Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 10:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snap het niet helemaal.. Werk je al 5 jaar met verschillende producers, en omdat je dan nu opeens wat minder betaald krijgt ga je voor de webcam? Je hebt dan toch contacten opgebouwd met artiesten/labels, denk dat die dan echt wel wat voor je kunnen betekenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 10:06 
 
Hardtraxx Newbie

Josh-T schreef:
dingen doen voor mensen voor geld? Ik zou het niet weten maar ik denk dat ze dat bedoeld.

Nee, ze bedoelt dat ze precies doet wat haar klanten willen dat ze doet.

Dit zei ze een paar weken geleden op Harderstate:

Citaat:
Honestly, I'd have to say I'm still in that "hardest period".

I think because I'm sort of the first of my "type" to do this, there's a lot of misunderstandings on etiquette. I outlined in previous posts about disrespect from some producers. They don't see your value, in what you can contribute... or they try to "keep you for themselves" and give you ultimatums rather than giving you the option of whether you want to stay exclusive to them.

Ah yes, and let's not forget the double standards... I remember a year ago I applied to have an artist profile on Partyflock. They told me they did not consider me a "real artist".... funnily enough, they didn't answer my question on how someone with two CD players in their bedroom is considered more of an artist than someone actively releasing. Senseless bullshit.

In the beginning, I made a lot of tracks that went on to become hits, but my name was left out of the title. This severely affected me, because those were major sources of promotion. As a result, I didn't quite become the "house hold name", and nobody took me seriously as a stage artist.

Now-a-days, I have the pull and respect where I can pick and choose where my name will appear, whether it is an anthem or working with a top artist. That was one major privilege that I worked hard to earn, and it took a good 3 - 4 years to get there. Luckily, now other vocalists can benefit from this.

Then, of course, transitioning to a stage artist. It's frustrating, because people kind of sit around with thumbs up their asses, overlooking you despite the fact you have made it quite apparent that you want to do stage shows/etc. Then you get the whole: "well, if you're in the area we'll see what we can do". It's these sort of things that are frustrating to deal with, especially when you have some of the biggest names in the scene requesting to work live with you, and have you put on the line-up.

Or, you're contacted, groomed, hyped up, and built up for a booking for months, only for them to turn around and not book you entirely for some bullshit excuse that they could have easily told you ahead of time.

It's expensive to pay out of your own pocket for uncertain things. In fact, it costs me thousands of dollars to simply stay out there for a month (I did that twice). For non-paying work, or uncertain/unofficial bookings, it's a severe blow to the financials... not only does it take a year of saving, working a full-time job (I was working 3 jobs, including my music), but it cuts in to music time. And at the end of it all, if you come back without making any money, you start to think back like "yeah, I could have taken that $7,000 and put it towards a studio upgrade, or I could have put it towards paying off my car".

However, for an agency or a label, it's pennies. They cover your expenses, and then they can put you to work 2 or 3 days a week at the label, or place you on line-ups and take a cut from your fee. The whole point of the %% they take away from you is mostly to reinvest back in to the artist.

When you look at things that way, and you look that they will happily develop some other random person, all expenses paid, you kind of take a look at things and doubt yourself. It's a huge demotivator, and a major slap to your self-esteem because it sort of starts to come across as: "they don't want ME", and you take it a bit personal. It's really, really hard not to.


Ik kan me heel goed voorstellen hoe gefrustreerd je hier van kan raken. Webcammen mag dan wel een taboe zijn, het verdient volgens mij prima. Ik weet niet wat een vocalist normaal verdient, maar waarschijnlijk is dit een goed alternatief voorlopig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nou... ik hoef iig geen kop koffie meer op deze mooie woensdagochtend, want dit hele verhaal zet je ogen wel ff wijd open...


You can say that again :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:13 
 
Artiest

Naja, laten we allemaal eerlijk zijn... vocalisten zullen wel het laatste zijn wat je echt zult missen als hardstyle fan, ondanks dat ze een mooie stem heeft en dat het mooie vocals zijn.
En het verhaal is toch een beetje raar, van een gerespecteerd vocalist naar, in feite, een webcam hoertje... aparte stap, mag het goed verdienen, blijft bij mij een raadsel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Naja, laten we allemaal eerlijk zijn... vocalisten zullen wel het laatste zijn wat je echt zult missen als hardstyle fan, ondanks dat ze een mooie stem heeft en dat het mooie vocals zijn.
En het verhaal is toch een beetje raar, van een gerespecteerd vocalist naar, in feite, een webcam hoertje... aparte stap, mag het goed verdienen, blijft bij mij een raadsel >.<


Hoop niet dat me zus die stap ook gaat maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:21 
 
Artiest

Pommer schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Naja, laten we allemaal eerlijk zijn... vocalisten zullen wel het laatste zijn wat je echt zult missen als hardstyle fan, ondanks dat ze een mooie stem heeft en dat het mooie vocals zijn.
En het verhaal is toch een beetje raar, van een gerespecteerd vocalist naar, in feite, een webcam hoertje... aparte stap, mag het goed verdienen, blijft bij mij een raadsel >.<


Hoop niet dat me zus die stap ook gaat maken xd


Dat hoop ik ook niet voor je zus.
Toch ben ik wel benieuwd, weet niet eens hoe die Nikkita eruit ziet, best een knappe dame toch?!
Ben aardig benieuwd hoor, kan niet anders zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/pages/Nikkita/329974726745?sk=wall

Zo ziet ze eruit :P
Best een mooie madam vind ik !
Die zou betere MC zijn als villain enz ze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:31 
 
Artiest

Das idd geen lelijke dame. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
http://www.facebook.com/pages/Nikkita/329974726745?sk=wall

Zo ziet ze eruit :P
Best een mooie madam vind ik !
Die zou betere MC zijn als villain enz ze :D

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Das idd geen lelijke dame. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:43 
 
Artiest

Zou ze kunnen producen eigenlijk?

Ik zit hier beetje te sorteren en bedenk me, als ze kan producen, of wat dan ook, kan ze misschien wel het Gostosa project voort zetten, dan kenmerkend door haar eigen vocalen en misschien met hulp van producers...
Of zit ik nu naar een uitweg te zoeken die niet haalbaar is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
http://www.facebook.com/pages/Nikkita/329974726745?sk=wall

Zo ziet ze eruit :P
Best een mooie madam vind ik !
Die zou betere MC zijn als villain enz ze :D

Best wel een pornokoppie, maar ze kan toch vocals en porno tegelijk doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Nrgizer schreef:
http://www.facebook.com/pages/Nikkita/329974726745?sk=wall

Zo ziet ze eruit :P
Best een mooie madam vind ik !
Die zou betere MC zijn als villain enz ze :D

Best wel een pornokoppie, maar ze kan toch vocals en porno tegelijk doen :(


Krijg je leuke vocals van :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
p-stylez schreef:
Nrgizer schreef:
http://www.facebook.com/pages/Nikkita/329974726745?sk=wall

Zo ziet ze eruit :P
Best een mooie madam vind ik !
Die zou betere MC zijn als villain enz ze :D

Best wel een pornokoppie, maar ze kan toch vocals en porno tegelijk doen :(


Krijg je leuke vocals van :P.

daarom, nieuwe maneater ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik eindelijk ook wie Skwert heeft ingesproken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Zou ze kunnen producen eigenlijk?

Ik zit hier beetje te sorteren en bedenk me, als ze kan producen, of wat dan ook, kan ze misschien wel het Gostosa project voort zetten, dan kenmerkend door haar eigen vocalen en misschien met hulp van producers...
Of zit ik nu naar een uitweg te zoeken die niet haalbaar is xd


Laten we een girorekening openen en allemaal geld storten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:51 
 
Artiest

Zo'n slecht idee vond ik het nog niet van mezelf, ze kent de mensen, ze doet zaken met lui van Scantraxx.
Ze zou toch wellicht rond de tafel kunnen zitten met Dov etc. om te kijken of het wellicht mogelijk is het project Gostosa weer op gang te zetten?
Of zou ze als MC willen en niet als DJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik zie haar liever als MC aangezien die wat langer op het podium staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 11:55 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Kevin-Raw schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Only one question, of all the careers in the world why picked the webcam thing as your "job" to pay the bills?


nikkita schreef:
webcamming, yes, it's a bit unorthodox... I do, however, have a good resume behind me (accounting, office manager, IT consulting, web development, some university, etc) but I find all of that boring and uninteresting. Webcam stuff is quick money, it's fun, and at the end of the day I basically get paid to do what I've been doing these last years for certain producers I worked with (minus the nudity/tits, of course).




Lol... wil iemand die laatste zin van haar even verduidelijken... hoezo krijgt ze in feite voor hetzelfde betaald als wat ze deed voor producers?!


Ze bedoeld eigenlijk dat ze betaald wordt om iets te doen waarvan ze houdt.
-> Ze vond het fijn om met producers te werken om dikke tracks te maken = haar passie
-> Blijkbaar vind ze het dan ook fijn om voor de webcam te staan (anders zou ze het ni doen ;)).
Ze zou alle andere jobs kunnen doen (die ze opnoemde) maar, in vergelijking met iets wat je ECHT graag doet, zijn die dingen best saai.

Imo is het moeilijk om een MC van't buitenland even te laten komen op je feest, terwijl je even goed goeie MC's hier hebt. Uiteindelijk moet een MC niet VEEL doen. Allee.. zeker niet te veel praten erdoor. Gewoon op het juiste moment wat sfeer creeeren en voila. Dus, is begrijpelijk dat organisaties niet zomaar het budget hebben om haar even naar hier te halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:38 
 
Artiest

Ze is ook helemaal geen MC maar een vocalist :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Ze is ook helemaal geen MC maar een vocalist :)

Citaat:
I'm also capable of doing death metal vocals, and MCing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt wel jammer.
Zeker als je weet dat ze 5 jaar al haar energie erin heeft gestoken, en tog nog meer verlies heeft gemaakt aan winst. Als je dan ziet dat ze dat gewoon heeft volgehouden in het feit dat ze het graag deed en er bleef voor knokken. Ik kan wel geloven dat ze dan nu iets heeft van, ik moet geld verdienen.
Anders blijf je dat niet doen.
Wel jammer, want ik vond tracks met vocals van haar altijd wel van hoge kwaliteit. Dat waren tenminste vocals die iets bijbrachten aan een track.
Misschien horen we ooit nog wel eens iets terug van haar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:23 
 
Artiest

Het zou je dochter maar wezen, zo is het "Mam, ik ga een plaat opnemen met bekende producers!" en zo is het "Mam, ik ga een oude man plezieren door te doen wat hij wilt voor de webcam."
Blijf de keuze erg apart vinden.
maargoed, andere kant... als je de porno kant echt uit gaat, bekijk het dan van de zonnige kant [flauwe grap modus aan] je kunt nog altijd wel veel met je mond werken [flauwe grap modus uit/].
Ah nee das nie leuk he... of misschien een beetje dan :$
Alsnog vind ik het wel zonde hoor, ze heeft wel een mooie stem en uitspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Nu moet ik NOG zieker en extra hard genieten van Son of Torture! :O Weet niet of dat gaat lukken... ^^

Spijtig voor haar, snap de carrière switch ook niet zo goed, maarja ieder zijn ding! Ik moet wel zeggen dat ik nog een beetje sceptisch ben en zo'n voorgevoel heb dat hier nog een staartje aan komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nikkita could you do this now on webcam plz?

http://www.dumpert.nl/mediabase/543491/ ... oera_.html

http://www.dumpert.nl/mediabase/1503841 ... ffels.html
Vorige  1 ... 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen