Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
450 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Wat een ''huil'' topic is dit zeg..
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
JP Hardstyle wrote:
Parvuz wrote: Jeeej mensen met een echte eigen mening! :x
Dat dacht ik ook gelijk jah xd
Ik vind sommige tracks die daar tussen staan best fijn.
En ik weet zeker dat er mensen zijn die zeggen dat ze het kut vinden, maar eigenlijk het wel fijne tracks vind.
Kuddevolk. :$
Mja dat is dan weer mijn mening. :innocent:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Hardstyle_Ambassador wrote:Veel van Headhunterz & D-Block & S-Te-Fan
kerel onderbouw je reactie is dan.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Refuze wrote:
Argument: Omdat iedereen dat vind...
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
kan zo een top 5 opzoeken van jou hier op het forum die vol stond met deze artiesten. :') Dus je zegt dit gewoon omdat meerdere dat zeggen.
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
hardste kick topic: Zoiezo : Tatanka & Zatox - Gangsta.
Of Toch : HeadHunterz - Let the Bass Kick.
???????????? :')
Naam : Youri Van Den Brand
Leeftijd : 14 jaren.
Favo Dj's : Tatanka
Zatox.
Heahunterz.
D-block & S-Te-Fan

Demoniak.

Favo Label : Scantraxx.

Hahahahaha :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Dat ja, en ook nog zulke top 5'jes.
A
Parvuz wrote:
Refuze wrote:
Argument: Omdat iedereen dat vind...
Juist, en daarom kun je 90% van alle zeik-anti en kutditdat berichten helemaal niet serieus nemen. Omdat een of andere forumheld het een of ander slecht vind, gaan de volgelingen erachteraan.
A
Bier Tanken wrote:
Zatox.
Heahunterz.
D-block & S-Te-Fan

Demoniak.

https://hardtraxx.com/post231793.html#p231793

:loser:
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Hahah wat een Faggot :') Ach laten we hem er niet op afrekenen, hij is nog maar 14 :x
Zijn tweet
Morgen The Qontinent. line-up met Headhunterz & Toneshifterz ! :D 5:14 AM Aug 13th via mobile web
Welke tracks vind jij vreselijk?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Undertaker69 wrote:
dude, seduction is een knaller gek. Dat het jouw smaak nou niet is. Wordt hier elke week gelukkig nog door de Resident dj gedraaid!
en magic is ook een dikke knaller, misschien wel de vetste van het jaar!

Verder ben ik niet zo dol op de sound van Vortex, echt niets raakt me. Op de oude tracks na dan
Dat het mijn smaak niet is... het gaat hier toch JUIST om meningen en dan kom je met zoiets :') En ik heb het over de Magic van Vyolet he, niet die van B-Front en Frontliner. En Seduction zuigt! Mijn mening :) mag ik zeggen :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Gast ik kan me nog herrineren dat jij in elk topic zette hoe goed je HHZ & DBSTF wel niet vond :')

En er wordt hier idd echt iets teveel gezeken op HHZ, DBSTF enz.
bijna iedereen vond music made addict vet, en ik weet nog dat ook de meesten vrij enthousiast waren over het album van HHZ.

Ik ben zelf ook niet echt meer fan van deze namen maar om nou te zegge dat je alles vreslijk vind van ze :/
beetje meeloop gedrag als je het mij vraagt
R
Hardtraxxer
122 posts member since 2010
last seen Oct 2017
Guide4U wrote:Okee ronkey dollers, je zit nu alleen scantraxx te bashen en fusion te eren
Maar wat vind je nou van andere artiesten zoals de alpha twins? :)
Ik vraag ditmeer omdat ik een beetje gek word van dat kudde gedrag: scantraxx is kut, fusion is heilig.
Haha ja jullie hebben gelijk hoor :P k was alleen benieuwd hoe jullie zouden reagere :$ :D

Maar ik hou van de hardere hardstyle. Degos en redone.DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Skuimbek Remix) Bijvoorbeeld. Ik vind AVIO ook een heel goed label. Maar Ran D en alpha twins zoals jij zegt zitten bij scantraxx en dat zijn geweldige producers/djs :) verder vind ik Tat en Zat erg goed lekkere orginele platen die ze maken. The Beholder en Max Enforcer met hun beuk platen zijn ook lekker. Mijn persoonlijke held is B-Front. Wss ook kudde mening, maar dan nog damn wa heb ik gebeukt op zn set tijdens Decibel. Nou weet je beetje wat ik wel en niet leuk vind :P :beer: :beer:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Ronkey Dollers wrote:
Guide4U wrote:Okee ronkey dollers, je zit nu alleen scantraxx te bashen en fusion te eren
Ik vraag ditmeer omdat ik een beetje gek word van dat kudde gedrag: scantraxx is kut, fusion is heilig.
Haha ja jullie hebben gelijk hoor :P k was alleen benieuwd hoe jullie zouden reagere :$ :D

Maar ik hou van de hardere hardstyle. Degos en redone.DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Skuimbek Remix) Bijvoorbeeld. Ik vind AVIO ook een heel goed label. Maar Ran D en alpha twins zoals jij zegt zitten bij scantraxx en dat zijn geweldige producers/djs :) verder vind ik Tat en Zat erg goed lekkere orginele platen die ze maken. The Beholder en Max Enforcer met hun beuk platen zijn ook lekker. Mijn persoonlijke held is B-Front. Wss ook kudde mening, maar dan nog damn wa heb ik gebeukt op zn set tijdens Decibel. Nou weet je beetje wat ik wel en niet leuk vind :P :beer: :beer:
ik vind dat de Beat Providers daar ook wel bij horen, wat een kwaliteit leveren die mannen toch vind ik persoonlijk :worship:

On: Blame it on the Music (DBSTF Remix) :sick:
R
Hardtraxxer
122 posts member since 2010
last seen Oct 2017
WZY wrote:
Ronkey Dollers wrote:

ik vind dat de Beat Providers daar ook wel bij horen, wat een kwaliteit leveren die mannen toch vind ik persoonlijk :worship:

On: Blame it on the Music (DBSTF Remix) :sick:
OHja goeie, Beat providers ja! :beer: :worship:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind dat Headhunterz het zeker niet gek doet trouwens!
Club Bizarre is wel een lekker nummertje, luistert goed weg.
Zijn Studio Sessions heb ik ook wel veel afgespeeld. Vind vooral MF Point of Perfection zeer origineel, Stuck in Ur Head heb ik ook wel veel afgespeeld.

On-Topic: Chris One- Psycho klinkt echt niet!!

Just kidding, klinkt geweldig
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Almighty wrote:
Bier Tanken wrote:
Zatox.
Heahunterz.
D-block & S-Te-Fan

Demoniak.

https://hardtraxx.com/post231793.html#p231793

:loser:
Dat dacht ik dus al, wou het ook al op gaan zoeken, maar dat is dus niet meer nodig :D

en Hardstyl00wwww Ambassad0rrrr: :thumbdown: :x >.< :/ -.- :mad: :huh: :sick: :yawn: :nono: :cry:
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Robster wrote: Dat dacht ik dus al, wou het ook al op gaan zoeken, maar dat is dus niet meer nodig :D

en Hardstyl00wwww Ambassad0rrrr: :thumbdown: :x >.< :/ -.- :mad: :huh: :sick: :yawn: :nono: :cry:
Haha die durft hier nooit meer te komen :p
H
3 posts member since 2010
last seen Nov 2010
JP Hardstyle wrote:
Gast ik kan me nog herrineren dat jij in elk topic zette hoe goed je HHZ & DBSTF wel niet vond :')

bijna iedereen vond music made addict vet, en ik weet nog dat ook de meesten vrij enthousiast waren over het album van HHZ.

Ik ben zelf ook niet echt meer fan van deze namen maar om nou te zegge dat je alles vreslijk vind van ze :/
ik denk zelf dat hij de laatste nummers bedoelt.
die zijn dus wel :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Blazed wrote:
JP Hardstyle wrote:
JolleNL wrote:Die tracks waarin MC Villain weer eens zo'n ellenlang lulverhaal doet. Who I Am bijvoorbeeld.
Idd wat een zeikstem heeft die man
In elk nummer waar hij aan meedoet, MOETEN ze een instrumental mix maken.
Zoals sound of the thunder, de track is wel vet maar villain ze bijdrage is echt slecht.
Vind het zelf bij Sound of the Thunder wel meevallen, maar ik heb zo'n hekel aan die texten dat Hardstyle dit en dat en we zijn er vanaf het begin en Hardstyle hier en daar :sick: Daarom noemde ik ook Who i Am. xD
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
HardstyleSoldier wrote:
JP Hardstyle wrote:

ik denk zelf dat hij de laatste nummers bedoelt.
die zijn dus wel :thumbdown:
Jup. ik kraak ze niet af, ik vind de laatste nummers niks,
maarja, als je hier een ding verkeerd zegt gaan ze allemaal toch al meteen zielig doen :')
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
SMD - Just Like You, ik vind krezip best wel vet! Maar die track gewoon, heb er niks mee! ;)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Hardstyle_Ambassador wrote:maarja, als je hier een ding verkeerd zegt gaan ze allemaal toch al meteen zielig doen :')
:') :') Vind je dat gek?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mike-O wrote:View on YouTube
:worship: :worship:

Zeker een Magic of Under Attack of Chemical killer dit!