Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2211, 2212, 2213, 2214, 2215, 2216, 2217 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 16:23 

Hardtraxx Veteran

Aah oke dat topic kende ik niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:48 

Most Wanted DJ Agency

New signed: Sub Sonik

At the beginning of 2014 a new force has been awakened. From the shadows to the light, a cutting-edge raw hardstyle act is born. Characteristic with a unique sound, which stands for: dark, hard and in your face.
Ilmar Hansen (born October 29, 1993), better known by his stage name Sub Sonik, is a Dutch raw hardstyle producer and DJ signed to WE R Raw. Last year he produced notable tracks like "Go Fuck Yourself", "Look At Me Now", "To Hell’ and made a remix for Brennan Heart’s acclaimed record: ‘’Outta My Way’’.
His tracks earning substantial support by the biggest names in the scene, who all support the distinctive Sub Sonik sound on the main stages.
With new tracks standing by and with the first row of bookings already confirmed, there’s a big chance you will come across Sub Sonik on the major events.
From the shadows to the light, From a nightmare to reality, A daunting fear has come upon us.

Most Wanted Bookings is here to announce 'Sub Sonik'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:35 

Hardtraxx Addict

Regain & Neroz collab :oh:

Regain schreef:
Afbeelding

Working hard with Neroz to have this baby finished! Buuut, it's 99% done, finally
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:01 

Hardtraxxer

hetgeen waar mensen al redelijk lang over speculeren

Geck-o:
Citaat:
17. Are you still with Theracords at the moment?
I’m not bound to any label at the moment, however I can still release under Theracords if I have something that fits the label. I’m still in good contact with Theracords and I still think it’s an awesome label, the freedom that they give to artists is amazing! I needed that freedom with my productions and I could always do that there and I’m really thankful for that, without Theracords, it would have been a lot harder. Also at QULT, I’m in the same position – I have a lot of freedom to make the album whatever I want it to be.

bron: http://alive-at-night.com/beards-albums ... tells-all/

maar waar zn nieuwe HS komt wordt er niet echt duidelijk van
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:04 

Hardtraxx Veteran

Nou goeie regeling toch, alleen maar positief dat hij zo vrij is, wie weet neigt hij over een tijdje weer wat meer richting Theracords en dan zit die deur tenminste niet op slot. Zo'n Geck-O moet lekker z'n gang kunnen gaan :)

Volgensmij is de algehele sfeer rondom het vast zitten aan een label toch al een beetje aan het veranderen de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 10:40 

Hardtraxx Newbie

Nieuwe episode van Audiotricz - Infinite Journey! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:54 

Die Noiseshock wat een mongool joh.. :lol: Ik kan me niet voorstellen dat dit slim is voor je naam.. Niet alleen dit hoor maar alles wat die gast op de social kanalen gooit :huh:

and ofcourse @HardNewsNL would unfollow me since im not fame anymore...

Eigen reactie op het voorgaande bericht: @HardNewsNL like i give a f*ck anyways
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:59 

Hardtraxx Crew

We R schreef:
Next week WE R Music is releasing a track you couldn't have missed last festival season:
♫ Get the f*ck ........
Guess which one?

Outta My Way met Sub Sonik Remix? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:05 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft deze recent toch pas afgemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:12 

Hardtraxx Crew

sonnebloem schreef:
Hij heeft deze recent toch pas afgemaakt?

Klopt, maar je weet maar nooit. Denk alleen het origineel tho :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:13 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
We R schreef:
Next week WE R Music is releasing a track you couldn't have missed last festival season:
♫ Get the f*ck ........
Guess which one?

remix was vorige week nog niks over bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:36 

Hardtraxxer

teupie schreef:
Mitzinator schreef:
We R schreef:
♫ Get the f*ck ........
Guess which one?

Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:42 

Hardtraxx Veteran

A-Lusion gaat elke week achtergrond informatie over een track van hem vertellen. Hij begint met Drummer Beat:

http://www.a-lusion.com/musicstories/drummer-beat/

Interview met Geck-o: http://alive-at-night.com/beards-albums ... tells-all/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 18:02 

Kraak... Piep...

Held op Sokken schreef:
teupie schreef:

-

Hij heeft dan tenminste bronnen en verzint niet alles zoals jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 18:12 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Held op Sokken schreef:
teupie schreef:

-

Hij heeft dan tenminste bronnen en verzint niet alles zoals jij.

:thumbsup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 19:41 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
A-Lusion gaat elke week achtergrond informatie over een track van hem vertellen. Hij begint met Drummer Beat:

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 22:22 

Hardtraxx Addict

B-front en Frontliner livestream :) :

https://www.youtube.com/watch?v=mfj484jOjxo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 23:25 

Hardtraxx Elite

Joeyvg schreef:
B-front en Frontliner livestream :) :

https://www.youtube.com/watch?v=mfj484jOjxo

Mid intro waarmee ze bezig zijn is vet en vol met drive. Melodie/climax is zwak en ongelofelijk saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:58 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Leonidas schreef:

Vet!

Leuk initiatief en een mooi verhaal, is een van mijn favoriete A-Lusion platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 14:06 

Hardtraxx Veteran

Code Black

Over a month and a half ago I was ready to post my video clip for "New World" when something tragic happened, the "Sydney Siege".
This struck home quite hard, I was literally up all night watching the live coverage from Europe.
Following the events that happened I decided to not post my new video clip at the time and I'll explain why.
There are scenes in the "New World" video clip with men wearing full armoured vests & gun fights take place.
The storyline is not something that was similar to what happened but rather a love story set in a post apocalyptic setting with a twist.
But the scenery of violence and the armoured men was enough to make the whole project hit a little too close to home.
After some discussions with management, the project was put on delay. Christmas and New Years came around which was a pretty crazy time for everyone so it was planned for a early 2015 launch.
Tragically the horrific things that went down in Paris struck an open wound that lead me to delay the video once more.
In a few days time I will be finally be posting the videoclip and I want you all to know ahead of time that the clip is in no way related to any of these events but the scenery (mostly the uniforms which closely resemble the police swat style uniforms) was more than enough to throw me off posting it out of respect.
Hope you can all enjoy the clip which took a lot of money, work and effort make happen and even tho the track has been circling around on the Internet, mix compilations and podcasts and the clip is now quite a little late, it is better late than never!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 14:15 

Hardtraxx Veteran

Goed dat hij het zo gedaan heeft en het moet er wel een keer van komen. Aan de andere kant zou je zon soort clip (ik weet dat het niet gelinkt is aan Parijs, etc.) vandaag de dag nooit uit kunnen brengen met al die ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:00 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Goed dat hij het zo gedaan heeft en het moet er wel een keer van komen. Aan de andere kant zou je zon soort clip (ik weet dat het niet gelinkt is aan Parijs, etc.) vandaag de dag nooit uit kunnen brengen met al die ellende.

Ik denk dat je je ogen nooit moet gaan sluiten voor dat soort topics.. Dan zou je films etc in dit ''genre'' ook moet cancelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:34 

Donateur

Dus als ik het goed heb begrepen zat er beeld van geüniformeerde mannen en geweld in? En omdat er een paar weken terug een aanslag in Frankrijk was gaat de hele clip de prullenbak in? Okay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:37 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dus als ik het goed heb begrepen zat er beeld van geüniformeerde mannen en geweld in? En omdat er een paar weken terug een aanslag in Frankrijk was gaat de hele clip de prullenbak in? Okay.

Hoe kom je er nou weer bij dat die clip de prullenbak in gaat? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:44 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Er staat juist dat de clip eraan komt en uitleg waarom het verlaat is
Vorige  1 ... 2211, 2212, 2213, 2214, 2215, 2216, 2217 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen