Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2214, 2215, 2216, 2217, 2218, 2219, 2220 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 15:06 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
stefaneke schreef:
Kiloknaller schreef:
[Maar het lijkt wel of (de wat kleinere) organisaties denken dat ze alleen maar raw artiesten moeten boeken want dat is de shit :thumbdown:

Gek hé. Als ik DBSTF wil boeken ben ik duizenden euro's kwijt en E-Force komt voor een paar honderd euro langs. Dan is de keuze snel gemaakt. ;)

Raw is gewoon populair in NL, mainstream moet het voornamelijk van festivals en het buitenland hebben denk ik. Je gaat als organisator immers niet een raw artiest boeken puur omdat diegene goedkoper is. Daarnaast zijn er ook nog genoeg mainstream artiesten die niet megaduur zijn. Ik heb jaren geleden ook een aantal Hardstyle feesten georganiseerd, waarbij een Zany toen bijvoorbeeld 3000-4000 euro koste en we Wildstylez + Frontliner toen nog voor 1500-2000 bij elkaar konden regelen :)

Is er niet ergens een boekje of een prijslijst van alle Hardstyle artiesten die ergens op internet ronddwarrelt? Ben ik best wel benieuwd naar wie hoeveel geld vraagt voor een avond...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 15:22 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Is er niet ergens een boekje of een prijslijst van alle Hardstyle artiesten die ergens op internet ronddwarrelt? Ben ik best wel benieuwd naar wie hoeveel geld vraagt voor een avond...

Nope, labels zijn hier niet happig op omdat de tarieven constant kunnen veranderen, en vaak ook nog eens afhankelijk zijn van welk feest, hoeveel DJ's bij een agentschap geboekt worden etc. Of er een apart lijstje door iemand gemaakt is weet ik niet, maar ook dan moet je het met een korrel zout nemen hoe accuraat het is dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:49 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
MDesiqn schreef:

Nope, labels zijn hier niet happig op omdat de tarieven constant kunnen veranderen, en vaak ook nog eens afhankelijk zijn van welk feest, hoeveel DJ's bij een agentschap geboekt worden etc. Of er een apart lijstje door iemand gemaakt is weet ik niet, maar ook dan moet je het met een korrel zout nemen hoe accuraat het is dus.

Ja precies, dingen zoals plaats, grootte evenement, hoeveelheid zelfde agency, welke dag het is bepaalt ook de prijs.
Alleen volgens mij is er een vaste prijs die een dj krijgt of tenminste een vaste prijs die ze altijd minimaal willen hebben.
Want hoeveel zou een evenement moeten uittrekken voor alleen dj's, dan heb ik het over zowel defqon.1 maar ook kleinere feestjes zoals Time-Out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

Het was toch bekend dat een DJ moet inleveren als Q-Dance (bijv) ze op een groot podia neer willen zetten?

Een en al monopolie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:06 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Reken er maar op dat een DJ meer krijgt om in Time-Out te spelen dan op Defqon.1

Je snapt wel wat ik bedoel, een groot feest of een discotheek bedoel ik dan meer. ;)
Defqon spelen = inleveren had ik ook al over gehoord ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:08 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Het was toch bekend dat een DJ moet inleveren als Q-Dance (bijv) ze op een groot podia neer willen zetten?

Een en al monopolie. :P

Yep, "een deel van de betaling is namelijk de naamsbekendheid die het je oplevert". Tja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 18:14 

Hardtraxx Addict

http://instagram.com/p/yuY6ydjaH0/?modal=true

Qapital anthem B-Front? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 18:18 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:

Dat zou betekenen dat Blackness het Qapital anthem is?
Lijkt me erg sterk aangezien die vorig jaar juni al gedraaid werd.

En het lijkt in de verste verte ook niet op de track in de trailer (die al bevestigd was als Qapital anthem).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 18:26 

Hardtraxx Addict

J oey schreef:
MDesiqn schreef:

Dat zou betekenen dat Blackness het Qapital anthem is?
Lijkt me erg sterk aangezien die vorig jaar juni al gedraaid werd.

En het lijkt in de verste verte ook niet op de track in de trailer (die al bevestigd was als Qapital anthem).

Dat snap ik ook wel, dat Blackness niet het anthem is.
Alleen het zou mogelijk zijn dat hij het anthem heeft gemaakt.. en dat denk ik alleen maar door een instagram post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 18:29 

Hardtraxx Crew

MDesiqn schreef:
Alleen het zou mogelijk zijn dat hij het anthem heeft gemaakt.. en dat denk ik alleen maar door een instagram post.

Gisteren postte Q-Dance 'My God' met de hashtag #RAWWednesday dus gaat wss alleen maar om de reclame voor Qapital :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 18:43 

Donateur

RawWednesday.

...

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 18:51 

Hardtraxx Veteran

Dat gaat tegen #WoensdagHakDag in. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 20:03 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 20:05 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
RawWednesday.

...

.

Dat beantwoordt ook meteen jouw vraag@ livesets, misschien niet RR zelf, maar ja artiesten en organisaties werken vrolijk mee aan de term 'raw' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 21:19 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:

Nee, in ieder geval E-Force. Heeft m ook al gedraaid trouwens:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 21:36 

Hardtraxx Veteran

Titan schreef:
Just wondering...
Flip Uhm Op Z'n Kantje...
Hardcore remix..
By Tha Playah...
WHO'S F#@%NG READY FOR THIS TRACK!!??
‪#‎DEMOLITIONTIME‬ ‪#‎ZAAGTANDOPJEBEK‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 21:48 

Hardtraxx Veteran

Ff reageren op de posts van een paar pagina's terug.

Nazale schreef:
Vragen over waarom mensen het Geck-o artwork vet vinden

Ik vind het zelf een vet artwork, omdat ik er compleet los van het album ook graag naar zou kijken. Het is een kunstwerkje op zich, met een eigen verhaal, wat gemaakt is om als cover te dienen voor een Geck-o album. Vandaar de kat ook waarvan de kop de verhoudingen heeft van Geck-o's kattenlogo. De rest van de cover vormt een verhaal dat niet per se inhoudelijk aansluit om het album zelf, maar wel een geniaal ding op zich is.

Het is raar en apart, maar ook speels, vooral voor de eenheidsworst-verstand-op-nul-hardstyle-wereld, net zoals de muziek op het album. En daar hecht ik ook waarde aan. In normale hardstyle covers en normale hardstyle tracks zit geen of weinig diepgang naar mijn idee, dus dat sluit prima op elkaar aan. Ik voel dat bij Geck-o's muziek een stuk meer, dus moeten zijn artworks dat ook laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:12 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Qre8ive schreef:
Reken er maar op dat een DJ meer krijgt om in Time-Out te spelen dan op Defqon.1

Je snapt wel wat ik bedoel, een groot feest of een discotheek bedoel ik dan meer. ;)
Defqon spelen = inleveren had ik ook al over gehoord ja.

In sommige gevallen kan Defqon ook onderdeel zijn van een leuke package deal. Ze pakken het gewoon slim aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:15 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
MDesiqn schreef:

Nee, in ieder geval E-Force. Heeft m ook al gedraaid trouwens:

Ran-D samen met E-Force :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 22:43 

Hardtraxx Elite

Klinkt sws niet als Ran-D, gewoon geen enkele sound.. maar we gaan het zien. Als het wel zo is, ben ik wel erg telleurgesteld in Ran-D in dit anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 01:35 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Klinkt sws niet als Ran-D, gewoon geen enkele sound.. maar we gaan het zien. Als het wel zo is, ben ik wel erg telleurgesteld in Ran-D in dit anthem

Grootste deel van de track is niet eens in goede kwaliteit te beluisteren op dit moment.
Als de preview er is hoor je ook wel dat van beide sound terug te horen is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 10:23 

Hardtraxx Veteran

Roellos schreef:
hotymoty schreef:

Grootste deel van de track is niet eens in goede kwaliteit te beluisteren op dit moment.
Als de preview er is hoor je ook wel dat van beide sound terug te horen is. ;)

Er werd die avond voor deze plaat geroepen door Renegade: New solo track!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 14:07 

Digital Punk heeft Hard Bass Junkie van Brennan Heart geremixt
Citaat:
Digital Punk

BOOM!

The word is out. I remixed Brennan Heart 's 'HARD BASS JUNKIE'!
Very happy with the result!

‪#‎HBJUNKIE‬
BOOM! The word is out. I remixed Brennan Heart 's 'HARD BASS JUNKIE'! Very happy with the result! #HBJUNKIE

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 14:25 

Hardtraxx Elite

Zal dus wel een remix EP worden met de Sub Sonik remix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

Info over Geck-o album uit een nieuw interview

Citaat:
For the album as a whole, it's a different story. It started with a bunch of tracks that I made with the purpose to play at the QULT parties. When thinking of the way I wanted to release them, the idea of making an album came up. From there I started puzzling and thinking how I could bind these tracks in an album, like I do with my DJ sets. For this purpose I made some tracks with more of a listener's perspective instead of a dancefloor one. This includes the two interludes on the album, which are written and narrated by Mandi Astola, who also did the wonderful graphic artwork for the album cover.

This way, a string is pulled throughout the whole album, connecting and binding tracks that are also each an experience on their own. To listen to the album, I recommend putting on the continuous mix. But all tracks work separately as well :)

Rest van het interview hier: http://www.coremagonline.com/interviews ... eck-o.html
Best een goeie :)
Vorige  1 ... 2214, 2215, 2216, 2217, 2218, 2219, 2220 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen