Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2689, 2690, 2691, 2692, 2693, 2694, 2695 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 14:37 

Kraak... Piep...

Endymion en Nosferatu bij elkaar sporen ook echt niet, die filmpjes eerder waren altijd geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 14:43 

Hardtraxx Veteran

Degos vind ik echt nog het meest geniale op snapchat, heb je echt het gevoel dat je gewoon meeloopt in zijn leven. :lol:

Nog even @Parvuz, ik vind Radical ook niet echt onderscheidend op socials hoor. Het is allemaal gebaseerd op Radical Army, waar volgens mij (correct me if i'm wrong) Warface mee begon met Warface Soldiers (vind dat nagenoeg eenzelfde insteek, ze begonnen daar iig in hetzelfde tijdsbestek mee). Dus onderscheidend is het allemaal niet, maar het slaat aan en hij doet het wel in de juist proportie en combinaties (met merch etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 15:00 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Kijk maar naar de avonturen van de Nightbreed artiesten, prachtig is dat :lol:

Ook ja !
Met
THArdstyler schreef:
Degos
als hoogtepunt. :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 15:03 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Dit vind ik juist heerlijk. Gewoon lekker toch nog een stuk persoonlijkheid die je kan meemaken. Niet dat hele statische super artiesten gedoe zonder fouten. Alsof alles gedicteerd wordt.
En ook mooi dat hij donderdag avond toch bijna altijd standaard in Aspen is te vinden. Lekker gek doen.

Eens, maar dat is natuurlijk zijn persoonlijkheid en niet zozeer een marketing ding.
Hoe hij zijn alter ego Radical Redemption heeft weggezet in de markt is geniaal. Warface heeft dit beetje gekopieerd uiteindelijk. Dat is meer wat ik bedoel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 15:18 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
RTM93 schreef:
Dit vind ik juist heerlijk. Gewoon lekker toch nog een stuk persoonlijkheid die je kan meemaken. Niet dat hele statische super artiesten gedoe zonder fouten. Alsof alles gedicteerd wordt.
En ook mooi dat hij donderdag avond toch bijna altijd standaard in Aspen is te vinden. Lekker gek doen.

Eens, maar dat is natuurlijk zijn persoonlijkheid en niet zozeer een marketing ding.
Hoe hij zijn alter ego Radical Redemption heeft weggezet in de markt is geniaal. Warface heeft dit beetje gekopieerd uiteindelijk. Dat is meer wat ik bedoel. ^^

Ah zo oke! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 00:11 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Parvuz schreef:
THArdstyler schreef:
Al ligt het er aan wie je met 'de rest' bedoelt natuurlijk ;)

Marketing is natuurlijk meer dan deze game. Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Da Tweekaz ook een game hebben... En dat heeft dus weer met marketing te maken. RR zet zichzelf heel goed weg in de "markt". Over alles is goed nagedacht. Content die hij plaatst op social media vind ik wel degelijk onderscheidend van de rest. Op de snapchat selfies met Act of Rage na.

100% mee eens. Die persoonlijkheid doet het m juist, dat wil ik graag zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 00:13 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
RTM93 schreef:

Alter ego? Waar heb jij het nu over? Warface gekopieerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 10:56 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Alter ego? Waar heb jij het nu over? Warface gekopieerd?

Joey heeft Radical Redemption neergezet als een karakter. Als een soort van opperbaas uit een Marvel film. Daar is over nagedacht. Zijn "alter ego" is dus RR. Of denk je dat hij thuis ook iedereen de hele tijd Radical Redemption laat schreeuwen? :P Ik veronderstel dat iemand als Joey toch in een rol kruipt als hij in zijn pak gaat.

Warface is natuurlijk een vergelijkbaar concept geworden. Hij zit ook niet thuis met dat masker op.

Mijn verhaal nu beetje duidelijk? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 11:05 

Donateur

Wie zou er denken jullie eerder zijn geweest???

*zoekt dekking*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 11:10 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Parvuz schreef:
THArdstyler schreef:
Al ligt het er aan wie je met 'de rest' bedoelt natuurlijk ;)

Marketing is natuurlijk meer dan deze game. Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Da Tweekaz ook een game hebben... En dat heeft dus weer met marketing te maken. RR zet zichzelf heel goed weg in de "markt". Over alles is goed nagedacht. Content die hij plaatst op social media vind ik wel degelijk onderscheidend van de rest. Op de snapchat selfies met Act of Rage na.

En elke zondag in Bruins, toch mooi om altijd te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 11:11 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

*zoekt dekking*

Tussen RR en Warface? Ik denk dat RR eerder was met zijn uitgedachte plan. Warface ging dit doen met Art of War toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 11:18 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

*zoekt dekking*

De kip
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 11:31 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

*zoekt dekking*

Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 11:35 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
En elke zondag in Bruins, toch mooi om altijd te zien.

Bruins ook ja maar daar kom ik dan weer zelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 11:53 

Hardtraxx Veteran

Haha oke oke Angerfist was eerder. Maar om een lange discussie te voorkomen. RR heeft het gewoon goed gedaan qua marketing. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 13:01 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
TiMOTHYb schreef:

*zoekt dekking*

De kip

Nee sowieso het ei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 13:08 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
paperclip schreef:
TiMOTHYb schreef:

*zoekt dekking*

De kip

Nee sowieso het ei.

:mad: :huh: :bomb: :evil: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 13:12 

Hardtraxx Veteran

^

Lang voordat er kippen waren, legden vissen, amfibieën en reptielen al eieren. Wat dat betreft, is het antwoord onherroepelijk: het ei. Moeilijker wordt het met de vraag: wat kwam eerst, de kip of het kippenei?

Ook hier kiezen biologen voor het ei. Daarbij hebben ze de evolutietheorie aan hun zijde. Ergens in de prehistorie moeten 2 vogelachtigen (met bijna dezelfde genen als die van de moderne kip) gepaard hebben. Het vrouwtje legde vervolgens een ei dat zich ontwikkelde tot een echte kip. Het maakt daarbij niet uit of dat gebeurde door een mutatie van het embryo, of dat al het genetisch materiaal direct afkomstig was van de ouders. De ouders van de eerste kip zijn namelijk per definitie zelf geen kippen, maar zij maakten een ei dat er in 1 veranderde.

Maar kan een volwassen bijna-kip dan niet spontaan gemuteerd zijn in een echte kip en vervolgens een ei hebben gelegd? Nee, want bij spontane mutaties verandert de botstructuur niet. En dit kenmerk wordt juist gebruikt om de ene soort van de andere te onderscheiden. De bijna-kip kan dus alleen kippen kweken door een ei te leggen. De schijnbaar onoplosbare vraag is daarmee opgelost: het ei kwam eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 13:52 

Hardtraxx Addict

Zo heb ik niet nog nooit bekeken haha. Jij wint! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 15:16 

Hardtraxx Addict

Randleman schreef:
Joey schreef:
.

Citaat:

Iedereen breekt er al eeuwen zijn hoofd over: wat was er eerder, de kip of het ei? Het raadsel is nu opgelost. Per ongeluk nog wel. De kip was eerst.

Onderzoekers van de Britse universiteiten van Sheffield en Warwick stuitten op het antwoord toen ze onderzoek deden naar hoe de schaal van een kippenei eigenlijk ontstaat.

Eureka!
Wat bleek: voor de vorming van een eierschaal is een bepaalde proteïne onmisbaar. En die proteïne, ovocledidin-17 heet-ie trouwens, komt alleen voor in de eierstokken van een kip. Om een lang verhaal kort te maken: geen ei zonder kip, dus de kip was eerst.

Maar toch ook geen kip zonder ei, zou je zeggen? Ook daar dachten de Britse geleerden over na. Naast heel veel andere mogelijkheden, bestonden er al langer theorieën dat de voorlopers van de kippen zijn geëvolueerd tot dieren die harde eieren konden leggen.

Opgelost
Die mogelijkheid blijft gewoon overeind, terwijl er een streep kan door de mogelijkheid dat de eerste kip uit een ei is gekropen. Het vraagstuk waar kleuterklassen, oude Grieken en filosofen al eeuwen hun hoofd over braken, is opgelost.

Tijdloos vraagstuk
"Toen we de resultaten bekeken, beseften we pas dat we een tijdloos vraagstuk hadden opgelost. We waren er zelf ook nogal verbaasd over", aldus een van de onderzoekers tegenover het Engelse tabloid The Sun.

Fascinerend
Want eigenlijk hielden ze zich helemaal niet bezig met dit probleem. De vorming van een eierschaal is om een andere reden heel fascinerend: zo licht en toch zo stevig en een kip produceert hem binnen enkele uren. De grootste supercomputer in Groot-Brittannië deed er weken over in een simulatie. "Als we iets vergelijkbaars zouden kunnen maken, dan betekent dat niets minder dan een revolutie", volgens diezelfde wetenschapper.

paperclip schreef:
Zo heb ik niet nog nooit bekeken haha. Jij wint! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 09:03 

Hardtraxx Veteran

Het Wist je dat topic wordt naar een ander niveau getild hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 09:56 

Kraak... Piep...

Dan hoeft degene die het ei heeft gemaakt nog geen kip te zijn.

Dat dat beest die proteïne in zich had, wil niet zeggen dat het een kip was, gezien er destijds andere en meer vormen van een kip rondliepen. Dus in feite staat Joey zijn theorie nog steeds.

Door evolutie is die proteïne gevormd, daardoor is het ei gevormd en daardoor de kip.

Alsnog ei eerder dan kip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 10:20 

Hardtraxx Veteran

Meh, eieren bestaan veel langer dan kippen, er komen namelijk meer dieren uit eieren dan enkel kippen. De vraag wordt veel te weinig gespecificeerd. Dinosaurussen waren al veel eerder bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 10:32 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel zin in een eitje. Of een lekker stukkie kip. Wat ga ik eerder eten? Het kip of het ei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:12 

Hardtraxx Addict

klapstoel schreef:
Ik heb wel zin in een eitje. Of een lekker stukkie kip. Wat ga ik eerder eten? Het kip of het ei?

Kip in ei
Vorige  1 ... 2689, 2690, 2691, 2692, 2693, 2694, 2695 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen