Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oh haha, die had ik heel anders in gedachte xD maar bedankt iig!

las dit toevallig ook net op facebook:

Da Tweekaz
Hopefully Finishing a new track this week! Title is "P.A.P (People Against Porn)" ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop echt op Stella Nova aankomende Donderdag :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Ik hoop echt op Stella Nova aankomende Donderdag :$ .

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
D-Ruz schreef:
Ik hoop echt op Stella Nova aankomende Donderdag :$ .

+1

of Into The Light :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
The R3bels
@djbfront same for us Bob!! can't wait to hear your new stuff and start making...(you know what :D) !!

Leuke mystieke boodschap :D lijkt me wel heel sterk dat hij nog een anthem gaat maken


Miss track van hun samen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
p-stylez schreef:
D-Ruz schreef:
Ik hoop echt op Stella Nova aankomende Donderdag :$ .

+1

of Into The Light :loving:


zolang het een van deze 2 is ben ik happy :P dus kan eigenlijk niet missen haha :thumbsup:
zullen we vanaf hier maar weer wist je datjes gaan posten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 17:01 
 

Intents staat nu al op de voorpagina van Hyves :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Intents staat nu al op de voorpagina van Hyves :P.

Klopt ik zag het net ook staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 17:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Headhunterz
Citaat:
Did the final details on album track 8. 'Doomed' is finished. http://flowd.com/i/12l
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Headhunterz
Citaat:
Did the final details on album track 8. 'Doomed' is finished. http://flowd.com/i/12l

Ooeeh, als de track is zoals de titel doet vermoeden, benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frontliner
Citaat:
Tomorrow finishing a collab with @DEEPACKDJ for my album :-)... That will be the 9th track ready for my album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:06 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Frontliner
Citaat:
Tomorrow finishing a collab with @DEEPACKDJ for my album :-)... That will be the 9th track ready for my album!


Ik las het net ook. Ik ben benieuwd :d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Frontliner
Citaat:
Tomorrow finishing a collab with @DEEPACKDJ for my album :-)... That will be the 9th track ready for my album!



Die gaat dik worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Frontliner
Citaat:
Tomorrow finishing a collab with @DEEPACKDJ for my album :-)... That will be the 9th track ready for my album!

Dat kan denk ik dikke plaat worden, de twee eerdere collabs waren ook vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
stefaneke schreef:
Intents staat nu al op de voorpagina van Hyves :P.

Klopt ik zag het net ook staan

Timetable is nu bekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het Defqon 1 anthem niet uit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Het Defqon 1 anthem niet uit is


Het is 31 mei, geen 1 juni, als dat althans de datum zou zijn van de release
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja sorry, dat bedoel ik hij komt dan ook niet, er staat bij op die site: IMPORTANT, sorry it's fake
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:53 
 

Intervention schreef:
wootum schreef:
Frontliner
Citaat:
Tomorrow finishing a collab with @DEEPACKDJ for my album :-)... That will be the 9th track ready for my album!

Dat kan denk ik dikke plaat worden, de twee eerdere collabs waren ook vet :)

Nice! daar heb ik zeker zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
djTuneboy 1 album sampler will be with First Match 2011 and scared.. And it'll be released more less at the last week of june.. ( Hope)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Frontliner
Citaat:
Tomorrow finishing a collab with @DEEPACKDJ for my album :-)... That will be the 9th track ready for my album!


Headhunterz is ook met 9 bezig! Wie is de eerste!? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
wootum schreef:
Frontliner
Citaat:
Tomorrow finishing a collab with @DEEPACKDJ for my album :-)... That will be the 9th track ready for my album!


Headhunterz is ook met 9 bezig! Wie is de eerste!? :P

Ik gok Frontliner maar dat zal me geen ene fuck boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:10 
 

http://yfrog.com/nrqn3z

Deepack vs Frontliner :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
http://yfrog.com/nrqn3z

Deepack vs Frontliner :lol:

Gekkenhuis xd Maar ik kan nu al horen dat ik aan die intro geen fuck ga vinden :$
Vorige  1 ... 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen