Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2212, 2213, 2214, 2215, 2216, 2217, 2218 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dus als ik het goed heb begrepen zat er beeld van geüniformeerde mannen en geweld in? En omdat er een paar weken terug een aanslag in Frankrijk was gaat de hele clip de prullenbak in? Okay.


Hoe kom je er nou weer bij dat die clip de prullenbak in gaat? >.<


Aangezien hij verkeerd leest hè, ga gezellig met Miwer een bakje koffie drinken ofzo.

Kan er wel respect voor opbrengen, begrijpelijk dat hij de video wil delen aangezien de opbrengsten/kosten. Ook logisch dat hij het niet online plaatst paar dagen nadat de hele wereld geschokt is door een aanslag (wat ook in dat filmpje blijkbaar voorkomt), dan komen er ook sowieso reacties 'Hoe durf je dit te doen... Respectloos'. Wat hij zelf al aangeeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dus als ik het goed heb begrepen zat er beeld van geüniformeerde mannen en geweld in? En omdat er een paar weken terug een aanslag in Frankrijk was gaat de hele clip de prullenbak in? Okay.


Nee, Code Black komt uit Australië.
Toen was daar een aanslag en daarom was zijn videoclip-release uitgesteld, toen wilde hij hem ongeveer begin 2015 releasen maar toen kwam de Parijs aanslag.
Omdat er beelden inzitten die schokkend kunnen bevonden of mensen ineens vergelijkenissen kunnen zien tussen die aanslagen heeft hij besloten met zijn management het later uit te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artwork & Wallpaper van Geck-o - A New Wave (album)

Afbeelding

Artwork :)

Afbeelding

Wallpaper
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha briljante artwork >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:10 
 
Hardtraxx Addict

Gave artwork zeg, erg origineel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Aangezien hij verkeerd leest hè, ga gezellig met Miwer een bakje koffie drinken ofzo.

't staat er nog bij voor de zekerheid ook. :lol:

Verder, dit;
Citaat:
Kan er wel respect voor opbrengen, begrijpelijk dat hij de video wil delen aangezien de opbrengsten/kosten. Ook logisch dat hij het niet online plaatst paar dagen nadat de hele wereld geschokt is door een aanslag (wat ook in dat filmpje blijkbaar voorkomt), dan komen er ook sowieso reacties 'Hoe durf je dit te doen... Respectloos'. Wat hij zelf al aangeeft

Alleen.. je wil met je clip blijkbaar een stoere geweldsscène uitbeelden (net als Zatox bijvoorbeeld). En als zoiets dan in 't echie voorkomt besluit je het niet te publiceren. Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden maar ergens klopt het toch niet helemaal.

Het figuur dat de artwork voor Geck-O doet mag trouwens nog voor het weekend een lintje krijgen. Zo intens vet steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:

Alleen.. je wil met je clip blijkbaar een stoere geweldsscène uitbeelden (net als Zatox bijvoorbeeld). En als zoiets dan in 't echie voorkomt besluit je het niet te publiceren.


Couldn't agree more :D.

Edit: Dat je dit opvallend vindt, had meer moeten quoten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:31 
 

De video gaat over liefde in een post apocalyptische wereld, dus niet over "stoer doen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:46 
 

Wat gruwelijk lelijk artwork :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force schreef:
The new @djadaro & @eforcenl is finished, "Oldschool Flow"!! We tossed a coin to decide who can play it at Hard Bass, I won, so you can hear it at the Freakz At Night set! Enjoy, here's a little sneak preview! ‪#‎HB15‬ ‪#‎eforcenl‬ ‪#‎djadaro‬


Dat is ook een manier om te bepalen wie een track mag draaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me nog mee dat ze hem niet beide draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 20:59 
 

Dan vraag ik mij af hoeveel FAN tracks er zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vind het jammer dat ze het een soort van ''verklappen''
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Wat gruwelijk lelijk artwork :sick:


Vond ik ook al. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
sandervanbruggen schreef:
Wat gruwelijk lelijk artwork :sick:


Vond ik ook al. :x


Tja, smaken verschillen. Ik vind 't heel erg vet, maar dat is ook omdat dit gewoon typisch Geck-o is :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 22:25 
 

G1LL schreef:
MDesiqn schreef:
sandervanbruggen schreef:
Wat gruwelijk lelijk artwork :sick:


Vond ik ook al. :x


Tja, smaken verschillen. Ik vind 't heel erg vet, maar dat is ook omdat dit gewoon typisch Geck-o is :p

Haha sjonge, zit er dan een bepaalde symboliek in? Vinden jullie het zo vet omdat het eigenlijk nergens op slaat? Is het omdat er een continu een kat in zit? Omdat je de plaatjes grappig vindt?

Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die roept dat artwork vet te vinden, het alleen vet vinden omdat het offstream (lees: origineel dus fapfapfap) is. Natuurlijk is dit weer provocatief, maar goed. Als je bij die 20% hoort die deze vragen makkelijk kan beantwoorden, doe het dan aub!!

Hangt het eigenlijk samen met de titel? Met het album? Wat is typisch Geck-O? Die "ik vind het vet"-reacties roepen altijd zoveel vragen bij me op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Hangt het eigenlijk samen met de titel? Met het album? Wat is typisch Geck-O? Die "ik vind het vet"-reacties roepen altijd zoveel vragen bij me op..

Waarom? Laat anderen het toch gewoon vet vinden ^^

Ikzelf vind het ook altijd wel geinige artwork, het is wat anders ja en katten zijn gewoon grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 22:50 
 

Henk-Jan schreef:
Nazale schreef:
Hangt het eigenlijk samen met de titel? Met het album? Wat is typisch Geck-O? Die "ik vind het vet"-reacties roepen altijd zoveel vragen bij me op..

Waarom? Laat anderen het toch gewoon vet vinden ^^

Ikzelf vind het ook altijd wel geinige artwork, het is wat anders ja en katten zijn gewoon grappig :P

Haha ik zeg ook niet dat ze het niet vet mogen vinden, ik hoop gewoon dat er een gedachte achter zit zodat ik het misschien ook kan begrijpen. Ben er ergens wel jaloers op! Bedoelde het geenszins aanvallend dit keer, al kan ik begrijpen dat het misschien zo overkwam, my bad. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha :lol: Wat kan een mens zich toch druk maken :P Zoiets simpels als een artwork hoeft toch niet helemaal uitgelegd te worden waarom je het wel of niet vet vindt? Als je nou op een track zegt " helemaal ruk" snap ik dat het vragen bij je op roept, maar iets als een artwork voor een track (zoals bijvoorbeeld recent bij My Existence van Regain en Blackwatch) hoef je toch niet uit te leggen waarom ik die artwork vet vindt en waarom die astronaut er zo goed bij past >.< Ik vind het gewoon een mooie artwork, klaar. En je hoeft het er absoluut niet mee eens te zijn natuurlijk ! Maar om er nou helemaal een punt van te maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Haha sjonge, zit er dan een bepaalde symboliek in?

Geen idee, niet waar ik naar zoek in creatieve uitingen.

Nazale schreef:
Vinden jullie het zo vet omdat het eigenlijk nergens op slaat?

Ben ik wel vatbaar voor ja. Soort van out of the box ofzo. En in the box zitten dan 101 duistere kutlogo's en landschappen met terreur en verwoeste steden.

Nazale schreef:
Is het omdat er een continu een kat in zit?

Nee, ik haat katten.

Ik ben trouwens niet echt Geck-O aanhang. Eigenlijk helemaal niet. Ik denk dat ik langer dronken tegen hem hem staan schreeuwen op feestjes dan dat ik naar z'n plaatjes heb geluisterd, dus ik hoop dat ik je onderzoekje niet helemaal om zeep heb geholpen nu.

Oh en hou eens op met zo selectief te posten. En mobiliseer de andere helft van de club ook weer gaarne. Oh én vergeet niet je ToTY review te schrijven!

Nou groetjes!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

serieus een discussie over artwork.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 23:26 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Nazale schreef:
Vinden jullie het zo vet omdat het eigenlijk nergens op slaat?

Ben ik wel vatbaar voor ja. Soort van out of the box ofzo. En in the box zitten dan 101 duistere kutlogo's en landschappen met terreur en verwoeste steden.


Exact dit, alle arworks lijken tegenwoordig op elkaar. Leuk om te zien dat Geck-O zijn best doet origineel te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 00:08 
 

Holy shizzles ik stel alleen vragen. Niet bij alles wat ik zeg op je pik getrapt zijn lol. Ik geef toch al aan dat ik het niet aanvallend bedoel maar dat ik het mezelf afvraag! En rickzel, ik maak me helemaal niet druk, jullie interpreteren t verkeerd :P

Bedankt voor het geven van wat inzicht TimothyB! En m'n zusje is pas vandaag terug uit Egypte gekomen, al verwacht ik niet direct veel Posts van m. En over die reviews, volgens mij noemde ik wel t woordje misschien. Ik moest helaas ff hard aan de slag voor school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Holy shizzles ik stel alleen vragen. Niet bij alles wat ik zeg op je pik getrapt zijn lol. Ik geef toch al aan dat ik het niet aanvallend bedoel maar dat ik het mezelf afvraag! En rickzel, ik maak me helemaal niet druk, jullie interpreteren t verkeerd :P

Bedankt voor het geven van wat inzicht TimothyB! En m'n zusje is pas vandaag terug uit Egypte gekomen, al verwacht ik niet direct veel Posts van m. En over die reviews, volgens mij noemde ik wel t woordje misschien. Ik moest helaas ff hard aan de slag voor school.


Las inderdaad pas later je tweede reactie ;) Maakt ook verder niet uit hoor, het is ook een forum om te ouwehoeren over niks natuurlijk. :P Laten we het er maar op houden dat toon soms lastig aan te geven is via een forum. En dat het een onzinnige discussie is over een simpel artworkje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 09:18 
 

Basxt schreef:
serieus een discussie over artwork.

Wat doe je anders op een forum? Discussiëren toch? En waarover dat gaat, maakt dat wat uit dan?
Vorige  1 ... 2212, 2213, 2214, 2215, 2216, 2217, 2218 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen