6 aanhoudingen op de 25.000 bezoekers, netjes. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Serieus, komt er iemand uit Frankrijk helemaal hier naartoe zonder kaartje? 
Je weet dat vooral voor buitenlanders het Gelredome een soort van Mekka is?wrote:Serieus, komt er iemand uit Frankrijk helemaal hier naartoe zonder kaartje?
Vooralsnog moet je voor dit soort fratsen wel een beroepsmongool zijn.wrote:Je weet dat vooral voor buitenlanders het Gelredome een soort van Mekka is?wrote:Serieus, komt er iemand uit Frankrijk helemaal hier naartoe zonder kaartje?
En die zijn er over het algemeen genoeg bij Gelredome-feesten 
Ik betwijfel of dat artikel klopt. 25000 bezoekers? No way, echt een stuk meer.
Capaciteit voor: 25.000wrote:Ik betwijfel of dat artikel klopt. 25000 bezoekers? No way, echt een stuk meer.
Bezoekers aanwezig: 50.000
Er staat toch Nuland? Maar nu zal ik wel heel erg happenwrote:Serieus, komt er iemand uit Frankrijk helemaal hier naartoe zonder kaartje?
@Raven, er zijn zat plaatsen over in het gemiddelde voetbalweekend altijd daar, dus zie het probleem niet
wrote:Er staat toch Nuland? Maar nu zal ik wel heel erg happenwrote:Serieus, komt er iemand uit Frankrijk helemaal hier naartoe zonder kaartje?.
Mishandeling
Een 19-jarige Fransman is gearresteerd voor mishandeling van een beveiliger. De man probeerde onder het hek door te kruipen om binnen te komen. Toen hij betrapt werd door een beveiliger heeft hij die geslagen.
wrote:Er staat toch Nuland? Maar nu zal ik wel heel erg happenwrote:Serieus, komt er iemand uit Frankrijk helemaal hier naartoe zonder kaartje?.
@Raven, er zijn zat plaatsen over in het gemiddelde voetbalweekend altijd daar, dus zie het probleem niet
Mishandeling
Een 19-jarige Fransman is gearresteerd voor mishandeling van een beveiliger. De man probeerde onder het hek door te kruipen om binnen te komen. Toen hij betrapt werd door een beveiliger heeft hij die geslagen.
Leuk hoe snel iedereen er altijd bij is om iemand te (kunnen) verbeteren, maar thanks en my bad
.
Ik kan voor ik op het topic klik niet weten of jij een fout gemaakt heb. 
Weet ik hoor, maar als sommige mensen t zien weten ze niet hoe gauw ze moeten reageren, lijkt het soms voor mij. Maar doel niet op jou hoor Joeywrote:Ik kan voor ik op het topic klik niet weten of jij een fout gemaakt heb.
Vertel mij wat!wrote:Je weet dat vooral voor buitenlanders het Gelredome een soort van Mekka is?wrote:Serieus, komt er iemand uit Frankrijk helemaal hier naartoe zonder kaartje?
Was half 11 binnen, even een kijkje genomen op de tribune helemaal achteraan op de hoogste plek. Zat een fransman die naar me toe kwam of ik z'n joint wou rollen.
Ik zeg, ga naar beneden want het geluid is hier kut. "Ja maar ik ga gewoon de hele avond van de lichten genieten met mn wiet."
Vriendelijk afgewezen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Mag hij? Ieder zijn eigen ding. Scheelt weer ruimte beneden 
Er nog een andere (nieuwe) Delete track op Hard Bass is gedraaid naast The Baddest en Bitch Fight?
wrote:I had a great time @ Hard Bass! Was awesome to hear 3 collabs played @ the GelreDome! 2 of which were premiered for the first time!
Which other collab?
wrote:I'll let people guess
Is dit bedoelt om Delete zijn eigen post te ontkrachten of...?wrote:In team red zijn maar 2 tracks van delete gedraaid, warface heeft de tracklist al online gezet
Deze kan evengoed in team Yellow zijn gedraaid, maar ik gok dat ie in de Freakz At Night set zit.
Last edited by pim0412 on 09 Feb 2015 17:14, edited 3 times in total.
Ik vermoed dat één van de onbekende tracks in FaN een Deetox & Delete collab was dan.
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Delete
3 min. ·
'DO YOU UNDERSTAND!? HAVE I MADE MYSELF CLEEAARRR!?''
Who's ready for Dismissed 2.0000000? (From the creator of Dismissed 1.0, in case you didn't realize.)
Laatste zin klinkt mij in de oren als een uithaal naar Radical Redemption.wrote:Delete
3 min. ·
'DO YOU UNDERSTAND!? HAVE I MADE MYSELF CLEEAARRR!?''
Who's ready for Dismissed 2.0000000? (From the creator of Dismissed 1.0, in case you didn't realize.)
zou niet weten waarom .. is denk ik toeval
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Denk het niet hoor, gewoon geintje lijkt mewrote:zou niet weten waarom .. is denk ik toeval
Via instagramwrote:Blackness is coming this Friday! #videoclip
-
K