Omdat ik op feesten altijd wel de beste plek zoek om los te kunnen gaan denk ik dat genoeg ruimte bij mij een belangrijke rol speelt.. Als ik op een plek sta waar ik een ruim zicht op het decor heb en het geluid daar het beste is, maar er totaal geen ruimte is om los te gaan is het voor mij al snel gedaan. Meestal sta ik dan ook achteraan in de hoekjes en soms ook in halletjes of in sommige gevallen op de tribune.. Om toch met een voldaan gevoel naar huis te gaan, ga ik meestal het laatste uurtje in het publiek staan om ook even van het uitzicht te kunnen genieten. Meestal is een deel van de massa dan toch al naar huis en is er dus ruimte om je kont nog enigzins te kunnen keren.
Mijn vraag is wat voor jullie de belangrijkste factoren zijn op een feest, en daarbij ook een reden.
Edit:
Mijn vraag is wat voor jullie de belangrijkste factoren zijn op een feest, en daarbij ook een reden.
Edit:
Mike-O wrote:Ik had eigenlijk mijn vraag anders moeten formuleren.. Meer op deze manier:
Als jij op een feest bent waar zou je dan gaan staan?: Waar het geluid, het zicht, de ruimte of de temperatuur het beste is?
Zoals ook in de openingspost staat, zoek ik de plekjes op waar het meeste ruimte is, anders is er weinig aan voor mij.
Heb het een beetje verkeerd overgebracht op jullie..
Last edited by Rampestamper on 13 Jun 2011 19:36, edited 9 times in total.