Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad heel jammer van die rare wending van haar carriere, haar vocals bezorgden me vaak kippenvel :P

Maarja life goes on.. en zij heeft vanaf nu niks meer met hardstyle te maken, dus laten we het weer over hardstyle gaan hebben en niet alleen maar over haar.. nu is er denk ik wel genoeg over gezegd en ze heeft zelfs een eigen topic.
Dus hier maar even niet meer over Nikkita?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:30 
 
Hardtraxxer

Vindt het een rare wending die carriereswitch van Nikkita, wat jullie? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Over de Carrière Switch van Nikkita graag in onderstaande topic verder zodat we hier weer verder kunnen met de Wist je datjes :)

algemeen/nikkita-s-carrierewending-t16538.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:45 
 
Artiest

I'll make you guys the same deal I made to other producers: I'll come back when there is an organisation who is serious about investing in me -- when they can say "Nikkita, we've arranged 10 bookings over 2 months for you, and you'll make 300 euros each booking, but you have to pay your flight/expenses", or even if they can say "We've arranged 10 bookings over 2 months, but you won't make a fee because we'll use the entire fee to cover your basic costs of flight/expenses" ;) -- for me, that'll be worth it. I'll come back when that happens... it's the same thing I told the other producers for the last few months now.

As for the cost being too much: well... to give an example, I used to think this too until they had booked Sarah Maria to Australia for one show, to sing one song. After knowing this, I don't really know what else there is for me to think about why they cannot do the same thing for me, and spread it out over multiple shows, especially since Europe has thousands of shows per year, and there have been many people asking to see me with Zatox, etc, and a few producers/DJs asking if I'd like to do a live with them :P Sense: it makes none.

But hey... some make it, some don't. I'll pop in here and there, like I said, I'll post you guys a nice "lekkere wijfe" picture in the future, lol. Enjoy this one for now:

Afbeelding

Anyway, I'm outta here! I don't want to clutter up your topic with more of this. Thanks for the support, I'm sorry it didn't work out, once again I apologise if I let anybody down. x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat Ambassador Inc Live op Reverze een set was met egt grappige edits erin verwerkt :D
Egt een heerlijke is die met put this on youtube :D Wel de moeite om eens te bekijken dit ;) Ook de intro Show is ubervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:22 
 
Artiest

Lol gezien die foto denk ik dat die dame een regelrechte hit gaat worden >.<
en dat gedoe van The Prophet wat gaat dat worden.. album? XQ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:23 
 
Hardtraxxer

Roebén schreef:
Wist je dat Ambassador Inc Live op Reverze een set was met egt grappige edits erin verwerkt :D
Egt een heerlijke is die met put this on youtube :D Wel de moeite om eens te bekijken dit ;) Ook de intro Show is ubervet!

Jeetje wat een kamelenkop die rechter griet :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet! :woot: Ik weet dat er nog altijd een datum open staat voor een feestje in de Arena. Of zou het een X-Qlusive worden op de eerste van oktober met een Solo optreden van 6 uur (of langer), net zoals Dana? Wie weet host hij het nieuwe concept van Q-Dance. Of krijgt hij de eer om het Ziggo Dome te openen. Of heel misschien gaat hij nog meer mensen vervloeken, zoals hij al eerder heeft gedaan volgens de evangelisten. Wat een vragen, wat een mogelijkheden. Hopelijk hebben we snel antwoord! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Lol gezien die foto denk ik dat die dame een regelrechte hit gaat worden >.<
en dat gedoe van The Prophet wat gaat dat worden.. album? XQ?!


Ben hier ook wel benieuwd naar... Dat ie al 25 jaar in het vak zit, bizar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat het een soort tour zal worden, 5 november staat hij in Takens Balkbrug met als titel 25 Years The Prophet, en ik denk dat er nog wel meer locaties zullen volgen, misschien in plaats van de S.W.A.T?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
The Prophet! :woot: Ik weet dat er nog altijd een datum open staat voor een feestje in de Arena. Of zou het een X-Qlusive worden op de eerste van oktober met een Solo optreden van 6 uur (of langer), net zoals Dana? Wie weet host hij het nieuwe concept van Q-Dance. Of krijgt hij de eer om het Ziggo Dome te openen. Of heel misschien gaat hij nog meer mensen vervloeken, zoals hij al eerder heeft gedaan volgens de evangelisten. Wat een vragen, wat een mogelijkheden. Hopelijk hebben we snel antwoord! :yay:

Denk niet dat er zo iets groots komt, denk een world tour, hij staat iig al geplant voor takens.

XQ heeft ie iig al gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Chukkels schreef:
The Prophet! :woot: Ik weet dat er nog altijd een datum open staat voor een feestje in de Arena. Of zou het een X-Qlusive worden op de eerste van oktober met een Solo optreden van 6 uur (of langer), net zoals Dana? Wie weet host hij het nieuwe concept van Q-Dance. Of krijgt hij de eer om het Ziggo Dome te openen. Of heel misschien gaat hij nog meer mensen vervloeken, zoals hij al eerder heeft gedaan volgens de evangelisten. Wat een vragen, wat een mogelijkheden. Hopelijk hebben we snel antwoord! :yay:

Denk niet dat er zo iets groots komt, denk een world tour, hij staat iig al geplant voor takens.

XQ heeft ie iig al gehad.


Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Scheelt dat een world tour niet iets groots is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Rik schreef:
Chukkels schreef:
The Prophet! :woot: Ik weet dat er nog altijd een datum open staat voor een feestje in de Arena. Of zou het een X-Qlusive worden op de eerste van oktober met een Solo optreden van 6 uur (of langer), net zoals Dana? Wie weet host hij het nieuwe concept van Q-Dance. Of krijgt hij de eer om het Ziggo Dome te openen. Of heel misschien gaat hij nog meer mensen vervloeken, zoals hij al eerder heeft gedaan volgens de evangelisten. Wat een vragen, wat een mogelijkheden. Hopelijk hebben we snel antwoord! :yay:

Denk niet dat er zo iets groots komt, denk een world tour, hij staat iig al geplant voor takens.

XQ heeft ie iig al gehad.


Haha

Haha, ja in die zin klinkt het wel een beetje krom misschien. Maar met iets groot bedoel ik dan een "one man night" in de feestfabriek of gelredome (luna).

En ik noem een "world tour" ook niet zo veel meer aangezien artiesten zo vaak een world tour hebben gedaan met iets van 4 boekingen buiten nederland (scandinavie, belgie, duitsland en australië ofzo), dus die "world tours" stellen niet zo veel voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran



Zwaar vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:57 
 

Odyssee schreef:
Nikkita could you do this now on webcam plz?

http://www.dumpert.nl/mediabase/543491/ ... oera_.html

NEE! Straks krijgt ze nog EHEC infectie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:


Zwaar vet gedaan!


Woo mega vet. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking dik anthem! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:32 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

..Ik door Black Distortion vanavond uitgenodigd ben voor een gastmix op www.hardstation.fm? Tune in Van 21u tot 22u voor een goeie harde set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LNDRTJN schreef:

3.21 staan wat bekende Hardtraxxers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:31 
 
Hardtraxxer



Ambassador Inc. heeft dus het anthem gemaakt van The Qontinent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:38 
 

lunatix schreef:


Ambassador Inc. heeft dus het anthem gemaakt van The Qontinent.

die mid-intro kick is echt dik! voor de rest is het wel een 'leuke' Anthem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:


Zwaar vet gedaan!

Criminal- Dead Silence (Art of Fighters hardcore remix) :x
Vorige  1 ... 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen