Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2688, 2689, 2690, 2691, 2692, 2693, 2694 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 11:26 

Kraak... Piep...

ErikZ schreef:
sonnebloem schreef:
Poh lachen

De online relatie tussen BB en onze Sander..Men zou er onderzoek naar kunnen doen en op kunnen afstuderen gok ik zo

Goeie garp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 11:36 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Bouke schreef:
Dat een artiest wordt geboekt als DJ is iets anders dan dat een artiest wordt geboekt om zijn DJ skills he.

Je kan het zo mooi maken als je wilt, maar DJ's worden gewoon geboekt wanneer hun producties populair zijn. Heeft niks met het DJ zijnde te maken. Gewoon de populariteit van de artiest zelf, en dat stamt voor het gros van hun producties. Het gros geeft geen neuk hoe ze draaien. Hoe populairder de producties, hoe populairder de artiest, hoe meer publiek said artiest trekt, hoe meer hij wordt geboekt. Hij wordt voor 50% om zijn producties geboekt en voor 50% voor de populariteit. Wat een organisatie op dat punt van je verwacht is gewoon je ding doen.

Gezien het tijdstip weet ik niet of je mijn vorige post al had gelezen, maar ten eerste zeg ik nergens dat dit niet waar is, en ten tweede heeft het weinig meer te maken met het punt waarop ik reageerde (of optredens van DJ's te vergelijken zijn met optredens van popartiesten). In het stuk dat je nota bene quote geef ik al aan dat dit twee verschillende zaken zijn :P Nogmaals, of je nou Headhunterz op een podium zet of FeestDJ Jan, ze doen allebei hetzelfde en dat is een mix in elkaar flansen. Dus is het voor deze discussie in mijn ogen niet relevant wat de achterliggende redenen zijn om een bepaalde artiest te boeken.

Broken Balance schreef:
En daarnaast zingen bands en popzangers tegenwoordig ook gewoon tributes en covers, dus alleen hun eigen platen is ook bullshit.

Ook dit zijn niet mijn woorden, maar van degene waar ik op reageerde..

Broken Balance schreef:
En ja je wordt geboekt als DJ, en dat is het zelfde wanneer een zanger wordt geboekt, en wanneer een band wordt geboekt. Zij laten hun producties op het podium zien. De dj draait dan minder platen van zich zelf, maar de artiesten zingen, performen in essentie ook gewoon een megamix van hun platen. (..)
Er zit geen wezenlijk verschil in wat ze daar op dat podium doen en waarom ze worden geboekt, ze gebruiken gewoon ander materiaal om het over te brengen.

Hierin verschillen we dan van mening, ik vind het wel een wezenlijk verschil. Ik vind de insteek van het optreden (het draaien van een voor de bezoekers leuke set vs het live (re)produceren van popmuziek) dusdanig verschillend dat ik het niet te vergelijken vind.

Broken Balance schreef:
Je kan niet verwachten dat Wildstylez bijvoorbeeld live I See Stars gaat zingen oid en op de knoppen te rammen.

Dat verwacht ik inderdaad niet, daarom is het juist verschillend van een popconcert en niet te vergelijken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 12:07 

Kraak... Piep...

Alleen een band zou zoiets doen. Die reproduceren alleen hun muziek, of spelen het iig na. Ze hebben natuurlijk niet het apparatuur waardoor ze net zo clean klinken als op hun album vanwege de opname apparatuur e.d. Net zoals dat een plaat LIVE ook vaak anders doorkomt dan in de studio van de artiest en door jouw oordopjes.

Pop artiesten zingen ook gewoon over platen heen, en daarbij zingen ze zelf vaak met hun eigen stem mee. Rap artiesten hebben ook DJ's achter zich.

In essentie spelen ze allemaal hun producties naar het publiek toe, maar zoals gezegd, het materiaal dat gebruikt wordt is anders. Het enige element van verschil is dat bands hun muziek naspelen en de rest vooral overdubt of playbackt. Dus ja er zit een verschil in, maar in essentie doen ze gewoon allemaal hetzelfde.

Dan maakt een boeking om iets te doen niet zo veel uit. Ze boeken je om je/jullie ding te doen omdat je/jullie daarmee het publiek trekt/trekken. Maar een paar echt kleine organisaties zullen artiesten boeken uit het oogpunt wat zij vet vinden, want voor het gros is dit gewoon niet winstgevend en killing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 12:11 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
@ Bouke, je mag wel weer eens vaker berichten komen posten :P. Je bent de enige waarvan ik altijd met plezier aan die lappen stukken tekst begin te lezen. Van jouw stukken steek je echt nog eens wat op + dat je altijd respectvol blijft in discussies. Een verademing om te lezen.

Niet slijmend bedoeld dit >.<, maar zoiets mag ook wel eens gezegd worden.

Ben het hier overigens wel mee eens. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 12:25 

Hardtraxx Addict

Bouke schreef:
Ik ben nog nooit op een hardstyle feest geweest waarbij een artiest zijn laptop openklapte, fruityloops of wat dan ook opstartte en het hele publiek liet meegenieten van het productieproces van een track.
Omgekeerd geloof ik ook niet dat Justin Bieber of Lady Gaga een aantal nummers op een USB'tje gooien en tijdens een concert op play drukken.

Slechte vergelijking, bij Lady Gaga/Justin Bieber maken ook niet een nieuw nummer on stage, ze spelen een nummer wat al geproduceerd is, het productie proces wat daar achter zit is amper relevant.

Bouke schreef:
Dat mag jij best een droomwereld vinden maar ik denk dat zulke dingen zelfs zijn vastgelegd in boekingscontracten.

:lol:
Bouke schreef:
De organisatie legt contractueel vast dat de artiest optreedt in de vorm van een mix. Dus ga je het podium op om plaatjes aan elkaar te draaien.

Heb ik nog nooit meegemaakt, elke keer ik als live act stond i.p.v. dat ik een dj set deed, is er niks anders vastgelegd :P

Misschien handig voordat je begint met het lezen van de rest, mijn persoonlijke definitie van een "live act" in de context van een harder styles feest = "alleen eigen tracks of eigen bootlegs/remixes laten horen, los van welke apparatuur je daarvoor gebruikt"
Bouke schreef:
Bij een popconcert betaal je om een artiest live muziek te zien maken. En daarom zijn deze twee vakken voor mij niet te vergelijken. De vergelijking zou pas kloppen als ofwel Headhunterz live op z'n laptop the Power of the Mind reporduceert / uitvoert, ofwel als Justin Bieber tijdens een optreden een megamix maakt.

Waar trek je de lijn, Justin Bieber zingt neem ik aan ook vaak zat met backing tracks, het is niet alsof elk element uit de track live gespeeld word (risers, reverse cymbals, filter automation etc?), als je een Hardstyle live act doet (met 30 pre-recorded min backing set), waar je de melodie mee speelt, en iemand de vocals laat zingen, zit daar naar mijn idee weinig tot geen verschil meer in met een band/zanger, hoogstens het aantal elementen wat live word gespeeld tegenover wat er op de achtergrond aan staat.

Je kan ook als Hardstyle producer/dj al je tracks zo leeg mogelijk renderen (alleen kicks/percussie, mid-intro/outro voor mixen. etc), midi keyboard meenemen, alles mixen zoals je dat normaal doet, en elke break en climax live spelen, is dit nog een dj set, of niet meer? Want je bent in feit nog steeds aan het spelen met een backing track, maar je kiest ervoor om dit zelf nog te mixen.

En als je bijvoorbeeld zoals Noize Suppressor op z'n Sonar loopt te rammen, het grootste verschil met het bovenste is dat je niks meer "mixt", maar hij speelt net zo goed niet elk element zelf, elke keer als hij een sample start, is dat een loop, en lang niet altijd niet altijd maar 1 layer (op specieke one shots na), daar heb je weer teveel man voor nodig, en dan ben je een band, want er word niet gemixt? Of ben je dan weer een live act omdat het elektronische muziek is? :P

De lijn die die dingen scheid is gewoon heel dun.

Citaat:
Een dance artiest wordt geboekt als DJ (puur om te mixen), niet als producer.

Als ik je goed begrijp, bedoel je er dus mee te zeggen, dat hij/zij er komt om een mix te doen, los van het feit dat hij producer is of niet, en daarom betaal met je kaartje voor een dj set, maar dat is in de praktijk niet zo, tenzij je alle live act mogelijkheden die ik hierboven heb opgenoemd dj sets vind ipv live acts, daarbij zijn in deze scene tegenwoordig 99% (Willekeurig, niet onderbouwd getal) van de bekende artiesten producers of ook producers, de kans dat ze eigen veel eigen tracks draaien word dan alleen maar groter, vooral als je er veel hebt, en dan zit je binnen no time op een live act.

Ik denk dat zolang de scene steeds meer producers word, en steeds minder djs (wat al jaren het geval is), de uiteindelijke conclusie word dat het grootste deel wat op feesten word geboekt, live acts zal worden. Het zou geen verrassing voor me zijn als mainstages ooit alleen nog maar live acts zijn, met misschien 1 openings dj.

Dit zou ik trouwens zelf een dramatische ontwikkeling vinden, ik hoop echt dat ik ongelijk heb, en dat we in de toekomst daar niet heen gaan :(

Edit: Damn er zijn veel posts bij gekomen sinds ik ben begonnen met typen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 12:43 

Donateur

Maximumraver schreef:
Citaat:

Als ik je goed begrijp, bedoel je er dus mee te zeggen, dat hij/zij er komt om een mix te doen, los van het feit dat hij producer is of niet, en daarom betaal met je kaartje voor een dj set, maar dat is in de praktijk niet zo, tenzij je alle live act mogelijkheden die ik hierboven heb opgenoemd dj sets vind ipv live acts, daarbij zijn in deze scene tegenwoordig 99% (Willekeurig, niet onderbouwd getal) van de bekende artiesten producers of ook producers, de kans dat ze eigen veel eigen tracks draaien word dan alleen maar groter, vooral als je er veel hebt, en dan zit je binnen no time op een live act.

Kijk. Hier zit nu precies het probleem. Een DJ wordt tegenwoordig geboekt om zijn producties. Over het algemeen betekent geen producties, (op de grote podia) geen boekingen. Op papier wordt je wellicht geboekt om plaatjes te komen draaien (definitie DJ), maar de feitelijke situatie ziet toch echt toe op wat er in de studio gebeurt.

Kijk bijvoorbeeld naar een Titan en die oude sets bij 2Dangerous. Die vent mixte echt geniaal af en toe. Uiteindelijk kwamen daar ook een aantal dikke producties bij, waardoor hij ineens op grote podia stond. Dat zakte in en ineens werd hij niet meer geboekt.

Wat mij betreft wordt een DJ tegenwoordig dus juist niet geboekt om puur te mixen. Sterker nog ik denk dat een hele hoop van het publiek het aan zijn reet zal roesten wat iemand op het podium doet. Komt mede doordat het publiek geen flauw idee heeft waar in de eerste plaats op te letten. Men is 15 tracks van dezelfde artiest met intro/outro gewend. Als er qua mixwerk wat verandert valt het waarschijnlijk niet eens op.

Op zich is het wel opvallend om te concluderen dat je studiowerk je aantal boekingen bepaalt, terwijl je naar aanleiding van je boekingen betaald wordt. Kan me voorstellen dat dat ook niet echt lekker werkt in het creatieve proces. Dit met alle 38 andere creatieve beperkingen die tegenwoordig gelden: track niet te lang, veel samples al uitgekauwd, scheiding raw main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 13:33 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Op zich is het wel opvallend om te concluderen dat je studiowerk je aantal boekingen bepaalt, terwijl je naar aanleiding van je boekingen betaald wordt. Kan me voorstellen dat dat ook niet echt lekker werkt in het creatieve proces. Dit met alle 38 andere creatieve beperkingen die tegenwoordig gelden: track niet te lang, veel samples al uitgekauwd, scheiding raw main.

Breek me de bek niet open, demotiverend is zacht uitgedrukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 14:11 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 14:16 

Hardtraxxer

@ Maximumraver ik had het aspect "live act" tot dusverre eigenlijk buiten beschouwing gelaten. Het begon met de vraag of het logisch is dat we van een hardstyle artiest veel tracks van anderen te verwachten, terwijl een popartiest ook (bijna) alleen maar eigen tracks speelt. In die context heeft het niet zo veel zin om naar live acts te kijken, aangezien daar sowieso alleen eigen tracks worden gedraaid. Dus gaat die vraag daar niet over. Overal waar ik mix of setje heb neergezet bedoelde ik dus eigenlijk juist een non-live act :P Had ik wellicht duidelijker moeten vermelden, had je een hoop typwerk gescheeld

Ik kan me wel vinden in je 'vergelijking' tussen een 'DJ' live act en een popoptreden. De lijn is ook wel dun en vaag, daar heb je gelijk in. Maar tussen een live act en een gewone DJ set zit wat mij betreft ook weer zo'n (dunne en vage) lijn. De duidelijke definitie die jij hanteert voor een live act kun je bijvoorbeeld niet ook gebruiken voor de gemiddelde DJ set. De optelsom van die lijnen is voor mij persoonlijk groot genoeg om de twee (popconcert vs DJ set) anders te benaderen, bekijken en beoordelen.

Maximumraver schreef:
Slechte vergelijking, bij Lady Gaga/Justin Bieber maken ook niet een nieuw nummer on stage, ze spelen een nummer wat al geproduceerd is, het productie proces wat daar achter zit is amper relevant.

Geen nieuw nummer, maar ze maken wel (een deel van, zoals de zang) een nummer. Ik gebruikte later reproduceren, dat was hier wellicht ook beter op z'n plaats geweest. Bij een gewone set (non live act) wordt er niks gemaakt, behalve een mix. Er wordt niets gereproduceerd. Ik vind dat wel een behoorlijk verschil in de muzikale invulling van het optreden.

Maximumraver schreef:
Citaat:

Als ik je goed begrijp, bedoel je er dus mee te zeggen, dat hij/zij er komt om een mix te doen, los van het feit dat hij producer is of niet, en daarom betaal met je kaartje voor een dj set, maar dat is in de praktijk niet zo, tenzij je alle live act mogelijkheden die ik hierboven heb opgenoemd dj sets vind ipv live acts,

Dat is inderdaad wat ik wil zeggen, je ziet de producer niet in actie, maar de DJ. De laatste zin volg ik even niet. Ik beschouw de push and play setjes voor het gemak ook even als 'mixen'. :P

Maximumraver schreef:
Bouke schreef:
Dat mag jij best een droomwereld vinden maar ik denk dat zulke dingen zelfs zijn vastgelegd in boekingscontracten.

Wellicht wat offtopic maar is dit zo'n rare aanname? :P Ik neem aan dat er (gezien de bedragen waar het over het algemeen over gaat) toch wel ergens vast wordt gelegd wat je gaat doen, waar je voor betaald wordt, al is het maar iets globaals als 'plaatjes draaien'? Als jij bij de volgende TFC tijdens je optreden de muziek uitzet en een uur lang kattentekeningen maakt op het podium heeft de organisatie geen enkel recht om het boekingsgeld terug te vragen?

Ps dit was even mijn laatste post, wel zo netjes om het er vast bij te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 14:48 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
gifje

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 14:50 

Hardtraxx Veteran

paperclip :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 15:03 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
paperclip schreef:
gifje

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 15:25 

Hardtraxx Veteran

Als Lyst nog actief was dan had ik hier een boekwerk van jawelste verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 15:38 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Hij is ook actief, hij is alleen nog steeds bezig met typen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 16:12 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Maximumraver schreef:
Citaat:

Kijk. Hier zit nu precies het probleem. Een DJ wordt tegenwoordig geboekt om zijn producties. Over het algemeen betekent geen producties, (op de grote podia) geen boekingen. Op papier wordt je wellicht geboekt om plaatjes te komen draaien (definitie DJ), maar de feitelijke situatie ziet toch echt toe op wat er in de studio gebeurt.

Kijk bijvoorbeeld naar een Titan en die oude sets bij 2Dangerous. Die vent mixte echt geniaal af en toe. Uiteindelijk kwamen daar ook een aantal dikke producties bij, waardoor hij ineens op grote podia stond. Dat zakte in en ineens werd hij niet meer geboekt.

Wat mij betreft wordt een DJ tegenwoordig dus juist niet geboekt om puur te mixen. Sterker nog ik denk dat een hele hoop van het publiek het aan zijn reet zal roesten wat iemand op het podium doet. Komt mede doordat het publiek geen flauw idee heeft waar in de eerste plaats op te letten. Men is 15 tracks van dezelfde artiest met intro/outro gewend. Als er qua mixwerk wat verandert valt het waarschijnlijk niet eens op.

Leuk samengevat Tim.

In de top / semi-top van de hardstyle scene (en eigenlijk bijna de hele top van de dance wereld) moet je het hele klassieke romantische idee van een "DJ" eigenlijk helemaal laten vallen. Hoe de muziek op evenementen aan de man komt is in essentie bijzaak. Het verdwijnen van vinyl, het nonchalant mixwerk van veel top "DJs" en het aanbieden van steeds makkelijkerdere manieren om te mixen door marktkleiders van DJ gear is daar een mooi voorbeeld van. On stage staan en plaatjes mixen is slechts een tool om de muziek die je vertegenwoordigd te communiceren naar het publiek. Omdat de aanwezigheid van een interface (dj gear) toch een minimale eis is van het publiek zal deze ook niet snel verdwijnen. Doordat bepaalde personen zelfs het bedienen van deze interface nog te veel moeite vinden kiezen ze ervoor om bijvoorbeeld pre-mixed setjes weg te zetten.

Je kan het allemaal puur economisch bekijken, want de evenementen / muziek industrie is weer een product van het kapitalistich (KAPITALISME!!@1!!) systeem;

Een performance van een artiest is een product. Dat product wordt gepromoot (marketing; YouTube previews, radio) door het naar buiten brengen van tracks en gedeeltelijk ook door kennis van wat voor platen die niet van de artiest zijn er nog meer tijdens livesets van deze artiest voorbij (kunnen) komen. Dit kan je samenvatten door "de muziek die de artiest vertegenwoordigd". Bezoekers "kopen" het product (de performance bezoeken) met de verwachting dat wat gepromoot ook daadwerkelijk op het moment plaatsvind. Aan de hand van de een positieve of negatieve ervaring zal de populariteit van een artiest dalen of stijgen (populariteit kan in deze context gedefineerd worden als vraag naar de artiest).

Het is dus ook niet gek dat artiesten er alles aan doen om die verwachtingen hoog te houden en eraan proberen te voldoen. Het exclusief houden van platen is daar een onderdeel van. Zoals je misschien hebt kunnen afleiden uit de Scantraxx documentaire zijn er tegenwoordig een heleboel partijen afhankelijk van de performance van een artiest, welke er ook achter staan dat de verwachtingen hoog blijven zodat de artiest populair blijft waardoor er meer boekingen binnen komen en dus moneyz.

Vroeger was de muziek zelf meer het product, tegenwoordig is de functie van het product bijna geheel verschoven naar de performances. Hierdoor zijn de evenementen en muziek industrie meer vervlochten met elkaar dan ooit en krijg je dit soort praktijken.

Bouke schreef:
Ik ben nog nooit op een hardstyle feest geweest waarbij een artiest zijn laptop openklapte, fruityloops of wat dan ook opstartte en het hele publiek liet meegenieten van het productieproces van een track.

Dancefair? :P

Leuk wist-je-datje; Donkey Rollers deden vroeger hun live-act gewoon vanuit Cubase (kan je zien bij hun optreden op Defqon 2004). Ook heb ik ooit mee mogen maken dat Alphaverb live op een keyboard thunderstyle speelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 16:31 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Raven schreef:

Hij is ook actief, hij is alleen nog steeds bezig met typen

Scherp. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 20:46 

Hardtraxxer

... Radical Redemption zijn eigen game uitbrengt op 4 november?

Bron: Facebook Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 22:46 

Hardtraxx Addict

Bouke schreef:
Had ik wellicht duidelijker moeten vermelden, had je een hoop typwerk gescheeld

Ligt niet aan jou, ik typ meestal bakken met tekst :P
Bouke schreef:
Wellicht wat offtopic maar is dit zo'n rare aanname? :P Ik neem aan dat er (gezien de bedragen waar het over het algemeen over gaat) toch wel ergens vast wordt gelegd wat je gaat doen, waar je voor betaald wordt, al is het maar iets globaals als 'plaatjes draaien'? Als jij bij de volgende TFC tijdens je optreden de muziek uitzet en een uur lang kattentekeningen maakt op het podium heeft de organisatie geen enkel recht om het boekingsgeld terug te vragen?

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat zoiets ook echt gebeurd :P Ik heb er iig nooit over gehoord :D
Bouke schreef:

Groot gelijk, het is stiekem ook best vermoeiend zon lap tekst neer te zetten :P

Verder: wat Mark zegt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 22:51 

Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:

Bouke why :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 00:20 

Hardtraxx Addict

Serendipitive schreef:

Ben benieuwd wat voor game.
Die van Da Tweekaz een hele tijd terug was ook wel vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:20 

Hardtraxx Veteran

Serendipitive schreef:

Je kunt veel over Radical Redemption zeggen, maar marketing technisch loopt hij behoorlijk voor op de rest. Benieuwd wat dit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:38 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Serendipitive schreef:

Je kunt veel over Radical Redemption zeggen, maar marketing technisch loopt hij behoorlijk voor op de rest. Benieuwd wat dit is.

Sjorz schreef:
Die van Da Tweekaz een hele tijd terug was ook wel vermakelijk.

Al ligt het er aan wie je met 'de rest' bedoelt natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:07 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:

Marketing is natuurlijk meer dan deze game. Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Da Tweekaz ook een game hebben... En dat heeft dus weer met marketing te maken. RR zet zichzelf heel goed weg in de "markt". Over alles is goed nagedacht. Content die hij plaatst op social media vind ik wel degelijk onderscheidend van de rest. Op de snapchat selfies met Act of Rage na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
THArdstyler schreef:

Marketing is natuurlijk meer dan deze game. Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Da Tweekaz ook een game hebben... En dat heeft dus weer met marketing te maken. RR zet zichzelf heel goed weg in de "markt". Over alles is goed nagedacht. Content die hij plaatst op social media vind ik wel degelijk onderscheidend van de rest. Op de snapchat selfies met Act of Rage na.

Dit vind ik juist heerlijk. Gewoon lekker toch nog een stuk persoonlijkheid die je kan meemaken. Niet dat hele statische super artiesten gedoe zonder fouten. Alsof alles gedicteerd wordt.
En ook mooi dat hij donderdag avond toch bijna altijd standaard in Aspen is te vinden. Lekker gek doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 14:33 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Parvuz schreef:
THArdstyler schreef:

Dit vind ik juist heerlijk. Gewoon lekker toch nog een stuk persoonlijkheid die je kan meemaken. Niet dat hele statische super artiesten gedoe zonder fouten. Alsof alles gedicteerd wordt.
En ook mooi dat hij donderdag avond toch bijna altijd standaard in Aspen is te vinden. Lekker gek doen.

Kijk maar naar de avonturen van de Nightbreed artiesten, prachtig is dat :lol:
Vorige  1 ... 2688, 2689, 2690, 2691, 2692, 2693, 2694 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen