Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago

Welke factor vind jij het belangrijkst op een feest?

Goed geluid
52
57%
Genoeg ruimte
31
34%
Goed zicht op het decor
4
4%
Juiste temperatuur
5
5%

Total votes: 92

Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Omdat ik op feesten altijd wel de beste plek zoek om los te kunnen gaan denk ik dat genoeg ruimte bij mij een belangrijke rol speelt.. Als ik op een plek sta waar ik een ruim zicht op het decor heb en het geluid daar het beste is, maar er totaal geen ruimte is om los te gaan is het voor mij al snel gedaan. Meestal sta ik dan ook achteraan in de hoekjes en soms ook in halletjes of in sommige gevallen op de tribune.. Om toch met een voldaan gevoel naar huis te gaan, ga ik meestal het laatste uurtje in het publiek staan om ook even van het uitzicht te kunnen genieten. Meestal is een deel van de massa dan toch al naar huis en is er dus ruimte om je kont nog enigzins te kunnen keren.

Mijn vraag is wat voor jullie de belangrijkste factoren zijn op een feest, en daarbij ook een reden.

Edit:
Mike-O wrote:Ik had eigenlijk mijn vraag anders moeten formuleren.. Meer op deze manier:

Als jij op een feest bent waar zou je dan gaan staan?: Waar het geluid, het zicht, de ruimte of de temperatuur het beste is?

Zoals ook in de openingspost staat, zoek ik de plekjes op waar het meeste ruimte is, anders is er weinig aan voor mij.
Heb het een beetje verkeerd overgebracht op jullie..
Last edited by Rampestamper on 13 Jun 2011 19:36, edited 9 times in total.
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Zoals je weet ben ik ook meer van de ruimte. Ik zou graag willen dat ruimte en geluid gecombineerd konden worden, maar helaas is dat niet zo. Om deze reden ben ik ook vaak in de hoekjes te vinden of op de tribune.

Uitzicht op de stage vind ik niet zo belangrijk.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Goed geluid gecombineerd met ruimte xd

heb beide nodig om er echt van te kunnen genieten. Show etc boeit me niet, let ik toch niet op. Heb het liefst een stage vol met boxen i.p.v decoratie
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
roberttt wrote:Goed geluid gecombineerd met wat Stampruimte
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Vooral goed geluid en genoeg ruimte.

Omdat ik meestal behoorlijk los ga op feestjes en daar veel ruimte bij gebruik maar voor genoeg ruimte gekozen.

Maar het allerbelangrijkste is een goede sfeer, dat maakt of kraakt een feestje voor mij echt :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Goed geluid, losgaan kan ik toch niet. Maar ik ga de mensen die wel los kunnen(/willen) gaan niet in de wegstaan.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Goed geluid is het allerbelangrijkste. Als dat niet in orde is, kan je de rest van het feest gelijk vergeten.
A
Mix van Goed Geluid en de Ruimte.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Belangrijkste vind ik het geluid + temperatuur. Van die extreem hete feesten zoals in de Silverdome, vind ik minder dan lekker outdoor met graadje of 20 + beetje wind :D
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Oxbow wrote:Belangrijkste vind ik het geluid + temperatuur. Van die extreem hete feesten zoals in de Silverdome, vind ik minder dan lekker outdoor met graadje of 20 + beetje wind :D
Temperatuur wordt toegevoegd in de poll! :thumbup: (Ook zullen er nu 2 keuze opties mogelijk zijn..)
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Mike-O wrote:
Oxbow wrote:Belangrijkste vind ik het geluid + temperatuur. Van die extreem hete feesten zoals in de Silverdome, vind ik minder dan lekker outdoor met graadje of 20 + beetje wind :D
Temperatuur wordt toegevoegd in de poll! :thumbup: (Ook zullen er nu 2 keuze opties mogelijk zijn..)
In dat geval stem ik ook goed geluid én genoeg ruimte ^^ Nog steeds is sfeer het belangrijkst -.-
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Genoeg zooi, duh!
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Genoeg ruimte sowieso op 1, geluid op 2. Ik hou er niet zo van om minder dan 1 vierkante meter ruimte te hebben. Kun je drie keer niks. Losgaan is er dan gewoon niet bij en das toch wel een must :D Temperatuur is soms wel vervelend, mja ach moet je soms ook gewoon schijt aan hebben. Dan maar compleet nat bezweet richting huis :innocent:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Genoeg bass mar niet dat het overdistort of overclipt en genoeg ruimte natuurlijk, ik hoef niet door de hele zaal gepinballd te worden.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Goed geluid staat op de eerste plaats, de eerste feestjes kon het me niet zoveel rotten maar ik merk echt dat ik de laatste tijd er heel wat meer op let en me er ook wel eens flink aan kan gaan storen. Maar hard, en zuiver afgesteld geluid is voor mij het belangrijkste uit de poll in ieder geval!

Genoeg ruimte is mooi meegenomen, maar ik heb me eigenlijk nog nooit heel erg lopen irriteren aan de drukte, ik kan er vrij goed tegen. Ik ga me ook echt niet inhouden als ik eens wat dichter op andere mensen sta door de drukte, dan moven hun maar lekker. :P

Decor/show betekent ook niet zoveel voor me, op feesten ontgaan de lasers me eigenlijk grotendeels en op de stage let ik nou ook niet echt vaak. Bij mij draait het allemaal wat meer om de muziek denk ik.
Lyst wrote:losgaan kan ik toch niet
Mag ik vragen waarom niet?
Last edited by Inner Creativity on 12 Jun 2011 22:40, edited 2 times in total.
G
Allemaal :P
Maar sls ik echt moet kiezen:
1. Goed geluid: ik luister naar het geluid, dus dat moet natuurlijk wel goed zijn
2. Zicht op stage: ik kom niet voor alleen het geluid, het oog wil ook wat, maar dit hoeft niet geweldig te zijn, maar de dj zien vind ik toch wel een must
3. Genoeg ruimte: tja, dat maak ik altijd zelf wel door hard tekeer te gaan
4. Juiste temp: te heet is nooit fijn, maar met shirt uit red ik het wel
Donateur
last seen Sep 2014
Sfeer is inderdaad ook heeeeel erg belangrijk.. Want als die er niet is, dan houdt het al op
G
roberttt wrote:Sfeer is inderdaad ook heeeeel erg belangrijk.. Want als die er niet is, dan houdt het al op
+1
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
roberttt wrote:Sfeer is inderdaad ook heeeeel erg belangrijk.. Want als die er niet is, dan houdt het al op
Dat vind ik ook wel een belangrijke, maar die is zo vanzelfsprekend dat ik hem eigenlijk niet in de poll zet..

Edit: M'n insteek was eigenlijk om de poll te vullen met dingen die je zelf voor het kiezen zou hebben. Nu heb ik 'temperatuur' neergezet, terwijl je dat niet altijd voor het kiezen hebt. Maar ik ga niet weer de poll refreshen.. :P
Last edited by Rampestamper on 12 Jun 2011 22:46, edited 1 time in total.
Donateur
last seen Sep 2014
Mike-O wrote:
Dat vind ik ook wel een belangrijke, maar die is zo vanzelfsprekend dat ik hem eigenlijk niet in de poll zet..
ja inderdaad :p maar dacht zet het er even neer ^^
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Alle factoren met uitzondering van het zicht zijn voor mij even belangrijk. Genoeg ruimte heb je ook zelf in de hand je kan ook wat meer achter gaan staan.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Voor een goed feest moeten alle factoren op z'n minst in orde zijn.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Sfeer + Geluid, ruimte maak ik zelf wel zolang het maar niet zo erg is als Qlimax. Heet heb ik het altijd dus of het nou 20 of 30 graden is binnen maakt voor mij niet zo heel veel uit volgens mij :P Al is het natuurlijk nooit lekker als het té heet is a la Feestfabriek. Decor boeit me niet zo heel veel, let er ook nooit zo heel erg op, raak er soms alleen maar door in de war (Hard Bass :P )
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Goed geluid toch op #1
Ik kan best goed losgaan zonder al te veel ruimte nodig te hebben, alleen kunnen andere dat soms wat moeilijker en dan wordt je steeds gedrukt, daar kan ik wel chagarijnig om worden.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Goed geluid + ruimte.

Jammer dat je niet wat meer mogelijkheden geeft :/ Sfeer + de organisatie vind ik ook altijd redelijk belangrijk. Ik heb geen zin om steeds 10 minuten te moeten lopen voor een drankje etc.

Edit: goede setjes zijn ook belangrijk :P