Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rock Ya Attitude vind ik ook geen hol aan. Hele Psyko Punkz gebeuren trekt me niet zo, met die zwakke kick en gare vocals..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:58 
 
Hardtraxxer

Headhunterz - Psychedelic :thumbdown:
Headhunterz - Emptiness :thumbdown:
Headhunterz - Dreamcatcher :thumbdown:
JDX ft da vrouke - Live the moment :thumbdown:
Second identity - Identify :thumbdown:
hele album van dbst behalve shiverz en ride with uz remix

Krusaders: alle tracks :thumbdown:
Wildstylez: heel veel tracks :thumbdown:

Brennan Heart: Alle nieuwe tracks van hem. :thumbdown:

Oftewel: Fusion Records :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Lyst schreef:
Robster schreef:
Geck-O - Smasher

Ga je mond spoelen :list:

Wow, mag ik weten wat je er niet goed aan vind Robster?
Dat vind ik juist een van de betere platen juist!


Vind er gewoon geen mooi kick in zitten. Vreselijk is eigenlijk wel een groot woord, maar ben er niet dol op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronkey Dollers schreef:
Headhunterz - Psychedelic :thumbdown:
Headhunterz - Emptiness :thumbdown:
Headhunterz - Dreamcatcher :thumbdown:
JDX ft da vrouke - Live the moment :thumbdown:
Second identity - Identify :thumbdown:
hele album van dbst behalve shiverz en ride with uz remix

Krusaders: alle tracks :thumbdown:
Wildstylez: heel veel tracks :thumbdown:

Brennan Heart: Alle nieuwe tracks van hem. :thumbdown:

Oftewel: Fusion Records :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:

Jeeej mensen met een echte eigen mening! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:33 
 
Artiest

Zo'n beetje alles van Bioweapon en alles van krusaders, second identity vind ik echt niks, zeg maar gerust alles.

Frontliner ft Mc Villain - Who I Am vind ik echt vreselijk

en dan nog van die dingen van geen prof's zoals Da Reactorz enzo, vind ik ook 3 keer ruk.

en ohja DJ Ezteq vind ik ook echt helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ronkey Dollers schreef:
Headhunterz - Psychedelic :thumbdown:
Headhunterz - Emptiness :thumbdown:
Headhunterz - Dreamcatcher :thumbdown:
JDX ft da vrouke - Live the moment :thumbdown:
Second identity - Identify :thumbdown:
hele album van dbst behalve shiverz en ride with uz remix

Krusaders: alle tracks :thumbdown:
Wildstylez: heel veel tracks :thumbdown:

Brennan Heart: Alle nieuwe tracks van hem. :thumbdown:

Oftewel: Fusion Records :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:


Er is meer dan Scantraxx en Fusion he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:37 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Ronkey Dollers schreef:
Headhunterz - Psychedelic :thumbdown:
Headhunterz - Emptiness :thumbdown:
Headhunterz - Dreamcatcher :thumbdown:
JDX ft da vrouke - Live the moment :thumbdown:
Second identity - Identify :thumbdown:
hele album van dbst behalve shiverz en ride with uz remix

Krusaders: alle tracks :thumbdown:
Wildstylez: heel veel tracks :thumbdown:

Brennan Heart: Alle nieuwe tracks van hem. :thumbdown:

Oftewel: Fusion Records :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:


Er is meer dan Scantraxx en Fusion he.

AVIO :clap: :clap: :clap: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:45 
 

Ronkey Dollers schreef:
Headhunterz - Psychedelic :thumbdown:
Headhunterz - Emptiness :thumbdown:
Headhunterz - Dreamcatcher :thumbdown:
JDX ft da vrouke - Live the moment :thumbdown:
Second identity - Identify :thumbdown:
hele album van dbst behalve shiverz en ride with uz remix

Krusaders: alle tracks :thumbdown:
Wildstylez: heel veel tracks :thumbdown:

Brennan Heart: Alle nieuwe tracks van hem. :thumbdown:

Oftewel: Fusion Records :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:

Je vergeet The Prophet, Frontliner, DBSTF en bijv. Wasted Pinguinz nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:46 
 

Ik vind Abyss & Judge - Rapture trouwens ook vreselijk, altijd al gevonden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ronkey Dollers schreef:
Headhunterz - Psychedelic :thumbdown:
Headhunterz - Emptiness :thumbdown:
Headhunterz - Dreamcatcher :thumbdown:
JDX ft da vrouke - Live the moment :thumbdown:
Second identity - Identify :thumbdown:
hele album van dbst behalve shiverz en ride with uz remix

Krusaders: alle tracks :thumbdown:
Wildstylez: heel veel tracks :thumbdown:

Brennan Heart: Alle nieuwe tracks van hem. :thumbdown:

Oftewel: Fusion Records :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:
:thumbup: jou ga ik in het vervolg eens goed flink serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ronkey Dollers schreef:
Headhunterz - Psychedelic :thumbdown:
Headhunterz - Emptiness :thumbdown:
Headhunterz - Dreamcatcher :thumbdown:
JDX ft da vrouke - Live the moment :thumbdown:
Second identity - Identify :thumbdown:
hele album van dbst behalve shiverz en ride with uz remix

Krusaders: alle tracks :thumbdown:
Wildstylez: heel veel tracks :thumbdown:

Brennan Heart: Alle nieuwe tracks van hem. :thumbdown:

Oftewel: Fusion Records :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:

Je vergeet The Prophet, Frontliner, DBSTF en bijv. Wasted Pinguinz nog ;)

En dan ben je heel populair hier, als je die ook nog eens opnoemt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ronkey Dollers schreef:
Headhunterz - Psychedelic :thumbdown:
Headhunterz - Emptiness :thumbdown:
Headhunterz - Dreamcatcher :thumbdown:
JDX ft da vrouke - Live the moment :thumbdown:
Second identity - Identify :thumbdown:
hele album van dbst behalve shiverz en ride with uz remix

Krusaders: alle tracks :thumbdown:
Wildstylez: heel veel tracks :thumbdown:

Brennan Heart: Alle nieuwe tracks van hem. :thumbdown:

Oftewel: Fusion Records :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:

Jeeej mensen met een echte eigen mening! :x


Dat dacht ik ook gelijk jah xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tracks waarin MC Villain weer eens zo'n ellenlang lulverhaal doet. Who I Am bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Die tracks waarin MC Villain weer eens zo'n ellenlang lulverhaal doet. Who I Am bijvoorbeeld.

Idd wat een zeikstem heeft die man
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 16:27 
 
Artiest

Kijk net even in mn lijst en wat een drama track dit:

DJ Ezteq - Seduction
die gast moet echt ff achter de oren krabben.

het is dat er geen Krusaders in mn lijst zit anders zaten die toch echt wel boven an het rijtje.
En een paar vyolet tracks :thumbdown: , wanneer komen die knallers zoals master and slave en burning.
Met Magic echt als uitschieter, gadverredamme wat een drama is dat :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Kijk net even in mn lijst en wat een drama track dit:

DJ Ezteq - Seduction
die gast moet echt ff achter de oren krabben.

het is dat er geen Krusaders in mn lijst zit anders zaten die toch echt wel boven an het rijtje.
En een paar vyolet tracks :thumbdown: , wanneer komen die knallers zoals master and slave en burning.
Met Magic echt als uitschieter, gadverredamme wat een drama is dat :sick:


dude, seduction is een knaller gek. Dat het jouw smaak nou niet is. Wordt hier elke week gelukkig nog door de Resident dj gedraaid!
en magic is ook een dikke knaller, misschien wel de vetste van het jaar!

Verder ben ik niet zo dol op de sound van Vortex, echt niets raakt me. Op de oude tracks na dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Undertaker69 schreef:


dude, seduction is een knaller gek. Dat het jouw smaak nou niet is.

Dat het jouw smaak wel is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 21:23 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Met Magic echt als uitschieter, gadverredamme wat een drama is dat :sick:


Koekje d'r bij?

Showtek - Analogue Playes in a Digital World
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Met Magic echt als uitschieter, gadverredamme wat een drama is dat :sick:


Koekje d'r bij?

Showtek - Analogue Playes in a Digital World

Heb je een rol over? Je smijt met koekjes vandaag :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 21:37 
 

Struikrover schreef:
stefaneke schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Met Magic echt als uitschieter, gadverredamme wat een drama is dat :sick:


Koekje d'r bij?

Showtek - Analogue Playes in a Digital World

Heb je een rol over? Je smijt met koekjes vandaag :huh:


Jij ook eentje dan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 21:59 
 
Hardtraxxer

tomb schreef:
Ronkey Dollers schreef:
Headhunterz - Psychedelic :thumbdown:
Headhunterz - Emptiness :thumbdown:
Headhunterz - Dreamcatcher :thumbdown:
JDX ft da vrouke - Live the moment :thumbdown:
Second identity - Identify :thumbdown:
hele album van dbst behalve shiverz en ride with uz remix

Krusaders: alle tracks :thumbdown:
Wildstylez: heel veel tracks :thumbdown:

Brennan Heart: Alle nieuwe tracks van hem. :thumbdown:

Oftewel: Fusion Records :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:
:thumbup: jou ga ik in het vervolg eens goed flink serieus nemen.

Hap Hap Hap
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okee ronkey dollers, je zit nu alleen scantraxx te bashen en fusion te eren
Maar wat vind je nou van andere artiesten zoals de alpha twins? :)
Ik vraag ditmeer omdat ik een beetje gek word van dat kudde gedrag: scantraxx is kut, fusion is heilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 11:49 
 
Artiest

Guide4U schreef:
Okee ronkey dollers, je zit nu alleen scantraxx te bashen en fusion te eren
Maar wat vind je nou van andere artiesten zoals de alpha twins? :)
Ik vraag ditmeer omdat ik een beetje gek word van dat kudde gedrag: scantraxx is kut, fusion is heilig.


Mensen met een eigen mening zijn dr niet zo veel :)

*niemand zich ff aangevallen voelen aub*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel van Headhunterz & D-Block & S-Te-Fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:10 
 
Hardtraxxer

JP Hardstyle schreef:
JolleNL schreef:
Die tracks waarin MC Villain weer eens zo'n ellenlang lulverhaal doet. Who I Am bijvoorbeeld.

Idd wat een zeikstem heeft die man

In elk nummer waar hij aan meedoet, MOETEN ze een instrumental mix maken.
Zoals sound of the thunder, de track is wel vet maar villain ze bijdrage is echt slecht.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen