R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Op zaterdag 9 april zijn de kaarten voor Defqon.1 Festival in de verkoop gegaan. Aangezien niet iedereen betaald heeft en wij een aantal handelaren eruit hebben weten te vissen, zijn er nieuwe Defqon.1 Extended (Festival & Camping) kaarten beschikbaar. Deze kaarten gaan op vrijdag 3 juni om 13:00 uur in de verkoop, exclusief op Q-dance.nl.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Daveytl wrote:
Jurheinen wrote:View on YouTube

Zwaar vet gedaan!
Criminal- Dead Silence (Art of Fighters hardcore remix) :x

View on YouTube

:thumbup:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Zatox
The second track of my new ep is almost ready ... Sound fresh ! :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
DBSTF D-Block & S-te-Fan
thnx to @Alphaverbnl we can give away this dj tool to u guys for reaching 10k followers.. Enjoy http://wtrns.fr/XAWbhngfCyz0VK
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
wootum wrote:Zatox
The second track of my new ep is almost ready ... Sound fresh ! :)
Zeer benieuwd! :yay:
S
TiMOTHYb wrote:
DBSTF D-Block & S-te-Fan
thnx to @Alphaverbnl we can give away this dj tool to u guys for reaching 10k followers.. Enjoy http://wtrns.fr/XAWbhngfCyz0VK
:thumbsup: :woot: :love: :drool: :thumbup: :clap: :yay:
S
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
stefaneke wrote:http://www.geenstijl.nl/archives/images/BiddersbijHouseparty.html

laatste alinea :lol:
:whistle:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nircana of noise moett wel t beste hardcore anthem zijn van de laatste 5 jaar
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
stefaneke wrote:http://www.geenstijl.nl/archives/images/BiddersbijHouseparty.html

Ahahah! Dit is echt te lachwekkend voor woorden.
Wie dit typt moet eens proberen zichzelf niet constant voor de gek te houden en voor te liegen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
D-Nemacyst wrote:Nircana of noise moett wel t beste hardcore anthem zijn van de laatste 5 jaar
Hmmm...
From Cradle To Grave en The Ultimate Project :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
dawasiknie wrote:
D-Nemacyst wrote:Nircana of noise moett wel t beste hardcore anthem zijn van de laatste 5 jaar
Hmmm...
From Cradle To Grave en The Ultimate Project :)
I'm in a nightmare(zo heet ie toch?) vond ik ook vet
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017

En dan aan de zijkant:

"Eigen olijfboom helpt drugsverslaafden in Spanje"
:lol:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
En dat je gelovig bent ok, daar heb ik respect voor, maar zij moet ook respect hebben voor de ongelovigen. Vindt het echt belachelijk dat ze met dat doel aanwezig daar mogen zijn. Laat ze serieus opgrafstralen, als ik wil geloven moet dat uit mijzelf komen en niet omdat 1 of een andere pisvlek mij het aandringt.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Gangsterdwerg wrote:Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.
:') Alsjeblieft zeg.
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014

Dit versterkt de ideeën die ik over streng gelovigen had alleen maar meer :lol:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Gangsterdwerg wrote:Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.
Amen to that.
Moest wel even hardop lachen toen ik dat artikel las! xd
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Qre8ive wrote:
Niets mis met mensen die ergens in geloven... wel met diegene die andere proberen te dwingen om hetzelfde te geloven. Gelukkig hebben wij hier in de wijk een jehova getuige die gewoon begrijpt dat sommige het verhaal niet altijd willen horen.
Klopt, maar het overgrote deel wil het iedereen door zijn of haar strot douwen (uitzonderingen daar gelaten) en daar ligt het probleem voor mij :)
S
Dat is ook het hele idee van het christendom, meer aanhangers verwerven.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Qre8ive wrote:Ja dat zeg ik toch ook :P
Ja klopt maar ik bedoelde te zeggen ik er niet raar van opkijk als iemand een scheithekel aan gelovigen heeft, juist omdat ze het iedereen willen laten geloven :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Held. Dat met name die lul met vingers van die voorspelling van 21 mei het hardst wordt aangepakt.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Dakpan wrote:
Held. Dat met name die lul met vingers van die voorspelling van 21 mei het hardst wordt aangepakt.
Inderdaad.
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Dakpan wrote:
Amen to that.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
ondertussen zit God met een dikke facepalm naar die christenen te kijken hoor :P

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago