Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2859, 2860, 2861, 2862, 2863, 2864, 2865 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Leandertjeee schreef:
Als het alleen EOL was geweest had ik verwacht een stagehosting op Impaqt, maar nu:

makrooy schreef:
Klinkt als een nieuw event waar ik niet bij zal zijn.

Zal Hades niet 1 van de titans zijn?


Als ze een beetje hun research deden weet je dat Hades geen "Titan" is in de zin van de Griekse mythologie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg het niet vaak, maar cringe.
Maar goed, sommige mensen willen deelnemen aan een verhaal en daar spelen ze op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
cringe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 19:57 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
TheUnnamed schreef:
Radical bezig met Brutal 8.0.


Broken Balance schreef:


Waarom, de eerste 3/4 waren leuk daarna bergafwaards gegaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 21:02 
 
Hardtraxxer

Hij zegt op z'n instagram-story wel iets over het gebruiken van 3.0 achtige kicks, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Hij zegt op z'n instagram-story wel iets over het gebruiken van 3.0 achtige kicks, ben benieuwd.


3.0 nog altijd de beste. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Hij zegt op z'n instagram-story wel iets over het gebruiken van 3.0 achtige kicks, ben benieuwd.


Hopen dat hij dan niet nog meer distortion erover gooit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frequencerz hebben het WiSH Anthem gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Heb naar het nummer gebeld en wat volgde was een vaag ingesproken Engelse tekst met een mysterieus deuntje aan het eind. Daarna werd je toegevoegd aan een whatsapp-groep met een stuk of 200 man waarin alleen de beheerder iets zeggen kan. Voor de rest is er niets meer gebeurd.


Denk dat het wat te maken heeft met het Impaqt festival of titans. Aangezien ze hades als titan bestempelen. Ik schat dat dit een line up reveal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 18:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

IPlayOnADesktop schreef:
STBM schreef:
Heb naar het nummer gebeld en wat volgde was een vaag ingesproken Engelse tekst met een mysterieus deuntje aan het eind. Daarna werd je toegevoegd aan een whatsapp-groep met een stuk of 200 man waarin alleen de beheerder iets zeggen kan. Voor de rest is er niets meer gebeurd.


Denk dat het wat te maken heeft met het Impaqt festival of titans. Aangezien ze hades als titan bestempelen. Ik schat dat dit een line up reveal is.


Design lijkt totaal niet op elkaar, een specifieke groep artiesten die dit doen, allemaal bijna Most Wanted en Hades is een God, geen Titaan zoals ook in dat WhatsApp bericht staat. Nee dit is gewoon een Most Wanted feest waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Logo op het hoofd van die 'stier' is een DT van Destructive Tendencies. Gok een Album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Logo op het hoofd van die 'stier' is een DT van Destructive Tendencies. Gok een Album.


Die is net iets anders, maar zou kunnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 17:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
paperclip schreef:
Logo op het hoofd van die 'stier' is een DT van Destructive Tendencies. Gok een Album.


Die is net iets anders, maar zou kunnen!


Klinkt wel logisch inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Logo op het hoofd van die 'stier' is een DT van Destructive Tendencies. Gok een Album.



"I am Hades your god of the underworld... Heil Hades "

Nieuwe hint is:

""I am the Trojan who returns from the Underworld, the tamer of Cerberus"

De onderwereld/hel heet in de griekse mythologie Tartaros, dus die zal er wel iets mee te maken hebben denk ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
paperclip schreef:
Logo op het hoofd van die 'stier' is een DT van Destructive Tendencies. Gok een Album.



"I am Hades your god of the underworld... Heil Hades "

Nieuwe hint is:

""I am the Trojan who returns from the Underworld, the tamer of Cerberus"

De onderwereld/hel heet in de griekse mythologie Tartaros, dus die zal er wel iets mee te maken hebben denk ik dan.


Die heeft al zo'n jaar niks meer van zich laten horen, dus denk niet dat een heel peloton Most Wanted artiesten hier zo'n hype voor gaat creƫren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komen 10 tracks op het album van PN, waarvan 7 nieuwe tracks. Overige 3 is van A New Day EP.

https://www.facebook.com/groups/Phuture ... 38?sfns=mo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 19:18 
 

makrooy schreef:
Er komen 10 tracks op het album van PN, waarvan 7 nieuwe tracks. Overige 3 is van A New Day EP.

https://www.facebook.com/groups/Phuture ... 38?sfns=mo

mag ie eerst wel ff de extendeds van zn vorige album releasen en dan bij dit album het gelijk goed doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
makrooy schreef:
Er komen 10 tracks op het album van PN, waarvan 7 nieuwe tracks. Overige 3 is van A New Day EP.

https://www.facebook.com/groups/Phuture ... 38?sfns=mo

mag ie eerst wel ff de extendeds van zn vorige album releasen en dan bij dit album het gelijk goed doen


Die hoef je niet te verwachten: https://imgur.com/gallery/Qfs4jmd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
If you like i can send u a 16 bar pattern u can fit in front of each track haha.


Is goed geef maar een van elke track incl. wat geteasede sounds/vocals.
Zelfbouw-extended mixes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn God, gaat ie nu echt elk jaar een album maken? Haalt het speciale van een album er al vlug af voor mij. PN is niet de enige waarbij ik dit merk trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Mijn God, gaat ie nu echt elk jaar een album maken? Haalt het speciale van een album er al vlug af voor mij. PN is niet de enige waarbij ik dit merk trouwens.


Als het gaat om een verhaal vertellen, waar hij natuurlijk ook wel redelijk kenmerkend aan is, is een album uitbrengen voor hem een stuk interessanter.
In totaal heeft hij nu (met dit album erbij + in de tijden samen met Antoine) 5 albums gemaakt... Is inderdaad wel veel! Maar kan er niet perse rauwig om zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige artiesten doen het graag met losse tracks en soms een album, hij maakt blijkbaar graag albums. Wat ook wel leuk is want dan kan er idd een verhaal omheen, een bepaald thema en visuele stijl, wat Phuture Noize goed af gaat imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit mogen albums van mij blijven komen. Zeker wat betreft phuture noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Zolang het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit mogen albums van mij blijven komen. Zeker wat betreft phuture noize.


De albums van Phuture Noize bevatten dan ook 10 a 12 tracks... Als je per jaar 1 album uit brengt, valt dat best mee. Vergelijken met bijvoorbeeld een Radical die een album uitbrengt met tachenenvijftig platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Citaat:
If you like i can send u a 16 bar pattern u can fit in front of each track haha.


Is goed geef maar een van elke track incl. wat geteasede sounds/vocals.
Zelfbouw-extended mixes.

Ik moet hem ergens wel gelijk geven. Het heeft weinig meerwaarde. Je kan er zelf ook een 16 pattern claps voor gooien. Hij maakt muziek voor het groter publiek, niet voor de huis tuin dj's :P het groter publiek heeft er niet veel aan.
Vorige  1 ... 2859, 2860, 2861, 2862, 2863, 2864, 2865 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen