Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2862, 2863, 2864, 2865, 2866, 2867, 2868 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 13:17 
 
Hardtraxxer

Minus is More:

Citaat:
RAVELINE! ⚡ Not only did Act of Rage release this certified face-melter today, but he's just announced the news of a brand new (wait for it) A L B U M.


Act Of Rage album incoming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meh, vorige album was ook enorm matig. Is imo niet zo veel veranderd aan zijn sounds dat het nu wel leuk zou moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was ff vergeten dat hij al een album had "gemaakt" en dit z'n 2e album wordt xd Zo goed is de vorige bijgebleven..

En dit:

Broken Balance schreef:
Is imo niet zo veel veranderd aan zijn sounds dat het nu wel leuk zou moeten zijn.


Maar wie weet komen er interessante "collabs" :) We gaan het zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:

Uncaged FB

Hey Lions,

There’s something that has been on my mind for the past months, something I’d like to share with you guys. Last year I got stuck in my own progression regarding audio/music production. It was a process which limited my ambitions as an artist quite a bit. While working towards a solution for ‘Uncaged’ and it’s music, I came across my good friend Ramunas, better known as The Machine. We shared our thoughts and ended up deciding Ramunas would help me to improve the quality of my (from then on ‘our’) music.

Because Ramunas lives in Lithuania, we both can’t manage to meet with each other on a regular basis in order to make music together. Therefore we have decided on ‘meeting’ through online platforms. In that way he teaches and inspires me with lots of new production, mixing and mastering techniques.

Reflecting on myself, I can fairly say I’m an honest and open-minded person. Since I would love you guys to look at me the same way as I look at myself, I thought it’d be fair to update you on this and obviously give Ramunas the same amount of credits as I receive from you guys, our fans!

All of this, telling this to you, will definitely not affect the Uncaged sound in any way. However, I would like people to know that not just me, but also Ramunas is part of the Uncaged act. I’ll keep performing solo at my gigs, but we’ll be producing music together behind the scenes.

Yours sincerely,
Jean-Luc van Geffen
Uncaged
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerlijk van hem en netjes dat hij The Machine net zo veel credit geeft.

Niets mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel netjes! Dit is de eerlijkheid waar we allemaal zo nodig om vragen van de artiesten waarbij we nog steeds twijfelen of afgunstig naar beoordelen omdat ze niet eerlijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eerlijk van hem en netjes dat hij The Machine net zo veel credit geeft.

Niets mis mee.


Dit! Mooi om te zien dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi idd, eerlijkheid duurt het langst. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Mooi idd, eerlijkheid duurt het langst. :D

Dat klinkt een beetje of hij überhaupt aan het liegen was..

Hij is ook niet geghost door The Machine, The Machine helpt hem bij zijn ontwikkeling als producer en daar geeft hij hem credit voor. Het is niet dat hij ergens beschuldigd van wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon een algemeen gezegde. Misschien niet passend voor deze situatie idd. Maar ik denk wel dat velen die geco-produced zouden worden vanaf een bepaald punt, dit niet op deze manier zouden ophelderen. Dus +1 daarvoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij is ook niet geghost door The Machine,

Nee dat was toch Alphaverb? Althans dat hoorde ik ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 19:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Hij is ook niet geghost door The Machine,

Nee dat was toch Alphaverb? Althans dat hoorde ik ergens.


Sasha F en Adventum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat de Chinese Hardstyle cultuur zoveel meer anders is dan de onze.
Vond het artikel voor een keer erg interesant.
https://www.hardnews.nl/een-wereld-van- ... vHnt-_rmdk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 22:22 
 
Hardtraxxer

Weet iemand wie zo die twee artiesten zijn?

Citaat:
Dit jaar heeft Defqon bijvoorbeeld 2 Chinese artiesten, en we zijn echt druk bezig met hoe we de wereld kennis kunnen laten maken met meer van deze Chinese hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theo Gobensen gok ik o.a
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Weet iemand wie zo die twee artiesten zijn?

Citaat:
Dit jaar heeft Defqon bijvoorbeeld 2 Chinese artiesten, en we zijn echt druk bezig met hoe we de wereld kennis kunnen laten maken met meer van deze Chinese hardstyle.


De enige waar niets over te vinden valt is Attack, dus eh...misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Weet iemand wie zo die twee artiesten zijn?

Citaat:
Dit jaar heeft Defqon bijvoorbeeld 2 Chinese artiesten, en we zijn echt druk bezig met hoe we de wereld kennis kunnen laten maken met meer van deze Chinese hardstyle.


Akira en MC DV8

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
joostmakaay schreef:
Weet iemand wie zo die twee artiesten zijn?

Citaat:
Dit jaar heeft Defqon bijvoorbeeld 2 Chinese artiesten, en we zijn echt druk bezig met hoe we de wereld kennis kunnen laten maken met meer van deze Chinese hardstyle.


Akira en MC DV8


Als Akira het toonbeeld gaat worden van Chinese hardstyle gaan we daar de komende tijd nog vage muziek van horen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 08:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dat de Chinese Hardstyle cultuur zoveel meer anders is dan de onze.
Vond het artikel voor een keer erg interesant.
https://www.hardnews.nl/een-wereld-van- ... vHnt-_rmdk


Grappig om te lezen idd! Wel slim dat ze zelf een soort Social media platform maken voor DJ's daar. Komt nog een hoop werk bij kijken zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/achterklap/5914320/dj ... alist.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
https://www.nu.nl/achterklap/5914320/dj-headhunterz-schikt-met-advocatenkantoren-sterrenfiscalist.html


SCHEER 'M KAAL WILLEM!!11

Maar ff serieus. Waarom stem je dan met zoiets in, je weet toch van tevoren dat daar zulke verhalen een staartje kunnen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Maar ff serieus. Waarom stem je dan met zoiets in, je weet toch van tevoren dat daar zulke verhalen een staartje kunnen krijgen.


Good Guy Willem wist dat inderdaad en is zelf naar de belastingdienst gegaan om te vertellen dat zijn boekhouder niet volgens het boekje werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Damage-D schreef:
Pedaalemre schreef:
Maar ff serieus. Waarom stem je dan met zoiets in, je weet toch van tevoren dat daar zulke verhalen een staartje kunnen krijgen.


Good Guy Willem wist dat inderdaad en is zelf naar de belastingdienst gegaan om te vertellen dat zijn boekhouder niet volgens het boekje werkt.


Ja ikr, maar in de oudere artikelen hierover (2018 vgm) staat dat hij al sinds 2010, als ik me niet vergis, samenwerkte met deze fiscalist. Dat je dan niet eerder tot bepaalde conclusies komt.

Ik wist trouwens niet eens dat belasting ontduiken (op een bepaalde manier)? wettelijk toegestaan is. :huh:

Geef m geen ongelijk tho :whistle: Zal wel flinke bergen moeten afstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In principe is dat zo ongeveer de strekking van het vak belastingadviseur natuurlijk. Ik gok dat in dit geval de principiële overweging (van Heady) is geweest dat hij toch maar amper in Nederland te vinden was en het zodoende wel zou kunnen om de boel in het buitenland te laten belasten. Op zich niet heel raar en als er dan ook nog eens een fiscalist is die Afrojack en Linda de Snol doet kan ik wel begrijpen dat je erin tuint.

Bij die laatstgenoemde vind ik het wel een heel ander verhaal trouwens. Die is toch gewoon 365 jaar op Nederlandse bodem (en op TV)? Gvd betalen dan, kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 15:46 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Damage-D schreef:
Pedaalemre schreef:
Maar ff serieus. Waarom stem je dan met zoiets in, je weet toch van tevoren dat daar zulke verhalen een staartje kunnen krijgen.

Ik wist trouwens niet eens dat belasting ontduiken (op een bepaalde manier)? wettelijk toegestaan is. :huh:


Belasting ontduiken(ook wel belastingfraude genoemd) is strafbaar. Belasting ontwijken is volkomen legaal
Vorige  1 ... 2862, 2863, 2864, 2865, 2866, 2867, 2868 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen