STVK schreef:
Ik vind dat hele 'niet fulls aan bieden' wel iets hebben. Zoals Timothy aangeeft; mocht dit 'escaleren' dan zal het zo zijn dat je in de toekomst per se naar je favoriete artiest moet om bepaalde nummers te horen. Dat kan ik alleen maar toejuichen, want de aantallen keren dat ik nummers dubbel/meerdere keren hoor op een feestje worden er alleen maar meer.
Ik heb zelf dan ook niets mer draaien/releases sparen ofzo, kan het goed begrijpen dat dit voor diegene errug kut is.
Brrrrr moet er godverdorie niet aan denken man, alle verrassing weg uit de sets van DJ's. Voor zover die verrassing er nu nog wel is trouwens, artiesten draaien nu ook vrijwel alleen nog maar eigen platen. De platen die ze dan draaien van anderen zijn of nieuwe tracks van vriendjes of totaal uitgekauwde tracks zoals Magic, Seven, Strike, Rebel to the Grave etc.
Ik zou een feest waar DJ's geen eigen platen mogen draaien geweldig vinden. Weet niet of er DJ's zijn die hier aan mee zouden werken en of er organisaties zijn die dat willen regelen, maar in die situatie krijg je naar mijn mening echt diverse en vette sets.