked with him for over 7 years. He will be missed. He was also the voice of Qlimax and numberous other projects. Our condolences go out to his family and friends. #chriscorley
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-03-2019, 19:08 

Organisator

Chris was een stuk meer dan 'maar' een stemacteur. Hij was de basis van de shows, de kern van elke Qlimax showtekst die geschreven is. Daarnaast was het een enorm fijn persoon om mee te werken, altijd vriendelijk en altijd professioneel. We zijn dan ook erg geschrokken van dit vreselijke nieuws. Qlimax zal niet hetzelfde zijn zonder zijn stem.

Gelukkig laat zulk vreselijk nieuws wel zien dat dit nog altijd de mooiste scene ter wereld is, waarbij we uiteindelijk allemaal 1 grote familie zijn. Of je nou een doorgewinterde fan bent, een dj, de lichtman of de persoon die aan de andere kant van de wereld zijn stem laat horen en daarmee duizenden mensen 1 nacht per jaar van kippenvel voorziet: iedereen zit in hetzelfde schuitje. Helaas heeft deze familie een mooi mens verloren, maar we zullen hem nooit vergeten. De reacties die wij momenteel overal zien zijn dan ook prachtig, mensen die nog nooit van Chris als persoon hadden gehoord die toch ontroerd zijn en hem willen eren. We hopen dan ook dat dit nooit zal veranderen.

Citaat:
Chris,

Over the years, you have guided thousands of people on their journeys at Qlimax. As a voice-over artists, you brought life, colour and depth to the most iconic shows in the harder styles scene. It was both a pleasure and an honour working with you. Your voice has been a beacon for us, and still reverberates in the back of our minds during those moments of sheer inspiration. We are forever grateful.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2860, 2861, 2862, 2863, 2864, 2865, 2866 ... 2877  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen