Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 9 days ago
Ging bij Titan toch om zijn Titanomachy live-act waarbij hij voor elke keer een collab met 1 artiest wilde maken en die dan ook samen ging draaien?
Dat moest dan een beetje het 'speciale' aan die live-act worden.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
KELTEK
Working on something special w/ Devin Wild & Adrenalize
Image
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen :D. Kan in potentie een pareltje worden.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Vraag me toch altijd af hoe bepaald wordt in welk programma er gewerkt wordt.
Net als hoe de gevestigde namen tegen FL Studio aan kijken die de jonkies over het algemeen gebruiken. FL is eigenlijk pas net een 'volledig' bruikbaar programma als ik me niet vergis en ook jarenlang de minste geweest van allemaal.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
B-Front een remix heeft gemaakt van Phuture Noize - Save Me :D
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
RoyAPO wrote:B-Front een remix heeft gemaakt van Phuture Noize - Save Me :D
Benieuwd! Vond origineel al super vet.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
JeroenB93 wrote:Vraag me toch altijd af hoe bepaald wordt in welk programma er gewerkt wordt.
Net als hoe de gevestigde namen tegen FL Studio aan kijken die de jonkies over het algemeen gebruiken. FL is eigenlijk pas net een 'volledig' bruikbaar programma als ik me niet vergis en ook jarenlang de minste geweest van allemaal.
FL Studio is volgens mij al wel een jaar of 10 een 'volledig' bruikbaar programma. Denk dat het niet meer van deze tijd is dat erop neergekeken wordt.

Voor de rest kun je natuurlijk altijd maar met 1 man achter de knoppen zitten en dat zal over het algemeen degene zijn wiens studio het is. Zijn DAW, plugins, etc. Rest neemt presets, samples, ideetjes mee, denkt mee in het proces en zit af en toe zelf misschien even achter de knoppen. Komt veel meer kijken bij muziek maken dan alleen het invoeren in een programma natuurlijk.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
PNXRMX wrote:
JeroenB93 wrote:Vraag me toch altijd af hoe bepaald wordt in welk programma er gewerkt wordt.
FL Studio is volgens mij al wel een jaar of 10 een 'volledig' bruikbaar programma. Denk dat het niet meer van deze tijd is dat erop neergekeken wordt.

Voor de rest kun je natuurlijk altijd maar met 1 man achter de knoppen zitten en dat zal over het algemeen degene zijn wiens studio het is. Zijn DAW, plugins, etc. Rest neemt presets, samples, ideetjes mee, denkt mee in het proces en zit af en toe zelf misschien even achter de knoppen. Komt veel meer kijken bij muziek maken dan alleen het invoeren in een programma natuurlijk.
Oh dacht dat FL Studio pas vanaf versie 11 'net zo goed' was als de andere programma's :$
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Als ik me niet vergis, produceerde onder andere The Machine 'eerder' altijd met FL Studio.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
atmozfears ook toch?
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
jeffrey2107 wrote:atmozfears ook toch?
Ja klopt, kreeg ook een beetje het idee dat hij degene was die het tegendeel bewees en dat FL Studio prima werkte voor goede tracks. 11 werd gereleased in 2013 en sindsdien valt mij ook pas op dat er een aantal artiesten zijn die daarmee werken
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wel meer grote artiesten die daarvoor al goud maakte met FL zoals inderdaad The Machine en Amnesys.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
Daveytl wrote:Als ik me niet vergis, produceerde onder andere The Machine 'eerder' altijd met FL Studio.
Deze is ook in FL Studio gemaakt

View on YouTube
Hardtraxxer
96 posts member since 2015
last seen Sep 2022
Diana/Deetox was net te zien bij &Chantal, RTL 4. Ze zat daar in het publiek en vertelde over haar ongeluk, ze lieten ook een klein stukje van Defqon 2016 zien (toen ze Rush Hour draaide)
Last edited by Serendipitive on 28 Oct 2017 23:59, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Mark With A Tarrel wrote:
Daveytl wrote:Als ik me niet vergis, produceerde onder andere The Machine 'eerder' altijd met FL Studio.
Deze is ook in FL Studio gemaakt

View on YouTube
Vind hem best catchy.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Allemaal onzin. FL Studio gaat al een aantal jaren mee en is net zo goed te gebruiken als andere DAW's.
Het gaat namelijk niet zozeer om het programma, maar om de kennis en kunde die je hebt in het producers vak. Als je eenmaal de kennis van een DAW hebt kan je elke DAW makkelijk en snel onder de knie krijgen.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Er een maandelijkse Spirit of Hardstyle podcast komt met exclusieve tracks
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Bowlingbal wrote:Er een maandelijkse Spirit of Hardstyle podcast komt met exclusieve tracks
Yes, vrijdag om 20:00 is de eerste episode te beluisteren op radio.q-dance.com.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Bowlingbal wrote:Er een maandelijkse Spirit of Hardstyle podcast komt met exclusieve tracks
Dat is goed nieuws :drool:

En waarom eerst op radio premieren en daarna op YT/SC etc? Zijn de rips al online voordat je de podcast op yt/sc kunt beluisteren :/
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Pedaalemre wrote:
Dat is goed nieuws :drool:

En waarom eerst op radio premieren en daarna op YT/SC etc? Zijn de rips al online voordat je de podcast op yt/sc kunt beluisteren :/
Als hij daarna meteen online staat niet ;)
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Dan mogen ze wel vol gas blijven produceren. En als ik het goed begrijp krijgt HWS dan niks geen promo's meer?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
^ ja want alle promo's in HWS komen van Spirit of Hardstyle.. >.<
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 9 days ago
sonnebloem wrote:
Dan mogen ze wel vol gas blijven produceren. En als ik het goed begrijp krijgt HWS dan niks geen promo's meer?
Heady zal een maandje langer moeten wachten denk ik.

Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe SOH tracks, het is toch al een tijdje stil rondom alle 4...
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Er zou toch ook een (mini)album komen, of niet?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Conzpiracy wrote:Er zou toch ook een (mini)album komen, of niet?
Er zou ook nog een Noisecontrollers album komen.