Nice.wrote:De Foto: Klik Hierwrote:Sabrina (26) uit Den Ham vraagt Radical Redemption op date met pikante foto
https://www.tubantia.nl/dinkelland/sabr ... ~a1c1881f/
Edit: Ik heb blendle, maar via grondig broncode doorspitten toch de foto weten te downloaden (zonder te betalen) en op imgur gezet.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
En Tubantia ook niet, of zou ze ervoor betaald hebben om in de krant te mogen?wrote:Triest dat dit 'nieuws' is inderdaad. Wel mooi dat RR er niet op wil reageren. Wat een onzin allemaal. Mevrouw heeft in ieder geval geen eigenwaarde...
edit; Oh stond in Panorama ofzo
Last edited by Alm1ghty on , edited 1 time in total.
De Tubantia neem ik sowieso al jaren niet meer serieus
K A M P I O E N Ewrote:De Tubantia neem ik sowieso al jaren niet meer serieus
Gek dat de Tubantia niks heeft gezegd over FC Twente
Gefeliciteerd nog! Volgend jaar zes puntjes voor onswrote:K A M P I O E N Ewrote:De Tubantia neem ik sowieso al jaren niet meer serieus
Dat wordt degradatie zo te horenwrote:Gefeliciteerd nog! Volgend jaar zes puntjes voor onswrote:K A M P I O E N Ewrote:De Tubantia neem ik sowieso al jaren niet meer serieus
wrote:Dat wordt degradatie zo te horenwrote:Gefeliciteerd nog! Volgend jaar zes puntjes voor onswrote:[
K A M P I O E N E
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Radical bezig met Brutal 8.0.
wrote:Radical bezig met Brutal 8.0.
Ik hoop dat hij mijn teksten vanaf nu gaat gebruiken.wrote:Radical bezig met Brutal 8.0.
Tot nu toe geplaatst door: Delete, Warface, Deadly Guns & Bloodlust.Join the Brotherhood! Call now or send a whatsapp to: +31617083507
Heb zelf niet de moeite genomen om een bericht te sturen overigens, dus geen idee wat er dan gebeurt.
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Ook Killshot, F.Noize, Rebelion, N-Vitral en Ncrypta hebben hierover iets geplaatst.wrote:Tot nu toe geplaatst door: Delete, Warface, Deadly Guns & Bloodlust.Join the Brotherhood! Call now or send a whatsapp to: +31617083507
Heb zelf niet de moeite genomen om een bericht te sturen overigens, dus geen idee wat er dan gebeurt.
Edit voor mods: Onderstaand bericht mag weg, drukte op quote in plaats van Wijzig
Last edited by Bryan_Hardstyle on , edited 2 times in total.
Heb naar het nummer gebeld en wat volgde was een vaag ingesproken Engelse tekst met een mysterieus deuntje aan het eind. Daarna werd je toegevoegd aan een whatsapp-groep met een stuk of 200 man waarin alleen de beheerder iets zeggen kan. Voor de rest is er niets meer gebeurd.
Klinkt als een nieuw event waar ik niet bij zal zijn.
wrote:Klinkt als een nieuw event waar ik niet bij zal zijn.
Als dat pikant is ben ik het ookwrote:De Foto: Klik Hierwrote:Sabrina (26) uit Den Ham vraagt Radical Redemption op date met pikante foto
https://www.tubantia.nl/dinkelland/sabr ... ~a1c1881f/
Edit: Ik heb blendle, maar via grondig broncode doorspitten toch de foto weten te downloaden (zonder te betalen) en op imgur gezet.
wrote:Heb naar het nummer gebeld en wat volgde was een vaag ingesproken Engelse tekst met een mysterieus deuntje aan het eind. Daarna werd je toegevoegd aan een whatsapp-groep met een stuk of 200 man waarin alleen de beheerder iets zeggen kan. Voor de rest is er niets meer gebeurd.

1e hint:

Dit is toch triest man
Kan aan mij liggen, maar wat is hier triest aan?
Dit. Alleen beetje veel spam.wrote:Kan aan mij liggen, maar wat is hier triest aan?
Last edited by Rickzel on , edited 1 time in total.
"Hail Hades" ook gewoon, haha oei.
Als het alleen EOL was geweest had ik verwacht een stagehosting op Impaqt, maar nu:
Zal Hades niet 1 van de titans zijn?wrote:Als het alleen EOL was geweest had ik verwacht een stagehosting op Impaqt, maar nu: