Skedoedelefloeps schreef:
Kijk net even in mn lijst en wat een drama track dit:
DJ Ezteq - Seduction
die gast moet echt ff achter de oren krabben.
het is dat er geen Krusaders in mn lijst zit anders zaten die toch echt wel boven an het rijtje.
En een paar vyolet tracks

, wanneer komen die knallers zoals master and slave en burning.
Met Magic echt als uitschieter, gadverredamme wat een drama is dat

dude, seduction is een knaller gek. Dat het jouw smaak nou niet is. Wordt hier elke week gelukkig nog door de Resident dj gedraaid!
en magic is ook een dikke knaller, misschien wel de vetste van het jaar!
Verder ben ik niet zo dol op de sound van Vortex, echt niets raakt me. Op de oude tracks na dan