Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 47 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Ja nam ff die mooie art mee. Die ook bij die kutplaat zat maar krijg er een euforisch gevoel van in mn plassertje :drool:
K
jaron123 wrote:
Josh & Wesz wrote:We are back.preview: 12/02
Laat dit dan die lekker j & w plaat zijn! :love:
Aan de hint te zien wel :woot:
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
Tyron
After an amazing year with Fusion this relationship has come to an end! Fusion has decided to move on without me.
I'd like to thank them for giving me the opportunity to share my passion for music with a great audience and help me starting to fulfill my dreams as an artist.
Now it's time to move on and follow my own musical path.
I'm working hard on some new projects and ideas and I'll keep working on my future with confidence and passion.
Regarding the release of my debut album 'Lucid Dreams'; I will inform you about this on a very short notice, so stay tuned!After an amazing year with Fusion this relationship has come to an end! Fusion has decided to move on without me.
I'd like to thank them for giving me the opportunity to share my passion for music with a great audience and help me starting to fulfill my dreams as an artist.
Now it's time to move on and follow my own musical path.
I'm working hard on some new projects and ideas and I'll keep working on my future with confidence and passion.
Regarding the release of my debut album 'Lucid Dreams'; I will inform you about this on a very short notice, so stay tuned!
:clap: :lol:
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Soo dan!

hier het verhaal vanuit Fusion:
Fusion

[Official Announcement]
As you all know, we've had an internal conflict between Thyron and B-Front & The Pitcher. This conflict has been discussed for several weeks now, but in the aftermath of this issue, Fusion has decided to end it's professional relationship with Thyron.
For us it has caused too much damage and there is no trust left to continue a healthy way of working together. We feel really sad to let this young artist go, but Fusion is a company who places high value on trust and friendship.
Thyron's album won't be relased on Fusion Records and he will keep you informed if and when these tracks will be released.
S
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Originele versies van Necrospy zijn free released.
Bron: Titan's Facebook
K
Thyron shit hier maar doen? ;)

Thyron discussie Topic (page 16)
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
sierdb wrote:Originele versies van Necrospy zijn free released.
Bron: Titan's Facebook
:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Audiofreq wrote:Late night studio vibez with @djoutbreakmusic and a fully jet lagged @Toneshifterz
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Sets van afgelopen Supersized Raw van Dark Pact, Vazard en Vaz & Del staan on. :thumbsup:

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Roan wrote:Sets van afgelopen Supersized Raw van Dark Pact, Vazard en Vaz & Del staan on. :thumbsup:

View on SoundCloud
Ah die van Vazard en Vaz & Del waren zo vet. :D
Die van Delete wil ik ook, zaten een paar oudere tracks in zoals de G.I.R Remix. :loving:
K
Dana heeft getekend bij MYD, en weer 1 keer per maand wil gaan optreden :)

http://www.makeyoudancebookings.nl/news/dana-mydb
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Kiloknaller wrote:Dana heeft getekend bij MYD, en weer 1 keer per maand wil gaan optreden :)

Positief nieuws! :D
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Kiloknaller wrote:Dana heeft getekend bij MYD, en weer 1 keer per maand wil gaan optreden :)

:thumbsup:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016

Ik zie op PartyFlock dat ze een 4-jarige stop heeft gehad, iemand die weet waarom dit is en waarom ze het nu weer gaat oppakken? Ik heb van haar gehoord omdat ze XQ draaide alleen voor de rest weet ik weinig van haar als DJ behalve die tekst van MakeYouDanceBookings... >.< :x
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
MDesiqn wrote:

Ik zie op PartyFlock dat ze een 4-jarige stop heeft gehad, iemand die weet waarom dit is en waarom ze het nu weer gaat oppakken? Ik heb van haar gehoord omdat ze XQ draaide alleen voor de rest weet ik weinig van haar als DJ behalve die tekst van MakeYouDanceBookings... >.< :x
Hier staat het één en ander vermeld:
Lady Dana terug?
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
MDesiqn wrote:

Ze had een enorme burn-out
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Is volgens mij eerder een ziekte (kanker?) geweest die haar heeft doen laten stoppen met dj zijn.
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Imation wrote:Is volgens mij eerder een ziekte (kanker?) geweest die haar heeft doen laten stoppen met dj zijn.
ow zou ook kunnen, ik dacht dat het een burn-out was :x
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Destination wrote:
MDesiqn wrote:

Hier staat het één en ander vermeld:
Lady Dana terug?
Net het hele verhaal gelezen.
Kort gezegd: Burn-out van 2,5 jaar werd ontdekt en daardoor werd huidkanker of een soort kanker ontdekt bij haar. De kanker was niet kwaadaardig. Meer ziektes, meer gevolgen, meer gezeik.. maar nu wilt ze weer gaan optreden, hopelijk zie ik haar snel achter een draaitafel om te kijken of ik er ook van kan genieten. :D
Hopelijk komt alles goed en krijgt ze weer vele boekingen. :D :yay:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Primefire wrote: We are proud to announce that we signed to Gearbox!
Gearbox is definitly a Label to keep an eye on, and we're happy to be a part of it!
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Year of Summer #1 is geworden in de SlamFM Grandslam Top100 :lol: Gewoon boven een Avicii, SHM, Afrojack, Hardwell of whatever :P
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Rawbin wrote:Year of Summer #1 is geworden in de SlamFM Grandslam Top100 :lol: Gewoon boven een Avicii, SHM, Afrojack, Hardwell of whatever :P
tja.. volgens mij kan je ook haast niet anders zeggen dan dat t 'gewoon' een goed nummer is die de massa goed opgepikt heeft..
S
Is die lijst eigenlijk ergens te downloaden of te kopen?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
View on Facebook

Headhunterz een nieuw nummer heeft met de vocals van Rate Reducer >.<

Geen verkeerd nummer! Maar doet toch een beetje pijn.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:View on Facebook

Headhunterz een nieuw nummer heeft met de vocals van Rate Reducer >.<

Geen verkeerd nummer! Maar doet toch een beetje pijn.
Headhunterz, waar hij nu mee bezig is (page 8) :P