Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robster schreef:
donkeyrollers schreef:
Southstylers - Nok You Down :sick:

echt die tekst komt me echt me strot uit vanaf het moment dat ik hem voor eerste keer hoorde
wat een klote nummer >.<


Vocals zijn idd niet al te best. Maar het nummer zelf is echt :drool:


kheb het nummer op vinyl thuis liggen omdat ik hem eerst ook zo super vet vond:P
maar naar mate vaker luisteren enso..kweet niet heb er echt een hekel aan gekregen aan die plaat:P

en nog een kutplaats is Abyss & Judge - Hardstyle Preacher :sick: ..sws eigenlijk 'bijna' alles van hun///op een paar plaatjes in het begin van hun na
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 11:21 
 

donkeyrollers schreef:
Robster schreef:
donkeyrollers schreef:
Southstylers - Nok You Down :sick:

echt die tekst komt me echt me strot uit vanaf het moment dat ik hem voor eerste keer hoorde
wat een klote nummer >.<


Vocals zijn idd niet al te best. Maar het nummer zelf is echt :drool:


kheb het nummer op vinyl thuis liggen omdat ik hem eerst ook zo super vet vond:P
maar naar mate vaker luisteren enso..kweet niet heb er echt een hekel aan gekregen aan die plaat:P

en nog een kutplaats is Abyss & Judge - Hardstyle Preacher :sick: ..sws eigenlijk 'bijna' alles van hun///op een paar plaatjes in het begin van hun na


nok you down is opzich wel een leuke plaat maar gewoon die vocals zijn echt vervelend >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ksnap niet wat mensen goed aan deze track vinden...kvind hem gwn slap :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 14:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
The Pitcher & Noisecontrollers- Cherish
Cherish is echt een samenwerking,, en cherish is fucking fijn :D
de kick van NC en de rest meer van The Pitcher
en als je cherish vreselijk vind moet je die niet zovaak luisteren xd


Ik vond Cherish op et begin ook kut, maar na een paar x luisteren kreeg ik toch wel in de gaten dat dit gewoon een track is hoe ik ze nog niet eerder gehoord heb, respect dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 16:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

geen hardstyle/hardcore track maar ik heb echt een haat aan Kesha-Take it off :sick: :sick: :sick: :sick:
wat een boutplaat, zo'n zeikstem en zo'n irritante melodie en tekst :mad:

zo dat benk weer ff kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het recente Psyko Punkz werk, Bassboom en Pull Your Strings :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Het recente Psyko Punkz werk, Bassboom en Pull Your Strings :sick:

+1, vooral Bassboom, eerst vond ik hem nog leuk, maar nu vind ik hem niks meer. Verveeld te snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Het recente Psyko Punkz werk, Bassboom en Pull Your Strings :sick:

Ik was ook vrij snel verveeld door BassBoom, maar Pull Ya Strings een kuttrack? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:53 
 
Hardtraxxer

Showtwk - loco :sick: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nummers met doelloze zoetsappige teksten en gezang wat geen inhoud heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
Henk-Jan schreef:
Het recente Psyko Punkz werk, Bassboom en Pull Your Strings :sick:

Ik was ook vrij snel verveeld door BassBoom, maar Pull Ya Strings een kuttrack? :huh:

Ik vind Pull Your Strings zelfs een heerlijk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O - Smasher
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:47 
 
Artiest

mm Pull Your Strings vind ik juist 1 van de betere PP werkjes, lekkere melodie :)

Diggin For Truth idem
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
mm Pull Your Strings vind ik juist 1 van de betere PP werkjes, lekkere melodie :)

Diggin For Truth idem

Diggin For the Truth is ook een van mijn favorieten van PP. Er zijn er niet veel die die track ook mogen. Vind hem heerlijk! PP doet me niet zo heel veel, behalve After MF, Diggin For the Truth, Techno Prime (Remix) & Preview. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 09:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Geck-O - Smasher

Ga je mond spoelen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 09:37 
 

Noisecontrollers = Marlboro Man :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marlboro Man :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 11:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben zoiezo wel fan van het meeste werk van PP, ook de oude nummers zoals Overclipping, Ghostclass en vooral 2 Follow :love:
Diggin for Thruth/Rock ya Attitude von ik ook gewoon een lekkere release en Pull ya strings is gewoon een topplaat :thumbsup:

ik vind die remix van In for the kill van Ran-D vrij kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:38 
 

nummers waar ik echt een schijt hekel aan heb zijn house nummer waar een hs remix gemaakt van is :thumbdown:
house moet je house laten.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
nummers waar ik echt een schijt hekel aan heb zijn house nummer waar een hs remix gemaakt van is :thumbdown:
house moet je house laten.. ;)


Ik heb een schijt hekel aan algemene uitspraken gebaseerd op enkele waarnemingen en een catchy zinnetje waar makkelijk uitzonderingen op zouden kunnen zijn of komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Robster schreef:
Geck-O - Smasher

Ga je mond spoelen :list:

Wow, mag ik weten wat je er niet goed aan vind Robster?
Dat vind ik juist een van de betere platen juist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Het recente Psyko Punkz werk, Bassboom en Pull Your Strings :sick:


:oh:
2 Heldenplaten. Psyko Punkz zijn sowieso GENIAAL.
Ghostclass :love:
Rock ya Attitude
Pull your Strings 2010
Overclippin
After MF
BassBoom
2follow
Digging for Truth
Feel the Rhythm

Wat een helden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Rock ya Attitude

Uit de categorie welke tracks vind jij vreselijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:52 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Het recente Psyko Punkz werk, Bassboom en Pull Your Strings :sick:


:oh:
2 Heldenplaten. Psyko Punkz is sowieso GENIAAL.
Ghostclass :love:
Rock ya Attitude
Pull your Strings 2010
Overclippin
After MF
BassBoom
2follow
Digging for Truth
Feel the Rhythm

Wat een helden :yay:


ya weet toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het hele showtek album (de nieuwe 2009)

behalve the f track kan je wel op losgaan.
Ook de meeste bioweapon songs vind ik niks, behalve move your body dan (L)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen