Yo HardNewsNL, hieronder mijn opinion. In mijn ogen moet je een scene willen waarin Headhunterz, Psycho erop kan leggen, en Wavolizer een Noisecontrollers plaat. Geen scene waarin iedereen netjes op sommige feesten 'rawstyle' draait en op andere feesten hardstyle. En waarin over een jaar de hele zooi uitgesplitst is. Staat zowel het creatieve (produceer) proces als het variëren on stage vreselijk in de weg.
Oh en Nazale; geen probleem. Volgende week is ook goed! Je valse zuster de groeten.
wrote: Kom jij nu eens met het praktisch nut dat de term 'rawstyle' oplevert dan? Of dat van 'nu-style'? Ik vind die hele 'rawstyle' term namelijk totaal overbodig. Het duwt de scene een bepaalde hoek in waar je helemaal niet naartoe wil bewegen. Bovendien heeft niemand enig idee meer wat het betekent, en het weerhoudt veel artiesten (en mensen) bij het variëren in hun on stage platenkeuze. Ik vind bijvoorbeeld ook dat veel early platen niet zouden misstaan in een Loudness setje. Echter door die 'rawstyle' rommel grijpt iedereen constant weer naar Pattern 2, Dark Symphony en Strike. Door alles hardstyle te noemen betrek je het hele spectrum erbij imo.
Want wat is nu precies ‘rawstyle’ dan?
Oh en buiten alles is het echt een verschrikkelijk kinderachtige totaal overdone term.
Het valt mij trouwens op dat v Ingen louter zinnige dingen post als er een discussie gaande is in de scene. Het zou hem echt sieren als hij voor Hard Bass weer eens met iets anders aan komt zetten om dit standpunt te ondersteunen. Unlocked ofzoiets. Of een oude dikke R3bels. Net zoals dat hij een aantal jaar geleden met 'Be Amazed' begon te doen.wrote:Ja, onbekend. Het is ook echt schrijnend dat niemand enig idee heeft wat het inhoudt, terwijl wel iedereen de term gebruikt. De ene keer sta je naast een vent op een feest die een Ran-D plaat ziek 'rawstyle' vindt, en de keer erop sta je weer naast iemand die Vazard 'raw' vindt. En toch luisteren ze allebei niet naar elkanders platen. Wat is dan uiteindelijk het nut van zo'n term?
Oh en Nazale; geen probleem. Volgende week is ook goed! Je valse zuster de groeten.