Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.


Held. Dat met name die lul met vingers van die voorspelling van 21 mei het hardst wordt aangepakt.


Dit en Dit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 19:26 
 
Artiest

Agh er zijn nu eenmaal mensen die geloven in de fabeltjeskrant.. oh ik bedoel natuurlijk de Bijbel.
Iedereen moet toch iets hebben in het leven wat hun hart gaande houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Agh er zijn nu eenmaal mensen die geloven in de fabeltjeskrant.. oh ik bedoel natuurlijk de Bijbel.
Iedereen moet toch iets hebben in het leven wat hun hart gaande houdt.

Heb je gelijk in, maar dan mogen ze het van mij wel lekker voor zichzelf houden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
ondertussen zit God met een dikke facepalm naar die christenen te kijken hoor :P

Dat sowieso ja. :P

Ik vind trouwens dat gelovigen nu wel over 1 kam worden geschoren...

Die overdreven gelovigen zijn inderdaad vaak wel vervelend en behoorlijk kortzichtig, maar ik vind dat je zulke mensen ook gewoon in hun waarde moet laten. Sommige reacties hier zijn echt heel erg laag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelovigen zijn prima, maar op deze manier hebben anderen er last van, altijd dat gezeik over dance feesten, (en ook veel andere dingen in Nederland waar ze tegen zijn), is gewoon stront irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of het al geplaatst was maar hier kan je live meegenieten (beeld en geluid) van Alcatrazz Festival in Horst:

http://dreksbak.nl/webcam/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noisecontrollers @ Twitter schreef:
Finally it's here official DEFQON 1 Anthem 2011 !!!! Noisecontrollers - Unite --> Check... http://fb.me/10CZJ4s6s
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Noisecontrollers @ Twitter schreef:
Finally it's here official DEFQON 1 Anthem 2011 !!!! Noisecontrollers - Unite --> Check... http://fb.me/10CZJ4s6s


In HQ is die toch wel naise! en live klapt hij helemaal goed :love: vooral het stuk met de jankende synth op het einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Ik weet niet of het al geplaatst was maar hier kan je live meegenieten (beeld en geluid) van Alcatrazz Festival in Horst:

http://dreksbak.nl/webcam/

mma :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
flevoboys schreef:
Ik weet niet of het al geplaatst was maar hier kan je live meegenieten (beeld en geluid) van Alcatrazz Festival in Horst:

http://dreksbak.nl/webcam/

mma :mad:


Net draaide Zatox die ene nieuwe van Tatanka, Africa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu Thera, is weer heldig haha :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nu Thera, is weer heldig haha :yay:

van de chat afgehaalt: [21:46] Tumke: wie is dat figuur die nu aan het draaien is? mijn hemel

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk om Thera zo los te zien gaan! :D :woot: Lekkere set! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah fuck had dat wel willen zien, iemand gefilmd hoop ik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet maar ik hoor een heel zacht achtergrond geluid meer niet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Ik weet niet maar ik hoor een heel zacht achtergrond geluid meer niet ?

Het is afgelopen kut. Zie je soms niet dat de zaal leeg is? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ik wist niet dat dat de zaal was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJNeophyte Neophyte
Tomorrow morning 8.30 sharp in the studio with jar en den, time for some new nasty neophyte beats. Countdown to album releasedate: 5 months.

Duurt nog ff dus :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 09:17 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
DJNeophyte Neophyte
Tomorrow morning 8.30 sharp in the studio with jar en den, time for some new nasty neophyte beats. Countdown to album releasedate: 5 months.

Duurt nog ff dus :whistle:


+ De tijd dat het waarschijnlijk weer zal uitlopen. ;)
Hoelang doen ze daar wel niet over? Eigenlijk zou er vorig
jaar al een album van hem komen, maar door tegenslagen
ging dat niet door. En erg veel is er nou ook weer niet
gereleased door hem...
Maar ja, we wachten geduldig af (hopend op kwaliteit)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de Ground Zero evangelisten-affaire: oproep aan alle DJ's, draai in GODsnaam allemaal een liedje als Dozer - Church of the Darkside, Alpha Twins - The Darkside, dat soort dingen. Gaan ze allemaal huilen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als er een duivel bestaat dan hoop ik dat hij alle gelovigen het eerst komt halen. Ik heb echt een onvoorstelbare hekel aan mensen die geloven namelijk. Bah.


Held. Dat met name die lul met vingers van die voorspelling van 21 mei het hardst wordt aangepakt.

Wow Dakpan die mij een held noemt! :clap: wie had dat ooit verwacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
D-Nemacyst schreef:
Nircana of noise moett wel t beste hardcore anthem zijn van de laatste 5 jaar

Hmmm...
From Cradle To Grave en The Ultimate Project :)


Zijn de leukere van de standaard mainstream, maar beuken niet zo goed door als deze vind ik. Vooral the ultimate project die heeft maar een zacht kickje imo. FCTG dan weer niet.

En i'm in a nightmare klonk meer als een idols zangertje dat een rock nummer na-aapte ( Ja die tekst bestond al en is niet orgineel )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

I'm in a Nightmare is idd ruk.

Nirvana Of Noise is zeker een van de vetste anthems ooit, maar net niet dé vetste. Wie weet ga ik dit nummer misschien nog meer waarderen na verloop van tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter B-Front:

Guys! Everybody is asking About the 2-sidez tracks. First Jaimy and i are still friends but we decided That we don't give the tracks away.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Twitter B-Front:

Guys! Everybody is asking About the 2-sidez tracks. First Jaimy and i are still friends but we decided That we don't give the tracks away.


Voor een paar wil ik wel betalen ^^
Vorige  1 ... 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen