Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:51 
 
Hardtraxxer

Op zaterdag 9 april zijn de kaarten voor Defqon.1 Festival in de verkoop gegaan. Aangezien niet iedereen betaald heeft en wij een aantal handelaren eruit hebben weten te vissen, zijn er nieuwe Defqon.1 Extended (Festival & Camping) kaarten beschikbaar. Deze kaarten gaan op vrijdag 3 juni om 13:00 uur in de verkoop, exclusief op Q-dance.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 20:16 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:


Zwaar vet gedaan!

Criminal- Dead Silence (Art of Fighters hardcore remix) :x





:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 20:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zatox
Citaat:
The second track of my new ep is almost ready ... Sound fresh ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
DBSTF D-Block & S-te-Fan
thnx to @Alphaverbnl we can give away this dj tool to u guys for reaching 10k followers.. Enjoy http://wtrns.fr/XAWbhngfCyz0VK
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zatox
Citaat:
The second track of my new ep is almost ready ... Sound fresh ! :)

Zeer benieuwd! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 11:18 
 

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
DBSTF D-Block & S-te-Fan
thnx to @Alphaverbnl we can give away this dj tool to u guys for reaching 10k followers.. Enjoy http://wtrns.fr/XAWbhngfCyz0VK

:thumbsup: :woot: :love: :drool: :thumbup: :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:06 
 

http://www.geenstijl.nl/archives/images ... party.html

laatste alinea :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/BiddersbijHouseparty.html

laatste alinea :lol:

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nircana of noise moett wel t beste hardcore anthem zijn van de laatste 5 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:17 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/BiddersbijHouseparty.html

laatste alinea :lol:


Ahahah! Dit is echt te lachwekkend voor woorden.
Wie dit typt moet eens proberen zichzelf niet constant voor de gek te houden en voor te liegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Nircana of noise moett wel t beste hardcore anthem zijn van de laatste 5 jaar

Hmmm...
From Cradle To Grave en The Ultimate Project :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
D-Nemacyst schreef:
Nircana of noise moett wel t beste hardcore anthem zijn van de laatste 5 jaar

Hmmm...
From Cradle To Grave en The Ultimate Project :)

I'm in a nightmare(zo heet ie toch?) vond ik ook vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/BiddersbijHouseparty.html

laatste alinea :lol:


En dan aan de zijkant:

"Eigen olijfboom helpt drugsverslaafden in Spanje"
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat je gelovig bent ok, daar heb ik respect voor, maar zij moet ook respect hebben voor de ongelovigen. Vindt het echt belachelijk dat ze met dat doel aanwezig daar mogen zijn. Laat ze serieus opgrafstralen, als ik wil geloven moet dat uit mijzelf komen en niet omdat 1 of een andere pisvlek mij het aandringt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.

:') Alsjeblieft zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/BiddersbijHouseparty.html

laatste alinea :lol:

Dit versterkt de ideeën die ik over streng gelovigen had alleen maar meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.

Amen to that.
Moest wel even hardop lachen toen ik dat artikel las! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.


Niets mis met mensen die ergens in geloven... wel met diegene die andere proberen te dwingen om hetzelfde te geloven. Gelukkig hebben wij hier in de wijk een jehova getuige die gewoon begrijpt dat sommige het verhaal niet altijd willen horen.

Klopt, maar het overgrote deel wil het iedereen door zijn of haar strot douwen (uitzonderingen daar gelaten) en daar ligt het probleem voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 15:57 
 

Dat is ook het hele idee van het christendom, meer aanhangers verwerven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Ja dat zeg ik toch ook :P

Ja klopt maar ik bedoelde te zeggen ik er niet raar van opkijk als iemand een scheithekel aan gelovigen heeft, juist omdat ze het iedereen willen laten geloven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.


Held. Dat met name die lul met vingers van die voorspelling van 21 mei het hardst wordt aangepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.


Held. Dat met name die lul met vingers van die voorspelling van 21 mei het hardst wordt aangepakt.


Inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 19:02 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.


Held. Dat met name die lul met vingers van die voorspelling van 21 mei het hardst wordt aangepakt.


Amen to that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ondertussen zit God met een dikke facepalm naar die christenen te kijken hoor :P
Vorige  1 ... 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen