Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2859, 2860, 2861, 2862, 2863, 2864  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2019, 13:46 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
- Ophidian heeft een nieuw label: "Advancing Mechanism"

Dat label bestaat alleen wel al ruim 2 jaar though (feb 2017).

Wat ik van hemzelf toendertijd begreep, was dit label alleen bedoeld voor de meer speciale projecten, en niet voor normale releases. Of hij moet in de tussentijd van mening veranderd zijn...

Hij heeft de laatste paar jaar natuurlijk ook amper normale releases gehad, voornamelijk collabs op albums van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2019, 14:01 

Kraak... Piep...

Norther66 schreef:
Broken Balance schreef:
- Ophidian heeft een nieuw label: "Advancing Mechanism"

Dat label bestaat alleen wel al ruim 2 jaar though (feb 2017).

Wat ik van hemzelf toendertijd begreep, was dit label alleen bedoeld voor de meer speciale projecten, en niet voor normale releases. Of hij moet in de tussentijd van mening veranderd zijn...

Hij heeft de laatste paar jaar natuurlijk ook amper normale releases gehad, voornamelijk collabs op albums van anderen.

Hij gaf volgens mij aan dat hij wel wat van plan was met het label. Maar ik vraag me dan af wat er met META 4 gaat gebeuren, is ook niet echt meer actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 15:32 

Hardtraxx Veteran

SZP album special @ Q-dance radio:

Afbeelding

Thyron album announcement:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 16:24 

Hardtraxx Addict

"My way"
Hoe verzint ie het :lol:

Wat een verschrikkelijke tyfusherrie trouwens. Maar dat is natuurlijk een mening. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 17:26 

Hardtraxx Newbie

Maar dat is natuurlijk een mening. :x[/quote]

Wel belangrijk om dit er bij te zeggen merkte ik net
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 17:38 

Hardtraxx Veteran

FreediverS1 schreef:
Wel belangrijk om dit er bij te zeggen merkte ik net, vind ik.

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 18:51 

Hardtraxxer

Afbeelding

Heerlijk topic was dat :lol:

algemeen/thyron-discussie-topic-t47757-750.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 19:45 

Hardtraxx Veteran

Wat een tyfusmeuk man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 20:44 

Kraak... Piep...

MelvinFR schreef:
Wat een tyfusmeuk man :lol:

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 21:00 

Hardtraxx Veteran

Het stukje van die plaat op 1:13 klinkt hartstikke vet :worship:. Bij de andere stukjes wel veel bliep geluidjes wat voor mij nou ook niet persé iedere track hoeft. Maar wel benieuwd naar dit album. Voordat hij "stopte" met tracks releasen naar aanloop naar dit album was die met platen als 'Harder Than The Rest', 'Sense Of Time', 'Murder Me' en 'How Its Done' imo behoorlijk lekker bezig. Hoop dat hij die lijn met dit album doorzet (al vrees ik daar wel licht voor als ik al die overdaad aan gekke bliepjes en gedoe hoor).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 22:26 

Hardtraxx Veteran

Vind zijn over de top xtra raw gehalte wel meevallen voor Gearbox begrippen. Maar het is wel 50/50 voor mij. Tracks als Suicidal Tendencies, z'n collabs met Physika vind ik wel echt 10/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 15:06 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Thyron album announcement:

Ik ga hier helemaal stuk om, rustig piano stukje met gevoelige praat, en dan bam graf meuk. Weer gevoelig praatje om vervolgens met nog grotere tering meuk aan te komen :lol:

Thyron 1 van de grootste clowns in de scene :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 15:20 

Hardtraxx Addict

Ik schaam me tegenwoordig eigenlijk kapot als ik vertel dat ik naar hardstyle luister, en dat dit soort troep daar dan kennelijk ook bij hoort. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 17:50 

Hardtraxx Elite

zeke schreef:
Ik schaam me tegenwoordig eigenlijk kapot als ik vertel dat ik naar hardstyle luister, en dat dit soort troep daar dan kennelijk ook bij hoort. :$

Ik weet niet of het per regio verschilt, maar 10 jaar geleden vonden mensen het al kut muziek en nu nog steeds. Altijd al zelfde reacties gekregen op dat ik hardstyle luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 17:52 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
zeke schreef:

Ik weet niet of het per regio verschilt, maar 10 jaar geleden vonden mensen het al kut muziek en nu nog steeds. Altijd al zelfde reacties gekregen op dat ik hardstyle luister.

Dit heb ik echt nooit ervaren. :P Maar ik kan me wel voorstellen dat als je je zelf zou schamen voor je muzieksmaak dat mensen dat kunnen merken en dan is het een inkoppertje van haha boem boem herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 17:54 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
makrooy schreef:
zeke schreef:

Dit heb ik echt nooit ervaren. :P Maar ik kan me wel voorstellen dat als je je zelf zou schamen voor je muzieksmaak dat mensen dat kunnen merken en dan is het een inkoppertje van haha boem boem herrie.

Oh maar ik schaam me er ook niet voor, sommige mensen kunnen het nog waarderen maar standaard reacties zijn wel 'och dat soort herrie? nja smaken verschillen he'. Wat uiteindelijk wel zo is. Ga er ook geen punt van maken, ik vind sommige muziek ook pure herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 18:33 

Hardtraxx Veteran

"Hardstyle verpest het IQ" kreeg ik laatst op Tinder van iemand.

Echt een topmatch was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 19:04 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 20:32 

Hardtraxxer

joostmakaay schreef:

God, dat was wat ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 21:54 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
"Hardstyle verpest het IQ" kreeg ik laatst op Tinder van iemand.

Echt een topmatch was dat.

Ik denk oprecht dat het soort hardstyle wat je mooi vindt wel wat zegt over je IQ. Maar om nou te zeggen dat hardstyle je dom maakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 22:16 

Hardtraxx Veteran

Dan zou m'n IQ inmiddels onder 0 zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 23:54 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:

Dan mag je gratis naar binnen bij elk GPF event :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 16:50 

Hardtraxx Veteran

RvD schreef:
Delt-A schreef:

Dan mag je gratis naar binnen bij elk GPF event :worship:

Hahahah dit is de beste xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 19:27 

Hardtraxx Veteran

Kwam daarstraks ook eentje tegen op Tinder:
- No hardstyle lovers

Die meid moet behoorlijk slechte ervaringen gehad hebben om dat er zo specifiek op te zetten. Als muzieksmaak gaf ze zelf aan Drum & Bass, Trap & Techno :huh:

Ach ja, België zeker? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 09:27 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Kwam daarstraks ook eentje tegen op Tinder:
- No hardstyle lovers

Die meid moet behoorlijk slechte ervaringen gehad hebben om dat er zo specifiek op te zetten. Als muzieksmaak gaf ze zelf aan Drum & Bass, Trap & Techno :huh:

Ach ja, België zeker? :slow:

De oplossing, je bereik wat verder zetten dat je ook Nederlanders te zien krijgt :P
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 2859, 2860, 2861, 2862, 2863, 2864  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen