Hardwell is in de studio met Wildstylez.
Bron: Hardwell fb/insta
Interesse gewektPedaalemre wrote:Hardwell is in de studio met Wildstylez.
Inderdaad, kan een mooie combinatie zijn..sonnebloem wrote:Interesse gewektPedaalemre wrote:Hardwell is in de studio met Wildstylez.
Bron: Hardwell fb/instaMake the world ours vind ik echt een hele dikke plaat!
Wie weet dat hardwell er dan toch even bij komt staan met qlimax, als verassing(zoals vermeld in de "vermoedelijke line-up" die al vaker voorbij is gekomen).sonnebloem wrote:Interesse gewektPedaalemre wrote:Hardwell is in de studio met Wildstylez.
Hier moet gewoon wel iets moois uit komenTSFH wrote:MYST & Sound Rush werken aan een collab.
Bron: Facebook
Pedaalemre wrote:Hardwell is in de studio met Wildstylez.

Ik vind dat anders nooit echt iets toevoegen, dat een artiest van een collab er even 5 minuutjes bij komt..patrickjumpeen wrote:Wie weet dat hardwell er dan toch even bij komt staan met qlimax, als verassing(zoals vermeld in de "vermoedelijke line-up" die al vaker voorbij is gekomen).sonnebloem wrote:Interesse gewektPedaalemre wrote:Hardwell is in de studio met Wildstylez.
DefQon.1 heeft Headhunterz overgehaald.... hopen dat die paar minuten iets los maakt in Hardwell.zeke wrote:
Ik vind dat anders nooit echt iets toevoegen, dat een artiest van een collab er even 5 minuutjes bij komt..
Het lijkt me ook meer een momentje voor de artiest zelf dan voor t publiek.zeke wrote:Ik vind dat anders nooit echt iets toevoegen, dat een artiest van een collab er even 5 minuutjes bij komt..
NiceUniforce wrote:Rebelion met een nieuw album komt genaamd Empire.
Bron: Facebook
Net erop gepleurd, nu al een heerlijk mixjeGeck-o wrote:Het is bijna Halloween - tijd voor een duistere pompoenenmix, inclusief de nieuwe Geck-o & Wavolizer![]()
Check het topic: A TRIPPY HALLOWEEN MIXTAPE by Geck-o
View on YouTube
Degos & Re-Done
1 min ·
Facebook Mentions
·
HONOURED that our remix of “Robert Miles - Children” will be an OFFICIAL release!
Valt tegen.Daveytl wrote:Het lijkt me ook meer een momentje voor de artiest zelf dan voor t publiek.zeke wrote:Ik vind dat anders nooit echt iets toevoegen, dat een artiest van een collab er even 5 minuutjes bij komt..
mja, hij heeft nu 1 hele goeie hardstyle hit geproduceerd. Laat hem eerst maar met meer komen..Relentless Bass wrote:DefQon.1 heeft Headhunterz overgehaald.... hopen dat die paar minuten iets los maakt in Hardwell.zeke wrote:
Ik vind dat anders nooit echt iets toevoegen, dat een artiest van een collab er even 5 minuutjes bij komt..
Titan zei dat.zeke wrote:Valt tegen.Daveytl wrote:Het lijkt me ook meer een momentje voor de artiest zelf dan voor t publiek.zeke wrote:Ik vind dat anders nooit echt iets toevoegen, dat een artiest van een collab er even 5 minuutjes bij komt..
Weet niet meer waar ik het heb gelezen.. (Q&A met D-block & Stefan wellicht)
Maar dat ging erover dat het voor een artiest best een heel gedoe is om naar een evenement toe te reizen om je track even 5 minuten te promoten.